na net... uur of 5quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ben je net wakker dan????? Hidi...je moet je ritme nie omgooien nie
Heb je net geslapen, ik heb vanmiddag even op de bank ook even mijn ogen dichtgedaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet altijd eerst koffie als ik wakker ben
Proost schat dat ze je wel mogen smakenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow ik zit al een tijdje aan de malibu.....slaap ik lekker straks
Ik ging er gister om 10 uur 's avonds in en kwam er vandaag om 17 uur uit. ik was er zeker aan toequote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je net geslapen, ik heb vanmiddag even op de bank ook even mijn ogen dichtgedaan
thanx hunny dat lukt welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Proost schat dat ze je wel mogen smaken
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ging er gister om 10 uur 's avonds in en kwam er vandaag om 17 uur uit. ik was er zeker aan toe![]()
Ik ben iig uitgerust
Oow ik was wel vanmorgen om 8 uur wakker geworden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ging er gister om 10 uur 's avonds in en kwam er vandaag om 17 uur uit. ik was er zeker aan toe![]()
Ik ben iig uitgerust
Een woord......., dat je niet zo vaak hoort!...quote:
Is dat zo Hidi?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een woord......., dat je niet zo vaak hoort!...
uitgerust
Dat ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Is dat zo Hidi?
Slaap je niet zoveel, ben je een nachtbraker?
Ik was dat vroeger ook nogal.quote:
Hoi lieffie, het was hier zo stil dat ik alweer in de bunker zat.quote:
Oja dat bestaat ook nog, ik ben nu alleen even hier en op jijbent aan het spelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi lieffie, het was hier zo stil dat ik alweer in de bunker zat.
Ach, de plusjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja dat bestaat ook nog, ik ben nu alleen even hier en op jijbent aan het spelen.
Want ik moet wel mijn plusjes verdienen daar
Ja het heeft nu grote prioriteit van mij gekregen, ben de hele dag op zowel mijn mac als op mijn iphone bezig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, de plusjes, vandaag nog al druk gehad, maar het gaat eigenlijk de hele dag tussen de bedrijven door door. (Twee keer door?
Ja, dat kan
)
Maar nou stop ik even, morgen vroeg naar Volkel:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja het heeft nu grote prioriteit van mij gekregen, ben de hele dag op zowel mijn mac als op mijn iphone bezig.
Als de mac even niet beschikbaar is door dat ik naar buiten moet op mijn iphone aan het stemmen
Doei veel plezier morgenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar nou stop ik even, morgen vroeg naar Volkel:
http://www.defensie.nl/luchtmacht/luchtmachtdagen
![]()
A domani.![]()
Hey wat gezellie, dus je hebt het leuk gehad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:37 schreef Nizno het volgende:
sjowik ben ook weer thuis... lekker avondje uit.. Maar goed dat ik mn nieuwe toestel nog niet heb anders had ik om de 20 minuten naar de wc gemoeten om te stemmen
Wel meteen gestemd hoor nu ik thuis ben
Oww zo oud is mn toestel nog niet hoor... hij zou ook al kunnen internetten.. Alleen niet handig in elkaar gezet... en mn huidige abo is er niet geschikt voor...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey wat gezellie, dus je hebt het leuk gehad.
Wees maar blij dat je nog zo'n oud ding heb want het is echt verslavend![]()
Ik ben trots op jou
Dat is dan wel balen dat ze dat niet beter regelen want denk je nu nog een keer daar terug te gaan na zulke slechte bediening?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oww zo oud is mn toestel nog niet hoor... hij zou ook al kunnen internetten.. Alleen niet handig in elkaar gezet... en mn huidige abo is er niet geschikt voor...
Ja was erg gezellig, alleen de bediening liet te wensen over. Personeel had het drukker met een trouwfeest in een andere zaal. Hierdoor hebben ze bij ons gewoon slechte afwerking gehad. Glazen veel te lang leeg, zo lang dat wij zelf naar de bar liepen met de vraag of ze de glazen eens wilden vullen. Dessert zijn we zelf om gaan lopen om aan te geven dat onze hoofdgerechten op waren.
Gewoon slecht geregeld... Maar goed we waren met een leuk gezelschap dus dat maakte natuurlijk de hele avond goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |