Klopt, het waren harde en zware tijden. Elk topic dat je opende moest minstens een Zorn-referentie hebben. Maar wie weet dat nog, in 2009?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:32 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Onder zijn strenge modbeleid konden wij niet anders dan Zorn aanbidden en verafgoden
De nieuwe EP die ze hebben gemaakt met John Vanderslice is echt heel goed!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef emokid het volgende:
The Mountain Goats, ofwel, John Darnielle,doet een solo optreden in de Paradiso op vrijdag 9 oktober! Onvoorstelbaar hoeveel vreugde dit in mij losmaakt, dat ik dit niet in caps typ verbaast mij zelfs. Fuck yeah!!!!!!
Hmmzzzquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:53 schreef frame-saw het volgende:
Nieuwe Health valt toch wel een beetje tegen. Minder onverwachte elementen enzo. Maar misschien is het een grower, momenteel prefereer ik iig de s/t.
The XX is trouwens wel erg leukEn nieuwe van A Place To Bury Strangers is ook tof, net als nieuwe Wild Beasts.
Goh, ik heb ineens te veel vrije tijd
Slapen is overrated.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:12 schreef -Dries- het volgende:
Waar halen jullie die tijd vandaan om al die CD's uitvoerig te beluisteren men
Hoorde van een groot fan dat die plaat hem was tegengevallen. Zelf overigens nog niet geluisterd. Ik moet zeggen dat ik de songs:ohia periode van Jason Molina beter kon waarderen dan het latere werk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:51 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe Magnolia Electric Co. bevalt me prima trouwens.
Dat zou heel goed kunnen. Heb te weinig werk van hem om dat te vergelijken, verder alleen twee CD's van Songs: Ohia, waaronder een vrij obscure geloof ik. Daar vond ik deze niet voor onder doen, maar mogelijk heeft hij nog flink wat betere platen gemaakt en zullen trouwe fans deze dus wel minder vinden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:46 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Hoorde van een groot fan dat die plaat hem was tegengevallen.
Fijne stem ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:37 schreef Moody het volgende:
Lekkere ontdekking:
Ramona Falls - Intuit
[ afbeelding ]
Mix van indie pop/rock en post-rock. Nummers met mooie opbouw, goede stem...aanrader!![]()
Een nummer:
Schitterend album inderdaad!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:19 schreef CatsInTheWell het volgende:
Even wat anders: Goodnight van William Fitzsimmons is weer een fraai werkje geworden. Prettige fluisterstem, mooie (minimale) folkarrangementen en treurige teksten. Kan niet veel beter!
Zu is een toffe bandquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:14 schreef pfaf het volgende:WHOAAAAAAAAAAAAAAAOOOAAAA
Godsgloeiende
Rijkelijk laat door me ‘ontdekt’, maar detering
Laat ik anderen het woord maar laten:
[..]
[..]
[..]
[..]
Erg leuk.quote:za 28 nov
Merleyn
Deer Tick ¤ 6,00
Wel een mooie hoes! Muziek vind ik wat minder.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:31 schreef pfaf het volgende:
Jagjaguwar heeft het weer geflikt hoor, ik luister nu al enkele uren ononderbroken naar Infinite Light van Lightning Dust en het album groeit nog steeds. Prachtige, intense zang vooral. Amber Webber's stem staat constant op het punt van breken, wat een schitterende dynamiek meegeeft.
[ afbeelding ]
Blijkbaar niet goed genoegquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:44 schreef pfaf het volgende:
Van jou of all people had ik dat niet verwacht!Weet je zeker dat je 'm goed beluisterd hebt?
quote:Advertising for agriculture, farming, livestock, exotic animals, equine and western art, all horse breeds and all cattle breeds.
Hij staat binnenkort weer in de Melkweg. Jeetje, hij komt echt wel vaak nu ik er zo over nadenk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:32 schreef Moody het volgende:
Andrew Bird was afgelopen woensdag weer top!
Ja, wat een fantastische cd is Hospice!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:18 schreef CatsInTheWell het volgende:
Ik vond Squarepusher niet bijzonder tof van wat ik er van ken, maar misschien toch maar even tjekken op Lowlands.
Hospice van The Antlers vind ik fijn na enkele luisterbeurten. Hoe meer-ie doordringt, hoe mooier-ie wordt.Polvo ga ik even opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |