ik ben blij dat Manu hem ook niet ziet...want anders zou het heel vreemd zijnquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben blij dat Manu hem ook niet ziet...want anders zou het heel vreemd zijn....en Gimmert als in Ge?
ik hoop het ...ben al die regen spuugzatquote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
Morgen heel even regen en daarna weer zon.
Mien (Do) is ook zo de klos.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
Woeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Nee....er komt wel licht door de dikke saaie grijze bewolking heen maar zon nee die zie ik niequote:
ja wrijf het er maar inquote:Op maandag 15 juni 2009 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Regen? Lekker warm de hele dag en zo nu en dan de zon door de wolken.Lekkerlekker!
Ja kicke he, heb net de gameserver met al haar bevolking ook ff ingeschakeld ... de sky is de limit zeg ikquote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef evaxsis het volgende:
Ja Bommie je bent net Domien voorbij gegaan
999quote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
Woeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Je kunt op de tmf chat misschien ook nog wat zieltjes winnenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kicke he, heb net de gameserver met al haar bevolking ook ff ingeschakeld ... de sky is de limit zeg ik
1003quote:Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja kicke he, heb net de gameserver met al haar bevolking ook ff ingeschakeld ... de sky is de limit zeg ik
Ik gun het jouquote:Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iemand al ergens een einddatum zien staan?quote:The one with the most votes at the end of the competition will win one of our titles.
daar ken ik niemandquote:Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt op de tmf chat misschien ook nog wat zieltjes winnen
da's toch wat je het hele jaar al op een forum doet ?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iemand al ergens een einddatum zien staan?
Of zijn we de rest van het jaar aan het klikken?
nou vooruit danquote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
'navond!
nog ff en Wilders is next![]()
deze blijft vl wel ff hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zitten jullie nou allemaal weer ava's te wisselen, zo herken ik jullie nooit meer.
Het is even wennen hoor, op het eerste oog zie ik je nu telkens voor de buurvrouw aanquote:
lievvvvvvvvvvv!quote:
Nou zeg!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is even wennen hoor, op het eerste oog zie ik je nu telkens voor de buurvrouw aan
Ow.....maar ik heb kleurtjesquote:Op maandag 15 juni 2009 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is even wennen hoor, op het eerste oog zie ik je nu telkens voor de buurvrouw aan
ik vind het geeneens lijken....quote:Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou zeg!De mijnese is veel leukerder anders!
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet het, ze lijken niet eens op elkaar![]()
Misschien moet ik maar terug naar de laserdokter
Jawel, maar niet steeds op jouw kop.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's toch wat je het hele jaar al op een forum doet ?
was al de 2e, gisteren ook 'al' 1. Heb net gef5t om te zien of ik alweer kon plussen maar nog nietquote:
nee kan alleen maar om de 20 minuten ... maargoed het gaat al harder dan ik had durven denken ... 4 dagen geleden was mijn goal om bij de eerste 7 pagina's te komenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
was al de 2e, gisteren ook 'al' 1. Heb net gef5t om te zien of ik alweer kon plussen maar nog niet
Zo, kneusje Beelen staat ook achter jou.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's toch wat je het hele jaar al op een forum doet ?
ja dat is wel een heerlijk gevoelquote:Op maandag 15 juni 2009 20:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo, kneusje Beelen staat ook achter jou.
Op naar Greet.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat is wel een heerlijk gevoel
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Op naar Greet.![]()
Als alle Fokkers nu eens een mailtje naar iedereen in hun adresboek gaat sturen met jou motivatie.
Gewoon een onbekende op 1 zien te krijgen.
Mag je straks uitleg geven bij Knevel en v/d Brink of misschien wel Albert Verlinde.
Zou je dat doen, uitleggen op tv?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha ja idd, dus mensen als jullie me echt te grazen willen nemenAls jullie echt eens mij mijn grote mond betaald willen zetten ....
![]()
denk dat ik weinig keus zou hebben hequote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou je dat doen, uitleggen op tv?
Dat wil ik meemaken.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik weinig keus zou hebben he
Nou vraag ik me nog af of ik ergesn een topic kan openen .. een soort twittergate ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken.Ik mag zo weer.
ik zit hier inmiddels gewoon te klokken op die 20 minutenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee kan alleen maar om de 20 minuten ... maargoed het gaat al harder dan ik had durven denken ... 4 dagen geleden was mijn goal om bij de eerste 7 pagina's te komen
heb het net even gevraagdquote:Op maandag 15 juni 2009 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zit hier inmiddels gewoon te klokken op die 20 minutenMaar wanneer sluit deze wedstrijd?
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
zow inmiddels een eigen topic in overleg met static : [SC] Twitterende BN-ers en de Bommie-gate #1
Wanneer iedereen straks een emoticon na heeft gedaan gaan we stemmen staat erquote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
Nu nog op mij stemmen .. Voor wat hoort wat !!! Mits je geen lover van me bent !! En stem .. !!!! Ik weet niet waar en hoe en waarom maar jullie zijn slimmer dan ik. Lach me uit over die kut foto die ik plaats !!!![]()
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt #2
Je bedoelt dat hij te lui is om een unban aan te vragenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Omdat Luus een ban heeft die ze vergeten zijn eraf te halen
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
Nu nog op mij stemmen .. Voor wat hoort wat !!! Mits je geen lover van me bent !! En stem .. !!!! Ik weet niet waar en hoe en waarom maar jullie zijn slimmer dan ik. Lach me uit over die kut foto die ik plaats !!!![]()
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt #2
Ik heb van 2100 tot 0245 geslapen, ben al uren in touw.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
/weet je wel hoe vroeg het is, dan hoor je het over niets te hebben.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb van 2100 tot 0245 geslapen, ben al uren in touw.
Nou ja: met koffie achter de pc, maar toch.
"Werk ze, Liesje"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja met jouw ritme gaat het ook prima verder
Dat dus!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
"Werk ze, Liesje"
"Dank je Peter, jij ook een fijne dag"
"Gaat wel lukken".
![]()
Ik ook. Best vaakquote:
Tentje, like duuh, met van die kleine onhandige pannetjesquote:
Hoi!quote:
Cool! Moet je wel een tattoo nemen. Eentje, een lelijke. Dat hebben Engelsen ook. Of ze hebben er 23.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ik ga een tentje in, het tenslotte kredietcrisis. Beetje Cannes, Nice en Monaco bekijken en ondertussen heel stoer je zonnebril op je net iets te bruine hoofd zetten. Nou ja meer rood dan bruin, maar goed, ik kan er sowieso al door voor een Engelsman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |