Zu is een toffe bandquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:14 schreef pfaf het volgende:WHOAAAAAAAAAAAAAAAOOOAAAA
Godsgloeiende
Rijkelijk laat door me ‘ontdekt’, maar detering
Laat ik anderen het woord maar laten:
[..]
[..]
[..]
[..]
Erg leuk.quote:za 28 nov
Merleyn
Deer Tick ¤ 6,00
Wel een mooie hoes! Muziek vind ik wat minder.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:31 schreef pfaf het volgende:
Jagjaguwar heeft het weer geflikt hoor, ik luister nu al enkele uren ononderbroken naar Infinite Light van Lightning Dust en het album groeit nog steeds. Prachtige, intense zang vooral. Amber Webber's stem staat constant op het punt van breken, wat een schitterende dynamiek meegeeft.
[ afbeelding ]
Blijkbaar niet goed genoegquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:44 schreef pfaf het volgende:
Van jou of all people had ik dat niet verwacht!Weet je zeker dat je 'm goed beluisterd hebt?
quote:Advertising for agriculture, farming, livestock, exotic animals, equine and western art, all horse breeds and all cattle breeds.
Hij staat binnenkort weer in de Melkweg. Jeetje, hij komt echt wel vaak nu ik er zo over nadenk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:32 schreef Moody het volgende:
Andrew Bird was afgelopen woensdag weer top!
Ja, wat een fantastische cd is Hospice!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:18 schreef CatsInTheWell het volgende:
Ik vond Squarepusher niet bijzonder tof van wat ik er van ken, maar misschien toch maar even tjekken op Lowlands.
Hospice van The Antlers vind ik fijn na enkele luisterbeurten. Hoe meer-ie doordringt, hoe mooier-ie wordt.Polvo ga ik even opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |