dat is nou zo hatelijk, 'bang om fout te doen', als je het fout doet krijg je het wel te horen en er is sowieso geen standaard regel voor hoe hard en hoevaak je iemand in zijn eikel moet bijtenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef chicky29 het volgende:
Help, mijn vriend vroeg tijdens het pijpen of ik 'er in wilde bijten'. Waarin en hoe doe ik dat (ja met mn tanden, dat snap ik) Ik heb het ontweken, omdat ik het niet durfde. Bang om het fout te doen.
Moet ik in de eikel bijten, terwijl ik hem in mn mond heb? Bijt ik met mn tanden of zet ik het gevaarte tussen mn kiezen? Bijt ik een enkele keer, of is het de bedoeling dat het steeds weer gedaan word?
Ik wil mn vriend graag verrassen en het doen, maar ben bang dat ik het straks niet goed doe.
Wat is lekker???
dan moet je het hem vragen want het is allemaal vrij persoonlijke he..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef chicky29 het volgende:
tja, 'bang om het fout te doen' ... ik weet het, slaat nergens op. Laat ik het anders zeggen; ik wil het in 1 keer goed doen!
Kleine details als; tussen mn voortanden of tussen mn kiezen vind ik toch wel handig om te weten wat een kerel lekker vind, want volgens mij verschilt dat gevoel wel..
zachtjes met je voortanden, niet doorbijten natuurlijk. Is inderdaad een lekker gevoel, ik begrijp je vriend wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef chicky29 het volgende:
Help, mijn vriend vroeg tijdens het pijpen of ik 'er in wilde bijten'. Waarin en hoe doe ik dat (ja met mn tanden, dat snap ik) Ik heb het ontweken, omdat ik het niet durfde. Bang om het fout te doen.
Moet ik in de eikel bijten, terwijl ik hem in mn mond heb? Bijt ik met mn tanden of zet ik het gevaarte tussen mn kiezen? Bijt ik een enkele keer, of is het de bedoeling dat het steeds weer gedaan word?
Ik wil mn vriend graag verrassen en het doen, maar ben bang dat ik het straks niet goed doe.
Wat is lekker???
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef chicky29 het volgende:
hahaha, zelf kan ik me er ook niks bij voorstellen, maar goed, ben niet te beroerd het uit te voeren.
Ik hou er zelf ook niet zo van, dat gebijt bij mijn gevoelige onderdelen, maar dat is dus bij iedereen verschillend.
Wil gewoon weten wie het lekker vind en hoe.
quote:
kan je een foto posten van jezelfquote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef chicky29 het volgende:
hahaha, zelf kan ik me er ook niks bij voorstellen, maar goed, ben niet te beroerd het uit te voeren.
Ik hou er zelf ook niet zo van, dat gebijt bij mijn gevoelige onderdelen, maar dat is dus bij iedereen verschillend.
Wil gewoon weten wie het lekker vind en hoe.
dat voelt echt niet prettig hoor kan ik je zo wel vertellenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef chicky29 het volgende:
ASroma, vind jij eenmalig bijten lekker, of meerdere keren per pijpbeurt? (als ik zo vrij mag zijn...)
dan haal je de foto gewoon weer weg.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:12 schreef chicky29 het volgende:
Icecold, wat moet je met een foto van mij?
Dat zal leuk worden, als mijn vriendje hier op het forum komt en mijn foto ziet. Is meteen mn idee om hem te verassen weg
niet bijten, zachtjes je tanden erin zetten. Gewoon afwisselen johquote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef chicky29 het volgende:
ASroma, vind jij eenmalig bijten lekker, of meerdere keren per pijpbeurt? (als ik zo vrij mag zijn...)
Dan zeggen wij wel dat je het niet bent, we willen gewoon even kunnen inschatten of je fappable bent en hoe je het beste kan bijten en/of nog andere lichaamsdelen kan gebruiken, of juist moet bedekken om het geil voor hem te houdenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:12 schreef chicky29 het volgende:
Icecold, wat moet je met een foto van mij?
Dat zal leuk worden, als mijn vriendje hier op het forum komt en mijn foto ziet. Is meteen mn idee om hem te verassen weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |