Vrolijke muziek.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Ynske het volgende:
waarom zou je dansend door de kamer willen gaan?
Blijf bezig.quote:
Ze kunnen dan belachelijk rijden, als jij netjes rijdt is er niets aan de hand, tenminste qua boetes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Ynske het volgende:
# Van Utrecht naar 's-Hertogenbosch
# Tussen afrit Waardenburg en brug Empelbrug
# 11 kmt stilstaand verkeer
andere optie via de A27, maar daar staan ze te flitsen en dan rijd iedereen zo belachelijk
nah wat ik bedoel is dat ze allemaal op t stuk 100 -> 80 gaan rijdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen dan belachelijk rijden, als jij netjes rijdt is er niets aan de hand, tenminste qua boetes.
Of het veilig is?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijf bezig.Ik heb mijn zoon gezegd dat hij maar naar zijn mentor moet gaan en het er met hem overhebben.
Het is niet de eerste keer dat die vent raar doet. Tijdens schoolgesprek had ik zelf al zoiets van "jij bent raar".
Mocht de mentor niets kunnen doen, dan bel ik hem wel.Hij was toen al niet blij met me dat ik mijn zoon niet alleen de schuld gaf van proefwerken die hij niet terugkreeg.
Dan kom je te laat misschien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah wat ik bedoel is dat ze allemaal op t stuk 100 -> 80 gaan rijden
en op t stuk 80 -> 60 gaan rijden
en t is om....
Och, ik weet ondertussen wel welke leraren je soms moet schoppen en met welke je gewoon kan praten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef draculettetje het volgende:
ynske ondanks de files en flitspalen enzo heel veel plezier
bengel wat een gedoe met die leraar zeg! succes daar!
ow dat geloof ik ook alquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan kom je te laat misschien.
Geen andere route? MaryMary zou dan wel handig zijn he.![]()
[..]
Och, ik weet ondertussen wel welke leraren je soms moet schoppen en met welke je gewoon kan praten.
Dit is eentje die denkt boven alles te staan en zijn wil is wet. Kijk ben heus wel zo dat als mijn zoon iets
uitgevreten heeft dat hij dat moet. Meestal doe ik er zelf dan ook een schepje boven op.
Ik vind het erger voor mijn zoon, hij heeft er een jaar moeten ondergaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat geloof ik ook al
maar ik had zelf ook altijd een hekel aan dat soort leraren, ons pap heeft toen ook regelmatig briefjes geschreven voor dat soort dingen!
Nee, ik zou 's middags Amsterdam in gaan en 's avonds naar Derek Ogilvie gaan. Gewoon een dagje uit dus..quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
Doen ze netjes zonder het aan jou door te geven.
Kan jij het verzetten?
dus toch welquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
Scholen kunnen er wat van.
Vanmorgen bleek dat de leraar van mijn zoon niet verkeerd bezig was maar mijn zoon.
Nu heeft hij alles dubbel gekregen, hij zal wel heel boos zijn op het moment.
gelukkig!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef qu63 het volgende:
Pfoe, afspraak is verzet naar volgende week!
Was wel het minste he, hadden ze het maar moeten doorgeven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef qu63 het volgende:
Pfoe, afspraak is verzet naar volgende week!
Hij zal me dadelijk wel met doodsblikken bekogelen.quote:
Voor mij welquote:Op donderdag 18 juni 2009 @ 08:04 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal,
is het al weekend?
tja van dat soort dingen heb ik (nog) geen verstandquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was wel het minste he, hadden ze het maar moeten doorgeven.
[..]
Hij zal me dadelijk wel met doodsblikken bekogelen.
Je moet wel hequote:
Nee, eigenlijk niet, maar dat is niet nieuw. Ik vraag me eigenlijk sterk af waar die 100.000+ posts van mij over zijn gegaanquote:
da's lang nie zo erg als mijn MEN geschiedenisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar dat is niet nieuw. Ik vraag me eigenlijk sterk af waar die 100.000+ posts van mij over zijn gegaan
Mja, MEN. Daar heb ik echt zo goed als nooit gepost. 1 dag met DRose's recordpoging wat, al was het meeste nog in slowchat. Ik zie dat subforum als postopkrikforum.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's lang nie zo erg als mijn MEN geschiedenis
tis bij mij ook puur verveling geloof ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, MEN. Daar heb ik echt zo goed als nooit gepost. 1 dag met DRose's recordpoging wat, al was het meeste nog in slowchat. Ik zie dat subforum als postopkrikforum.
ach ja ieder zn ding hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:42 schreef Pheno het volgende:
Ik zit al op fok als ik me verveel of tijd over heb omdat ik uberl33t nerd ben en dus werk voor een dag in een uur doeDan hoef ik niet nog eens te gaan vervelen op fok
Ik ga dan altijd flauwe one-liners maken in R&P ofzo. Zéér vermakelijk!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis bij mij ook puur verveling geloof ik
Peter Foxquote:
Niet eens echt verwijderd, tskquote:Op zondag 21 juni 2009 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
Weg.
Gebruiker ookquote:
ow dat is wel lekker ja!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:26 schreef leonieke het volgende:
Het had bij mij ook niet veel gescheeld of ik had me verslapen.
Hier heerst echt het maandaggevoel enorm vandaag![]()
Maaar... het is de voorlaatste maandag voor de vakantieDat maakt toch al iets goed
Het is dan ook maandag, niet zo heel vreemd....quote:Op maandag 22 juni 2009 09:26 schreef leonieke het volgende:
Hier heerst echt het maandaggevoel enorm vandaag![]()
maandagmorgen he, alles gaat pas om 13.00 uur openquote:
Dat is zo 1980quote:Op maandag 22 juni 2009 10:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
maandagmorgen he, alles gaat pas om 13.00 uur open
Joh, die meid van het cwi (mijn coach) heeft nog niet eens gereageerd op mijn mailtje van vorige week maandag. Of moet dit echt via het UWV?quote:Op maandag 22 juni 2009 10:23 schreef Ynske het volgende:
Bengels!
Je moet vragen bij het UWV voor inschakeling van Meaconn. Die kunnen je helpen, mocht je er iets over willen lezen in de Uitkijk van afgelopen week staat er een stuk in
De A&H is hier niet echt in de buurt dat ik er even heen loop.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:22 schreef Pheno het volgende:
Ik stond om 8 uur al in de Appie, in een gat/gehucht. Ik was toch vroeg wakker, dus dacht, ik ga maar boodschappen doen
CWI bestaat niet meerquote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Joh, die meid van het cwi (mijn coach) heeft nog niet eens gereageerd op mijn mailtje van vorige week maandag. Of moet dit echt via het UWV?
Ze werken nu eigenlijk samen, dus neem aan via mijn coach. Zal straks eens kijken of ik haar te pakken krijg.
[..]
De A&H is hier niet echt in de buurt dat ik er even heen loop.
Geen andere supermarkt in de buurt? Jan Linders is hier bv ook altijd om 8:00 open. Meer hebben we niet, de Ah, COOP, en nog wat winkels zitten hier in een ander iets groter gehucht. Ik had geen zin om naar de stad te gaan, een beetje vaststaan in de auto omdat de rest moet werken en niet op tijd op hun werk willen zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De A&H is hier niet echt in de buurt dat ik er even heen loop.
Het is nu werkplein of bedrijf, geen cwi en geen uwv meer alleen. pietje precies.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
CWI bestaat niet meert is nu UWV werk. Ik zou dr bellen, en aankaarten.
Begeleiding bij re-integratiequote:Op maandag 22 juni 2009 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is nu werkplein of bedrijf, geen cwi en geen uwv meer alleen. pietje precies.
Die naam komt me bekend voor. Zie dat ze op de kruisstraat zitten. Of ze zijn verhuisd of ik ben er toch nooit nooit geweest.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:35 schreef Ynske het volgende:
tis trouwens met 1n Maecon
Onze maatschappij biedt unieke kansen! Maar op welke wijze kunnen individuen en/of organisaties deze kansen optimaal inzetten? Maecon zoekt samen met u creatieve antwoorden op uw vragen over Advies & Management en Werk & Re-integratie. Maecon staat voor: Samen kansen benutten!
Over Maecon Werk & Re-integratie
Haal het beste uit jezelf of je organisatie! Dat is het credo van Maecon Werk & Re-integratie. Wij begeleiden kandidaten bij hun zoektocht naar passend werk en ondersteunen werkgevers en uitkeringsinstanties bij het plaatsen van deze kandidaten. Dit in opdracht van overheid en andere marktpartijen. Onze kracht is tweeledig: wij hebben kennis van de regio en nemen de tijd om de mensen waarmee we samenwerken te begrijpen.
Jawel, zie dat ze al open zijn de twee hier in de buurt, zo toch maar even lopen voor die grijze wolkenmassa hier is.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen andere supermarkt in de buurt? Jan Linders is hier bv ook altijd om 8:00 open. Meer hebben we niet, de Ah, COOP, en nog wat winkels zitten hier in een ander iets groter gehucht. Ik had geen zin om naar de stad te gaan, een beetje vaststaan in de auto omdat de rest moet werken en niet op tijd op hun werk willen zijn
Als ik dat elke dag zou flikken zou ik ontslagen worden. Die lui staan daar rustig een ruim half uur vast en komen te laat op hun werk. En overwerken ho maar
daar zitten ze nog niet zo heel lang, vroeger zat daar een bank en heeft heel lang leeggestaanquote:Op maandag 22 juni 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die naam komt me bekend voor. Zie dat ze op de kruisstraat zitten. Of ze zijn verhuisd of ik ben er toch nooit nooit geweest.![]()
[..]
Thx draculettetje, zo lief dat je er nog aan gedacht hebtquote:Op maandag 22 juni 2009 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat is wel lekker ja!
ik wou je nog even een extrageven, dus bij deze
en goede morgen allemaal
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx draculettetje, zo lief dat je er nog aan gedacht hebtIk heb het er vandaag eigenlijk moeilijker mee dan het afgelopen weekend. Zo raar zelfs want nu heb ik eigenlijk meer aan mijn hoofd om er dus minder mee bezig te zijn. Maar waarschijnlijk komt het nu door de hormonenstrijd in mijn lichaam.
Maar niet meer alleen dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Begeleiding bij re-integratie
Is het u na 6 maanden nog niet gelukt om nieuw werk te vinden? Dan nodigt UWV WERKbedrijf u uit voor een gesprek met de werkcoach. U kunt ook al eerder ondersteuning krijgen van de werkcoach., Bijvoorbeeld als het WERKbedrijf denkt dat het voor u moeilijk is om een nieuwe baan te vinden. De werkcoach zal met u bekijken waarom het u niet lukt om nieuw werk te vinden. Ook zal hij samen met u zoeken naar andere manieren om werk te vinden.
Heeft u extra hulp nodig? Dan kan de werkcoach een re-integratietraject voorstellen. U krijgt dan begeleiding van een re-integratiebedrijf. Samen met een begeleider kijkt u naar mogelijkheden en eventuele hindernissen bij het zoeken naar werk.
Als u langer dan 6 maanden werkloos bent, zijn er bovendien extra mogelijkheden. Bijvoorbeeld proefplaatsing. U kunt dan 3 maanden proefdraaien bij een werkgever. Op die manier kunt u ervaring opdoen die van pas kan komen bij het solliciteren. Maar misschien bevalt het ook zo goed bij die werkgever dat u daar wilt blijven werken.
wel UWV dus
Zaten ze eerst bij het oude cwi gebouw? Dicht bij de groeneboord? Kom niet op de naam van die straat.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar zitten ze nog niet zo heel lang, vroeger zat daar een bank en heeft heel lang leeggestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |