Ik moet altijd eerst koffie als ik wakker benquote:
Ik durf niet meer zo goed aan de drank.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:41 schreef HiDiHo het volgende:
ok laatste koffie dan ga ik over op palm, het is tenslotte weekend
ben je net wakker dan????? Hidi...je moet je ritme nie omgooien niequote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet altijd eerst koffie als ik wakker ben
ow ik zit al een tijdje aan de malibu.....slaap ik lekker straksquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik durf niet meer zo goed aan de drank.![]()
Vorige week 2x een kater gehad die bijna niet meer weg wilde gaan.
Jaaaaaweekend
Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, ik kopie en paste alleen maar
na net... uur of 5quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ben je net wakker dan????? Hidi...je moet je ritme nie omgooien nie
Heb je net geslapen, ik heb vanmiddag even op de bank ook even mijn ogen dichtgedaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet altijd eerst koffie als ik wakker ben
Proost schat dat ze je wel mogen smakenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow ik zit al een tijdje aan de malibu.....slaap ik lekker straks
Ik ging er gister om 10 uur 's avonds in en kwam er vandaag om 17 uur uit. ik was er zeker aan toequote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je net geslapen, ik heb vanmiddag even op de bank ook even mijn ogen dichtgedaan
thanx hunny dat lukt welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Proost schat dat ze je wel mogen smaken
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ging er gister om 10 uur 's avonds in en kwam er vandaag om 17 uur uit. ik was er zeker aan toe![]()
Ik ben iig uitgerust
Oow ik was wel vanmorgen om 8 uur wakker geworden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ging er gister om 10 uur 's avonds in en kwam er vandaag om 17 uur uit. ik was er zeker aan toe![]()
Ik ben iig uitgerust
Een woord......., dat je niet zo vaak hoort!...quote:
Is dat zo Hidi?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een woord......., dat je niet zo vaak hoort!...
uitgerust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |