En een glas water. Ik word zo ghetto van rosé.quote:
Nu las ik toch echt dat zij aangaf waar ze behoefte aan hadden. Iemand voor de huishoudelijke klusjes etc. Tegen Liesje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet wat ze gepost heeft, maar ik vind het totale verloop gewoon een beetje jammer.....
En zeker gezien de manier waarop er nu gereageerd wordt door de dames; wel iedere keer roepen dat ze geen crew zijn maar ondertussen posten alsof ze de crew zo ongeveer aansturen.
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef Manu82 het volgende:
Staat Bommie alleen bij mij zo hoog?
Okee, dan klopt het dus, volgens mij is heel geenstijl ervan afgeflikkerd...quote:
Hè hè. Vragen vragen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
Iedere vrijwillig stond het vrij zich aan te melden voor de evaluatie. Zodoende. Niks meer, niks minder. Maar vooral niks meer.
I dunno. Echt niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:03 schreef Noek het volgende:
En ze blijft vrijwilligster? Toch niet vanuit FOK! hè?
Dat zal ik dus ook nooit doen hoor. Gelukkig is NMNS wel zo vriendelijk geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik ben af en toe met de openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO te quoten.
Ik heb niet geen quote geplaatst hoor, 't was een linkjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal ik dus ook nooit doen hoor. Gelukkig is NMNS wel zo vriendelijk geweest.
Was dat nodig dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb niet geen quote geplaatst hoor, 't was een linkje
Zeg het dan recht in d'r face i.p.v. hier een beetje achterafquote:
Dat heb ik gisteravond al gedaan hoor, net als Marrije. Ik vond dit wel ff lekker nakletsen. Breekt de dag hè?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zeg het dan recht in d'r face i.p.v. hier een beetje achteraf![]()
Iedereen heeft recht op de "waarheid".
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hierbij wil ik trouwens Pietje bedanken voor al het goede en vele werk dat hij heeft verricht, hij en nog een paar waren er maar druk mee![]()
[ afbeelding ]
Er was iemand die kwam op fok, ging naar de bunker, werd vrijwilliger, deed zich als representatieveling voor van de bunker en de rest van de vrijwilligers van fok hebben geen intense relatie met haar, behalve NMNS die wel potentie in haar zietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:11 schreef blomst het volgende:
Komt er ook een samenvating??
Het is dat 'ik zit in de bunker, ik zit in de bunker, ik zit in de bunker en ben dus belangrijk'-toontje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even zonder flauwekul, is het niet zo dat ze overenthousiast is en daardoor nogal hijgerig overkomt? Als ik haar Blog lees, dan lees ik vooral profileringsdrang en zit daar niet simpelweg wat onzekerheid onder?
Ze lijkt mij op zich niet écht onaardig....
*mompelt iets over psychologie van de koude grond en zulks
Goed samengevat, niets op aan te merkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er was iemand die kwam op fok, ging naar de bunker, werd vrijwilliger, deed zich als representatieveling voor van de bunker en de rest van de vrijwilligers van fok hebben geen intense relatie met haar, behalve NMNS die wel potentie in haar ziet
Precies en dat was niet eens de eerste keerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteravond al gedaan hoor, net als Marrije.
En dat heb ik dan niet eens meegekregen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is dat 'ik zit in de bunker, ik zit in de bunker, ik zit in de bunker en ben dus belangrijk'-toontje.
Dat was me nogal een verhaal voor bij de theequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies en dat was niet eens de eerste keer
Dank jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er was iemand die kwam op fok, ging naar de bunker, werd vrijwilliger, deed zich als representatieveling voor van de bunker en de rest van de vrijwilligers van fok hebben geen intense relatie met haar, behalve NMNS die wel potentie in haar ziet
Lol, ach ik maak er totaal niet druk over.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef Talitha het volgende:
Damn, wat ben ik blij dat ik geen Dottey heet!![]()
Ze zal toch ook wel eens iets leuks gezegd hebben ooit ergens in TBO?
Zielig hè.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef Talitha het volgende:
Damn, wat ben ik blij dat ik geen Dottey heet!![]()
Ze zal toch ook wel eens iets leuks gezegd hebben ooit ergens in TBO?
Terecht.quote:
Zit je nou te trollen, lekker wief.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:44 schreef Noek het volgende:
Maar ik meen nog steeds elk woord dus zoveel heb je er niet aan.
Ga es naar je subforum Piet, d'r gebeurt weer van allesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen, lekker wief.
Ga jij ff een week naar buiten, dan gebeurt er wat minder.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga es naar je subforum Piet, d'r gebeurt weer van alles
Van mij mag 'ie blijven hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga jij ff een week naar buiten, dan gebeurt er wat minder.
Ik denk dat we nu een intern conflict hebben.quote:
Dat is niet fair hè, ik breng alleen mensen bij elkaar. Dat wil zeggen, ik breng uitspraken van mensen bij elkaar zodat ze van elkaars meningen op de hoogte zijn. Daar kan toch niks mis mee zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben geen modquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu een intern conflict hebben.
Niks mis met eerlijkheid. Maar dan mag het van mij wel recht in iemand's gezicht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik meen nog steeds elk woord dus zoveel heb je er niet aan.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:26 schreef Noek het volgende:
Maar ik ben het er wel mee eens dat Liesje de huishoudelijke klusjes kan doen. Scherp inzicht, Dot! Dot van the BunkerDot die vol verlangen wacht naar de volgende.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wheehhehehehehequote:
ik dacht dat je écht wilde afwassen daarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehhehehe Noek!![]()
Mijn mond viel ook open van die post idd, ik weet nog niet waarvan, verbazing, ongeloof of schateren![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!
Ja.
Dat snap ik, en dat weet ik.
Alleen toen ik daar was vroeg ik Bart joh zal ik anders even afwassen ofzo? En toen zei hij je kan beter Dementor even helpen. Dus ik naar Dementor en ik vraag joh, kan ik je ergens mee helpen? Hij nee: ik weet het ook niet.
Ja dan houdt het op he?
Toen heb ik me nog een keer opgegeven maar nooit meer wat van gehoord.
Dus.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat je écht wilde afwassen daarmaar dat was dus een grapje denk ik...
[..]
Het spijt mij als ik jou enigsinds tekort hebt gedaan door te melden dat er in ieder geval in de huishoudelijke kant mensen gezocht worden. Daarnaast stond er ook =>Streamverslagen natuurlijk ook altijd. Verder stond er ook bij dat ik niet wist wat jouw "ding" is en waar je goed in bent.. Maakt mij persoonlijk ook niets uit, want ik ben niet diegene die beslist of je daadwerkelijk ingezet gaat worden. Daarom vermelde ik dat je gewoon lekker moest aanmelden met waar je goed in bent of denk op welk vlak ingezet te kunnen worden..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehhehehe Noek!![]()
Mijn mond viel ook open van die post idd, ik weet nog niet waarvan, verbazing, ongeloof of schateren![]()
Dat heeft ze ooit wel aangegeven, maar ik zou haar dat absoluut niet laten doen. Voor je het weet is je servies pleitenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat je écht wilde afwassen daarmaar dat was dus een grapje denk ik...
[..]
er zit zover ik heb ontdekt nog steeds geen voiceclips bij de optiesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde ook best afwassen hoor, als dat op dat moment nodig was geweest
Het ging mij meer om dat zij mij even vertelde dat ik daar mooi huishoudelijke klusjes op kon knappen.
Nah nee, het ging me vooral om dat belerende toontje.
Ik zou de borden dan weer brekenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft ze ooit wel aangegeven, maar ik zou haar dat absoluut niet laten doen. Voor je het weet is je servies pleiten![]()
![]()
Je had ook kunnen vragen: joh, ben je er al eens geweest? Of: weet je dat je je ook kan opgeven om mee te helpen? Ipv meteen met het takenpaket op de proppen te komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het spijt mij als ik jou enigsinds tekort hebt gedaan door te melden dat er in ieder geval in de huishoudelijke kant mensen gezocht worden. Daarnaast stond er ook =>Streamverslagen natuurlijk ook altijd. Verder stond er ook bij dat ik niet wist wat jouw "ding" is en waar je goed in bent.. Maakt mij persoonlijk ook niets uit, want ik ben niet diegene die beslist of je daadwerkelijk ingezet gaat worden. Daarom vermelde ik dat je gewoon lekker moest aanmelden met waar je goed in bent of denk op welk vlak ingezet te kunnen worden..
Ik beslis der helemaal niets.. dat wil ik ook helemaal niet. Ik geef alleen maar aan waar je kunt aanmelden en wat ik heb gehoord waar sowieso mensen voor gezocht worden.
Groetjes Dot
Nou je hebt me hoor!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
er zit zover ik heb ontdekt nog steeds geen voiceclips bij de opties
én goed richten hé, zodat je niet iemand per ongeluk raakt ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die Griekse invloed op je helpt niet mee om iets heel te houden
Ik had het kunnen vragen idd. Maar jij gaf mij het "gevoel" dat jij graag iets wilde doen en er nog niet was geweest. Nog maals.. Sorry dus..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had ook kunnen vragen: joh, ben je er al eens geweest? Of: weet je dat je je ook kan opgeven om mee te helpen? Ipv meteen met het takenpaket op de proppen te komen.
Dat had je een hoop werk gescheeld want dan had ik gezegd: Als ik vragen heb stel ik ze wel, en ja ik weet waar ik me aan moet melden.
Het was geen vraag, maar een opmerking en het was niet eens aan jou gericht maar aan Iteejer. Ik snap gewoon niet helemaal waar je je mee bemoeit, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Ja ik ga naar de AH
Ik zie jou als opper fok steuker... wat nu?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef Manu82 het volgende:
Maar Dottey ziet zichzelf dus als opper fok vertegenwoordigster?
hey ik zit heulemaal niet te steuken, ga naar je griek toe ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie jou als opper fok steuker... wat nu?
teruglezen is voor homo's... dus ga maar effe teruglezen danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey ik zit heulemaal niet te steuken, ga naar je griek toe ofzo![]()
![]()
En nu uitleg
een wattes?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef Manu82 het volgende:
Maar Dottey ziet zichzelf dus als opper fok vertegenwoordigster?
Ah, ik vond je er al wat mannelijk uitzienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
teruglezen is voor homo's... dus ga maar effe teruglezen dan
Ja!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehhehehe Noek!![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah, ik vond je er al wat mannelijk uitzien
Weet niet of ik daar blij van wordquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
de volgende foto in mijn fobo ga ik naakt op een berevelletje liggen met mijn weelderige blonde lokken
uitgestald.. owkee?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:
Christ, Dot gaat op haar gevoel af. Nou liesje, je weet waar de afwasborstel ligt als je op bezoek gaat bij de Bunker. Je wel eerst even melden bij Dot hè? Zij wijst je de weg wel.![]()
BTW, wat zijn Utrechtse terrasjes toch gezellig als het zonnetje schijnt.
O, is dat dialect?quote:
Wat hebben Mera en jij toch met Truus? Gezamelijke vriendin ofsow?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zei toch dat je een homo was![]()
![]()
nah en nu zijn we weer vriendjes owkee
ow... is dat zo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
O, is dat dialect?Truus = afwasmachine!
wil jij geen vaatwasserquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... is dat zo?![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar kan best hoor, ik heb geen Truus![]()
maar ik wilde ook geen Truus dus dat is dan weer mijn eigen schuld
waar ging het ook weer over?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
en nu heb je geheel de aandacht van die andere zaak afgehaald![]()
neu... niet nodig met zijn als je met zijn tweetjes bent vin ik, we eten ook vaak niet op gelijke tijden,quote:
Sorryyyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat hebben Mera en jij toch met Truus? Gezamelijke vriendin ofsow?
Edit: Ook dat nog....dialect.![]()
Ik heb vanavond naar Sushi gehapt, en nu zie ik net dat er een keurig zakje met stokjes en een prikker bijzat. Die heb ik nu dus nogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Noek het volgende:
Right, en waar moet er precies op gehapt worden? Want ik mis weer eens iets. Hou me de koek maar voor.
ik ben in mn 1tje ....maar een vaatwasser zou best fijn zijn...ik haat afwassenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
neu... niet nodig met zijn als je met zijn tweetjes bent vin ik, we eten ook vaak niet op gelijke tijden,
moet je weer extra veel servies hebben enzo, en zo had ik extra ruimte voor een kastje, het
was of die kast, of een Truus zeg maar....
Huh? Op mijn gras natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Noek het volgende:
Right, en waar moet er precies op gehapt worden? Want ik mis weer eens iets. Hou me de koek maar voor.
Een prikker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond naar Sushi gehapt, en nu zie ik net dat er een keurig zakje met stokjes en een prikker bijzat. Die heb ik nu dus nog.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Op mijn gras natuurlijk!
Ik mis het geloof ik ook he?
man dan duurdt het een week voordat je dat ding ''vol'' hebt toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben in mn 1tje ....maar een vaatwasser zou best fijn zijn...ik haat afwassen
Dat heeft zeker een officiele naam. Of hoort ie er niet bij te zitten, tsja Chinezen he, veel voor weinigquote:
Als het feit dat Dottey hier rondhangt nieuws genoeg is om te plaatsen in 'het andere' topic, dacht ik nou, daar gaan we danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Noek het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
man dan duurdt het een week voordat je dat ding ''vol'' hebt toch?
dat lopen de wormen er al uit..
AH Sushi?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heeft zeker een officiele naam. Of hoort ie er niet bij te zitten, tsja Chinezen he, veel voor weinig. Hoewel 't verrekte duur was
.
De afwas moet in de machine, de etensresten nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
man dan duurdt het een week voordat je dat ding ''vol'' hebt toch?
dat lopen de wormen er al uit..
Jep, van de AH te tramstation Beurs in R'dam om precies te zijnquote:
als je naar een AH xxl gaat dan heb je veel meer keuze....ik ben dol op suhiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, van de AH te tramstation Beurs in R'dam om precies te zijn.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
De afwas moet in de machine, de etensresten niet
jajajajaja bij wijze van sproken natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
De afwas moet in de machine, de etensresten niet
Aah. Brings back memoriesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, van de AH te tramstation Beurs in R'dam om precies te zijn.
Ze reageert op Liesje en daar moeten wij op happen omdat? Mijn mening is wel duidelijk over haar, dacht ik zo. Ik vind haar gewauwel ronduit irritant. En dat wil ik best herhalen hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het feit dat Dottey hier rondhangt nieuws genoeg is om te plaatsen in 'het andere' topic, dacht ik nou, daar gaan we dan![]()
Maargoed, muziekjes posten vind ik ook leuk![]()
De laatste van je was aardig, meer?
ik heb in je fobo gespiekt , jij bent wel een lekker wijfquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb in je fobo gespiekt , jij bent wel een lekker wijf![]()
Heeft Manu dat al gezien ?
die spaart die foto's![]()
de mijne niet hoor...
zit jouw haar ook kut vandaag Noek ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze reageert op Liesje en daar moeten wij op happen omdat? Mijn mening is wel duidelijk over haar, dacht ik zo. Ik vind haar gewauwel ronduit irritant. En dat wil ik best herhalen hoor.Is geen moeite.
Ja maar morgen wordt alles anders en espresso.quote:
mwa........ is geen punt denk ik... of wel Manu?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
....en ik denk dat ik wat te oud voor manu ben
Ja, ik ook. Morgenvroeg 10.00 uur. Hopla!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef FANN het volgende:
Mijn haar wel.... maar ik heb al een kapperafspraak
wat is flatsen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar morgen wordt alles anders en espresso.
*zwiept met hoofd
Oh en ik ga me laten flatsen.
Zaad van remlof?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het groei prima!
Op de plekken waar het zaad na een stortbui heen gespoeld is dan.
Ik gok d'r doos harsen.quote:
Mijn gezicht flatsen. Om wat roodheid weg te flatsen en dan kan het zijn dat mijn sproetjes ook weg gaan maar dat is dan de bonus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is flatsen?
Maar ik ga volgende week ook voor een complete behandeling inclusief massage
Oeh ouch nee. Bloed tot aan mijn enkels. Laat maar.quote:
jahaaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn gezicht flatsen. Om wat roodheid weg te flatsen en dan kan het zijn dat mijn sproetjes ook weg gaan maar dat is dan de bonus.
Doet vast pijn maar ik lig er dan wel espresso bij. Gooi jij er nog wat blond in?
dat ga ik dus écht nooit doen hé... doos harsen, dat moet zachies met beleid enzo...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh ouch nee. Bloed tot aan mijn enkels. Laat maar.![]()
Die heb ik ook laten flatsen. Vroeger, toen geluk nog heel gewoon was.
Moet je ook niet doen. Echt hoor. De spetters bloed en haren op de muur en vooral nog veel op je doos.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ga ik dus écht nooit doen hé... doos harsen, dat moet zachies met beleid enzo...
dus je hebt het écht een keer laten doen !quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Echt hoor. De spetters bloed en haren op de muur en vooral nog veel op je doos.
Drama!
Nee, dat deed ik zelf. Anderen zijn daar vast beter in maar als ik dan toch de benen wijd moest gooien, dan maar flatsen en definitief er klaar mee zijn dus de laser erop laten zetten. Dat hielp wel. Voor een jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je hebt het écht een keer laten doen !
auwhouw...![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik zelf. Anderen zijn daar vast beter in maar als ik dan toch de benen wijd moest gooien, dan maar flatsen en definitief er klaar mee zijn dus de laser erop laten zetten. Dat hielp wel. Voor een jaar.
de dozen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Remlof. Je doos, zijn doos, haar doos.
Doe je dat zelluf?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:15 schreef hondjes het volgende:
Iedereen gezellig naar de kapper, en ik zit verdorie bij mezelf extensions te zetten..
waarom, omdat ik niet 6 uur lang bij de kapper wil zitten, zonder te roken, ook dat nog..
dus daarom.
Ah doe normaal!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:15 schreef hondjes het volgende:
Iedereen gezellig naar de kapper, en ik zit verdorie bij mezelf extensions te zetten..
waarom, omdat ik niet 6 uur lang bij de kapper wil zitten, zonder te roken, ook dat nog..
dus daarom.
Gewoon,,met mijn handenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe je dat zelluf?
Hoe doe je dat in godsnaam?
ow god dat zou niks voor mij zijn...
Da's waar.quote:
Er zijn hier minderjarigen aanwezigquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah doe normaal!
Wordt het mooi? Ik hád extensions. Nu durf ik dat wel te zeggen. Dat was na mijn pony-debacle. Maar dat was zo lelijk dat ik snel naar een andere kapper ben gereden maar die kreeg ze er niet uit.![]()
Nou, toen heb ik het zelf gedaan. Met geweld en gelukt! Nu is die weer mooi lang.
Pietje is net naar zijn kamer gestuurdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's waar.![]()
[..]
Er zijn hier minderjarigen aanwezig
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar bij jullie is alles anders. Wij komen uit Kallyland.
Nijmegen ftw!
krijgen we straks een fotootje ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gewoon,,met mijn handenen een gloeiende tang, en nog meer van die rotzooi.
En wordt er inderdaad hyper van, dus als ik zo ga gooien, weet je waarom.
Ik wacht even tot het opgeblazen is tot rel van de dag en kom dan met de dooddoenerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Pietje is net naar zijn kamer gestuurddus vertel maar raak...
heyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wacht even tot het opgeblazen is tot rel van de dag en kom dan met de dooddoener
Ik vind alles best, als je TBO2 maar komt moddenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Remlof. Je doos, zijn doos, haar doos.
alles is met een a .....an kally was an kampian daar anquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar het woord flatsen wel. Net als teugen. Wij zijn teugen!
Kunnen jullie de druk niet aan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als je TBO2 maar komt modden
Nee nee, het was echt haar. Waarschijnlijk van dode Indiaanse vrouwkes.quote:
owwwwwwwwww dode Indiaanse vrouwkes da's dan weer niet zo errug...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee nee, het was echt haar. Waarschijnlijk van dode Indiaanse vrouwkes.
Echt, ik had opeens grijze haren. Alleen in mijn pony.
Oh oh! Zelfs na vandaag? En Pietje dan? Die stapt dan vast op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als je TBO2 maar komt modden
Sorry schat dat ik je liet wachten maar ik was even het zwaar vermoeide lijf onder een hete douche aan het zetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef FANN het volgende:
COOS !!!!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh oh! Zelfs na vandaag? En Pietje dan? Die stapt dan vast op.![]()
Staat zijn afscheidstopic al in FC?
Nee, dat was wel prettig. Zo was ik nooit alleen. Ik had allemaal poltergeisten in mijn kapsel wonen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwwwww dode Indiaanse vrouwkes da's dan weer niet zo errug...
Ik vond het wel vermakelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
heydas heus niet bij elk onderwerp hoor...
De eerste keer liet ik het in Spanje doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah doe normaal!
Wordt het mooi? Ik hád extensions. Nu durf ik dat wel te zeggen. Dat was na mijn pony-debacle. Maar dat was zo lelijk dat ik snel naar een andere kapper ben gereden maar die kreeg ze er niet uit.![]()
Nou, toen heb ik het zelf gedaan. Met geweld en gelukt! Nu is die weer mooi lang.
ow... ik was je alweer vergeten..... waar ging het ook weer over?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Sorry schat dat ik je liet wachten maar ik was even het zwaar vermoeide lijf onder een hete douche aan het zetten.
Maar wat is er??
Pietje modt ook AEXquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef Noek het volgende:
[..]
jammer...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
ben op de helft,,ene kant zit erin,,,de andere kant is nog kaal...pics komen dus niet.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef hondjes het volgende:
,ene kant zit erin,,,de andere kant is nog kaal...pics komen dus niet.
Jij wauweld ook regelmatig Noekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze reageert op Liesje en daar moeten wij op happen omdat? Mijn mening is wel duidelijk over haar, dacht ik zo. Ik vind haar gewauwel ronduit irritant. En dat wil ik best herhalen hoor.Is geen moeite.
volgens mij Oost_europa...geen idee,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah toe!
Heb jij ook een dode vrouwen merk?
neu..... da's toch weer anders...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
volgens mij Oost_europa...geen idee,
Is dat net zo zielig
ze zijn toch al dood joh.. kan jou het bommen......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gelukkig, anders moest ik stoppen, en dan zou ik er toch wel erg raar bij lopen.
Nee, dat denk ik niet. Al voelde ik me niet prettig toen het haar tegen me ging spreken en zei dat ik naar hun kant moest komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zijn toch al dood joh.. kan jou het bommen......![]()
Neeee ik denk toch niet dat het van dooie afkomt heur.... volgens mij kan je je haar '''verkopen''
gewoon als je nog leeft toch?
Of misschien sparen kappers het wel op?
komt toch niet écht van dooie mensen
Noek????
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Al voelde ik me niet prettig toen het haar tegen me ging spreken en zei dat ik naar hun kant moest komen.
IK ben de enige die hier met beleid post en altijd ontopic, laten we eerlijk zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Soury. En jij wauwelt ook met enige regelmaat.
Ja maar maar ik was dronkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Soury. En jij wauwelt ook met enige regelmaat.
sjesus..... nu moet ik het dus zéker weten nooitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Al voelde ik me niet prettig toen het haar tegen me ging spreken en zei dat ik naar hun kant moest komen.
quote:
NEEEEEEEE die wil ik ziehien......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet hoe ik zo'n filmpje hier moet plaatsen maar ik PM 'm wel ff![]()
Ja, dan kan ik de laptop nooit meer vinden. Dat is dan weer een geluk want als je me nu al vindt wauwelen, Soury. Nou, maak dan je borst maar nat!quote:
jij had die smiley toch nagemaakt in dat topic die hele engequote:
Ja flikker op Coos posten of bek houwen. Achtelijke Hageneesquote:
Ohooquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik de laptop nooit meer vinden. Dat is dan weer een geluk want als je me nu al vindt wauwelen, Soury. Nou, maak dan je borst maar nat!
Ik werd geroepen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:21 schreef FANN het volgende:
Pietje is net naar zijn kamer gestuurddus vertel maar raak...
Die is niet compleet zonder jou, dat snap je natuurlijk zelf ook welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef Noek het volgende:
nou nou dat was uuuuuuuuuuuren geledenquote:
Tante yvonne heeft je getroost.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is niet compleet zonder jou, dat snap je natuurlijk zelf ook wel.
Ik weet van niks, maar remlof gaat erover dus misschien hij welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef FANN het volgende:
o ja, wil je de Bunker nummertje twee niet meer modden?
vin je het niet leuk meer, leg eens uit?
Dan heb ik gelijk een ban de eerste dagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet van niks, maar remlof gaat erover dus misschien hij wel.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef Noek het volgende:
Tante yvonne heeft je getroost.
Doet ze goed hè.![]()
Ben je niet boos meer?
Pietje blijft gewoon. Daar is geen sprake van. Ben je mallig.quote:
Is ze weg? Met mijn Gert zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
, nooit boos geweest en eigenlijk heb ik net een uurtje met huisgenoten bijgepraat. Heb yvonne al weken niet geizen, vast ook op vakantie
!
noem je me nou oudquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Pietje blijft gewoon. Daar is geen sprake van. Ben je mallig.
Met je ban! Oude relpot.
Kom er gewoon bij, omdat 't kanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:58 schreef Noek het volgende:
Pietje blijft gewoon. Daar is geen sprake van. Ben je mallig.
Met je ban! Oude relpot.
Er zit kennelijk een virus in. Pech meiden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja flikker op Coos posten of bek houwen. Achtelijke Hagenees
Goed hè....van ziggo?quote:Our e-mail content detector has just been triggered by a message you sent:
To: xxxxxxxxxxxxxxx Subject: Re: xxxxxxxxxxx
One or more of the attachments (annie.exe) are on
the list of unacceptable attachments for this site and will not have
been delivered.
Consider renaming the files to avoid this constraint.
The virus detector said this about the message:
Report: Report: MailScanner: Windows/DOS Executable (annie.exe)
Report: No programs allowed (annie.exe)
--
MailScanner
Email Virus Scanner
Ziggo
Ja, Gert was ontroostbaar na de afwijzing van Cc deze morgenquote:
Hij danst ook raaaaaaar .....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, Gert was ontroostbaar na de afwijzing van Cc deze morgen.
Ik zie een verband.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godver, je bent ook maar even weg en 't is alweer gezellig
whut?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde je eerst relnicht noemen maar dan zou ik je niet geven.
kan je nagaan........quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Er zit kennelijk een virus in. Pech meiden.![]()
Maar deze melding kreeg ik.
[..]
Goed hè....van ziggo?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef FANN het volgende:ik denk dat ik effe koffie ga drinken ofzo, anders ga ik straks weer buiten mijn boekje
Komt allemaal omdat mijn haar nog niet goed zit, maar da's eind van de week opgelost
Fietsen ging kut hè?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze moeten bij TBO II standaard alle posters moderator maken, ben je gelijk van al 't gezeik af en heb je ook geen FB meer nodig
Wat is jouw funcie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier z'n functie Pietje, zo ik ook
Mot je maar geen vieze plaatjes postenquote:
Dan moet Remlof maar stoppen met zijn pasfoto's te sturen......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Mot je maar geen vieze plaatjes posten
Nee ik doe het ook maar niet meer
Nou, om eerlijk te zijn bleef ik vandaag onder de 130 hartslagen, 't viel dus best mee eik. Langzaam maar zeker kom ik zo bij de 0 nul hartslagen uitquote:
Doe eens een linkje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet Remlof maar stoppen met zijn pasfoto's te sturen......
Vertelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef FANN het volgende:ow kan dat wel..... of is ie nou weer boos
Remmy?????![]()
ben je boooos
Ja ben niet achterlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow kut jij bent snel met quoten, dacht net zal ik het maar weer weg halen
ow wat is mijn functie hier dan denk jij?quote:
ik heb nog steeds jouw vieze verhaaltje niet gekregenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef FANN het volgende:ow kan dat wel..... of is ie nou weer boos
Remmy?????![]()
ben je boooos
Dan heeft Fluitertje het achtergehouden......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb nog steeds jouw vieze verhaaltje niet gekregen
Ik ga akkoord zonder morrenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef FANN het volgende:
ik dacht volkomen nutteloos een beetje dom ouwehoeren toch?
Voorbeeldfunctie, ik zeg 't jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef FANN het volgende:
ik dacht volkomen nutteloos een beetje dom ouwehoeren toch?
mooi, meer ambieer ik ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga akkoord zonder morren
De bunker in met die gozer. En stiekum langer dan het programma duurt. (jaar of 8)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie, ik zeg 't je.
Loop maar weer wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi, meer ambieer ik ook niet![]()
ik ga nu effe héle sterke koffie drinken... volgens mij is het nodig.....![]()
Adios Amigos
Stuur dan een kopietjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan heeft Fluitertje het achtergehouden......
misschien heeft ie hem wel ingelijst
Jouw functie is dus vacantquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie, ik zeg 't je.
Vakantie houdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jouw functie is dus vacant
En wat wil jij dan gaan doen?
Wat ie altijd doet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jouw functie is dus vacant
En wat wil jij dan gaan doen?
Ja, vermoedelijk onder het mom van service, maar volgens mij wil hij overal z'n sporen nalaten als lapo-erquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ie altijd doet?
Meeposten en door het slotje heen posten
Servicequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, vermoedelijk onder het mom van service, maar volgens mij wil hij overal z'n sporen nalaten als lapo-er
Ja, bizar hè?quote:
Dat is karakter en stijl hè, de één ligt je ook simpelweg meer dan de ander. Maar dat maakt de één als mens niet slechter of beter dan de ander toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ergens anders een pro-Dot campagne?
Nee ,qua posten, inhoud en qua tekst![]()
Sorry heb het gevolgd, die derdepersoon geplaatste postings, dat op de voorgrond treden, bewust of onbewust?
Dan liever een Mera die op de achtergrond blijft en inhoudelijk reageert.
Dat zal ik zeker niet zeggen, kan ik ook niet, want ken ze niet. Tis hoe ze over komen en daar baseer ik mijn mening op. Moet zeggen dat ik al eerder, meerdere, postings heb gezien van Dottey waarbij ik een gevoel kreeg van ehhhhhh, tja dat kan dus en meerdere met mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is karakter en stijl hè, de één ligt je ook simpelweg meer dan de ander. Maar dat maakt de één als mens niet slechter of beter dan de ander toch?
1s ofwel eenschquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is karakter en stijl hè, de één ligt je ook simpelweg meer dan de ander. Maar dat maakt de één als mens niet slechter of beter dan de ander toch?
Je zit in het verkeerde topic.. Thats allquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:29 schreef Talitha het volgende:
Vreemde sfeer hier vanavond. Meer rel zit er niet in denk ik?
Zo... Goeiemorgenquote:
Ik zit zo meteen nergens meer. Dan lig ik in m'n bed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic.. Thats all
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En dan keihard stampen!!![]()
Sorry, ik blijf 'em leuk vinden![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het ter sprake kwam, maar die postte een link naar dat topic... heb hem helemaal gelezen en me echt een breuk gelachen
Ik heb mijn huiswerk gedaan, op advies van Danny ergens in de COS
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
En Danny stuurt je naar ONZDit gaat leuk worden
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo heb ik het nooit bekekeninderdaad, ik sla teveel ONZ uit waarschijnlijk
![]()
Ga er maar eens een nachtje over slapen denk
Zo backupquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[quote]Op woensdag 17 juni 2009 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een hoop om over na te denken
Doei.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:19 schreef Marrije het volgende:
Ook goedemorgen. Hier gaat de elektriciteit er zo vanaf
Ik vrees van wel, op het kaartje staat van 9 tot 13, maaaaar als er onverwachte problemen zijn langer. Nou, dan weet je het wel, inderdaad Dementor, doeiiii, tot morgenquote:
Okay dan wacht ik nog wel even met rellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, op het kaartje staat van 9 tot 13, maaaaar als er onverwachte problemen zijn langer. Nou, dan weet je het wel, inderdaad Dementor, doeiiii, tot morgen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Okay dan wacht ik nog wel even met rellen.
Je komt net uit bed he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Wat lijkt het prachtig weer te zijn!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. Ik ga me vandaag in beton storten.
Niet uit het mijne helaasquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]succes!
[..]
Niet uit het mijne helaas
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]succes!
[..]
Niet uit het mijne helaas
Ga maar even alles editten danquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ook!
Haarproblemen!Ik zat er een dag te laat.
Nee, natuurlijk niet. Ik schrijf nooit iets op. Het is geen werk. Ben geen secretaresse van mezelf!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ga maar even alles editten dan![]()
Afspraak niet opgeschreven?
Mooi weertje he, hopelijk morgen over 3 weken ook, dan zit je lekker in mijn bunker![]()
Kan Buuv mooi notuleren
Ja, mooi kut. Allemaal Dots schuld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat krijg je ervan, veel te druk met andere dingen.
Precies.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik schrijf nooit iets op. Het is geen werk. Ben geen secretaresse van mezelf!
9 juli vergeet ik echt nooit. Ja, dat is wel leuk voor ons Buufje. Leuk klein crewclubje zo.
Doe maar via de pm. Meld dat dan eerst maar even hier. Zo van: Ik stuur je een pm!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Precies.
Wil jij trouwens gewoon op de foto en zal ik ze via PM toesturen?
Doe mij een CC'tje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Precies.
Wil jij trouwens gewoon op de foto en zal ik ze via PM toesturen?
Nee sorry.quote:
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef Noek het volgende:
Maar ik ga douchen want ik was wel mooi op tijd bij mijn vriendinnen op de sportschool, die elkaar al 100 jaar kennen en me geen blik waardig gunnen omdat ik normaal gesproken niet van de ochtendploeg ben.
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik meld natuurlijk wél dat ik jou en Noek een PM ga sturen.
Goeie tip Noek
Ja, jij mag dat wel.quote:
Pietje wel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, jij mag dat wel.![]()
Lekkere bunkerslet van me.
Maar nu lees ik toch net dat CarO het er niet mee eens is. Daarvoor openen we dan eerst wel een evaluatietopic. Goed. Mooi. Slotje.
Tegen jou zeg ik: Buuv, ik ben op msn! Kijk eens in je scherm haha!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja!!! Ik wil ook een PM!![]()
En een waarschuwing van een PMEn ik zal wel notuleren, maar dan doe ik nét geen verslag
Oh dat gaat zo leuk worden
Nou dat wil ik dan wel even bespreken in het evaluatietopic ook. Want ja, dat is dan wel een beetje scheef misschien ofzo. En dat ik me dan niet buitengesloten voel en alles....quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik: Buuv, ik ben op msn! Kijk eens in je scherm haha!
Haha! Ja, dat zeg ik dan. Flexibel
Je overschat je talenten.quote:
Natuurlijk natuurlijk meisquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou dat wil ik dan wel even bespreken in het evaluatietopic ook. Want ja, dat is dan wel een beetje scheef misschien ofzo. En dat ik me dan niet buitengesloten voel en alles....
Moet ik in dat topic of in het evaluatie topic vragen of mijn zaad al opkomt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Natuurlijk natuurlijk meis
En als je moe van het tiepen bent wil Noek best het stokje overnemen.
Maar niet voor we dat besproken hebben. Uiteraard. Want aan alles zitten grenzen.
Ik zal zorgen voor liters en liters thee en koffie en fris.
En broodjes. En taart. Verdere info in het crew topic van CGW.
Story of my lousy life.quote:
Oh je moet over 3 weken even identificeren welk zaad van jou isquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet ik in dat topic of in het evaluatie topic vragen of mijn zaad al opkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |