En een glas water. Ik word zo ghetto van rosé.quote:
Nu las ik toch echt dat zij aangaf waar ze behoefte aan hadden. Iemand voor de huishoudelijke klusjes etc. Tegen Liesje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet wat ze gepost heeft, maar ik vind het totale verloop gewoon een beetje jammer.....
En zeker gezien de manier waarop er nu gereageerd wordt door de dames; wel iedere keer roepen dat ze geen crew zijn maar ondertussen posten alsof ze de crew zo ongeveer aansturen.
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef Manu82 het volgende:
Staat Bommie alleen bij mij zo hoog?
Okee, dan klopt het dus, volgens mij is heel geenstijl ervan afgeflikkerd...quote:
Hè hè. Vragen vragen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
Iedere vrijwillig stond het vrij zich aan te melden voor de evaluatie. Zodoende. Niks meer, niks minder. Maar vooral niks meer.
I dunno. Echt niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:03 schreef Noek het volgende:
En ze blijft vrijwilligster? Toch niet vanuit FOK! hè?
Dat zal ik dus ook nooit doen hoor. Gelukkig is NMNS wel zo vriendelijk geweest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik ben af en toe met de openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO te quoten.
Ik heb niet geen quote geplaatst hoor, 't was een linkjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal ik dus ook nooit doen hoor. Gelukkig is NMNS wel zo vriendelijk geweest.
Was dat nodig dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb niet geen quote geplaatst hoor, 't was een linkje
Zeg het dan recht in d'r face i.p.v. hier een beetje achterafquote:
Dat heb ik gisteravond al gedaan hoor, net als Marrije. Ik vond dit wel ff lekker nakletsen. Breekt de dag hè?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zeg het dan recht in d'r face i.p.v. hier een beetje achteraf![]()
Iedereen heeft recht op de "waarheid".
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hierbij wil ik trouwens Pietje bedanken voor al het goede en vele werk dat hij heeft verricht, hij en nog een paar waren er maar druk mee![]()
[ afbeelding ]
Er was iemand die kwam op fok, ging naar de bunker, werd vrijwilliger, deed zich als representatieveling voor van de bunker en de rest van de vrijwilligers van fok hebben geen intense relatie met haar, behalve NMNS die wel potentie in haar zietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:11 schreef blomst het volgende:
Komt er ook een samenvating??
Het is dat 'ik zit in de bunker, ik zit in de bunker, ik zit in de bunker en ben dus belangrijk'-toontje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even zonder flauwekul, is het niet zo dat ze overenthousiast is en daardoor nogal hijgerig overkomt? Als ik haar Blog lees, dan lees ik vooral profileringsdrang en zit daar niet simpelweg wat onzekerheid onder?
Ze lijkt mij op zich niet écht onaardig....
*mompelt iets over psychologie van de koude grond en zulks
Goed samengevat, niets op aan te merkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er was iemand die kwam op fok, ging naar de bunker, werd vrijwilliger, deed zich als representatieveling voor van de bunker en de rest van de vrijwilligers van fok hebben geen intense relatie met haar, behalve NMNS die wel potentie in haar ziet
Precies en dat was niet eens de eerste keerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteravond al gedaan hoor, net als Marrije.
En dat heb ik dan niet eens meegekregen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is dat 'ik zit in de bunker, ik zit in de bunker, ik zit in de bunker en ben dus belangrijk'-toontje.
Dat was me nogal een verhaal voor bij de theequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies en dat was niet eens de eerste keer
Dank jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Er was iemand die kwam op fok, ging naar de bunker, werd vrijwilliger, deed zich als representatieveling voor van de bunker en de rest van de vrijwilligers van fok hebben geen intense relatie met haar, behalve NMNS die wel potentie in haar ziet
Lol, ach ik maak er totaal niet druk over.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef Talitha het volgende:
Damn, wat ben ik blij dat ik geen Dottey heet!![]()
Ze zal toch ook wel eens iets leuks gezegd hebben ooit ergens in TBO?
Zielig hè.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:35 schreef Talitha het volgende:
Damn, wat ben ik blij dat ik geen Dottey heet!![]()
Ze zal toch ook wel eens iets leuks gezegd hebben ooit ergens in TBO?
Terecht.quote:
Zit je nou te trollen, lekker wief.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:44 schreef Noek het volgende:
Maar ik meen nog steeds elk woord dus zoveel heb je er niet aan.
Ga es naar je subforum Piet, d'r gebeurt weer van allesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen, lekker wief.
Ga jij ff een week naar buiten, dan gebeurt er wat minder.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga es naar je subforum Piet, d'r gebeurt weer van alles
Van mij mag 'ie blijven hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga jij ff een week naar buiten, dan gebeurt er wat minder.
Ik denk dat we nu een intern conflict hebben.quote:
Dat is niet fair hè, ik breng alleen mensen bij elkaar. Dat wil zeggen, ik breng uitspraken van mensen bij elkaar zodat ze van elkaars meningen op de hoogte zijn. Daar kan toch niks mis mee zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben geen modquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu een intern conflict hebben.
Niks mis met eerlijkheid. Maar dan mag het van mij wel recht in iemand's gezicht.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik meen nog steeds elk woord dus zoveel heb je er niet aan.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:26 schreef Noek het volgende:
Maar ik ben het er wel mee eens dat Liesje de huishoudelijke klusjes kan doen. Scherp inzicht, Dot! Dot van the BunkerDot die vol verlangen wacht naar de volgende.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wheehhehehehehequote:
ik dacht dat je écht wilde afwassen daarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehhehehe Noek!![]()
Mijn mond viel ook open van die post idd, ik weet nog niet waarvan, verbazing, ongeloof of schateren![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!
Ja.
Dat snap ik, en dat weet ik.
Alleen toen ik daar was vroeg ik Bart joh zal ik anders even afwassen ofzo? En toen zei hij je kan beter Dementor even helpen. Dus ik naar Dementor en ik vraag joh, kan ik je ergens mee helpen? Hij nee: ik weet het ook niet.
Ja dan houdt het op he?
Toen heb ik me nog een keer opgegeven maar nooit meer wat van gehoord.
Dus.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat je écht wilde afwassen daarmaar dat was dus een grapje denk ik...
[..]
Het spijt mij als ik jou enigsinds tekort hebt gedaan door te melden dat er in ieder geval in de huishoudelijke kant mensen gezocht worden. Daarnaast stond er ook =>Streamverslagen natuurlijk ook altijd. Verder stond er ook bij dat ik niet wist wat jouw "ding" is en waar je goed in bent.. Maakt mij persoonlijk ook niets uit, want ik ben niet diegene die beslist of je daadwerkelijk ingezet gaat worden. Daarom vermelde ik dat je gewoon lekker moest aanmelden met waar je goed in bent of denk op welk vlak ingezet te kunnen worden..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehhehehe Noek!![]()
Mijn mond viel ook open van die post idd, ik weet nog niet waarvan, verbazing, ongeloof of schateren![]()
Dat heeft ze ooit wel aangegeven, maar ik zou haar dat absoluut niet laten doen. Voor je het weet is je servies pleitenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat je écht wilde afwassen daarmaar dat was dus een grapje denk ik...
[..]
er zit zover ik heb ontdekt nog steeds geen voiceclips bij de optiesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde ook best afwassen hoor, als dat op dat moment nodig was geweest
Het ging mij meer om dat zij mij even vertelde dat ik daar mooi huishoudelijke klusjes op kon knappen.
Nah nee, het ging me vooral om dat belerende toontje.
Ik zou de borden dan weer brekenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft ze ooit wel aangegeven, maar ik zou haar dat absoluut niet laten doen. Voor je het weet is je servies pleiten![]()
![]()
Je had ook kunnen vragen: joh, ben je er al eens geweest? Of: weet je dat je je ook kan opgeven om mee te helpen? Ipv meteen met het takenpaket op de proppen te komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het spijt mij als ik jou enigsinds tekort hebt gedaan door te melden dat er in ieder geval in de huishoudelijke kant mensen gezocht worden. Daarnaast stond er ook =>Streamverslagen natuurlijk ook altijd. Verder stond er ook bij dat ik niet wist wat jouw "ding" is en waar je goed in bent.. Maakt mij persoonlijk ook niets uit, want ik ben niet diegene die beslist of je daadwerkelijk ingezet gaat worden. Daarom vermelde ik dat je gewoon lekker moest aanmelden met waar je goed in bent of denk op welk vlak ingezet te kunnen worden..
Ik beslis der helemaal niets.. dat wil ik ook helemaal niet. Ik geef alleen maar aan waar je kunt aanmelden en wat ik heb gehoord waar sowieso mensen voor gezocht worden.
Groetjes Dot
Nou je hebt me hoor!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
er zit zover ik heb ontdekt nog steeds geen voiceclips bij de opties
én goed richten hé, zodat je niet iemand per ongeluk raakt ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die Griekse invloed op je helpt niet mee om iets heel te houden
Ik had het kunnen vragen idd. Maar jij gaf mij het "gevoel" dat jij graag iets wilde doen en er nog niet was geweest. Nog maals.. Sorry dus..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had ook kunnen vragen: joh, ben je er al eens geweest? Of: weet je dat je je ook kan opgeven om mee te helpen? Ipv meteen met het takenpaket op de proppen te komen.
Dat had je een hoop werk gescheeld want dan had ik gezegd: Als ik vragen heb stel ik ze wel, en ja ik weet waar ik me aan moet melden.
Het was geen vraag, maar een opmerking en het was niet eens aan jou gericht maar aan Iteejer. Ik snap gewoon niet helemaal waar je je mee bemoeit, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Ja ik ga naar de AH
Ik zie jou als opper fok steuker... wat nu?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef Manu82 het volgende:
Maar Dottey ziet zichzelf dus als opper fok vertegenwoordigster?
hey ik zit heulemaal niet te steuken, ga naar je griek toe ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie jou als opper fok steuker... wat nu?
teruglezen is voor homo's... dus ga maar effe teruglezen danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey ik zit heulemaal niet te steuken, ga naar je griek toe ofzo![]()
![]()
En nu uitleg
een wattes?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:20 schreef Manu82 het volgende:
Maar Dottey ziet zichzelf dus als opper fok vertegenwoordigster?
Ah, ik vond je er al wat mannelijk uitzienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
teruglezen is voor homo's... dus ga maar effe teruglezen dan
Ja!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehhehehe Noek!![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah, ik vond je er al wat mannelijk uitzien
Weet niet of ik daar blij van wordquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
de volgende foto in mijn fobo ga ik naakt op een berevelletje liggen met mijn weelderige blonde lokken
uitgestald.. owkee?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:24 schreef beequeen het volgende:
Christ, Dot gaat op haar gevoel af. Nou liesje, je weet waar de afwasborstel ligt als je op bezoek gaat bij de Bunker. Je wel eerst even melden bij Dot hè? Zij wijst je de weg wel.![]()
BTW, wat zijn Utrechtse terrasjes toch gezellig als het zonnetje schijnt.
O, is dat dialect?quote:
Wat hebben Mera en jij toch met Truus? Gezamelijke vriendin ofsow?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zei toch dat je een homo was![]()
![]()
nah en nu zijn we weer vriendjes owkee
ow... is dat zo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
O, is dat dialect?Truus = afwasmachine!
wil jij geen vaatwasserquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... is dat zo?![]()
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar kan best hoor, ik heb geen Truus![]()
maar ik wilde ook geen Truus dus dat is dan weer mijn eigen schuld
waar ging het ook weer over?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
en nu heb je geheel de aandacht van die andere zaak afgehaald![]()
neu... niet nodig met zijn als je met zijn tweetjes bent vin ik, we eten ook vaak niet op gelijke tijden,quote:
Sorryyyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat hebben Mera en jij toch met Truus? Gezamelijke vriendin ofsow?
Edit: Ook dat nog....dialect.![]()
Ik heb vanavond naar Sushi gehapt, en nu zie ik net dat er een keurig zakje met stokjes en een prikker bijzat. Die heb ik nu dus nogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Noek het volgende:
Right, en waar moet er precies op gehapt worden? Want ik mis weer eens iets. Hou me de koek maar voor.
ik ben in mn 1tje ....maar een vaatwasser zou best fijn zijn...ik haat afwassenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
neu... niet nodig met zijn als je met zijn tweetjes bent vin ik, we eten ook vaak niet op gelijke tijden,
moet je weer extra veel servies hebben enzo, en zo had ik extra ruimte voor een kastje, het
was of die kast, of een Truus zeg maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |