En morgen gratis op de Affaire (waar andersquote:
Coat of Arms klinkt alvast tof!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:23 schreef Maisnon het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/42266892
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nosaj Thing - Drift
Dit album is wel een aanrader. Dubstep electro album ding, elke track opnieuw wordt weer een hele toffe aparte sfeer gecreëerd. Volgens mij waren ze er op Pitchfork onder andere ook wel over te spreken
Vorige week zelfs al gekocht bij hun gig op de Affaire, nog voor ie officieel uit was.quote:
Debuut vorig jaar pas? 'The Satanic Satanist' is al hun vierde plaat, hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:00 schreef methodmich het volgende:
Mooi, het debuut eindigde vorig jaar erg hoog in mijn eindlijstje. Heb er toen verder weinig over gehoord trouwens, maar mooi dat ze dus meer fans hebben!
Klinkt leuk, houd ik in de gaten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef Moody het volgende:
Opnieuw:
Fun. (ja met die punt er in), het nieuwe bandje van de leadsinger van The Format.
Vooral Seborik was groot fan toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:56 schreef pfaf het volgende:
John Zorn is een soort FOK!-God. Al is de hype hier al enkele jaren afgezwakt.
Onder zijn strenge modbeleid konden wij niet anders dan Zorn aanbidden en verafgodenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vooral Seborik was groot fan toch?
Nieuwe Magnolia Electric Co. bevalt me prima trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |