Ik noem je helemaal geen neger!quote:
Oké, vertel. Wie is hij daar aan het meeten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Krijg je met al die persoonlijke toespelingen, kon 't niet meer aan.
Jij bent niet sterker of slimmer als Dottey, jij kan haar niet handelen denk ik... die klamme dot doet je bespelen als een handpop!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:18 schreef Noek het volgende:
[..]
*pling plong*
Ja, bespeel jij mijn gevoelige snaar even.
Ik ben wél slimmer dan..Bommie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent niet sterker of slimmer als Dottey, jij kan haar niet handelen denk ik... die klamme dot doet je bespelen als een handpop!
Slimmer dahaaaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef versabommie het volgende:
Jij bent niet sterker of slimmer als Dottey, jij kan haar niet handelen denk ik... die klamme dot doet je bespelen als een handpop!
Zike ...quote:
kutquote:
Whut?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
Dat is net zoiets als vol verlangen naar de volgende Bunker.
JA! Dat is namelijk DE oplossing tegen loverboy's om ze pooierboy's te noemen, dat zal ze namelijk leren!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:38 schreef beequeen het volgende:
Is dat nieuw om een loverboy pooierboy te noemen? Zo noemen ze het in de 2e Kamer.
Whutquote:
Rita is het er ook niet mee eens. Het zijn gewoon POOIERS. Punt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef versabommie het volgende:
JA! Dat is namelijk DE oplossing tegen loverboy's om ze pooierboy's te noemen, dat zal ze namelijk leren!![]()
kijk maar : http://www.geenstijl.nl/m(...)en_met_annemari.html
hoor net..we moeten ze gewoon ..pooiers..noemenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA! Dat is namelijk DE oplossing tegen loverboy's om ze pooierboy's te noemen, dat zal ze namelijk leren!![]()
kijk maar : http://www.geenstijl.nl/m(...)en_met_annemari.html
in the but...whut whut...quote:
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
Wacht vol verlangen naar de volgende Bunker.
De realiteit is vaak nog erger.
Hellboy.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
Je zult het er toch mee moeten doen. Niet echt hét hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
Wat was die associatie ook weer?quote:
nodig anders Dottey ff uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:54 schreef Manu82 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp hebben jullie een schijthekel aan die Drotney, maar moeten jullie er wel mee samenwerken tijdens TBO II ?
Dan check je toch haar Hyves even.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe jij es
Misschien is het wel een lekker ding
Neuh.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:54 schreef Manu82 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp hebben jullie een schijthekel aan die Drotney, maar moeten jullie er wel mee samenwerken tijdens TBO II ?
donequote:
wie van de twee is Dottey?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
done
Is ze er ook via Vlemmix binnen gekomen?
http://94.100.116.81/6134(...)13441918_5_85R7.jpeg
Dat.quote:
Ik heb heulegaar geen hekel aan iemand. En al helemaal geen schijthekel, gatver.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:06 schreef Dementor het volgende:
Cc post eens een leuk youtube filmpje svp.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:08 schreef Dementor het volgende:
Oja het is/was vandaag de verjaardag van Tupac loller![]()
.
Ik krijg nog geld van je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
For all my homies in tha hood. Peace out, niggas!
quote:
quote:
Bloedsaai praten over 't weerquote:
Een wervende brief schrijven voor tegelzetters.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |