Anderen hebben er meer vertrouwen dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef Ynske het volgende:
klote
dr komt er echt wel eentje voor jou!weet ik zeker
Heyquote:
dat mag, er weinig vertrouwen in hebben, maar t komt goed hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Anderen hebben er meer vertrouwen dan.Sorry.
[..]
HeyLang niet gezien.
Ja, een poos geleden weer,quote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mag, er weinig vertrouwen in hebben, maar t komt goed hoor
heb je eigenlijk nog nagevraagd of je hulp kon krijgen door een coach ofzo?
nee dit is een zelfstandig werken persoonquote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Leo.![]()
Is goed Yns, ookal hoop ik niet dat het een of ander riagg iets is.Dan ben ik namelijk snel weg.
hier dus aangedragen door cwi/uwvquote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Weet niet of mijn cwi coach dag goedkeurt natuurlijk.
Zou je me een mailtje kunnen sturen met haar (achter)naam?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier dus aangedragen door cwi/uwv
maar goed
Afvallen gaat wel goed zoquote:
dr is niets slechter dan niet eten om af te vallenquote:
Dat afvallen was ook niet echt mijn doel.. Ik krijg het de laatste paar dagen gewoon niet wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr is niets slechter dan niet eten om af te vallen
Geen idee, meer een reminder (mocht ie teruglezen)..quote:
Het is gewoon een overloper. Wat is er in Koffie dat hier niet is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef qu63 het volgende:
Fles kende em al: [KSC #1.377] Een rarretje voor bij de koffie!
Koffie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is gewoon een overloper. Wat is er in Koffie dat hier niet is.
Dat bedoel ik, zij hebben koffie en wij nietquote:
zonder koffie is het ongezellig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zij hebben koffie en wij niet
Maakt voor mij niet uit, ik drink het toch niet.. Maar misschien denk Fles dat welquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
Qu: ik heb een auto gekocht![]()
![]()
.
Vanavond laten 'keuren' door pap & mam, maar ben er helemaal flieft op
Foto's!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
Qu: ik heb een auto gekocht![]()
![]()
.
Vanavond laten 'keuren' door pap & mam, maar ben er helemaal flieft op
Ik háát overlopers!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
Meerdere overlopers he. Es is die kant opgegaan, Marc en Fles.Vreselijke users, we moeten ze voortaan maar negeren.
Ze weet het nog nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Tof.
En wat zegt je vriendin ervan dat ze vervangen is?
't Worden geen tieten-foto's hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is helemaal niet goed voor je, dadelijk word je ook flieft.
Nee, ik heb mijn eigen liefdes al!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is helemaal niet goed voor je, dadelijk word je ook flieft.
Wat dan?? Auto's staan altijd op de foto met een of andere chick waar het truitje niet van past.quote:
Laat jouw auto dan eens zien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat dan?? Auto's staan altijd op de foto met een of andere chick waar het truitje niet van past.
Fotoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb een kleintje.Als een man dit zou zeggen....
![]()
Kan niet, ik weet, in tegenstelling tot die meiden, wel welke maat ik heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Foto! Met shirtje wat net niet past natuurlijk
En voor de foto dan iets aantrekken wat een paar maatjes te klein is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet, ik weet, in tegenstelling tot die meiden, wel welke maat ik heb.
Dan moet ik dat gaan kopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
En voor de foto dan iets aantrekken wat een paar maatjes te klein is?
Ik maak wel ¤20 overquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet ik dat gaan kopen.niet dus.
Hoi.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:
Bengels, k heb geen naam, maar in jouw regio zou ook iemand moeten werken zoals hier bij mij
Personeel, Begeleiding, Advies, Coachingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Waar zou ik dan op moeten zoeken.Volgens mij was iemand bij de opleiding ook bij zo iemand, maar weet het niet zeker.
ik heb hier nog genoeg te poetsenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi dracu.![]()
Is er bij jou ook al een heerlijk zonnetje? Krijg zelfs zin om te poetsen.
Nogalquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan ook voor.
Reageerde iemand tig uren later.![]()
Wat voor speledingetjes?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Hey beter laat dan niet.
Ik heb leuke speledingetjes gekocht voor mijn poesjes.![]()
En wat lekkers krijg ik er gratis bij voor mijn Noukie (hond).Leuk leuk, verheug me er nu al op.
Reageer jij dan nog eens op mijn post op de vorige paginaquote:
dat laatste niet, dat eerste wel, en ga zometeen lekker buiten liggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi dracu.![]()
Is er bij jou ook al een heerlijk zonnetje? Krijg zelfs zin om te poetsen.
Had je het niet gelijk even voor hem erbij kunnen plakken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reageer jij dan nog eens op mijn post op de vorige pagina
Ook wel lekker ja. Het is er wel het weer voor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat laatste niet, dat eerste wel, en ga zometeen lekker buiten liggen
leuke speledingetjes trouwens
Neuh, laat hem maar wat doen voor zn kleurtjequote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
Had je het niet gelijk even voor hem erbij kunnen plakken.
Bengels!quote:hoi Qutie.
Ziet er gaaf uitquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
Deze.![]()
[ afbeelding ]
Een ton van 70cm. hoog.
[ afbeelding ]
Doosje van 16cm doorsnede.
[ afbeelding ]
Plankje van 35cm.
Zo Goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reageer jij dan nog eens op mijn post op de vorige pagina
Mooi rood is niet lelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
Mooie auto Sjow. Mooi rood ook.
Tijgertje.
Netjes! Met spoiler zelfs!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Netjes! Met spoiler zelfs!
En overgekocht van een fokker?
quote:
quote:op mn auto
Als je dat een spoiler noemt, ja dan. Geeneens opgevallenquote:
quote:En overgekocht van een fokker?
Heb je de fles nu wel gevonden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef Ynske het volgende:
*zucht* de hele week is er geen zon genoeg om zonnebrandcreme te gebruiken, en ik zie m steeds staan op de kast
nu is er zon, wil ik naar buiten, kan ik die klerefles nergens vinden
jaquote:
Vandaar dat ik nooit meer opruimquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
en toen waren mn autosleutels pleite
inmiddels ook gevonden maar k kan daar zo niet tegen he
had net opgeruimd, kan dan iets niet meer vinden en trek alles overhoop tot ik t weer gevonden heb
nu kan ik weer opnieuw beginnen
dat op die vaste plek leggen doe ik ook wel, maar dan gaat t nog op de een of andere manier fout, of t ligt er wel en ik zie t gewoon nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
Het meeste vind ik altijd wel.Ook doordat ik dingen meestal op een vaste plek leg.
Is iets niet op zijn plek is het. " Wil degene die ... heeft genomen dit zo snel mogelijk weer terugleggen? Alvast bedankt".
Dat het fout gaat is wel duidelijk ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat op die vaste plek leggen doe ik ook wel, maar dan gaat t nog op de een of andere manier fout, of t ligt er wel en ik zie t gewoon niet
en dat laatste helaas Saar doet dat niet
Die dingen zijn zo licht, misschien met die plakdingen waar je posters ook wel eens mee ophangt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Ynske het volgende:
k wil zo graag een sleutelkastje
maar kan hier niets ophangen zonder gebruik van een goede klopboor, laat ik die nu niet hebben
en om t nu met dubbelzijdige tape op t behang te doen
quote:
Best goede band trouwens! (helaas niet te vinden tussen alle troep op YouTube..)quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:57 schreef doppendoosch het volgende:
Jemoeder heeft het nog best een poosje volgehouden eigenlijk...
Vrolijke muziek.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Ynske het volgende:
waarom zou je dansend door de kamer willen gaan?
Blijf bezig.quote:
Ze kunnen dan belachelijk rijden, als jij netjes rijdt is er niets aan de hand, tenminste qua boetes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Ynske het volgende:
# Van Utrecht naar 's-Hertogenbosch
# Tussen afrit Waardenburg en brug Empelbrug
# 11 kmt stilstaand verkeer
andere optie via de A27, maar daar staan ze te flitsen en dan rijd iedereen zo belachelijk
nah wat ik bedoel is dat ze allemaal op t stuk 100 -> 80 gaan rijdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen dan belachelijk rijden, als jij netjes rijdt is er niets aan de hand, tenminste qua boetes.
Of het veilig is?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijf bezig.Ik heb mijn zoon gezegd dat hij maar naar zijn mentor moet gaan en het er met hem overhebben.
Het is niet de eerste keer dat die vent raar doet. Tijdens schoolgesprek had ik zelf al zoiets van "jij bent raar".
Mocht de mentor niets kunnen doen, dan bel ik hem wel.Hij was toen al niet blij met me dat ik mijn zoon niet alleen de schuld gaf van proefwerken die hij niet terugkreeg.
Dan kom je te laat misschien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah wat ik bedoel is dat ze allemaal op t stuk 100 -> 80 gaan rijden
en op t stuk 80 -> 60 gaan rijden
en t is om....
Och, ik weet ondertussen wel welke leraren je soms moet schoppen en met welke je gewoon kan praten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef draculettetje het volgende:
ynske ondanks de files en flitspalen enzo heel veel plezier
bengel wat een gedoe met die leraar zeg! succes daar!
ow dat geloof ik ook alquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan kom je te laat misschien.
Geen andere route? MaryMary zou dan wel handig zijn he.![]()
[..]
Och, ik weet ondertussen wel welke leraren je soms moet schoppen en met welke je gewoon kan praten.
Dit is eentje die denkt boven alles te staan en zijn wil is wet. Kijk ben heus wel zo dat als mijn zoon iets
uitgevreten heeft dat hij dat moet. Meestal doe ik er zelf dan ook een schepje boven op.
Ik vind het erger voor mijn zoon, hij heeft er een jaar moeten ondergaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat geloof ik ook al
maar ik had zelf ook altijd een hekel aan dat soort leraren, ons pap heeft toen ook regelmatig briefjes geschreven voor dat soort dingen!
Nee, ik zou 's middags Amsterdam in gaan en 's avonds naar Derek Ogilvie gaan. Gewoon een dagje uit dus..quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
Doen ze netjes zonder het aan jou door te geven.
Kan jij het verzetten?
dus toch welquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
Scholen kunnen er wat van.
Vanmorgen bleek dat de leraar van mijn zoon niet verkeerd bezig was maar mijn zoon.
Nu heeft hij alles dubbel gekregen, hij zal wel heel boos zijn op het moment.
gelukkig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef qu63 het volgende:
Pfoe, afspraak is verzet naar volgende week!
Was wel het minste he, hadden ze het maar moeten doorgeven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef qu63 het volgende:
Pfoe, afspraak is verzet naar volgende week!
Hij zal me dadelijk wel met doodsblikken bekogelen.quote:
Voor mij welquote:Op donderdag 18 juni 2009 @ 08:04 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal,
is het al weekend?
tja van dat soort dingen heb ik (nog) geen verstandquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was wel het minste he, hadden ze het maar moeten doorgeven.
[..]
Hij zal me dadelijk wel met doodsblikken bekogelen.
Je moet wel hequote:
Nee, eigenlijk niet, maar dat is niet nieuw. Ik vraag me eigenlijk sterk af waar die 100.000+ posts van mij over zijn gegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |