Waarom?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een wervende brief schrijven voor tegelzetters.
Omdat klant hen iets te vertellen heeft.quote:
dat voel ik niet vanaf de bankquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar nog wel bewolkt en niet lekker buiten vind ik
Ik ben af en toe met de openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO te quoten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:
Toch jammer dat Dot niet van het bestaan van GC afweet.
Ik kan haar natuurlijk even vriendelijk doorverwijzen.![]()
Is het ook niet. En waarom zou je ook? Om daar nog eens extra olie op het vuur te gooien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik ben af en toe met openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO
te quoten.
Tegelzetters?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat klant hen iets te vertellen heeft.
Ja. Die hebben blijkbaar soms ook behoefte aan informatievoorziening.quote:
Nou, er gaat een wereld voor me open.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Die hebben blijkbaar soms ook behoefte aan informatievoorziening.
Nou liever niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef Noek het volgende:
Maar de volgende keer zal ik aardig doen en vragen hoe het met de hond is.
Kan ze daar fijn het topic mee volbaggeren.![]()
Samen met die Moooooiiii.
Ik zeg: Doen! Iedereen heeft recht op de waarheidquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben af en toe met de openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO te quoten.
Ik had 'm eerst als nutteloos weggezet en toen kreeg ik meelij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zaten we te discussiëren over de psycholoog (of ie nut had), rondje tafel langs, eerste vond 't nutteloos, tweede ook, derde ook, etc etc. Werd een beetje een lullige bedoeling, Cc dwars er doorheen tegen de psych: wil je er in de pauze anders ff over praten.
Quoten vanuit General RLS-SC naar TBO dat kan ik niet maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zeg: Doen! Iedereen heeft recht op de waarheid![]()
Nou ja, het hoort daar natuurlijk wel, maar een linkje is ook goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Quoten vanuit general naar TBO dat kan ik niet maken.
Wel een linkje naar dit topic, die staat er nu al.
Nalezen is voor homo's, las ik net. Ook dat nog.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
Ik had 'm eerst als nutteloos weggezet en toen kreeg ik meelij.
Watje da'k ben. Zo word ik nooit een gevreesd dictator.
En voor moderators., maar da's bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nalezen is voor homo's, las ik net. Ook dat nog.
Ga je lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En voor moderators., maar da's bijna hetzelfde
Ik ben ook een homo. Met een voorliefde voor mannen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nalezen is voor homo's, las ik net. Ook dat nog.
De bunkercrew zit hier elkaar af te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:02 schreef Kaat38 het volgende:
Zit ik steeds in die bunker te lezen en hangen jullie hier uit!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De bunkercrew zit hier elkaar af te maken![]()
Daar zit wat in, maar ze zaten in die bunker omdat ze "FOK!kers" waren (of hadden ze zich nou aangemeld op FOK! zodat ze die bunker binnen konden komen??).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben af en toe met de openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO te quoten.
Ouwe wijn, nieuwe zakken:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |