quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:55 schreef Noek het volgende:
Tante yvonne heeft je getroost.
Doet ze goed hè.![]()
Ben je niet boos meer?
Pietje blijft gewoon. Daar is geen sprake van. Ben je mallig.quote:
Is ze weg? Met mijn Gert zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]![]()
, nooit boos geweest en eigenlijk heb ik net een uurtje met huisgenoten bijgepraat. Heb yvonne al weken niet geizen, vast ook op vakantie
!
noem je me nou oudquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Pietje blijft gewoon. Daar is geen sprake van. Ben je mallig.
Met je ban! Oude relpot.
Kom er gewoon bij, omdat 't kanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:58 schreef Noek het volgende:
Pietje blijft gewoon. Daar is geen sprake van. Ben je mallig.
Met je ban! Oude relpot.
Er zit kennelijk een virus in. Pech meiden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja flikker op Coos posten of bek houwen. Achtelijke Hagenees
Goed hè....van ziggo?quote:Our e-mail content detector has just been triggered by a message you sent:
To: xxxxxxxxxxxxxxx Subject: Re: xxxxxxxxxxx
One or more of the attachments (annie.exe) are on
the list of unacceptable attachments for this site and will not have
been delivered.
Consider renaming the files to avoid this constraint.
The virus detector said this about the message:
Report: Report: MailScanner: Windows/DOS Executable (annie.exe)
Report: No programs allowed (annie.exe)
--
MailScanner
Email Virus Scanner
Ziggo
Ja, Gert was ontroostbaar na de afwijzing van Cc deze morgenquote:
Hij danst ook raaaaaaar .....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, Gert was ontroostbaar na de afwijzing van Cc deze morgen.
Ik zie een verband.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Godver, je bent ook maar even weg en 't is alweer gezellig
whut?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde je eerst relnicht noemen maar dan zou ik je niet geven.
kan je nagaan........quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Er zit kennelijk een virus in. Pech meiden.![]()
Maar deze melding kreeg ik.
[..]
Goed hè....van ziggo?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef FANN het volgende:ik denk dat ik effe koffie ga drinken ofzo, anders ga ik straks weer buiten mijn boekje
Komt allemaal omdat mijn haar nog niet goed zit, maar da's eind van de week opgelost
Fietsen ging kut hè?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze moeten bij TBO II standaard alle posters moderator maken, ben je gelijk van al 't gezeik af en heb je ook geen FB meer nodig
Wat is jouw funcie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier z'n functie Pietje, zo ik ook
Mot je maar geen vieze plaatjes postenquote:
Dan moet Remlof maar stoppen met zijn pasfoto's te sturen......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Mot je maar geen vieze plaatjes posten
Nee ik doe het ook maar niet meer
Nou, om eerlijk te zijn bleef ik vandaag onder de 130 hartslagen, 't viel dus best mee eik. Langzaam maar zeker kom ik zo bij de 0 nul hartslagen uitquote:
Doe eens een linkje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |