Waarom?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een wervende brief schrijven voor tegelzetters.
Omdat klant hen iets te vertellen heeft.quote:
dat voel ik niet vanaf de bankquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar nog wel bewolkt en niet lekker buiten vind ik
Ik ben af en toe met de openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO te quoten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:
Toch jammer dat Dot niet van het bestaan van GC afweet.
Ik kan haar natuurlijk even vriendelijk doorverwijzen.![]()
Is het ook niet. En waarom zou je ook? Om daar nog eens extra olie op het vuur te gooien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik ben af en toe met openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO
te quoten.
Tegelzetters?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat klant hen iets te vertellen heeft.
Ja. Die hebben blijkbaar soms ook behoefte aan informatievoorziening.quote:
Nou, er gaat een wereld voor me open.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Die hebben blijkbaar soms ook behoefte aan informatievoorziening.
Nou liever niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef Noek het volgende:
Maar de volgende keer zal ik aardig doen en vragen hoe het met de hond is.
Kan ze daar fijn het topic mee volbaggeren.![]()
Samen met die Moooooiiii.
Ik zeg: Doen! Iedereen heeft recht op de waarheidquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben af en toe met de openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO te quoten.
Ik had 'm eerst als nutteloos weggezet en toen kreeg ik meelij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zaten we te discussiėren over de psycholoog (of ie nut had), rondje tafel langs, eerste vond 't nutteloos, tweede ook, derde ook, etc etc. Werd een beetje een lullige bedoeling, Cc dwars er doorheen tegen de psych: wil je er in de pauze anders ff over praten.
Quoten vanuit General RLS-SC naar TBO dat kan ik niet maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zeg: Doen! Iedereen heeft recht op de waarheid![]()
Nou ja, het hoort daar natuurlijk wel, maar een linkje is ook goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Quoten vanuit general naar TBO dat kan ik niet maken.
Wel een linkje naar dit topic, die staat er nu al.
Nalezen is voor homo's, las ik net. Ook dat nog.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
Ik had 'm eerst als nutteloos weggezet en toen kreeg ik meelij.
Watje da'k ben. Zo word ik nooit een gevreesd dictator.
En voor moderators., maar da's bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nalezen is voor homo's, las ik net. Ook dat nog.
Ga je lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En voor moderators., maar da's bijna hetzelfde
Ik ben ook een homo. Met een voorliefde voor mannen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nalezen is voor homo's, las ik net. Ook dat nog.
De bunkercrew zit hier elkaar af te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:02 schreef Kaat38 het volgende:
Zit ik steeds in die bunker te lezen en hangen jullie hier uit!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De bunkercrew zit hier elkaar af te maken![]()
Daar zit wat in, maar ze zaten in die bunker omdat ze "FOK!kers" waren (of hadden ze zich nou aangemeld op FOK! zodat ze die bunker binnen konden komen??).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben af en toe met de openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO te quoten.
Ouwe wijn, nieuwe zakken:quote:
Dat is wel heul veul FOK! in een berichtje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar ze zaten in die bunker omdat ze "FOK!kers" waren (of hadden ze zich nou aangemeld op FOK! zodat ze die bunker binnen konden komen??).
En een FOK!ker die niet verder komt dan één (RLS)subforum is wat mij betreft geen FOK!ker.
Dus als zij het zo leuk vinden op FOK! omdat FOK! zo leuk is, en dan ook nog zo leuk dat ze zichzelf als FOK!ker wensen te profileren, dan is het misschien wel tijd dat ze zich eens realiseren dat FOK! meer is dan één subforum.
Zie mij gewoon eens 1600 sigaretten niet gerookt hebben!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wanneer stop je nu eens met roken?
Volgend jaar maart stop ik echtquote:Three months, one week, two days, 39 minutes and 48 seconds. 1600 cigarettes not smoked, saving ¤ 382,68. Life saved: 5 days, 13 hours, 20 minutes.
ik sta niet in de OPquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
So what, ze doen maar en Supertramp is cool!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De bunkercrew zit hier elkaar af te maken![]()
Ja, lekker hč.... als ik het hardop voorlees lijkt het net alsof ik zit te vloekenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is wel heul veul FOK! in een berichtje.
Jij staat op mijn voetstuk, want ik vind je wel een tof wijfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik sta niet in de OP
![]()
gaat lekker hier....
Leandra uit respect en rekening houden met de betrokkene omdat zij hier denk ik niet leest,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef Leandra het volgende:
Daar zit wat in, maar ze zaten in die bunker omdat ze "FOK!kers" waren (of hadden ze zich nou aangemeld op FOK! zodat ze die bunker binnen konden komen??).
En een FOK!ker die niet verder komt dan één (RLS)subforum is wat mij betreft geen FOK!ker.
Dus als zij het zo leuk vinden op FOK! omdat FOK! zo leuk is, en dan ook nog zo leuk dat ze zichzelf als FOK!ker wensen te profileren, dan is het misschien wel tijd dat ze zich eens realiseren dat FOK! meer is dan één subforum.
Ben jaloers op je, niet omdat je niet gestopt bent met roken en zoveel geld bespaard hebt, maar gewoon, omdat jij wél tieten hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie mij gewoon eens 1600 sigaretten niet gerookt hebben!
[..]
Volgend jaar maart stop ik echt.
Fluitervrouw, altijd goed voor facts & figuresquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik probeer vanavond een TBO-topic te openen over hoe , wie wat voor Fok of in dienst TBO,
topic titel moet ik nog beter verzinnen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij staat op mijn voetstuk, want ik vind je wel een tof wijf![]()
Ik zei laatst echt, fok jou jongen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, lekker hč.... als ik het hardop voorlees lijkt het net alsof ik zit te vloeken
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet goed? Dan haal ik je zo van dat voetstuk af, twee minuten werk maar
Kreeg je een time-out?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zei laatst echt, fok jou jongen.
Nou, toen werd ik in de hoek gezet. En terecht. Ik sa-wing de pan uit. Daar kan Gert nog een puntje aan zuigen!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, laat me effe 10 minuten staan ofzo...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ga je
![]()
[ afbeelding ]
dat waren geen 10 minuten jogguh....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ga je
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet wat ze gepost heeft, maar ik vind het totale verloop gewoon een beetje jammer.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leandra uit respect en rekening houden met de betrokkene omdat zij hier denk ik niet leest,
en vooral CarOnline die hier niet graag posten over TBO leest.....
wil ik hier alleen schrijven wat ik gisteren las in een post van Dottey.
Bij Fok terecht gekomen door de bunker en bij de bunker door fok.
Gewoon gereageerd op de oproep in het topic dagje meehelpen, zoals iedereen kon doen.
Door hard te werken en de juiste inzet kon ze blijven na de eerste dag daar zij alle handen konden gebruiken die goed ingezet konden worden.
............................................
Ik probeer vanavond een TBO-topic te openen over hoe , wie wat voor Fok of in dienst TBO?
topic titel moet ik nog beter verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |