Je kiezen ja!!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef chicky29 het volgende:
ASroma, thanx voor je reactie.
Dacht dat ik tijdens het pijpen al wat speelde met mijn tanden, maar waarschijnlijk te zacht, want anders had ie me de vraag niet gesteld.
Is het niet vriendelijker om 'm tussen mn kiezen te zetten om er zachtjes in te bijten? die lijken mij zachter dan een setje scherpe voortanden..
dan gaat het snel richting sm, bdsm enzo. Voor mij hoeft dat niet, wellicht dat je vriend dat geil vindt....quote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef chicky29 het volgende:
ASroma, thanx voor je reactie.
Dacht dat ik tijdens het pijpen al wat speelde met mijn tanden, maar waarschijnlijk te zacht, want anders had ie me de vraag niet gesteld.
Is het niet vriendelijker om 'm tussen mn kiezen te zetten om er zachtjes in te bijten? die lijken mij zachter dan een setje scherpe voortanden..
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:21 schreef chicky29 het volgende:
Noem het baggertopic, ik heb er nog lol in!
wie weet kom ik daar nog eens raad om vragen en wie weet heb jij dan wel wat antwoorden of tipsquote:
Dus je hebt van andere gasten gehoord dat je vriendin in hun eikel bijt tijdens het pijpen? Of hoorde je haar tanden op elkaar slaan ze terwijl ze jou aan het pijpen was?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor net dat m'n vriendin dat ook doet. Het is niet onaangenaam.
klopt je vriendin doet dat erg aangenaamquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor net dat m'n vriendin dat ook doet. Het is niet onaangenaam.
Er is een verschil tussen tanden gebruiken en (keihard) doorbijten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef Rest het volgende:
wtf topic.
Voordat vrouwen die dit topic lezen het verkeerd begrijpen.
GEEN TANDEN GEBRUIKEN AUB! DIT TOPIC MOET EEN HOAX ZIJN!!
Er is niets mis mee hoor. Niet de hele tijd en niet te hard, maar het is heerlijk!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:46 schreef Rest het volgende:
wtf topic.
Voordat vrouwen die dit topic lezen het verkeerd begrijpen.
GEEN TANDEN GEBRUIKEN AUB! DIT TOPIC MOET EEN HOAX ZIJN!!
Door wat laat jij je pijpen ? Een piranha ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:02 schreef Rest het volgende:
Nee ook niet een beetje tanden gebruiken. Dat leidt tot wondjes, pijn etc...
Nee ik kwam dit topic tegen en zij ook. Ik zeg WTF!? dat doe je toch niet!? Zegt ze, dat doe ik ook. Ik zeg OW.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dus je hebt van andere gasten gehoord dat je vriendin in hun eikel bijt tijdens het pijpen? Of hoorde je haar tanden op elkaar slaan ze terwijl ze jou aan het pijpen was?
Vragen, vragen, vragen....
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Door wat laat jij je pijpen ? Een piranha ?
Dit jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:17 schreef Isdatzo het volgende:
Niet BIJTEN natuurlijk, doh.
Maar met tanden voorzichtig gebruiken is niks mis.
jij bent van suiker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:02 schreef Rest het volgende:
Nee ook niet een beetje tanden gebruiken. Dat leidt tot wondjes, pijn etc...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |