dat is nou zo hatelijk, 'bang om fout te doen', als je het fout doet krijg je het wel te horen en er is sowieso geen standaard regel voor hoe hard en hoevaak je iemand in zijn eikel moet bijtenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef chicky29 het volgende:
Help, mijn vriend vroeg tijdens het pijpen of ik 'er in wilde bijten'. Waarin en hoe doe ik dat (ja met mn tanden, dat snap ik) Ik heb het ontweken, omdat ik het niet durfde. Bang om het fout te doen.
Moet ik in de eikel bijten, terwijl ik hem in mn mond heb? Bijt ik met mn tanden of zet ik het gevaarte tussen mn kiezen? Bijt ik een enkele keer, of is het de bedoeling dat het steeds weer gedaan word?
Ik wil mn vriend graag verrassen en het doen, maar ben bang dat ik het straks niet goed doe.
Wat is lekker???
dan moet je het hem vragen want het is allemaal vrij persoonlijke he..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef chicky29 het volgende:
tja, 'bang om het fout te doen' ... ik weet het, slaat nergens op. Laat ik het anders zeggen; ik wil het in 1 keer goed doen!
Kleine details als; tussen mn voortanden of tussen mn kiezen vind ik toch wel handig om te weten wat een kerel lekker vind, want volgens mij verschilt dat gevoel wel..
zachtjes met je voortanden, niet doorbijten natuurlijk. Is inderdaad een lekker gevoel, ik begrijp je vriend wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef chicky29 het volgende:
Help, mijn vriend vroeg tijdens het pijpen of ik 'er in wilde bijten'. Waarin en hoe doe ik dat (ja met mn tanden, dat snap ik) Ik heb het ontweken, omdat ik het niet durfde. Bang om het fout te doen.
Moet ik in de eikel bijten, terwijl ik hem in mn mond heb? Bijt ik met mn tanden of zet ik het gevaarte tussen mn kiezen? Bijt ik een enkele keer, of is het de bedoeling dat het steeds weer gedaan word?
Ik wil mn vriend graag verrassen en het doen, maar ben bang dat ik het straks niet goed doe.
Wat is lekker???
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef chicky29 het volgende:
hahaha, zelf kan ik me er ook niks bij voorstellen, maar goed, ben niet te beroerd het uit te voeren.
Ik hou er zelf ook niet zo van, dat gebijt bij mijn gevoelige onderdelen, maar dat is dus bij iedereen verschillend.
Wil gewoon weten wie het lekker vind en hoe.
quote:
kan je een foto posten van jezelfquote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef chicky29 het volgende:
hahaha, zelf kan ik me er ook niks bij voorstellen, maar goed, ben niet te beroerd het uit te voeren.
Ik hou er zelf ook niet zo van, dat gebijt bij mijn gevoelige onderdelen, maar dat is dus bij iedereen verschillend.
Wil gewoon weten wie het lekker vind en hoe.
dat voelt echt niet prettig hoor kan ik je zo wel vertellenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef chicky29 het volgende:
ASroma, vind jij eenmalig bijten lekker, of meerdere keren per pijpbeurt? (als ik zo vrij mag zijn...)
dan haal je de foto gewoon weer weg.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:12 schreef chicky29 het volgende:
Icecold, wat moet je met een foto van mij?
Dat zal leuk worden, als mijn vriendje hier op het forum komt en mijn foto ziet. Is meteen mn idee om hem te verassen weg
niet bijten, zachtjes je tanden erin zetten. Gewoon afwisselen johquote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef chicky29 het volgende:
ASroma, vind jij eenmalig bijten lekker, of meerdere keren per pijpbeurt? (als ik zo vrij mag zijn...)
Dan zeggen wij wel dat je het niet bent, we willen gewoon even kunnen inschatten of je fappable bent en hoe je het beste kan bijten en/of nog andere lichaamsdelen kan gebruiken, of juist moet bedekken om het geil voor hem te houdenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:12 schreef chicky29 het volgende:
Icecold, wat moet je met een foto van mij?
Dat zal leuk worden, als mijn vriendje hier op het forum komt en mijn foto ziet. Is meteen mn idee om hem te verassen weg
Je kiezen ja!!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef chicky29 het volgende:
ASroma, thanx voor je reactie.
Dacht dat ik tijdens het pijpen al wat speelde met mijn tanden, maar waarschijnlijk te zacht, want anders had ie me de vraag niet gesteld.
Is het niet vriendelijker om 'm tussen mn kiezen te zetten om er zachtjes in te bijten? die lijken mij zachter dan een setje scherpe voortanden..
dan gaat het snel richting sm, bdsm enzo. Voor mij hoeft dat niet, wellicht dat je vriend dat geil vindt....quote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef chicky29 het volgende:
ASroma, thanx voor je reactie.
Dacht dat ik tijdens het pijpen al wat speelde met mijn tanden, maar waarschijnlijk te zacht, want anders had ie me de vraag niet gesteld.
Is het niet vriendelijker om 'm tussen mn kiezen te zetten om er zachtjes in te bijten? die lijken mij zachter dan een setje scherpe voortanden..
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:21 schreef chicky29 het volgende:
Noem het baggertopic, ik heb er nog lol in!
wie weet kom ik daar nog eens raad om vragen en wie weet heb jij dan wel wat antwoorden of tipsquote:
Dus je hebt van andere gasten gehoord dat je vriendin in hun eikel bijt tijdens het pijpen? Of hoorde je haar tanden op elkaar slaan ze terwijl ze jou aan het pijpen was?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor net dat m'n vriendin dat ook doet. Het is niet onaangenaam.
klopt je vriendin doet dat erg aangenaamquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor net dat m'n vriendin dat ook doet. Het is niet onaangenaam.
Er is een verschil tussen tanden gebruiken en (keihard) doorbijten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef Rest het volgende:
wtf topic.
Voordat vrouwen die dit topic lezen het verkeerd begrijpen.
GEEN TANDEN GEBRUIKEN AUB! DIT TOPIC MOET EEN HOAX ZIJN!!
Er is niets mis mee hoor. Niet de hele tijd en niet te hard, maar het is heerlijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef Rest het volgende:
wtf topic.
Voordat vrouwen die dit topic lezen het verkeerd begrijpen.
GEEN TANDEN GEBRUIKEN AUB! DIT TOPIC MOET EEN HOAX ZIJN!!
Door wat laat jij je pijpen ? Een piranha ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:02 schreef Rest het volgende:
Nee ook niet een beetje tanden gebruiken. Dat leidt tot wondjes, pijn etc...
Nee ik kwam dit topic tegen en zij ook. Ik zeg WTF!? dat doe je toch niet!? Zegt ze, dat doe ik ook. Ik zeg OW.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dus je hebt van andere gasten gehoord dat je vriendin in hun eikel bijt tijdens het pijpen? Of hoorde je haar tanden op elkaar slaan ze terwijl ze jou aan het pijpen was?
Vragen, vragen, vragen....
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Door wat laat jij je pijpen ? Een piranha ?
Dit jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
Niet BIJTEN natuurlijk, doh.
Maar met tanden voorzichtig gebruiken is niks mis.
jij bent van suiker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:02 schreef Rest het volgende:
Nee ook niet een beetje tanden gebruiken. Dat leidt tot wondjes, pijn etc...
tja.. ik wil hem gewoon behoeden dat hij lekkere dingen mislooptquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die arme knul heeft gewoon een gevoelig huidje, plaag hem daar niet zo mee.
zou het echt zo zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die arme knul heeft gewoon een gevoelig huidje, plaag hem daar niet zo mee.
eindelijk.. je geeft toe dat smaken verschillen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:56 schreef Rest het volgende:
[..]
zou het echt zo zijn![]()
![]()
Nouja, ik spreek blijkbaar alleen voor mezelf, maar mijn ervaring met tanden wat dit betreft is niet top. Dus tip aan de dames wees er voorzichtig mee.
Jij hebt een penis tegenwoordig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit jakun je ook prima op de ballen toepassen trouwens.
Met de 'dit jaquote:
Ik vind het gewoon lekker om zachtjes op eikels te bijten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Met de 'dit ja' leek je te insinueren dat je het lekker vindt als iemand zachtjes op je eikel bijt. Maar misschien vind je het gewoon erg lekker om zachtjes op eikels te bijten. Whatever floats your boat.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekker om zachtjes op eikels te bijten.
Ik kan jou wel opperen om eens wat reacties door te lezen. Volgens mij zelfs bij de eerste 10 reactiesquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:04 schreef Godshand het volgende:
Er heeft niemand tegen TS geoppert dat ze het eens aan haar vriend vraagt?
Dat lijkt me toch meest voor de hand liggende, misschien kickt die gast wel op pijn, weten jullie veel...
Voila, helemaal mee eens .Doen meidquote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef muay-toy het volgende:
wie vind dit nu lekker, dumpen die vent, en daarna hier naaktpics van jezelf posten mits redelijk bmi
Dan zit je in deze tijd goed, de eerste dit jaar vallen binnenkort uit de boom!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekker om zachtjes op eikels te bijten.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:51 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dan zit je in deze tijd goed, de eerste dit jaar vallen binnenkort uit de boom!
Wat zij zegt!quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dus je hebt van andere gasten gehoord dat je vriendin in hun eikel bijt tijdens het pijpen? Of hoorde je haar tanden op elkaar slaan ze terwijl ze jou aan het pijpen was?
Vragen, vragen, vragen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:53 schreef Ra-z het volgende:
[..]
dat is nou zo hatelijk, 'bang om fout te doen',
misschien kan je wat beginnen met TS ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:55 schreef CP69 het volgende:
ja , die van mij werd er blauw van ...
van mij hoeft dat eikelbijte niet ...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:10 schreef picardmike het volgende:
Als een vrouw tijdens het pijpen haar tanden gebruikt al is het maar een beetje dan sla ik al haar tanden uit haar bek. Als je pipt gebruik je je lippen en je tong.
Zoals ik al eerder zei, VEEL mannen vinden het lekker, wil niet zeggen ALLE mannen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:10 schreef picardmike het volgende:
Als een vrouw tijdens het pijpen haar tanden gebruikt al is het maar een beetje dan sla ik al haar tanden uit haar bek. Als je pipt gebruik je je lippen en je tong.
Als je je tanden ook maar een beetje gebruikt kraak ik je schedel kapot.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:09 schreef picardmike het volgende:
Wat vinden vrouwen nou eigelijk een goede befbeurt?
Allebij de lipjes of concentratie op 1 lipje, je hele mond gebruiken of alleen likken met je tong?
Als niemand hier antwoord op geeft begin ik er wel een topic over binnenkort.
Hehehe. Ik vind tanden wel lekker daar eigenlijk. Zachtjes. ^^quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je je tanden ook maar een beetje gebruikt kraak ik je schedel kapot.
Mijn kiezen hebben veel scherpere randen dan mijn voortanden?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:34 schreef Zith het volgende:
Niet je voortanden gebruiken!! Die zijn door evolutie scherp gemaakt! Gebruik je kiezen, die zijn minder scherp![]()
Dus je kan best doorbijten, met de botte kiezen ga je toch niet door de huid heen.
Jij weet wat liefde is!quote:Als je je tanden ook maar een beetje gebruikt kraak ik je schedel kapot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |