Jawel, Muck vroeg zelfs of iemand anders een andere kon openenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
zou muck het nou niet doorgehad hebben?
Ik moest eigenlijk alleen blazenquote:
Flesje!quote:
Wat den Chef zegt.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk alleen blazen6 seconde. Zeer schokkend (ahum) dat ik net tot 4 sec kom
Gelukkig maar, want ik kwam daar ook niet om te horen dat alles prima in orde isquote:
Daar is weinig van te zeggen, het gaat erom hoeveel lucht je uitademt, niet hoelang je het kan volhouden.quote:
eigenlijk wel cru maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik kwam daar ook niet om te horen dat alles prima in orde is(lekker cru, maar zo is het nou eenmaal )
Ook dat inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is weinig van te zeggen, het gaat erom hoeveel lucht je uitademt, niet hoelang je het kan volhouden.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
Ik ben populair op werk... iedereen belt om mij te kunnen spreken.
Ik moet minder hard werken en beter teruglezenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, Muck vroeg zelfs of iemand anders een andere kon openen.
Ik ben populair opt werk EN daarbuitenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
Ik ben populair op werk... iedereen belt om mij te kunnen spreken.
wie? jij mag nietquote:
duidelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet minder hard werken en beter teruglezen
Precies. Die 6 seconde is gewoon een indicatie voor je zodat je weet hoe je obngeveer moet blazen voor een leuke meting. Zodat je niet in een oogwenk je longen er uit hebt gegooid en die meter er niet me eom kan gaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat inderdaadNouja ik hoor het volgende week ergens wel
Wil je ijsjes meenemen voor mij?quote:
Dit doet me denken aan gebruikers die hun PC niet meer uit krijgen. Dan zeg je dat ze 5 seconden de powerknop ingedrukt moeten houden. Dan hoor je ze "EEN TWEE DRIE VIER VIJF. Nee, dat werkt ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:31 schreef Pheno het volgende:
Precies. Die 6 seconde is gewoon een indicatie voor je zodat je weet hoe je obngeveer moet blazen voor een leuke meting.
In dat geval weet jij het iig zeker: PEBKAC.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan gebruikers die hun PC niet meer uit krijgen. Dan zeg je dat ze 5 seconden de powerknop ingedrukt moeten houden. Dan hoor je ze "EEN TWEE DRIE VIER VIJF. Nee, dat werkt ook nietHij is stuk
Kutding
"
Ik heb er nu al zin in!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Die 6 seconde is gewoon een indicatie voor je zodat je weet hoe je obngeveer moet blazen voor een leuke meting. Zodat je niet in een oogwenk je longen er uit hebt gegooid en die meter er niet me eom kan gaan
Met deze uitslag kunnen ze zien of ze verder moeten gaan zoeken. Dan krijg je wat andere testjes. COPD/astma uitsluiten en dat soort dingen. Histaminetest, wat een feest![]()
Slapenquote:
Ja, dat wel ja. Maar dan moet ik er weer heen en mensen in elkaar gaan stompen en zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval weet jij het iig zeker: PEBKAC.
quote:
Niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:43 schreef Fha het volgende:
dat mijn lijntje niet prachtig mooi langzaam afglijdt
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?En je fobo dan?
Is dat je dochter of zo. Dikke taart.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?En je fobo dan?
Is dat je dochter of zo. Dikke taart.
Ja das dom!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Proest ik zo mn koffie over een factuur
Zal ik een nieuwe sturen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig issie voor onze administratiequote:
Ik droog um welquote:
Zie mijn editquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig issie voor onze administratie
bitchquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Liefdequote:
Ik had het ook wel kunnen weten.. fok openen met drinken in je mond is onverstandigquote:
True Love Babe..quote:
Koffiequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van al dat telefoneren word je inderdaad wel wat duf op een gegeven moment.
Ik heb hongerquote:
quote:
Heel lang zijn adem inhoudenquote:
Al bijna 26 jaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heel lang zijn adem inhouden
quote:
Heb je ze nu niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik had niet gezien dat je om ijsjes had gevraagd nijns
nee sollyquote:
Wat moest je betalen?quote:
vleeslolly zeker?quote:
mijn moeder werkte in een ziekenhuis en die kwam vaak met die verhalen thuisquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-mijn-vagina-.dhtml
quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
vleeslolly zeker?die heb ik gisteren al op
Wat had je kunnen weten? Ik verwachtte hem eigenlijk van jouquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
die heb ik ook 1![]()
bedoelde eigenlijk een gewone lolly maar had het kunnen weten
Wat voor auto rijd je? Uit welk jaar? En hoeveel moest je betalen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veellllllllllllllllllllllllllllllll
Fietsquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat voor auto rijd je? Uit welk jaar? En hoeveel moest je betalen?
Op zich prima auto toch? Maar nee dankje want ik kan hem A denk ik niet betalen en B nog lastiger parkeren in de binnenstad dan mijn eigen auto. Als je nu een klein autootje had, zou ik het serieus overwegen!quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fiets
Ik rij er zelden in, maar het is een volvo v40 uit 1996.
Kopen? heeft een nieuwe apk
whehehequote:Op woensdag 17 juni 2009 17:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat had je kunnen weten? Ik verwachtte hem eigenlijk van jou
Wim kan niet meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wim Kan
Je had ook een 440 moeten kopen. Ik mag komende maand en ik hoef niet veel te betalen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fiets
Ik rij er zelden in, maar het is een volvo v40 uit 1996.
Kopen? heeft een nieuwe apk
moet je whiskey pakkenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef Muck het volgende:
De tering... mijn verdoving is uitgewerkt, en nu heb ik pijn
Aan je voetquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef Muck het volgende:
Een heel prima auto zelfs. Daarom heb ik deze ook gekocht. Jammer dat ik er zo super weinig in rij. Dus mocht ik van de week rondkomen met mijn contract etc dat gaat ie eruitquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op zich prima auto toch? Maar nee dankje want ik kan hem A denk ik niet betalen en B nog lastiger parkeren in de binnenstad dan mijn eigen auto. Als je nu een klein autootje had, zou ik het serieus overwegen!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:08 schreef Muck het volgende:
ik ben op mijn werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je whiskey pakken![]()
na 1 fles voel je niks meer
nee, aan mijn bekkiequote:
ik heb datquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je dat of denk je dat? Bij een vulling vervangen kan er niet veel pijn komen toch?
Zal snel wegtrekken dan meestalquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben op mijn werk
[..]
nee, aan mijn bekkie
ik heb een vulling laten vervangen vanmiddag
[..]
ik heb dat
lijkt mij ook dat er weinig zeer kan doen, maar mijn mond denkt daar anders over
joah, ik heb al een paracetamolletje genomenquote:
Die grap is al oud... 62 minuten oud namelijkquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof Wim eigenlijk niks meer kan.
Je denkt dat ik terug leesquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die grap is al oud... 62 minuten oud namelijk.
[..]
Het stond nog wel op dezelfde paginaquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt dat ik terug lees
Damn, ik ben niet zo verknipt als MPG
Alles staat bij mij op dezelfde pagina, denk je dat ik alle reacties doorploegquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het stond nog wel op dezelfde pagina.
TMIquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
vleeslolly zeker?die heb ik gisteren al op
Alsof jij het erg vindt als Muck aan jouw lolly lebbertquote:
Bedankt, nu heb ik een mental imagequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof jij het erg vindt als Muck aan jouw lolly lebbert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |