Huh? Op mijn gras natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Noek het volgende:
Right, en waar moet er precies op gehapt worden? Want ik mis weer eens iets. Hou me de koek maar voor.
Een prikker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond naar Sushi gehapt, en nu zie ik net dat er een keurig zakje met stokjes en een prikker bijzat. Die heb ik nu dus nog.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Op mijn gras natuurlijk!
Ik mis het geloof ik ook he?
man dan duurdt het een week voordat je dat ding ''vol'' hebt toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben in mn 1tje ....maar een vaatwasser zou best fijn zijn...ik haat afwassen
Dat heeft zeker een officiele naam. Of hoort ie er niet bij te zitten, tsja Chinezen he, veel voor weinigquote:
Als het feit dat Dottey hier rondhangt nieuws genoeg is om te plaatsen in 'het andere' topic, dacht ik nou, daar gaan we danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Noek het volgende:
Right, en waar moet er precies op gehapt worden? Want ik mis weer eens iets. Hou me de koek maar voor.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
man dan duurdt het een week voordat je dat ding ''vol'' hebt toch?
dat lopen de wormen er al uit..
AH Sushi?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat heeft zeker een officiele naam. Of hoort ie er niet bij te zitten, tsja Chinezen he, veel voor weinig. Hoewel 't verrekte duur was
.
De afwas moet in de machine, de etensresten nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
man dan duurdt het een week voordat je dat ding ''vol'' hebt toch?
dat lopen de wormen er al uit..
Jep, van de AH te tramstation Beurs in R'dam om precies te zijnquote:
als je naar een AH xxl gaat dan heb je veel meer keuze....ik ben dol op suhiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, van de AH te tramstation Beurs in R'dam om precies te zijn.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
De afwas moet in de machine, de etensresten niet
jajajajaja bij wijze van sproken natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
De afwas moet in de machine, de etensresten niet
Aah. Brings back memoriesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, van de AH te tramstation Beurs in R'dam om precies te zijn.
Ze reageert op Liesje en daar moeten wij op happen omdat? Mijn mening is wel duidelijk over haar, dacht ik zo. Ik vind haar gewauwel ronduit irritant. En dat wil ik best herhalen hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als het feit dat Dottey hier rondhangt nieuws genoeg is om te plaatsen in 'het andere' topic, dacht ik nou, daar gaan we dan![]()
Maargoed, muziekjes posten vind ik ook leuk![]()
De laatste van je was aardig, meer?
ik heb in je fobo gespiekt , jij bent wel een lekker wijfquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb in je fobo gespiekt , jij bent wel een lekker wijf![]()
Heeft Manu dat al gezien ?
die spaart die foto's![]()
de mijne niet hoor...
zit jouw haar ook kut vandaag Noek ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze reageert op Liesje en daar moeten wij op happen omdat? Mijn mening is wel duidelijk over haar, dacht ik zo. Ik vind haar gewauwel ronduit irritant. En dat wil ik best herhalen hoor.Is geen moeite.
Ja maar morgen wordt alles anders en espresso.quote:
mwa........ is geen punt denk ik... of wel Manu?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
....en ik denk dat ik wat te oud voor manu ben
Ja, ik ook. Morgenvroeg 10.00 uur. Hopla!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef FANN het volgende:
Mijn haar wel.... maar ik heb al een kapperafspraak
wat is flatsen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar morgen wordt alles anders en espresso.
*zwiept met hoofd
Oh en ik ga me laten flatsen.
Zaad van remlof?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het groei prima!
Op de plekken waar het zaad na een stortbui heen gespoeld is dan.
Ik gok d'r doos harsen.quote:
Mijn gezicht flatsen. Om wat roodheid weg te flatsen en dan kan het zijn dat mijn sproetjes ook weg gaan maar dat is dan de bonus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is flatsen?
Maar ik ga volgende week ook voor een complete behandeling inclusief massage
Oeh ouch nee. Bloed tot aan mijn enkels. Laat maar.quote:
jahaaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn gezicht flatsen. Om wat roodheid weg te flatsen en dan kan het zijn dat mijn sproetjes ook weg gaan maar dat is dan de bonus.
Doet vast pijn maar ik lig er dan wel espresso bij. Gooi jij er nog wat blond in?
dat ga ik dus écht nooit doen hé... doos harsen, dat moet zachies met beleid enzo...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh ouch nee. Bloed tot aan mijn enkels. Laat maar.![]()
Die heb ik ook laten flatsen. Vroeger, toen geluk nog heel gewoon was.
Moet je ook niet doen. Echt hoor. De spetters bloed en haren op de muur en vooral nog veel op je doos.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ga ik dus écht nooit doen hé... doos harsen, dat moet zachies met beleid enzo...
dus je hebt het écht een keer laten doen !quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Echt hoor. De spetters bloed en haren op de muur en vooral nog veel op je doos.
Drama!
Nee, dat deed ik zelf. Anderen zijn daar vast beter in maar als ik dan toch de benen wijd moest gooien, dan maar flatsen en definitief er klaar mee zijn dus de laser erop laten zetten. Dat hielp wel. Voor een jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
dus je hebt het écht een keer laten doen !
auwhouw...![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik zelf. Anderen zijn daar vast beter in maar als ik dan toch de benen wijd moest gooien, dan maar flatsen en definitief er klaar mee zijn dus de laser erop laten zetten. Dat hielp wel. Voor een jaar.
de dozen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Remlof. Je doos, zijn doos, haar doos.
Doe je dat zelluf?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:15 schreef hondjes het volgende:
Iedereen gezellig naar de kapper, en ik zit verdorie bij mezelf extensions te zetten..
waarom, omdat ik niet 6 uur lang bij de kapper wil zitten, zonder te roken, ook dat nog..
dus daarom.
Ah doe normaal!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:15 schreef hondjes het volgende:
Iedereen gezellig naar de kapper, en ik zit verdorie bij mezelf extensions te zetten..
waarom, omdat ik niet 6 uur lang bij de kapper wil zitten, zonder te roken, ook dat nog..
dus daarom.
Gewoon,,met mijn handenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe je dat zelluf?
Hoe doe je dat in godsnaam?
ow god dat zou niks voor mij zijn...
Da's waar.quote:
Er zijn hier minderjarigen aanwezigquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah doe normaal!
Wordt het mooi? Ik hád extensions. Nu durf ik dat wel te zeggen. Dat was na mijn pony-debacle. Maar dat was zo lelijk dat ik snel naar een andere kapper ben gereden maar die kreeg ze er niet uit.![]()
Nou, toen heb ik het zelf gedaan. Met geweld en gelukt! Nu is die weer mooi lang.
Pietje is net naar zijn kamer gestuurdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's waar.![]()
[..]
Er zijn hier minderjarigen aanwezig
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar bij jullie is alles anders. Wij komen uit Kallyland.
Nijmegen ftw!
krijgen we straks een fotootje ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gewoon,,met mijn handenen een gloeiende tang, en nog meer van die rotzooi.
En wordt er inderdaad hyper van, dus als ik zo ga gooien, weet je waarom.
Ik wacht even tot het opgeblazen is tot rel van de dag en kom dan met de dooddoenerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Pietje is net naar zijn kamer gestuurddus vertel maar raak...
heyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wacht even tot het opgeblazen is tot rel van de dag en kom dan met de dooddoener
Ik vind alles best, als je TBO2 maar komt moddenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Remlof. Je doos, zijn doos, haar doos.
alles is met een a .....an kally was an kampian daar anquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar het woord flatsen wel. Net als teugen. Wij zijn teugen!
Kunnen jullie de druk niet aan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als je TBO2 maar komt modden
Nee nee, het was echt haar. Waarschijnlijk van dode Indiaanse vrouwkes.quote:
owwwwwwwwww dode Indiaanse vrouwkes da's dan weer niet zo errug...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee nee, het was echt haar. Waarschijnlijk van dode Indiaanse vrouwkes.
Echt, ik had opeens grijze haren. Alleen in mijn pony.
Oh oh! Zelfs na vandaag? En Pietje dan? Die stapt dan vast op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind alles best, als je TBO2 maar komt modden
Sorry schat dat ik je liet wachten maar ik was even het zwaar vermoeide lijf onder een hete douche aan het zetten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:07 schreef FANN het volgende:
COOS !!!!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh oh! Zelfs na vandaag? En Pietje dan? Die stapt dan vast op.![]()
Staat zijn afscheidstopic al in FC?
Nee, dat was wel prettig. Zo was ik nooit alleen. Ik had allemaal poltergeisten in mijn kapsel wonen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwwwww dode Indiaanse vrouwkes da's dan weer niet zo errug...
Ik vond het wel vermakelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
heydas heus niet bij elk onderwerp hoor...
De eerste keer liet ik het in Spanje doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah doe normaal!
Wordt het mooi? Ik hád extensions. Nu durf ik dat wel te zeggen. Dat was na mijn pony-debacle. Maar dat was zo lelijk dat ik snel naar een andere kapper ben gereden maar die kreeg ze er niet uit.![]()
Nou, toen heb ik het zelf gedaan. Met geweld en gelukt! Nu is die weer mooi lang.
ow... ik was je alweer vergeten..... waar ging het ook weer over?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Sorry schat dat ik je liet wachten maar ik was even het zwaar vermoeide lijf onder een hete douche aan het zetten.
Maar wat is er??
Pietje modt ook AEXquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef Noek het volgende:
[..]
jammer...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
ben op de helft,,ene kant zit erin,,,de andere kant is nog kaal...pics komen dus niet.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef hondjes het volgende:
,ene kant zit erin,,,de andere kant is nog kaal...pics komen dus niet.
Jij wauweld ook regelmatig Noekquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze reageert op Liesje en daar moeten wij op happen omdat? Mijn mening is wel duidelijk over haar, dacht ik zo. Ik vind haar gewauwel ronduit irritant. En dat wil ik best herhalen hoor.Is geen moeite.
volgens mij Oost_europa...geen idee,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah toe!
Heb jij ook een dode vrouwen merk?
neu..... da's toch weer anders...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
volgens mij Oost_europa...geen idee,
Is dat net zo zielig
ze zijn toch al dood joh.. kan jou het bommen......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gelukkig, anders moest ik stoppen, en dan zou ik er toch wel erg raar bij lopen.
Nee, dat denk ik niet. Al voelde ik me niet prettig toen het haar tegen me ging spreken en zei dat ik naar hun kant moest komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zijn toch al dood joh.. kan jou het bommen......![]()
Neeee ik denk toch niet dat het van dooie afkomt heur.... volgens mij kan je je haar '''verkopen''
gewoon als je nog leeft toch?
Of misschien sparen kappers het wel op?
komt toch niet écht van dooie mensen
Noek????
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Al voelde ik me niet prettig toen het haar tegen me ging spreken en zei dat ik naar hun kant moest komen.
IK ben de enige die hier met beleid post en altijd ontopic, laten we eerlijk zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Soury. En jij wauwelt ook met enige regelmaat.
Ja maar maar ik was dronkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Soury. En jij wauwelt ook met enige regelmaat.
sjesus..... nu moet ik het dus zéker weten nooitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Al voelde ik me niet prettig toen het haar tegen me ging spreken en zei dat ik naar hun kant moest komen.
quote:
NEEEEEEEE die wil ik ziehien......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet hoe ik zo'n filmpje hier moet plaatsen maar ik PM 'm wel ff![]()
Ja, dan kan ik de laptop nooit meer vinden. Dat is dan weer een geluk want als je me nu al vindt wauwelen, Soury. Nou, maak dan je borst maar nat!quote:
jij had die smiley toch nagemaakt in dat topic die hele engequote:
Ja flikker op Coos posten of bek houwen. Achtelijke Hageneesquote:
Ohooquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik de laptop nooit meer vinden. Dat is dan weer een geluk want als je me nu al vindt wauwelen, Soury. Nou, maak dan je borst maar nat!
Ik werd geroepen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:21 schreef FANN het volgende:
Pietje is net naar zijn kamer gestuurddus vertel maar raak...
Die is niet compleet zonder jou, dat snap je natuurlijk zelf ook welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef Noek het volgende:
nou nou dat was uuuuuuuuuuuren geledenquote:
Tante yvonne heeft je getroost.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is niet compleet zonder jou, dat snap je natuurlijk zelf ook wel.
Ik weet van niks, maar remlof gaat erover dus misschien hij welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:54 schreef FANN het volgende:
o ja, wil je de Bunker nummertje twee niet meer modden?
vin je het niet leuk meer, leg eens uit?
Dan heb ik gelijk een ban de eerste dagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet van niks, maar remlof gaat erover dus misschien hij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |