ik ben blij dat Manu hem ook niet ziet...want anders zou het heel vreemd zijnquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben blij dat Manu hem ook niet ziet...want anders zou het heel vreemd zijn....en Gimmert als in Ge?
ik hoop het ...ben al die regen spuugzatquote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
Morgen heel even regen en daarna weer zon.
Mien (Do) is ook zo de klos.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
Woeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Nee....er komt wel licht door de dikke saaie grijze bewolking heen maar zon nee die zie ik niequote:
ja wrijf het er maar inquote:Op maandag 15 juni 2009 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Regen? Lekker warm de hele dag en zo nu en dan de zon door de wolken.Lekkerlekker!
Ja kicke he, heb net de gameserver met al haar bevolking ook ff ingeschakeld ... de sky is de limit zeg ikquote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef evaxsis het volgende:
Ja Bommie je bent net Domien voorbij gegaan
999quote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
Woeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Je kunt op de tmf chat misschien ook nog wat zieltjes winnenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kicke he, heb net de gameserver met al haar bevolking ook ff ingeschakeld ... de sky is de limit zeg ik
1003quote:Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kicke he, heb net de gameserver met al haar bevolking ook ff ingeschakeld ... de sky is de limit zeg ik
Ik gun het jouquote:Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iemand al ergens een einddatum zien staan?quote:The one with the most votes at the end of the competition will win one of our titles.
daar ken ik niemandquote:Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt op de tmf chat misschien ook nog wat zieltjes winnen
da's toch wat je het hele jaar al op een forum doet ?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iemand al ergens een einddatum zien staan?
Of zijn we de rest van het jaar aan het klikken?
nou vooruit danquote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
'navond!
nog ff en Wilders is next![]()
deze blijft vl wel ff hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zitten jullie nou allemaal weer ava's te wisselen, zo herken ik jullie nooit meer.
Het is even wennen hoor, op het eerste oog zie ik je nu telkens voor de buurvrouw aanquote:
lievvvvvvvvvvv!quote:
Nou zeg!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is even wennen hoor, op het eerste oog zie ik je nu telkens voor de buurvrouw aan
Ow.....maar ik heb kleurtjesquote:Op maandag 15 juni 2009 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is even wennen hoor, op het eerste oog zie ik je nu telkens voor de buurvrouw aan
ik vind het geeneens lijken....quote:Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou zeg!De mijnese is veel leukerder anders!
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet het, ze lijken niet eens op elkaar![]()
Misschien moet ik maar terug naar de laserdokter
Jawel, maar niet steeds op jouw kop.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's toch wat je het hele jaar al op een forum doet ?
was al de 2e, gisteren ook 'al' 1. Heb net gef5t om te zien of ik alweer kon plussen maar nog nietquote:
nee kan alleen maar om de 20 minuten ... maargoed het gaat al harder dan ik had durven denken ... 4 dagen geleden was mijn goal om bij de eerste 7 pagina's te komenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
was al de 2e, gisteren ook 'al' 1. Heb net gef5t om te zien of ik alweer kon plussen maar nog niet
Zo, kneusje Beelen staat ook achter jou.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's toch wat je het hele jaar al op een forum doet ?
ja dat is wel een heerlijk gevoelquote:Op maandag 15 juni 2009 20:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo, kneusje Beelen staat ook achter jou.
Op naar Greet.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat is wel een heerlijk gevoel
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Op naar Greet.![]()
Als alle Fokkers nu eens een mailtje naar iedereen in hun adresboek gaat sturen met jou motivatie.
Gewoon een onbekende op 1 zien te krijgen.
Mag je straks uitleg geven bij Knevel en v/d Brink of misschien wel Albert Verlinde.
Zou je dat doen, uitleggen op tv?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha ja idd, dus mensen als jullie me echt te grazen willen nemenAls jullie echt eens mij mijn grote mond betaald willen zetten ....
![]()
denk dat ik weinig keus zou hebben hequote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou je dat doen, uitleggen op tv?
Dat wil ik meemaken.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik weinig keus zou hebben he
Nou vraag ik me nog af of ik ergesn een topic kan openen .. een soort twittergate ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken.Ik mag zo weer.
ik zit hier inmiddels gewoon te klokken op die 20 minutenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee kan alleen maar om de 20 minuten ... maargoed het gaat al harder dan ik had durven denken ... 4 dagen geleden was mijn goal om bij de eerste 7 pagina's te komen
heb het net even gevraagdquote:Op maandag 15 juni 2009 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zit hier inmiddels gewoon te klokken op die 20 minutenMaar wanneer sluit deze wedstrijd?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
zow inmiddels een eigen topic in overleg met static : [SC] Twitterende BN-ers en de Bommie-gate #1
Wanneer iedereen straks een emoticon na heeft gedaan gaan we stemmen staat erquote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
Nu nog op mij stemmen .. Voor wat hoort wat !!! Mits je geen lover van me bent !! En stem .. !!!! Ik weet niet waar en hoe en waarom maar jullie zijn slimmer dan ik. Lach me uit over die kut foto die ik plaats !!!![]()
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt #2
Je bedoelt dat hij te lui is om een unban aan te vragenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Omdat Luus een ban heeft die ze vergeten zijn eraf te halen
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
Nu nog op mij stemmen .. Voor wat hoort wat !!! Mits je geen lover van me bent !! En stem .. !!!! Ik weet niet waar en hoe en waarom maar jullie zijn slimmer dan ik. Lach me uit over die kut foto die ik plaats !!!![]()
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt #2
Ik heb van 2100 tot 0245 geslapen, ben al uren in touw.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
/weet je wel hoe vroeg het is, dan hoor je het over niets te hebben.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb van 2100 tot 0245 geslapen, ben al uren in touw.
Nou ja: met koffie achter de pc, maar toch.
"Werk ze, Liesje"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja met jouw ritme gaat het ook prima verder
Dat dus!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
"Werk ze, Liesje"
"Dank je Peter, jij ook een fijne dag"
"Gaat wel lukken".
![]()
Ik ook. Best vaakquote:
Tentje, like duuh, met van die kleine onhandige pannetjesquote:
Hoi!quote:
Cool! Moet je wel een tattoo nemen. Eentje, een lelijke. Dat hebben Engelsen ook. Of ze hebben er 23.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ik ga een tentje in, het tenslotte kredietcrisis. Beetje Cannes, Nice en Monaco bekijken en ondertussen heel stoer je zonnebril op je net iets te bruine hoofd zetten. Nou ja meer rood dan bruin, maar goed, ik kan er sowieso al door voor een Engelsman.
LOL, hier nog een....quote:
Iedereen meet mijn Gert. Behalve ik. Zijn ....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, en ik heb Gert gemeet, jouw Gert!
Komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:01 schreef Noek het volgende:
Iedereen meet mijn Gert. Behalve ik. Zijn ....
nou, dit schiet niet op, meer...vertel,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gert is tof. Lekker rustig maar toch scherp als 't moet, zoiets
.
Of je hem zou geven is raar hè.quote:
Ja, jij deed heul niet aardigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:13 schreef Noek het volgende:
Of je hem zou geven is raar hè.
Maar ik heb een beetje gelezen in het evaluatietopic vanmorgen. Wat een jjedoe.
Maar ze tikt dan ook elke zenuw aan die ik heb en dat zijn er heel veel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, jij deed heul niet aardig. Ik dacht, m'n noekie, wat doet ze
.
En ja, dat is raar, vraag maar aan Cc, die zou 'm wel doen.
Same here Noek, tenenkrommend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:17 schreef Noek het volgende:
Maar ze tikt dan ook elke zenuw aan die ik heb en dat zijn er heel veel.Dat is NIET mijn schuld.
Ik weet niet eens wie het is maar zij is medewerker van die bunker?quote:
Gewoon, omdat 't kanquote:
Ze is meegekomen met Mera, de grote Peterfan. Het zijn dikke vriendinnen en verzorgen over het algemeen de streamverslagen. Verder doen ze wat "hand en spandiensten" heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:23 schreef Noek het volgende:
Ik weet niet eens wie het is maar zij is medewerker van die bunker?
Kan het ook wel daar vragen maar dan ontspoort het topic zo, denk ik.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zaten we te discussiëren over de psycholoog (of ie nut had), rondje tafel langs, eerste vond 't nutteloos, tweede ook, derde ook, etc etc. Werd een beetje een lullige bedoeling, Cc dwars er doorheen tegen de psych: wil je er in de pauze anders ff over praten.
What's new?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:27 schreef Manu82 het volgende:
Over wie gaat het nu eigenlijk?
Raak de draad een beetje kwijt
Nou, zeg maar eerlijk Tom. Je bent dol op haar, toch?quote:
Heeft Juud concurrentie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zeg maar eerlijk Tom. Je bent dol op haar, toch?
Oh jee, en wie is Peter?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is meegekomen met Mera, de grote Peterfan. Het zijn dikke vriendinnen en verzorgen over het algemeen de streamverslagen. Verder doen ze wat "hand en spandiensten" heb ik begrepen.
Ow god, wat zielig!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik mis geloof ik iets van voorgeschiedenis, doe eens PM'en.
[..]
Gewoon, omdat 't kan.
Zaten we te discussiëren over de psycholoog (of ie nut had), rondje tafel langs, eerste vond 't nutteloos, tweede ook, derde ook, etc etc. Werd een beetje een lullige bedoeling, Cc dwars er doorheen tegen de psych: wil je er in de pauze anders ff over praten.
Ik zeg niks.quote:
Dat dus een beetje, kwam hier binnen toen TBO moest beginnen en ging vervolgens als "FOK!ker" de bunker in.... en bleef daar maar gelijk een hele week.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is meegekomen met Mera, de grote Peterfan. Het zijn dikke vriendinnen en verzorgen over het algemeen de streamverslagen. Verder doen ze wat "hand en spandiensten" heb ik begrepen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus een beetje, kwam hier binnen toen TBO moest beginnen en ging vervolgens als "FOK!ker" de bunker in.... en bleef daar maar gelijk een hele week.
Zoals ik het ervaren heb iig.
Bunker Peter Nuninga, jeweettog, die zangert van dat potje gel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef Noek het volgende:
Oh jee, en wie is Peter?
Onze Peter? 6000? Die flexibele?
Ik heb er geen hol van meegekregen maar als ik haar zie posten, dan erger ik me groen en geel. Nou, dat doe ik anders nooit!![]()
Van die onzin-posten tussen echte berichten door en aangezien zij bunkermateriaal (bunkerdot?) is nam ik aan dat zij crew is.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, zeg maar eerlijk Tom. Je bent dol op haar, toch?
Oooh, wat erg. ikweettogjackshit eigenlijk. Waar bemoei ik me eigenlijk mee?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bunker Peter Nuninga, jeweettog, die zangert van dat potje gel.
Nee, ze is geen crew, gewoon rete irritant. Dus dat.
Normaal scrol ik ook wel over de mensen heen die ik niet moet, maar bij haar is er geen ontkomen aan. Wat Queenie zegt, reteirritant.quote:
Kan jou het schelen, leef je uit. En zie je wel, allemaal vrienden en vriendinnen van BunkerDot hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:36 schreef Noek het volgende:
Oooh, wat erg. ikweettogjackshit eigenlijk. Waar bemoei ik me eigenlijk mee?
Tsja.... sommige mensen hebben dat gewoon in zichquote:
En ik maar denken dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb er geen hol van meegekregen maar als ik haar zie posten, dan erger ik me groen en geel. Nou, dat doe ik anders nooit!![]()
Van die onzin-posten tussen echte berichten door en aangezien zij bunkermateriaal (bunkerdot?) is nam ik aan dat zij crew is.
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... sommige mensen hebben dat gewoon in zich
Verder had het me niets verbaasd als er ooit een infuus aan te pas zou komen, maar die fase is kennelijk overgeslagen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan jou het schelen, leef je uit. En zie je wel, allemaal vrienden en vriendinnen van BunkerDot hier.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:39 schreef Deisyy het volgende:
En ik maar denken dat het aan mij lag![]()
Ik ben zo opgelucht nu
Kwee nie. . .misschien Swarma's infuusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... sommige mensen hebben dat gewoon in zich
Verder had het me niets verbaasd als er ooit een infuus aan te pas zou komen, maar die fase is kennelijk overgeslagen
Oh, nog even dan. Ze heeft wel een fan hoor, BunkerDotFan is haar naam. Maar dat kan ook een kloon zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:41 schreef Laysa het volgende:
ook al niet?....damnn...idd weinig fans zeg maar
Dat zou ze wel graag willen, ze zag zichzelf ook wel zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo snel dat ik mensen zo super-irri vind dat ik ze er op aan wil spreken, maar hoe vaak ik nog net op het nippertje een onaardige post van mezelf heb gewist.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij ook al?
Geeft toch een goed gevoel hè, al die medestanders.![]()
Ik ben er even weg van, toedels.
Maar er dan nog wel even fijn over napratenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Dementor het volgende:
* Dementor haalt zijn schouders op en zegt maar zo gaat dat tijdens projecten, je kunt niet iedereen aardig vinden.
ja....ligt nogal gevoeligquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die infuus-opmerking iets anders interpreteert dan een paar anderen
En daar had ik gisteren geen zin in, om me in te houdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo snel dat ik mensen zo super-irri vind dat ik ze er op aan wil spreken, maar hoe vaak ik nog net op het nippertje een onaardige post van mezelf heb gewist.
Wat een openbaring
Oooh, mag ik het doen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat zou ze wel graag willen, ze zag zichzelf ook wel zo.
Gevalletje blok beton....
Jij bent zwanger, dan is het ook heel slecht om je in te houden. Gooi het eruit!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
En daar had ik gisteren geen zin in, om me in te houden
Dat is natuurlijk wel zo, maar het blijft jammer dat er zo'n newbie er als "FOK!ker" zat...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Dementor het volgende:
* Dementor haalt zijn schouders op en zegt maar zo gaat dat tijdens projecten, je kunt niet iedereen aardig vinden.
Die heb ik gemist, waar dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
En daar had ik gisteren geen zin in, om me in te houden
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry
Had ik een keer moeten teruglezen, heb ik het niet gedaan
Yeah, puntje voor TBO II.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zo, maar het blijft jammer dat er zo'n newbie er als "FOK!ker" zat...
Als ze geen newbie was dan was misschien ook niet iedereen er blij mee geweest, maar dan waren we iig al bekend geweest met de poststijl en andere zaken waardoor de mate van geschiktheid op voorhand wellicht wat duidelijker was geweest.
zei zij redelijk diplomatiek![]()
Sterktequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Never mind...voel me beroerd...laat het discuseren graag aan jullie over
Ik las net in TBO dat je je ziekies voelt en koorts hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Never mind...voel me beroerd...laat het discuseren graag aan jullie over
Hoe leuk, aardig en grappig en gezellig en vooral swingend ik Gert ook vind, zou ik 'm toch niet geven.quote:
Die ga ik vanmiddag tijdens de thee ff zoekenquote:
Soms, ik swing vooral in moods de laatste tijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe leuk, aardig en grappig en gezellig en vooral swingend ik Gert ook vind, zou ik 'm toch niet geven.
Het leven behandelt me trouwens prima. En vice versa ook.
Niks te klagen. Ook al ga ik niet op vakantie dit jaar. Wil dit jaar geld steken in huiselijke zaken. Prioriteiten stellen en rundzumhause kan ook leuk zijn in de zomer.
En jij Noek: een lachend leventje?
Je doet ook werkelijk niets om haar te ontzien hè, en dit topic wordt al zulk zwaar leesvoer voor haarquote:
Misschien kun je ook niet anders dan dat roepen als je geen binding met de users hebt en als de users niks met jou hebben. Als outsider dacht ik dus echt dat zij een soort van woordvoerder was en dat dat vond ik geen compliment voor de bunker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe relaxed om pauze te houden in je eigen huisje
En Dot, ach.!!!!!
Ik ben ook een keer in de bunker geweest, dat ga ik vanaf nu ook de godganze dag herhalen goed?
Ja, voor ieder half uur wat je er hebt doorgebracht mag je 1 keer per uur roepen dat je er geweest bentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:28 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe relaxed om pauze te houden in je eigen huisje
En Dot, ach.!!!!!
Ik ben ook een keer in de bunker geweest, dat ga ik vanaf nu ook de godganze dag herhalen goed?
Ze kwam binnen, zag, en overrompelde iedereen door nooit meer weg te gaan.... dat dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! dat is ze niet?![]()
Ik zat net die link van hierboven even na te lezen en dacht echt dat ze insider was.Maar niet dus. Of wel. Of niet.
Apart.
Ik liep nog een topic achter ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een drukte opeens, roddeltantes.
Is dit een aanmoediging om nog even te lezen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik liep nog een topic achter ook!
Nu vind ik haar nóg stommer.
Het linkje van Marrije had ik nog helemaal niet goed gelezen maar die heb jij net gehad, geloof ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is dit een aanmoediging om nog even te lezen?
Ze sweepte iedereen van hun feet, zeg maar. Een soort vrouwelijke Eddem. Zonder Dot is de Bunker niet compliet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:39 schreef Leandra het volgende:
Ze kwam binnen, zag, en overrompelde iedereen door nooit meer weg te gaan.... dat dus.
waar kan ik meelezen ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Het linkje van Marrije had ik nog helemaal niet goed gelezen maar die heb jij net gehad, geloof ik.
Is Gert op vakantie?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie durven wel he, nu Gert op vakantie is.
Jup, ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Het linkje van Marrije had ik nog helemaal niet goed gelezen maar die heb jij net gehad, geloof ik.
*pling plong*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie durven wel he, nu Gert op vakantie is.
Je bent lekker bezig daar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:10 schreef Noek het volgende:
Oh da's een goeiequote:
wat moet ik kiezen ..inbel verbinding..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:12 schreef versabommie het volgende:
in de tweede kamer is ook rellerts.. ze zijn die Arme Eberhard aan het bashen![]()
http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
Breedband.quote:
OK..breedband dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Breedband.
Ik ga voor een broodje haring.
Noem jij mij nou dik?quote:
Krijg je met al die persoonlijke toespelingen, kon 't niet meer aanquote:
quote:
Ik noem je helemaal geen neger!quote:
Oké, vertel. Wie is hij daar aan het meeten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Krijg je met al die persoonlijke toespelingen, kon 't niet meer aan.
Jij bent niet sterker of slimmer als Dottey, jij kan haar niet handelen denk ik... die klamme dot doet je bespelen als een handpop!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:18 schreef Noek het volgende:
[..]
*pling plong*
Ja, bespeel jij mijn gevoelige snaar even.
Ik ben wél slimmer dan..Bommie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent niet sterker of slimmer als Dottey, jij kan haar niet handelen denk ik... die klamme dot doet je bespelen als een handpop!
Slimmer dahaaaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:33 schreef versabommie het volgende:
Jij bent niet sterker of slimmer als Dottey, jij kan haar niet handelen denk ik... die klamme dot doet je bespelen als een handpop!
Zike ...quote:
kutquote:
Whut?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
Dat is net zoiets als vol verlangen naar de volgende Bunker.
JA! Dat is namelijk DE oplossing tegen loverboy's om ze pooierboy's te noemen, dat zal ze namelijk leren!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:38 schreef beequeen het volgende:
Is dat nieuw om een loverboy pooierboy te noemen? Zo noemen ze het in de 2e Kamer.
Whutquote:
Rita is het er ook niet mee eens. Het zijn gewoon POOIERS. Punt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef versabommie het volgende:
JA! Dat is namelijk DE oplossing tegen loverboy's om ze pooierboy's te noemen, dat zal ze namelijk leren!![]()
kijk maar : http://www.geenstijl.nl/m(...)en_met_annemari.html
hoor net..we moeten ze gewoon ..pooiers..noemenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA! Dat is namelijk DE oplossing tegen loverboy's om ze pooierboy's te noemen, dat zal ze namelijk leren!![]()
kijk maar : http://www.geenstijl.nl/m(...)en_met_annemari.html
in the but...whut whut...quote:
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
Wacht vol verlangen naar de volgende Bunker.
De realiteit is vaak nog erger.
Hellboy.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
Je zult het er toch mee moeten doen. Niet echt hét hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
Wat was die associatie ook weer?quote:
nodig anders Dottey ff uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:54 schreef Manu82 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp hebben jullie een schijthekel aan die Drotney, maar moeten jullie er wel mee samenwerken tijdens TBO II ?
Dan check je toch haar Hyves even.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe jij es
Misschien is het wel een lekker ding
Neuh.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:54 schreef Manu82 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp hebben jullie een schijthekel aan die Drotney, maar moeten jullie er wel mee samenwerken tijdens TBO II ?
donequote:
wie van de twee is Dottey?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
done
Is ze er ook via Vlemmix binnen gekomen?
http://94.100.116.81/6134(...)13441918_5_85R7.jpeg
Dat.quote:
Ik heb heulegaar geen hekel aan iemand. En al helemaal geen schijthekel, gatver.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:06 schreef Dementor het volgende:
Cc post eens een leuk youtube filmpje svp.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:08 schreef Dementor het volgende:
Oja het is/was vandaag de verjaardag van Tupac loller![]()
.
Ik krijg nog geld van je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
For all my homies in tha hood. Peace out, niggas!
quote:
quote:
Bloedsaai praten over 't weerquote:
Een wervende brief schrijven voor tegelzetters.quote:
de zon 23cquote:
Waarom?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een wervende brief schrijven voor tegelzetters.
Omdat klant hen iets te vertellen heeft.quote:
dat voel ik niet vanaf de bankquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar nog wel bewolkt en niet lekker buiten vind ik
Ik ben af en toe met de openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO te quoten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:
Toch jammer dat Dot niet van het bestaan van GC afweet.
Ik kan haar natuurlijk even vriendelijk doorverwijzen.![]()
Is het ook niet. En waarom zou je ook? Om daar nog eens extra olie op het vuur te gooien?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik ben af en toe met openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO
te quoten.
Tegelzetters?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat klant hen iets te vertellen heeft.
Ja. Die hebben blijkbaar soms ook behoefte aan informatievoorziening.quote:
Nou, er gaat een wereld voor me open.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Die hebben blijkbaar soms ook behoefte aan informatievoorziening.
Nou liever niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:21 schreef Noek het volgende:
Maar de volgende keer zal ik aardig doen en vragen hoe het met de hond is.
Kan ze daar fijn het topic mee volbaggeren.![]()
Samen met die Moooooiiii.
Ik zeg: Doen! Iedereen heeft recht op de waarheidquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben af en toe met de openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO te quoten.
Ik had 'm eerst als nutteloos weggezet en toen kreeg ik meelij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Quoten vanuit General RLS-SC naar TBO dat kan ik niet maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zeg: Doen! Iedereen heeft recht op de waarheid![]()
Nou ja, het hoort daar natuurlijk wel, maar een linkje is ook goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Quoten vanuit general naar TBO dat kan ik niet maken.
Wel een linkje naar dit topic, die staat er nu al.
Nalezen is voor homo's, las ik net. Ook dat nog.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
Ik had 'm eerst als nutteloos weggezet en toen kreeg ik meelij.
Watje da'k ben. Zo word ik nooit een gevreesd dictator.
En voor moderators., maar da's bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nalezen is voor homo's, las ik net. Ook dat nog.
Ga je lekkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En voor moderators., maar da's bijna hetzelfde
Ik ben ook een homo. Met een voorliefde voor mannen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nalezen is voor homo's, las ik net. Ook dat nog.
De bunkercrew zit hier elkaar af te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:02 schreef Kaat38 het volgende:
Zit ik steeds in die bunker te lezen en hangen jullie hier uit!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De bunkercrew zit hier elkaar af te maken![]()
Daar zit wat in, maar ze zaten in die bunker omdat ze "FOK!kers" waren (of hadden ze zich nou aangemeld op FOK! zodat ze die bunker binnen konden komen??).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben af en toe met de openingspost bezig , maar vind het niet netjes om posten van general naar TBO te quoten.
Ouwe wijn, nieuwe zakken:quote:
Dat is wel heul veul FOK! in een berichtje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar ze zaten in die bunker omdat ze "FOK!kers" waren (of hadden ze zich nou aangemeld op FOK! zodat ze die bunker binnen konden komen??).
En een FOK!ker die niet verder komt dan één (RLS)subforum is wat mij betreft geen FOK!ker.
Dus als zij het zo leuk vinden op FOK! omdat FOK! zo leuk is, en dan ook nog zo leuk dat ze zichzelf als FOK!ker wensen te profileren, dan is het misschien wel tijd dat ze zich eens realiseren dat FOK! meer is dan één subforum.
Zie mij gewoon eens 1600 sigaretten niet gerookt hebben!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wanneer stop je nu eens met roken?
Volgend jaar maart stop ik echtquote:Three months, one week, two days, 39 minutes and 48 seconds. 1600 cigarettes not smoked, saving ¤ 382,68. Life saved: 5 days, 13 hours, 20 minutes.
ik sta niet in de OPquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
So what, ze doen maar en Supertramp is cool!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De bunkercrew zit hier elkaar af te maken![]()
Ja, lekker hè.... als ik het hardop voorlees lijkt het net alsof ik zit te vloekenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is wel heul veul FOK! in een berichtje.
Jij staat op mijn voetstuk, want ik vind je wel een tof wijfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik sta niet in de OP
![]()
gaat lekker hier....
Leandra uit respect en rekening houden met de betrokkene omdat zij hier denk ik niet leest,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef Leandra het volgende:
Daar zit wat in, maar ze zaten in die bunker omdat ze "FOK!kers" waren (of hadden ze zich nou aangemeld op FOK! zodat ze die bunker binnen konden komen??).
En een FOK!ker die niet verder komt dan één (RLS)subforum is wat mij betreft geen FOK!ker.
Dus als zij het zo leuk vinden op FOK! omdat FOK! zo leuk is, en dan ook nog zo leuk dat ze zichzelf als FOK!ker wensen te profileren, dan is het misschien wel tijd dat ze zich eens realiseren dat FOK! meer is dan één subforum.
Ben jaloers op je, niet omdat je niet gestopt bent met roken en zoveel geld bespaard hebt, maar gewoon, omdat jij wél tieten hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie mij gewoon eens 1600 sigaretten niet gerookt hebben!
[..]
Volgend jaar maart stop ik echt.
Fluitervrouw, altijd goed voor facts & figuresquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik probeer vanavond een TBO-topic te openen over hoe , wie wat voor Fok of in dienst TBO,
topic titel moet ik nog beter verzinnen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij staat op mijn voetstuk, want ik vind je wel een tof wijf![]()
Ik zei laatst echt, fok jou jongen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, lekker hè.... als ik het hardop voorlees lijkt het net alsof ik zit te vloeken
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet goed? Dan haal ik je zo van dat voetstuk af, twee minuten werk maar
Kreeg je een time-out?!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zei laatst echt, fok jou jongen.
Nou, toen werd ik in de hoek gezet. En terecht. Ik sa-wing de pan uit. Daar kan Gert nog een puntje aan zuigen!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, laat me effe 10 minuten staan ofzo...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ga je
![]()
[ afbeelding ]
dat waren geen 10 minuten jogguh....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ga je
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet wat ze gepost heeft, maar ik vind het totale verloop gewoon een beetje jammer.....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leandra uit respect en rekening houden met de betrokkene omdat zij hier denk ik niet leest,
en vooral CarOnline die hier niet graag posten over TBO leest.....
wil ik hier alleen schrijven wat ik gisteren las in een post van Dottey.
Bij Fok terecht gekomen door de bunker en bij de bunker door fok.
Gewoon gereageerd op de oproep in het topic dagje meehelpen, zoals iedereen kon doen.
Door hard te werken en de juiste inzet kon ze blijven na de eerste dag daar zij alle handen konden gebruiken die goed ingezet konden worden.
............................................
Ik probeer vanavond een TBO-topic te openen over hoe , wie wat voor Fok of in dienst TBO?
topic titel moet ik nog beter verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |