Dan moet ik dat gaan kopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
En voor de foto dan iets aantrekken wat een paar maatjes te klein is?
Ik maak wel ¤20 overquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet ik dat gaan kopen.niet dus.
Hoi.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:54 schreef Ynske het volgende:
Bengels, k heb geen naam, maar in jouw regio zou ook iemand moeten werken zoals hier bij mij
Personeel, Begeleiding, Advies, Coachingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Waar zou ik dan op moeten zoeken.Volgens mij was iemand bij de opleiding ook bij zo iemand, maar weet het niet zeker.
ik heb hier nog genoeg te poetsenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi dracu.![]()
Is er bij jou ook al een heerlijk zonnetje? Krijg zelfs zin om te poetsen.
Nogalquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zijn ze dan ook voor.
Reageerde iemand tig uren later.![]()
Wat voor speledingetjes?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Hey beter laat dan niet.
Ik heb leuke speledingetjes gekocht voor mijn poesjes.![]()
En wat lekkers krijg ik er gratis bij voor mijn Noukie (hond).Leuk leuk, verheug me er nu al op.
Reageer jij dan nog eens op mijn post op de vorige paginaquote:
dat laatste niet, dat eerste wel, en ga zometeen lekker buiten liggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:27 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi dracu.![]()
Is er bij jou ook al een heerlijk zonnetje? Krijg zelfs zin om te poetsen.
Had je het niet gelijk even voor hem erbij kunnen plakken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reageer jij dan nog eens op mijn post op de vorige pagina
Ook wel lekker ja. Het is er wel het weer voor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat laatste niet, dat eerste wel, en ga zometeen lekker buiten liggen
leuke speledingetjes trouwens
Neuh, laat hem maar wat doen voor zn kleurtjequote:Op woensdag 17 juni 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
Had je het niet gelijk even voor hem erbij kunnen plakken.
Bengels!quote:hoi Qutie.
Ziet er gaaf uitquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
Deze.![]()
[ afbeelding ]
Een ton van 70cm. hoog.
[ afbeelding ]
Doosje van 16cm doorsnede.
[ afbeelding ]
Plankje van 35cm.
Zo Goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Reageer jij dan nog eens op mijn post op de vorige pagina
| Forum Opties | |
|---|---|