Anderen hebben er meer vertrouwen dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef Ynske het volgende:
klote
dr komt er echt wel eentje voor jou!weet ik zeker
Heyquote:
dat mag, er weinig vertrouwen in hebben, maar t komt goed hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Anderen hebben er meer vertrouwen dan.Sorry.
[..]
HeyLang niet gezien.
Ja, een poos geleden weer,quote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mag, er weinig vertrouwen in hebben, maar t komt goed hoor
heb je eigenlijk nog nagevraagd of je hulp kon krijgen door een coach ofzo?
nee dit is een zelfstandig werken persoonquote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Leo.![]()
Is goed Yns, ookal hoop ik niet dat het een of ander riagg iets is.Dan ben ik namelijk snel weg.
hier dus aangedragen door cwi/uwvquote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Weet niet of mijn cwi coach dag goedkeurt natuurlijk.
Zou je me een mailtje kunnen sturen met haar (achter)naam?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier dus aangedragen door cwi/uwv
maar goed
Afvallen gaat wel goed zoquote:
dr is niets slechter dan niet eten om af te vallenquote:
Dat afvallen was ook niet echt mijn doel.. Ik krijg het de laatste paar dagen gewoon niet wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr is niets slechter dan niet eten om af te vallen
Geen idee, meer een reminder (mocht ie teruglezen)..quote:
Het is gewoon een overloper. Wat is er in Koffie dat hier niet is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef qu63 het volgende:
Fles kende em al: [KSC #1.377] Een rarretje voor bij de koffie!
Koffie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is gewoon een overloper. Wat is er in Koffie dat hier niet is.
Dat bedoel ik, zij hebben koffie en wij nietquote:
zonder koffie is het ongezellig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zij hebben koffie en wij niet
Maakt voor mij niet uit, ik drink het toch niet.. Maar misschien denk Fles dat welquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
Qu: ik heb een auto gekocht![]()
![]()
.
Vanavond laten 'keuren' door pap & mam, maar ben er helemaal flieft op
Foto's!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
Qu: ik heb een auto gekocht![]()
![]()
.
Vanavond laten 'keuren' door pap & mam, maar ben er helemaal flieft op
Ik háát overlopers!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
Meerdere overlopers he. Es is die kant opgegaan, Marc en Fles.Vreselijke users, we moeten ze voortaan maar negeren.
Ze weet het nog nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Tof.
En wat zegt je vriendin ervan dat ze vervangen is?
't Worden geen tieten-foto's hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is helemaal niet goed voor je, dadelijk word je ook flieft.
Nee, ik heb mijn eigen liefdes al!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is helemaal niet goed voor je, dadelijk word je ook flieft.
Wat dan?? Auto's staan altijd op de foto met een of andere chick waar het truitje niet van past.quote:
Laat jouw auto dan eens zien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat dan?? Auto's staan altijd op de foto met een of andere chick waar het truitje niet van past.
Fotoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb een kleintje.Als een man dit zou zeggen....
![]()
Kan niet, ik weet, in tegenstelling tot die meiden, wel welke maat ik heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Foto! Met shirtje wat net niet past natuurlijk
En voor de foto dan iets aantrekken wat een paar maatjes te klein is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet, ik weet, in tegenstelling tot die meiden, wel welke maat ik heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |