Anderen hebben er meer vertrouwen dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef Ynske het volgende:
klote
dr komt er echt wel eentje voor jou!weet ik zeker
Heyquote:
dat mag, er weinig vertrouwen in hebben, maar t komt goed hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Anderen hebben er meer vertrouwen dan.Sorry.
[..]
HeyLang niet gezien.
Ja, een poos geleden weer,quote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mag, er weinig vertrouwen in hebben, maar t komt goed hoor
heb je eigenlijk nog nagevraagd of je hulp kon krijgen door een coach ofzo?
nee dit is een zelfstandig werken persoonquote:Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Leo.![]()
Is goed Yns, ookal hoop ik niet dat het een of ander riagg iets is.Dan ben ik namelijk snel weg.
hier dus aangedragen door cwi/uwvquote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Weet niet of mijn cwi coach dag goedkeurt natuurlijk.
Zou je me een mailtje kunnen sturen met haar (achter)naam?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier dus aangedragen door cwi/uwv
maar goed
Afvallen gaat wel goed zoquote:
dr is niets slechter dan niet eten om af te vallenquote:
Dat afvallen was ook niet echt mijn doel.. Ik krijg het de laatste paar dagen gewoon niet wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr is niets slechter dan niet eten om af te vallen
Geen idee, meer een reminder (mocht ie teruglezen)..quote:
Het is gewoon een overloper. Wat is er in Koffie dat hier niet is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef qu63 het volgende:
Fles kende em al: [KSC #1.377] Een rarretje voor bij de koffie!
Koffie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is gewoon een overloper. Wat is er in Koffie dat hier niet is.
Dat bedoel ik, zij hebben koffie en wij nietquote:
zonder koffie is het ongezellig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zij hebben koffie en wij niet
Maakt voor mij niet uit, ik drink het toch niet.. Maar misschien denk Fles dat welquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
Qu: ik heb een auto gekocht![]()
![]()
.
Vanavond laten 'keuren' door pap & mam, maar ben er helemaal flieft op
Foto's!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
Qu: ik heb een auto gekocht![]()
![]()
.
Vanavond laten 'keuren' door pap & mam, maar ben er helemaal flieft op
Ik háát overlopers!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
Meerdere overlopers he. Es is die kant opgegaan, Marc en Fles.Vreselijke users, we moeten ze voortaan maar negeren.
Ze weet het nog nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Tof.
En wat zegt je vriendin ervan dat ze vervangen is?
't Worden geen tieten-foto's hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is helemaal niet goed voor je, dadelijk word je ook flieft.
Nee, ik heb mijn eigen liefdes al!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is helemaal niet goed voor je, dadelijk word je ook flieft.
Wat dan?? Auto's staan altijd op de foto met een of andere chick waar het truitje niet van past.quote:
Laat jouw auto dan eens zien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat dan?? Auto's staan altijd op de foto met een of andere chick waar het truitje niet van past.
Fotoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb een kleintje.Als een man dit zou zeggen....
![]()
Kan niet, ik weet, in tegenstelling tot die meiden, wel welke maat ik heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Foto! Met shirtje wat net niet past natuurlijk
En voor de foto dan iets aantrekken wat een paar maatjes te klein is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet, ik weet, in tegenstelling tot die meiden, wel welke maat ik heb.
Dan moet ik dat gaan kopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
En voor de foto dan iets aantrekken wat een paar maatjes te klein is?
Ik maak wel ¤20 overquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet ik dat gaan kopen.niet dus.
Hoi.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:
Bengels, k heb geen naam, maar in jouw regio zou ook iemand moeten werken zoals hier bij mij
Personeel, Begeleiding, Advies, Coachingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Waar zou ik dan op moeten zoeken.Volgens mij was iemand bij de opleiding ook bij zo iemand, maar weet het niet zeker.
ik heb hier nog genoeg te poetsenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi dracu.![]()
Is er bij jou ook al een heerlijk zonnetje? Krijg zelfs zin om te poetsen.
Nogalquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan ook voor.
Reageerde iemand tig uren later.![]()
Wat voor speledingetjes?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Hey beter laat dan niet.
Ik heb leuke speledingetjes gekocht voor mijn poesjes.![]()
En wat lekkers krijg ik er gratis bij voor mijn Noukie (hond).Leuk leuk, verheug me er nu al op.
Reageer jij dan nog eens op mijn post op de vorige paginaquote:
dat laatste niet, dat eerste wel, en ga zometeen lekker buiten liggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi dracu.![]()
Is er bij jou ook al een heerlijk zonnetje? Krijg zelfs zin om te poetsen.
Had je het niet gelijk even voor hem erbij kunnen plakken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reageer jij dan nog eens op mijn post op de vorige pagina
Ook wel lekker ja. Het is er wel het weer voor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat laatste niet, dat eerste wel, en ga zometeen lekker buiten liggen
leuke speledingetjes trouwens
Neuh, laat hem maar wat doen voor zn kleurtjequote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
Had je het niet gelijk even voor hem erbij kunnen plakken.
Bengels!quote:hoi Qutie.
Ziet er gaaf uitquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
Deze.![]()
[ afbeelding ]
Een ton van 70cm. hoog.
[ afbeelding ]
Doosje van 16cm doorsnede.
[ afbeelding ]
Plankje van 35cm.
Zo Goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reageer jij dan nog eens op mijn post op de vorige pagina
Mooi rood is niet lelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
Mooie auto Sjow. Mooi rood ook.
Tijgertje.
Netjes! Met spoiler zelfs!quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Netjes! Met spoiler zelfs!
En overgekocht van een fokker?
quote:
quote:op mn auto
Als je dat een spoiler noemt, ja dan. Geeneens opgevallenquote:
quote:En overgekocht van een fokker?
Heb je de fles nu wel gevonden?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:41 schreef Ynske het volgende:
*zucht* de hele week is er geen zon genoeg om zonnebrandcreme te gebruiken, en ik zie m steeds staan op de kast
nu is er zon, wil ik naar buiten, kan ik die klerefles nergens vinden
jaquote:
Vandaar dat ik nooit meer opruimquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
en toen waren mn autosleutels pleite
inmiddels ook gevonden maar k kan daar zo niet tegen he
had net opgeruimd, kan dan iets niet meer vinden en trek alles overhoop tot ik t weer gevonden heb
nu kan ik weer opnieuw beginnen
dat op die vaste plek leggen doe ik ook wel, maar dan gaat t nog op de een of andere manier fout, of t ligt er wel en ik zie t gewoon nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
Het meeste vind ik altijd wel.Ook doordat ik dingen meestal op een vaste plek leg.
Is iets niet op zijn plek is het. " Wil degene die ... heeft genomen dit zo snel mogelijk weer terugleggen? Alvast bedankt".
Dat het fout gaat is wel duidelijk ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat op die vaste plek leggen doe ik ook wel, maar dan gaat t nog op de een of andere manier fout, of t ligt er wel en ik zie t gewoon niet
en dat laatste helaas Saar doet dat niet
Die dingen zijn zo licht, misschien met die plakdingen waar je posters ook wel eens mee ophangt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef Ynske het volgende:
k wil zo graag een sleutelkastje
maar kan hier niets ophangen zonder gebruik van een goede klopboor, laat ik die nu niet hebben
en om t nu met dubbelzijdige tape op t behang te doen
quote:
Best goede band trouwens! (helaas niet te vinden tussen alle troep op YouTube..)quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:57 schreef doppendoosch het volgende:
Jemoeder heeft het nog best een poosje volgehouden eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |