MIsschien is het eerder omdat er geen duidelijk bewijs is dat `hij schuldig eraan was?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Schijnbaar maken 30.000 levens niet uit, zolang je maar oppositie bent!
Alsof iedereen hier dat vind en alsof iedereen hier de mond vol heeft van Mousavi.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef _The_General_ het volgende:
[Iedereen heeft nu wel de mond vol van Mousavi, maar zijn we de massamoorden in zijn opdracht van 1988 vergeten?]
Schijnbaar maken 30.000 levens niet uit, zolang je maar oppositie bent!
De essentie is dat jij hem een zeer beschaafd staatshoofd noemt. Het gaat nu over Iran. Het Iran waar het regime van jouw 'beschaafde man' mensen aan het vermoorden is.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat moet ik hiermee.
Idioot. Wat is de essentie van deze bijdrage. Wat is de relevantie. Wat moet ik hiervan leren.
Ik zal eens kijken of ik fotomateriaal van tientallen gebombardeerde Afghaanse schoolkinderen kan vinden. Kennelijk is dat jouw manier van uitdrukken.
Zegt de man met ava en nick van 1vd grootste NL-massamoordenaars van de vorige eeuwquote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef _The_General_ het volgende:
Overigens wil ik met mijn post niet zeggen dat verandering niet goed is! Ik juich het toe! Ik wil alleen zeggen dat Mousavi ook geen lieverdje is!
Mousavi was premier ten tijde van de massamoorden van 1988. Het lijkt me dat hij er van wist!
Wie heeft die meneer doodgeschoten dan? Ahmadinejad? Of zou die die moordenaar dat persoonlijk ingefluisterd hebben? Is ie überhaupt wel dood?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
De essentie is dat jij hem een zeer beschaafd staatshoofd noemt. Het gaat nu over Iran. Het Iran waar het regime van jouw 'beschaafde man' mensen aan het vermoorden is.
Dat zie jij niet, jij ziet alleen jouw eigen verhaal, je wijsheid uit boeken. Net als de Wilders-fans meteen in de krimp schieten over mogelijke vluchtelingen, zie je ook weer mensen die overal Amerika achter zien.
Meteen ook weer 'maar kijk eens wat die Amerikanen dan in Afghanistan deden'.........jeez, alsof ik dat aan het verdedigen ben hier. Het heeft er even geen flikker mee te maken gast!! Bekijk de zaken in Iran op zichzelf. Dat is wat ik bedoelde met die foto.
Dit bericht is wel zo ongelofelijk Amerikaans dat ze je bijna uit het land zouden moeten zetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:12 schreef Chooselife het volgende:
Ik sta met de bek vol tanden over deze gang van zaken.
Ik kan je met zeer grote waarschijnlijkheid zeggen dat de realiteit als volgt in elkaar steekt. Zo is het namelijk altijd gegaan met zgn. impopulaire regeringsleiders in landen waar de VS en Israelies belang bij hebben. Als ze dreigen aan de dollar te pulken, of op een mooie oliebel zitten. Onrust stoken, de bevolking op de been helpen, pamfletjes inrichten, leugens vertellen.
Mocht dit óók niet helpen, ja dan een inval of een politieke moord. Precies zoals bij Saddam destijds. Allemaal doorzichtig CIA en Mossad gelul. Let op, zo zal dit ook gaan!
Ahmadinejad heeft gewoon eerlijk gewonnen. Dit is geen nipte overwinning maar een klinkklare. En nérgens siginificante sporen van fraude of zelfs intimidatie. Want, waar vind ik die? Waar zijn de bewijzen? Begrijpt niemand dan dat dit zeer zware kwalificaties zijn? Hoe kun je dit nou in de mond nemen als dit nergens aan te tonen valt. Waar is de bron? Moet ik die Iraanse vluchtelingen in Nederland geloven? Lekker representatief. En geen enkele Ahmadinejad aanhanger heeft de kans gekregen zijn of haar verhaal te vertellen. Lekker eenzijdig ook!
Die hele Maxime Verhagen moet zich de ogen uit z'n kop schamen met die stemmingmakende onzin van 'm. Eerst bewijzen, dan die huichelachtige pseudo-Amerikaanse kutkop van je opentrekken.
Wat heeft Ahmadinejad de wereld eigenlijk misdaan? Hoeveel mensen heeft ie vermoord? Hoeveel landen is ie binnengevallen? Al die uitspraken, jee-minee! Heb je wel eens gehoord hoe de gemiddelde Arabische oliesjeik over homo's en vrouwen denkt? Weet je wel dat dáár de vrouwen juist in burka's lopen en Iran relatief sterk verwesterd en bevrijd is?
Weet de gemiddelde NOS-boer wel wat zijn concurrent Mousavi voor doden op zijn naam heeft? Tijdens zijn eerdere ambtstermijn heeft hij +/-30.000 politiek gevangenen laten executeren!. Daarnaast wilde hij geen vrede sluiten met Irak, toen deze dit aanbood bij de oorlog destijds. Ja, frisse knakker! Laten we die steunen met z'n allen!
Recentelijk, Venezuela. Chavez won ruím. En exact dezelfde taferelen in dat land. En ja, natúúrlijk ook fraude en corrpuptie.
Ik kan me de één-na-laatste verkiezingen van de VS wel herinneren! Hoe won George W. Bush ook alweer? Met behulp van uitsluiting van een grote groep "minderheden" en de hulp van de zijn broertje de gouverneur. Dat is pas je reinste fraude!!! Waar was de minister van BuZa toen met z'n grote woorden?
Verrotte wereld vol domme elementen is het, die elkaar een beetje lopen na te blaten. En over 20 jaar roept mw. Clinton vanuit d'r rolstoel dat het allemaal opgezet was, en iedereen zucht nog een keertje. Oh toen ja. Who cares. Who's next.
En jij bent Iranees?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dit bericht is wel zo ongelofelijk Amerikaans dat ze je bijna uit het land zouden moeten zetten.
Ahmadinejad heeft Iran zoveel pijn bezorgt, en is een van de grote redenen waarom de media (hoe geforceerd dan ook) Iran dagelijks weten af te schilderen als een stel zandmensen die niets anders doen dan Allah koesteren.
Ik weet dat ik geen partijen zou mogen kiezen en het wat ongenuanceerd zal klinken.
Maar zelfs als Ahmadinejad eerlijk heeft gewonnen ben ik blij dat zoveel mensen toch het tegendeel bewijzen tegen de geamerikaniseerde media en laten zien dat Iran wel degelijk een modern land met moderne standpunten is!
Ik kan nu wel heel uitgebreid aan gaan snijden waarom Ahmadinejad gewoon een nietsnut is (persoonlijk gezien) maar dat vindt ik op dit moment jammer van m'n tijd, misschien kom ik er later op terug !
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wie heeft die meneer doodgeschoten dan? Ahmadinejad? Of zou die die moordenaar dat persoonlijk ingefluisterd hebben? Is ie überhaupt wel dood?
http://scenews.blog.com/1734550/quote:While Free
we suppose freedom is an ideal, Unattainable.
and we reach out
for what is already sacrificed under our own feet!
"Freedom”….Never being entrapped is meaningless!
Oh People! Let us rip the chains of our thoughts
and not be captivated by freedom
for …that itself is our "captive” !...
دلارا دارابىã Delara Darabi
Precies, mensen die 90% van de posts systematisch negeren kunnen maar beter zelf ook genegeerd worden, dan kan het hier weer over de inhoud en de actuele gebeurtenissen gaan. Lijkt me voor iedereen beter.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:48 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
![]()
Ik denk niet dat ik genoeg gemeenschappelijk heb om met jou een discussie te voeren idd, adios amigo
mooie fotoquote:Op maandag 15 juni 2009 23:04 schreef speknek het volgende:
Mooie fotoreportage
http://www.boston.com/big(...)sputed_election.html
Indrukwekkend!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:02 schreef Montov het volgende:
Grote foto's: http://www.boston.com/big(...)sputed_election.html
Wellicht, maar vaak is er een gematigd leider nodig om een revolutie te ontketenen, aangezien er dan een kans is dat de massa er achter gaat staan. Als dat gebeurt is er geen houden meer aan voor een regime.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef _The_General_ het volgende:
dat Mousavi ook geen lieverdje is!
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:47 schreef ethiraseth het volgende:
Vraag me toch af waarom die politie daar Police op hun pak hebben staan, i.p.v. het perzische woord ervoor.
goede foto's idd.quote:
Klopt. De meeste jonge Perzen die ik ken zien er erg modieus uit. Geweldige mensen trouwens. Een gastvrijer volk bestaat niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
goede foto's idd.
valt me trouwens op dat de demonstranten er heel erg westers uit zien en idd jonge mensen terwijl de aanhangers van die aap er als typische geitenneukers uit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |