Gewoon,,met mijn handenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe je dat zelluf?
Hoe doe je dat in godsnaam?
ow god dat zou niks voor mij zijn...
Da's waar.quote:
Er zijn hier minderjarigen aanwezigquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah doe normaal!
Wordt het mooi? Ik hád extensions. Nu durf ik dat wel te zeggen. Dat was na mijn pony-debacle. Maar dat was zo lelijk dat ik snel naar een andere kapper ben gereden maar die kreeg ze er niet uit.![]()
Nou, toen heb ik het zelf gedaan. Met geweld en gelukt! Nu is die weer mooi lang.
Pietje is net naar zijn kamer gestuurdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's waar.![]()
[..]
Er zijn hier minderjarigen aanwezig
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar bij jullie is alles anders. Wij komen uit Kallyland.
Nijmegen ftw!
krijgen we straks een fotootje ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gewoon,,met mijn handenen een gloeiende tang, en nog meer van die rotzooi.
En wordt er inderdaad hyper van, dus als ik zo ga gooien, weet je waarom.
Ik wacht even tot het opgeblazen is tot rel van de dag en kom dan met de dooddoenerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Pietje is net naar zijn kamer gestuurddus vertel maar raak...
heyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wacht even tot het opgeblazen is tot rel van de dag en kom dan met de dooddoener
Ik vind alles best, als je TBO2 maar komt moddenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Remlof. Je doos, zijn doos, haar doos.
alles is met een a .....an kally was an kampian daar anquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar het woord flatsen wel. Net als teugen. Wij zijn teugen!
Kunnen jullie de druk niet aan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als je TBO2 maar komt modden
Nee nee, het was echt haar. Waarschijnlijk van dode Indiaanse vrouwkes.quote:
owwwwwwwwww dode Indiaanse vrouwkes da's dan weer niet zo errug...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee nee, het was echt haar. Waarschijnlijk van dode Indiaanse vrouwkes.
Echt, ik had opeens grijze haren. Alleen in mijn pony.
Oh oh! Zelfs na vandaag? En Pietje dan? Die stapt dan vast op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als je TBO2 maar komt modden
Sorry schat dat ik je liet wachten maar ik was even het zwaar vermoeide lijf onder een hete douche aan het zetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef FANN het volgende:
COOS !!!!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh oh! Zelfs na vandaag? En Pietje dan? Die stapt dan vast op.![]()
Staat zijn afscheidstopic al in FC?
Nee, dat was wel prettig. Zo was ik nooit alleen. Ik had allemaal poltergeisten in mijn kapsel wonen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwwwww dode Indiaanse vrouwkes da's dan weer niet zo errug...
Ik vond het wel vermakelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
heydas heus niet bij elk onderwerp hoor...
De eerste keer liet ik het in Spanje doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah doe normaal!
Wordt het mooi? Ik hád extensions. Nu durf ik dat wel te zeggen. Dat was na mijn pony-debacle. Maar dat was zo lelijk dat ik snel naar een andere kapper ben gereden maar die kreeg ze er niet uit.![]()
Nou, toen heb ik het zelf gedaan. Met geweld en gelukt! Nu is die weer mooi lang.
ow... ik was je alweer vergeten..... waar ging het ook weer over?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Sorry schat dat ik je liet wachten maar ik was even het zwaar vermoeide lijf onder een hete douche aan het zetten.
Maar wat is er??
Pietje modt ook AEXquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh oh! Zelfs na vandaag? En Pietje dan? Die stapt dan vast op.![]()
Staat zijn afscheidstopic al in FC?
jammer...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
ben op de helft,,ene kant zit erin,,,de andere kant is nog kaal...pics komen dus niet.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef hondjes het volgende:
,ene kant zit erin,,,de andere kant is nog kaal...pics komen dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |