Anderen hebben er meer vertrouwen dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef Ynske het volgende:
klote
dr komt er echt wel eentje voor jou!weet ik zeker
Heyquote:
dat mag, er weinig vertrouwen in hebben, maar t komt goed hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Anderen hebben er meer vertrouwen dan.Sorry.
[..]
HeyLang niet gezien.
Ja, een poos geleden weer,quote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mag, er weinig vertrouwen in hebben, maar t komt goed hoor
heb je eigenlijk nog nagevraagd of je hulp kon krijgen door een coach ofzo?
nee dit is een zelfstandig werken persoonquote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Leo.![]()
Is goed Yns, ookal hoop ik niet dat het een of ander riagg iets is.Dan ben ik namelijk snel weg.
hier dus aangedragen door cwi/uwvquote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Weet niet of mijn cwi coach dag goedkeurt natuurlijk.
Zou je me een mailtje kunnen sturen met haar (achter)naam?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier dus aangedragen door cwi/uwv
maar goed
Afvallen gaat wel goed zoquote:
dr is niets slechter dan niet eten om af te vallenquote:
Dat afvallen was ook niet echt mijn doel.. Ik krijg het de laatste paar dagen gewoon niet wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr is niets slechter dan niet eten om af te vallen
Geen idee, meer een reminder (mocht ie teruglezen)..quote:
Het is gewoon een overloper. Wat is er in Koffie dat hier niet is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef qu63 het volgende:
Fles kende em al: [KSC #1.377] Een rarretje voor bij de koffie!
Koffie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is gewoon een overloper. Wat is er in Koffie dat hier niet is.
Dat bedoel ik, zij hebben koffie en wij nietquote:
zonder koffie is het ongezellig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zij hebben koffie en wij niet
Maakt voor mij niet uit, ik drink het toch niet.. Maar misschien denk Fles dat welquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
Qu: ik heb een auto gekocht![]()
![]()
.
Vanavond laten 'keuren' door pap & mam, maar ben er helemaal flieft op
Foto's!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
Qu: ik heb een auto gekocht![]()
![]()
.
Vanavond laten 'keuren' door pap & mam, maar ben er helemaal flieft op
Ik háát overlopers!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
Meerdere overlopers he. Es is die kant opgegaan, Marc en Fles.Vreselijke users, we moeten ze voortaan maar negeren.
Ze weet het nog nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Tof.
En wat zegt je vriendin ervan dat ze vervangen is?
't Worden geen tieten-foto's hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is helemaal niet goed voor je, dadelijk word je ook flieft.
Nee, ik heb mijn eigen liefdes al!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is helemaal niet goed voor je, dadelijk word je ook flieft.
Wat dan?? Auto's staan altijd op de foto met een of andere chick waar het truitje niet van past.quote:
Laat jouw auto dan eens zien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat dan?? Auto's staan altijd op de foto met een of andere chick waar het truitje niet van past.
Fotoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb een kleintje.Als een man dit zou zeggen....
![]()
Kan niet, ik weet, in tegenstelling tot die meiden, wel welke maat ik heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Foto! Met shirtje wat net niet past natuurlijk
En voor de foto dan iets aantrekken wat een paar maatjes te klein is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet, ik weet, in tegenstelling tot die meiden, wel welke maat ik heb.
Dan moet ik dat gaan kopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
En voor de foto dan iets aantrekken wat een paar maatjes te klein is?
Ik maak wel ¤20 overquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet ik dat gaan kopen.niet dus.
Hoi.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:
Bengels, k heb geen naam, maar in jouw regio zou ook iemand moeten werken zoals hier bij mij
Personeel, Begeleiding, Advies, Coachingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Waar zou ik dan op moeten zoeken.Volgens mij was iemand bij de opleiding ook bij zo iemand, maar weet het niet zeker.
ik heb hier nog genoeg te poetsenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi dracu.![]()
Is er bij jou ook al een heerlijk zonnetje? Krijg zelfs zin om te poetsen.
Nogalquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan ook voor.
Reageerde iemand tig uren later.![]()
Wat voor speledingetjes?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Hey beter laat dan niet.
Ik heb leuke speledingetjes gekocht voor mijn poesjes.![]()
En wat lekkers krijg ik er gratis bij voor mijn Noukie (hond).Leuk leuk, verheug me er nu al op.
Reageer jij dan nog eens op mijn post op de vorige paginaquote:
dat laatste niet, dat eerste wel, en ga zometeen lekker buiten liggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi dracu.![]()
Is er bij jou ook al een heerlijk zonnetje? Krijg zelfs zin om te poetsen.
Had je het niet gelijk even voor hem erbij kunnen plakken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reageer jij dan nog eens op mijn post op de vorige pagina
Ook wel lekker ja. Het is er wel het weer voor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat laatste niet, dat eerste wel, en ga zometeen lekker buiten liggen
leuke speledingetjes trouwens
Neuh, laat hem maar wat doen voor zn kleurtjequote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
Had je het niet gelijk even voor hem erbij kunnen plakken.
Bengels!quote:hoi Qutie.
Ziet er gaaf uitquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
Deze.![]()
[ afbeelding ]
Een ton van 70cm. hoog.
[ afbeelding ]
Doosje van 16cm doorsnede.
[ afbeelding ]
Plankje van 35cm.
Zo Goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reageer jij dan nog eens op mijn post op de vorige pagina
Mooi rood is niet lelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
Mooie auto Sjow. Mooi rood ook.
Tijgertje.
Netjes! Met spoiler zelfs!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Netjes! Met spoiler zelfs!
En overgekocht van een fokker?
quote:
quote:op mn auto
Als je dat een spoiler noemt, ja dan. Geeneens opgevallenquote:
quote:En overgekocht van een fokker?
Heb je de fles nu wel gevonden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef Ynske het volgende:
*zucht* de hele week is er geen zon genoeg om zonnebrandcreme te gebruiken, en ik zie m steeds staan op de kast
nu is er zon, wil ik naar buiten, kan ik die klerefles nergens vinden
jaquote:
Vandaar dat ik nooit meer opruimquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
en toen waren mn autosleutels pleite
inmiddels ook gevonden maar k kan daar zo niet tegen he
had net opgeruimd, kan dan iets niet meer vinden en trek alles overhoop tot ik t weer gevonden heb
nu kan ik weer opnieuw beginnen
dat op die vaste plek leggen doe ik ook wel, maar dan gaat t nog op de een of andere manier fout, of t ligt er wel en ik zie t gewoon nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
Het meeste vind ik altijd wel.Ook doordat ik dingen meestal op een vaste plek leg.
Is iets niet op zijn plek is het. " Wil degene die ... heeft genomen dit zo snel mogelijk weer terugleggen? Alvast bedankt".
Dat het fout gaat is wel duidelijk ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat op die vaste plek leggen doe ik ook wel, maar dan gaat t nog op de een of andere manier fout, of t ligt er wel en ik zie t gewoon niet
en dat laatste helaas Saar doet dat niet
Die dingen zijn zo licht, misschien met die plakdingen waar je posters ook wel eens mee ophangt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Ynske het volgende:
k wil zo graag een sleutelkastje
maar kan hier niets ophangen zonder gebruik van een goede klopboor, laat ik die nu niet hebben
en om t nu met dubbelzijdige tape op t behang te doen
quote:
Best goede band trouwens! (helaas niet te vinden tussen alle troep op YouTube..)quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:57 schreef doppendoosch het volgende:
Jemoeder heeft het nog best een poosje volgehouden eigenlijk...
Vrolijke muziek.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Ynske het volgende:
waarom zou je dansend door de kamer willen gaan?
Blijf bezig.quote:
Ze kunnen dan belachelijk rijden, als jij netjes rijdt is er niets aan de hand, tenminste qua boetes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Ynske het volgende:
# Van Utrecht naar 's-Hertogenbosch
# Tussen afrit Waardenburg en brug Empelbrug
# 11 kmt stilstaand verkeer
andere optie via de A27, maar daar staan ze te flitsen en dan rijd iedereen zo belachelijk
nah wat ik bedoel is dat ze allemaal op t stuk 100 -> 80 gaan rijdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen dan belachelijk rijden, als jij netjes rijdt is er niets aan de hand, tenminste qua boetes.
Of het veilig is?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijf bezig.Ik heb mijn zoon gezegd dat hij maar naar zijn mentor moet gaan en het er met hem overhebben.
Het is niet de eerste keer dat die vent raar doet. Tijdens schoolgesprek had ik zelf al zoiets van "jij bent raar".
Mocht de mentor niets kunnen doen, dan bel ik hem wel.Hij was toen al niet blij met me dat ik mijn zoon niet alleen de schuld gaf van proefwerken die hij niet terugkreeg.
Dan kom je te laat misschien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah wat ik bedoel is dat ze allemaal op t stuk 100 -> 80 gaan rijden
en op t stuk 80 -> 60 gaan rijden
en t is om....
Och, ik weet ondertussen wel welke leraren je soms moet schoppen en met welke je gewoon kan praten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef draculettetje het volgende:
ynske ondanks de files en flitspalen enzo heel veel plezier
bengel wat een gedoe met die leraar zeg! succes daar!
ow dat geloof ik ook alquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan kom je te laat misschien.
Geen andere route? MaryMary zou dan wel handig zijn he.![]()
[..]
Och, ik weet ondertussen wel welke leraren je soms moet schoppen en met welke je gewoon kan praten.
Dit is eentje die denkt boven alles te staan en zijn wil is wet. Kijk ben heus wel zo dat als mijn zoon iets
uitgevreten heeft dat hij dat moet. Meestal doe ik er zelf dan ook een schepje boven op.
Ik vind het erger voor mijn zoon, hij heeft er een jaar moeten ondergaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat geloof ik ook al
maar ik had zelf ook altijd een hekel aan dat soort leraren, ons pap heeft toen ook regelmatig briefjes geschreven voor dat soort dingen!
Nee, ik zou 's middags Amsterdam in gaan en 's avonds naar Derek Ogilvie gaan. Gewoon een dagje uit dus..quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
Doen ze netjes zonder het aan jou door te geven.
Kan jij het verzetten?
dus toch welquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
Scholen kunnen er wat van.
Vanmorgen bleek dat de leraar van mijn zoon niet verkeerd bezig was maar mijn zoon.
Nu heeft hij alles dubbel gekregen, hij zal wel heel boos zijn op het moment.
gelukkig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef qu63 het volgende:
Pfoe, afspraak is verzet naar volgende week!
Was wel het minste he, hadden ze het maar moeten doorgeven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef qu63 het volgende:
Pfoe, afspraak is verzet naar volgende week!
Hij zal me dadelijk wel met doodsblikken bekogelen.quote:
Voor mij welquote:Op donderdag 18 juni 2009 @ 08:04 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal,
is het al weekend?
tja van dat soort dingen heb ik (nog) geen verstandquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was wel het minste he, hadden ze het maar moeten doorgeven.
[..]
Hij zal me dadelijk wel met doodsblikken bekogelen.
Je moet wel hequote:
Nee, eigenlijk niet, maar dat is niet nieuw. Ik vraag me eigenlijk sterk af waar die 100.000+ posts van mij over zijn gegaanquote:
da's lang nie zo erg als mijn MEN geschiedenisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar dat is niet nieuw. Ik vraag me eigenlijk sterk af waar die 100.000+ posts van mij over zijn gegaan
Mja, MEN. Daar heb ik echt zo goed als nooit gepost. 1 dag met DRose's recordpoging wat, al was het meeste nog in slowchat. Ik zie dat subforum als postopkrikforum.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's lang nie zo erg als mijn MEN geschiedenis
tis bij mij ook puur verveling geloof ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, MEN. Daar heb ik echt zo goed als nooit gepost. 1 dag met DRose's recordpoging wat, al was het meeste nog in slowchat. Ik zie dat subforum als postopkrikforum.
ach ja ieder zn ding hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:42 schreef Pheno het volgende:
Ik zit al op fok als ik me verveel of tijd over heb omdat ik uberl33t nerd ben en dus werk voor een dag in een uur doeDan hoef ik niet nog eens te gaan vervelen op fok
Ik ga dan altijd flauwe one-liners maken in R&P ofzo. Zéér vermakelijk!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis bij mij ook puur verveling geloof ik
Peter Foxquote:
Niet eens echt verwijderd, tskquote:Op zondag 21 juni 2009 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
Weg.
Gebruiker ookquote:
ow dat is wel lekker ja!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:26 schreef leonieke het volgende:
Het had bij mij ook niet veel gescheeld of ik had me verslapen.
Hier heerst echt het maandaggevoel enorm vandaag![]()
Maaar... het is de voorlaatste maandag voor de vakantieDat maakt toch al iets goed
Het is dan ook maandag, niet zo heel vreemd....quote:Op maandag 22 juni 2009 09:26 schreef leonieke het volgende:
Hier heerst echt het maandaggevoel enorm vandaag![]()
maandagmorgen he, alles gaat pas om 13.00 uur openquote:
Dat is zo 1980quote:Op maandag 22 juni 2009 10:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
maandagmorgen he, alles gaat pas om 13.00 uur open
Joh, die meid van het cwi (mijn coach) heeft nog niet eens gereageerd op mijn mailtje van vorige week maandag. Of moet dit echt via het UWV?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:23 schreef Ynske het volgende:
Bengels!
Je moet vragen bij het UWV voor inschakeling van Meaconn. Die kunnen je helpen, mocht je er iets over willen lezen in de Uitkijk van afgelopen week staat er een stuk in
De A&H is hier niet echt in de buurt dat ik er even heen loop.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:22 schreef Pheno het volgende:
Ik stond om 8 uur al in de Appie, in een gat/gehucht. Ik was toch vroeg wakker, dus dacht, ik ga maar boodschappen doen
CWI bestaat niet meerquote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Joh, die meid van het cwi (mijn coach) heeft nog niet eens gereageerd op mijn mailtje van vorige week maandag. Of moet dit echt via het UWV?
Ze werken nu eigenlijk samen, dus neem aan via mijn coach. Zal straks eens kijken of ik haar te pakken krijg.
[..]
De A&H is hier niet echt in de buurt dat ik er even heen loop.
Geen andere supermarkt in de buurt? Jan Linders is hier bv ook altijd om 8:00 open. Meer hebben we niet, de Ah, COOP, en nog wat winkels zitten hier in een ander iets groter gehucht. Ik had geen zin om naar de stad te gaan, een beetje vaststaan in de auto omdat de rest moet werken en niet op tijd op hun werk willen zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De A&H is hier niet echt in de buurt dat ik er even heen loop.
Het is nu werkplein of bedrijf, geen cwi en geen uwv meer alleen. pietje precies.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
CWI bestaat niet meert is nu UWV werk. Ik zou dr bellen, en aankaarten.
Begeleiding bij re-integratiequote:Op maandag 22 juni 2009 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is nu werkplein of bedrijf, geen cwi en geen uwv meer alleen. pietje precies.
Die naam komt me bekend voor. Zie dat ze op de kruisstraat zitten. Of ze zijn verhuisd of ik ben er toch nooit nooit geweest.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:35 schreef Ynske het volgende:
tis trouwens met 1n Maecon
Onze maatschappij biedt unieke kansen! Maar op welke wijze kunnen individuen en/of organisaties deze kansen optimaal inzetten? Maecon zoekt samen met u creatieve antwoorden op uw vragen over Advies & Management en Werk & Re-integratie. Maecon staat voor: Samen kansen benutten!
Over Maecon Werk & Re-integratie
Haal het beste uit jezelf of je organisatie! Dat is het credo van Maecon Werk & Re-integratie. Wij begeleiden kandidaten bij hun zoektocht naar passend werk en ondersteunen werkgevers en uitkeringsinstanties bij het plaatsen van deze kandidaten. Dit in opdracht van overheid en andere marktpartijen. Onze kracht is tweeledig: wij hebben kennis van de regio en nemen de tijd om de mensen waarmee we samenwerken te begrijpen.
Jawel, zie dat ze al open zijn de twee hier in de buurt, zo toch maar even lopen voor die grijze wolkenmassa hier is.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen andere supermarkt in de buurt? Jan Linders is hier bv ook altijd om 8:00 open. Meer hebben we niet, de Ah, COOP, en nog wat winkels zitten hier in een ander iets groter gehucht. Ik had geen zin om naar de stad te gaan, een beetje vaststaan in de auto omdat de rest moet werken en niet op tijd op hun werk willen zijn
Als ik dat elke dag zou flikken zou ik ontslagen worden. Die lui staan daar rustig een ruim half uur vast en komen te laat op hun werk. En overwerken ho maar
daar zitten ze nog niet zo heel lang, vroeger zat daar een bank en heeft heel lang leeggestaanquote:Op maandag 22 juni 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die naam komt me bekend voor. Zie dat ze op de kruisstraat zitten. Of ze zijn verhuisd of ik ben er toch nooit nooit geweest.![]()
[..]
Thx draculettetje, zo lief dat je er nog aan gedacht hebtquote:Op maandag 22 juni 2009 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat is wel lekker ja!
ik wou je nog even een extrageven, dus bij deze
en goede morgen allemaal
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx draculettetje, zo lief dat je er nog aan gedacht hebtIk heb het er vandaag eigenlijk moeilijker mee dan het afgelopen weekend. Zo raar zelfs want nu heb ik eigenlijk meer aan mijn hoofd om er dus minder mee bezig te zijn. Maar waarschijnlijk komt het nu door de hormonenstrijd in mijn lichaam.
Maar niet meer alleen dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Begeleiding bij re-integratie
Is het u na 6 maanden nog niet gelukt om nieuw werk te vinden? Dan nodigt UWV WERKbedrijf u uit voor een gesprek met de werkcoach. U kunt ook al eerder ondersteuning krijgen van de werkcoach., Bijvoorbeeld als het WERKbedrijf denkt dat het voor u moeilijk is om een nieuwe baan te vinden. De werkcoach zal met u bekijken waarom het u niet lukt om nieuw werk te vinden. Ook zal hij samen met u zoeken naar andere manieren om werk te vinden.
Heeft u extra hulp nodig? Dan kan de werkcoach een re-integratietraject voorstellen. U krijgt dan begeleiding van een re-integratiebedrijf. Samen met een begeleider kijkt u naar mogelijkheden en eventuele hindernissen bij het zoeken naar werk.
Als u langer dan 6 maanden werkloos bent, zijn er bovendien extra mogelijkheden. Bijvoorbeeld proefplaatsing. U kunt dan 3 maanden proefdraaien bij een werkgever. Op die manier kunt u ervaring opdoen die van pas kan komen bij het solliciteren. Maar misschien bevalt het ook zo goed bij die werkgever dat u daar wilt blijven werken.
wel UWV dus
Zaten ze eerst bij het oude cwi gebouw? Dicht bij de groeneboord? Kom niet op de naam van die straat.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar zitten ze nog niet zo heel lang, vroeger zat daar een bank en heeft heel lang leeggestaan
neequote:Op maandag 22 juni 2009 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zaten ze eerst bij het oude cwi gebouw? Dicht bij de groeneboord? Kom niet op de naam van die straat.
Als die dat zijn, ga ik er al niet mee in zee.Die waren waardeloos.
Dat is waar ze nu zitten. Maar waar zaten ze eerst.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
weet je waar Foto Driepoot zit? schuin aan de overkant (de kant van t Sjpasshoes)
en ook tegenover Villa Coriovallum
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=50.886195,5.975436&daddr=&hl=nl&geocode=&mra=mi&mrsp=0&sz=19&sll=50.886223,5.97539&sspn=0.001002,0.002843&ie=UTF8&t=h&z=19
daar zegmaar
de hoek van de kruisstraat en de geerstraat
Maar toch nog steeds wel standaard. Zelfs grote steden zijn de winkels alleen op de maandagmiddag openquote:
De rest van de winkels heb ik geen behoefte aan. Trouwens, we hebben hier geen andere winkels dan een slager, bakker, groenteboer en supermarkt. Oh ja, nog wat boeren in de buurt voor wat groente/fruit. EN een apotheek. Alles is hier al om 8.00 openquote:Op maandag 22 juni 2009 11:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar toch nog steeds wel standaard. Zelfs grote steden zijn de winkels alleen op de maandagmiddag open. Alleen de supermarkten zijn wel om 08uur open om al het volk weer boodschappen te kunnen laten doen
quote:Ingrediënten
333 gram bloem
1 zakje gist (zakje van 7 gram)
10 gram honing
ruim 200 ml lauwwarm water
8 gram zout
Wat extra bloem voor het bestuiven van je werkblad.
200 gram cherrytomaatjes (of zoveel je wilt)
3 tot 4 eetlepels goed olijfolie
Handje gehakte verse basilicum
Zeezout en verse zwarte peper uit de molen
Teentje knoflook geperst
Bereidingswijze
Doe bloem en zout in een kom
Meng gist met honing en de helft van het lauwwarme water en roer het goed. Maak een kuiltje in het meel en schenk het papje er in. Ga nu van het midden uit met je vingers de boel door elkaar mixen tot alles is opgenomen en doe dan de andere helft van het water erbij in het midden en neem geleidelijk al het water op om zo een iets vochtig maar toch te niet plakkerig deeg te krijgen. Nu goed kneden (ongeveer 5 minuten).Als er nog wat deeg blijft hangen aan je handen gewoon wat meel toevoegen. Nu laat je de bal deeg gewoon in de kom liggen voor 45 minuten, afgedekt met een doek.
Ondertussen maak je van de olijfolie met de geperste knoflook en de gehakte basilicum een mengseltje in een schaaltje. Zet even weg. Nu laat je de tomaatjes, nadat je in ieder exemplaar een sneetje hebt gemaakt in de schil, een minuut in kokend water liggen. Koud afspoelen en de schil eraf halen.
Nu pak je het gerezen deeg en kneed je nog even flink tot dat alle lucht er weer uit is. Op een bestoven werkvlak rol je de lap uit tot de gewenste dikte ( 1 tot 2 centimeter) en je legt de lap op een ingevet/geolied bakblik in de gewenste vorm (meestal rechthoekig). Nu komt het leuke gedeelte. Je schenkt het oliemengsel over het deeg en duwt met je vingers tot op de bodem en laat de olie in de kuiltjes lopen. Tomaatjes er bovenop en weer afdekken met een doek en laat weer rijzen, ongeveer 30 minuten of totdat het ongeveer dubbel zo hoog is. Doe er nu wat zout en peper over en plaats in een voorverwarmde oven op 220 graden. Bak in ongeveer 20 minuten tot het goudbruin is en toch nog zacht in het midden. En natuurlijk nog een scheutje extra olie als het uit de oven komt er overheen sprenkelen.
Ze zeggen dat tochquote:Op maandag 22 juni 2009 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]volgende keer is 3x is scheepsrecht toch
ik heb ook net bijna een uur op bed gelegen omdat ik gewoon omviel...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:17 schreef Ynske het volgende:
bah t is weer zover, heb teveel hooi op mn vork genomen de afgelopen dagen (bruiloft, naar limburg rijden, communie fotograferen, foto's bewerken), en ben nu zo ontzettend moe
vervelend is dat he, die stomme grensquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:17 schreef Ynske het volgende:
bah t is weer zover, heb teveel hooi op mn vork genomen de afgelopen dagen (bruiloft, naar limburg rijden, communie fotograferen, foto's bewerken), en ben nu zo ontzettend moe
wordt zeker lekker weer!quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:31 schreef Bengeltje het volgende:
Een goedemorgen topic.
. Wordt een zon dag.
Bakken, bakken.
![]()
* Bengeltje Yns knuffel geeft.
Rustig aan meid, even pauze.
ik hoef gelukkig niet te werken vandaagquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Het wordt een werken in de zon - dag zul je bedoelen.
als dat kan, zou ik dat wel gewoon doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:03 schreef Kuukske het volgende:
Buh, ja. Helaas wel. Maar misschien hou ik er wel wat eerder mee op.
Mja, punt is alleen dat ik ook nog uren moet opnemen als de bank wordt geleverd, en de eettafel. En dat soort dingen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:04 schreef draculettetje het volgende:
als dat kan, zou ik dat wel gewoon doen
heb ik gedaan, Camera Raw 3.7 is de hoogste voor cs2 maar die doet het dus neit met mijn cameraquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
Dan moet je de nieuwe rawversies even downloaden voor ps cs2
ah leuke wedstrijdquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:27 schreef leonieke het volgende:
Misschien zie je wel een aantal van onze studenten met een flashy rode T-shirt rondlopen op graspop(we hebben een wedstrijd uitgeschreven voor onze studenten waarmee ze duidelijk met dat t-shirt moeten rondlopen, foto's moeten nemen en die op een facebook fanpagina moeten plaatsen. Wie wint, wint een ticket voor een festival in Vlaanderen naar keuze voor 2010).
goed bezig qu!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:00 schreef qu63 het volgende:
Hell Yeah!
Net 4 ECTS binnen gehaald! In mn postvakje zaten er nog 2, en afgelopen week ook al een keer 4 ECTS binnen gehaald!
Nog maar 7 te gaan en ik heb mn propedeuse!![]()
![]()
Daar zullen ze normaalgezien toch positief moeten op antwoorden. Alhoewel er misschien wel eerst een vreemde blik zal zijn aangezien ze me hier allemaal met Leonie aansprekenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah leuke wedstrijd
ik zal ze in de gaten houden ha ha
en dan vragen ken jij leonieke
nou heb ik de neiging om dat echt te proberen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar zullen ze normaalgezien toch positief moeten op antwoorden. Alhoewel er misschien wel eerst een vreemde blik zal zijn aangezien ze me hier allemaal met Leonie aanspreken![]()
Maar o wee diegene die zegt dat hij mij niet kent...
Propedeuse is het eerste jaar van mn opleiding, daarna zou ik naar de universiteit kunnen, maar ik gewoon door met de opleiding.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:03 schreef leonieke het volgende:
Dat gaat goed qu
En wat doe je dan na de propedeuse? Of is dit een einddiploma?
Die is hier om kwart over 4 al gearriveerd! Geen idee hoe lang een weekend er over doet van Rotterdam naar Bredaquote:
Hoi Yns.quote:
k geloof dat ik iets mis met kindjes? had hij kinderen dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
.
Hij was dan nog jong, maar wel opgeleefd. Veel meegemaakt die man. Denk dat dit voor hem persoonlijk beter is. Hoop dat het goed gaat met de kindjes.
Michael? Ja drie kinderen, twee jongens en een meisje als ik het goed heb. Prins Michael, Princes nog wat en Prins Michael Junior. Zoiets dacht ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
k geloof dat ik iets mis met kindjes? had hij kinderen dan?
tis toch een achterlijke ventquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Michael? Ja drie kinderen, twee jongens en een meisje als ik het goed heb. Prins Michael, Princes nog wat en Prins Michael Junior. Zoiets dacht ik.
28 graadjes hier op kantoorquote:
Nja, hij was wel een artiest die ik erg waardeerdequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ynske het volgende:
overigens doet t me niets dat ie niet meer leeft...
Het zouden ook niet mijn keuzes zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis toch een achterlijke ventdie namen
en bij jou een beetje uit te houden met t weer vandaag?
30+ in de patio hierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
28 graadjes hier op kantoor. En niemand die het wat interesseert dat wij in deze warmte zitten.
totaal geen last vanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, hij was wel een artiest die ik erg waardeerde. Vind het daarom ook best jammer dat hij overleden is, was ook erg benieuwd naar hoe zijn concerten geweest zouden zijn (wat ik vanochtend hoorde op de radio, was dat de stoelen bij die concerten per seconde 33x werden geboekt
)
lekker!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zouden ook niet mijn keuzes zijn.Maar goed...
Hier in huis is het lekker fris zelfs.Misschien ga ik straks toch even een ijsje in het centrum hier halen.
ach gossie da's nie leukquote:Op maandag 29 juni 2009 16:43 schreef Ynske het volgende:
hoi, mn dwerghamster is vanmiddag overleden
k heb zitten te janken als een klein kindquote:
blijft heus wel een huisdier hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 16:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb zitten te janken als een klein kind
maar k vind t zo ontzettend niet leuk
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
blijft heus wel een huisdier hoor
Ahwwwquote:Op maandag 29 juni 2009 16:43 schreef Ynske het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 16:43 schreef Ynske het volgende:
Dat zeker wetenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
blijft heus wel een huisdier hoor
2 a 3 jaar hij was dus al oud, maar toch hequote:Op maandag 29 juni 2009 17:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gecondo(als is het een hamstertje).
Hamsters leven toch ongeveer 2 jaar? Of waren dat ratjes
48 om over te mogen, 60 voor mn propedeuse! Ik sta nu op 59!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Woei! Hoeveel ECTS punten moet je totaal hebben om te slagen/over te gaan?
Hebben we ook nog gedaan voor een cavia. En idd, een hoop mensen hebben ons zot verklaard...quote:Op maandag 29 juni 2009 18:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zeker weten. Sommige mensen verklaarden me voor gek dat ik naar de dierenarts ging om mijn caafje te laten onderzoeken.. Kosten waren bijna 80 euro (en het probleem was daarna verholpen), maar een vriendin zei dan ook van (die 2 ratjes heeft); je raakt gehecht aan ze, waardoor je bijna alles voor ze overhebt zodat ze een leuk leventje hebben
En zo is het maar net.
Een beetje zoals in mijn sig: wachten geblazen.quote:
met mij wel oke hoor, beetje bijkomen van het weekendquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:16 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen draculettetjealles goed met jou?
oi ynskequote:
ja tis goed nu, hij was al oud.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oi ynske
gaat het weer een beetje? Las nog wel dat je je dwerghamster een mooi plekje hebt gegeven
Ik ben ook nog steeds aan het bekomenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met mij wel oke hoor, beetje bijkomen van het weekend![]()
met jou? is het "on hold" nog vol te houden? en bijna vakantie!
fijn jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja tis goed nu, hij was al oud.
ben zo ontzettend blij dat mn huisgenootje me wilde helpen.
zij heeft m in een doosje gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |