Ik gok d'r doos harsen.quote:
Mijn gezicht flatsen. Om wat roodheid weg te flatsen en dan kan het zijn dat mijn sproetjes ook weg gaan maar dat is dan de bonus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is flatsen?
Maar ik ga volgende week ook voor een complete behandeling inclusief massage
Oeh ouch nee. Bloed tot aan mijn enkels. Laat maar.quote:
jahaaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn gezicht flatsen. Om wat roodheid weg te flatsen en dan kan het zijn dat mijn sproetjes ook weg gaan maar dat is dan de bonus.
Doet vast pijn maar ik lig er dan wel espresso bij. Gooi jij er nog wat blond in?
dat ga ik dus écht nooit doen hé... doos harsen, dat moet zachies met beleid enzo...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh ouch nee. Bloed tot aan mijn enkels. Laat maar.![]()
Die heb ik ook laten flatsen. Vroeger, toen geluk nog heel gewoon was.
Moet je ook niet doen. Echt hoor. De spetters bloed en haren op de muur en vooral nog veel op je doos.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ga ik dus écht nooit doen hé... doos harsen, dat moet zachies met beleid enzo...
dus je hebt het écht een keer laten doen !quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Echt hoor. De spetters bloed en haren op de muur en vooral nog veel op je doos.
Drama!
Nee, dat deed ik zelf. Anderen zijn daar vast beter in maar als ik dan toch de benen wijd moest gooien, dan maar flatsen en definitief er klaar mee zijn dus de laser erop laten zetten. Dat hielp wel. Voor een jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je hebt het écht een keer laten doen !
auwhouw...![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik zelf. Anderen zijn daar vast beter in maar als ik dan toch de benen wijd moest gooien, dan maar flatsen en definitief er klaar mee zijn dus de laser erop laten zetten. Dat hielp wel. Voor een jaar.
de dozen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Remlof. Je doos, zijn doos, haar doos.
Doe je dat zelluf?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:15 schreef hondjes het volgende:
Iedereen gezellig naar de kapper, en ik zit verdorie bij mezelf extensions te zetten..
waarom, omdat ik niet 6 uur lang bij de kapper wil zitten, zonder te roken, ook dat nog..
dus daarom.
Ah doe normaal!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:15 schreef hondjes het volgende:
Iedereen gezellig naar de kapper, en ik zit verdorie bij mezelf extensions te zetten..
waarom, omdat ik niet 6 uur lang bij de kapper wil zitten, zonder te roken, ook dat nog..
dus daarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |