Voorgaande delen:quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogviet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker http://nl.schlecker.com
Ja ze hebben bij alle AH's de prijs verlaagd ondertussen verwacht ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:55 schreef Juicyhil het volgende:
Hebben ze de prijzen alweer veranderd?
hoezo alweerquote:
Van uwsupermarkt.nlquote:saber0606 schreef op 15 jun 2009 om 11:26:46:
Ik ben net bij 2 AH's geweest. De prijzen van de cola en kaas waren bij de ene al aangepast.
Bij de andere waren ze de cola vergeten aan te passen in het systeem. Dus nog 4 flessen kunnen krijgen.
Vanuit het hoofdkantoor was een mailing verstuurd, kreeg er een kopie van te zien, waarin alle prijsaanpassingen stonden die per filiaal ingevoerd moeten worden.
Weinig kans dat je nu nog ergens wat gratis kunt krijgen.
ik ook dusquote:Op maandag 15 juni 2009 12:14 schreef Radio-silence het volgende:
Ik vind het toch vrij triest als je zoveel rotzooi gaat meenemen.
Ik zal me rot schamen...
Wat is er triest aan dan precies? Het feit dat iemand gratis artikelen meekrijgt door een aanbieding? Betaal je ook de volle mep bij alles wat je koopt dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:14 schreef Radio-silence het volgende:
Ik vind het toch vrij triest als je zoveel rotzooi gaat meenemen.
Ik zal me rot schamen...
die ariel is welquote:Op maandag 15 juni 2009 12:05 schreef UncleSam het volgende:
Hoeveel hebben jullie nu totaal:
Cracottes/Fruittella/Mentos/Jill - 135
Ariel - 48
Cola - 54
Mars ijs - 18
Totaal: 255,-
Ja, maar wie weet wat andere supermarkten nog doen deze week.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:38 schreef Qwea het volgende:
Ik kan mn vent het wel op zn werk laten uitprinten, maar dan heb ik het pas om 18u. En ik neem aan dat alles dan wel aangepast is?
Dat kan natuurlijk ook, blijven supermarkthunten dusquote:Op maandag 15 juni 2009 12:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet wat andere supermarkten nog doen deze week.
Dat dus, 2 flesjes, oke cool tof prima.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:24 schreef Darklight het volgende:
Vind het ook vrij aso, lijken wel tokkies
Wat moet je nou met 100 flessen cola
Maar ze passen dan ook echt de folders online aan?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet wat andere supermarkten nog doen deze week.
Wat?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:46 schreef Remake het volgende:
[..]
Dat dus, 2 flesjes, oke cool tof prima.
Maar dat gegraai van sommige hier, asociaal
Stel je voor zeg, gebruik maken van een actie van de AH, die topmannen zijn al zo armquote:Op maandag 15 juni 2009 12:46 schreef Remake het volgende:
[..]
Eensch, en daarbij ze hebben zelf die actie en weten dat mensen massaal erop afkomen. Anders hadden ze het toch toch al stop gezet?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:50 schreef Fosfolipide het volgende:
Tja kijk ik werk zelf bij de AH en heb die foto's op pagina 1 dus gemaakt.
AH buit mij alleen maar uit, ze ontslaan mij binnenkort 3x verlenging gehad, krijg geen vast contract. Houden zich ook niet aan de arbeidsvoorwaarden etc.
Ze hebben liever 16 jarige kassasletjes dan een goede kassier. Ok geen probleem, maar dan niet zeiken als ik gebruik maak van de actie.Mijn moto: Gewoon, omdat het kan.
Verschilt per filiaal, maar gewoon vanavond kijken, misschien is het nog niet aangepastquote:Op maandag 15 juni 2009 12:55 schreef Qwea het volgende:
maar trouwens, het wordt nu wel gelijk doorgevoerd de prijs verlaging? Vorige week moest dat ook gebeuren, toen hadden ze in winkelweb een mailtje gehad. de avond ervoor om 17u. Ik kwam de dag erop aankakken om 15:00 en ze hadden het nog steeds niet aangepast
En bovendien levert dit ze alleen maar extra winst op met alle publiciteit. Geniale actie.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Alsof zo`n miljardenbedrijf dit soort dingen niet incalculeerd. Serieus, mensen die medelijden hebben met dit soort concerns
quote:
Het is niet "vinden", in de algemen voorwaarden vna AH staat dat je alleen maar een folder hoeft te laten zien.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Krijg nou de pokke AH
1ste filiaal = voor die toetjes 3 voor 3,35 bij AH en 3 voor 2,97 bij een andere winkel
Kom ik zo bij de infobalie
Zeg die tuthola van : Je moet een bon hebben van die supermarkt
Ik de algemene voorwaarden onder haar neus gedouwd,
Zij iemand gebeld
En die vind ook dat ik de bon van de andere supermarkt moet nemen
2de filiaal
Weer voor dezelfde producten
staat wel 2+1 = 2,97
ik dacht slim te doe om er 2 mee te nemen = 2,97
en ze zijn 99 cent per stuk bij een andere winkel
moet ik er 3 bij AH kopen
Krijg toch de.........
heb je voor me dan een link naar de folder van de cola, en van de toetjes? Of andere shit?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verschilt per filiaal, maar gewoon vanavond kijken, misschien is het nog niet aangepast
By the way, als je maar lang genoeg de discussie bij AH aangaat krijg je het vanzelf terug.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is niet "vinden", in de algemen voorwaarden vna AH staat dat je alleen maar een folder hoeft te laten zien.
Ik zou gewoon terug gaan hoor.
http://www.bonisupermarkt.nl/cms/folderquote:Op maandag 15 juni 2009 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je voor me dan een link naar de folder van de cola, en van de toetjes? Of andere shit?
Ik kan door de bomen het bos nie meer zien
De 3e hoefde je niet eens te kopen, die had je -terwijl zij moeilijk deden-, zo uit het rek kunnen pakken die was toch gratis.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Ze hadden ook al iemand gebeld en die zei dat ik het per 3 moest kopen..
Als ik er 3 had gekocht was het precies dezelfde prijs 3x 0.99 of 2x ¤1.48quote:Op maandag 15 juni 2009 13:26 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
De 3e hoefde je niet eens te kopen, die had je -terwijl zij moeilijk deden-, zo uit het rek kunnen pakken die was toch gratis.
Ik luisterquote:Op maandag 15 juni 2009 13:29 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar wie wilt er gratis pizza's??? alleen vandaag nog geldig (volgens mij niet bekende aanbieding)
Precies. Daar komt je mondigheid even om de hoek kijken. Zij bluffen ook maar, hetzelfde met dat lulverhaal over dat bonnetje.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Als ik er 3 had gekocht was het precies dezelfde prijs 3x 0.99 of 2x ¤1.48
Ik ook. Daarvoor fiets ik wel ff 5 km naar een printer. En als ik er dan toch ben, print ik gelijk de cola folder uitquote:
4,39 zijn ze bij boni, zit het erover krijg je het gratisquote:Op maandag 15 juni 2009 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
Maar hoe duur zis de cola nou dat je het nmog wel gratis kreeg? Want volgens mij zijn hier de prijzen dan niet aangepast als ik 4,50 betaal?
4.39 issie bij de boniquote:Op maandag 15 juni 2009 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
Maar hoe duur zis de cola nou dat je het nmog wel gratis kreeg? Want volgens mij zijn hier de prijzen dan niet aangepast als ik 4,50 betaal?
Maar makro is geen supermarkt?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:34 schreef Stephan1237 het volgende:
OK
Gratis PIZZA
Makro Dordrecht folder , tot 15-06
Alle Dr. Oetker
Makro
3 halen 2 betallen = 1.99 per stuk (2.11 incl)
Totaal Max. 4.22
Albert Heijn;
3halen 2 betalen ; 4.85
http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder/12/thema4/index.asp
pagina 11
is bij de makro maar heb er geen problemen mee
Successs !!!
De actie "Vind je het ergens anders goedkoper krijg je je geld terug."quote:
Jep. Ze kunnen moeilijk doen dat het niet bij elkaar hoort, daarom zet ik de folder ook op mn telefoon. (Tip neem je laptop mee!)quote:Op maandag 15 juni 2009 13:35 schreef Qwea het volgende:
hoe werkt dat nou trouwens? Bladzijde van de cola uitprinten... daar staat ook de naam van de supermarkt op... en dan ook de achterkant ofzo waar de datum opstaat?
"winkel"quote:Op maandag 15 juni 2009 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De actie "Vind je het ergens anders goedkoper krijg je je geld terug."
Hoewel de Makro wel twijfels naar boven doet halen.
Hoe de neuk download je een folder dan op je laptop?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Jep. Ze kunnen moeilijk doen dat het niet bij elkaar hoort, daarom zet ik de folder ook op mn telefoon. (Tip neem je laptop mee!)
Iets met slapende honden wakker makenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
"winkel"
Dus dan is nu de vraag. Is makro een winkel. Makro is een groothandel, maar is dat ook een winkel?
Zal ik de AH klantenservice mailen met die vraag?
Ik heb alleen een AH xl in alkmaarquote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef DJMarcel.nl het volgende:
http://i44.tinypic.com/30vg1ag.jpg
links: AH XL-prijs
rechts: ETOS-prijs
ja, true.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Iets met slapende honden wakker maken
lul je nou?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb het geprobeerd en het lukte, kan nu lekker pizza eten vanavond
Ik zie dat die Makro folder Flash is en geen PDF.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe de neuk download je een folder dan op je laptop?
Ik heb geen onspot internet....
Ik snap de korting niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:34 schreef Stephan1237 het volgende:
OK
Gratis PIZZA
Alle Dr. Oetker
Makro
Totaal Max. 4.22
Albert Heijn;
3halen 2 betalen ; 4.85
pagina 11
Successs !!!
Ik zou gewoon even voordat je de winkel in loopt even naar de klantenservice gaan en het vragen.quote:
Ja dan zullen ze heus geen nattigheid voelen als je dat vraagt en vervolgens de winkel binnenloopt.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even voordat je de winkel in loopt even naar de klantenservice gaan en het vragen.Dan moet je niet erbij zeggen dat het een groothandel is
Waarom is de makro geen winkel? Je KOOPT er toch wat. Dat het een groothandel is, wil niet zeggen dat het ook niet een winkel is.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:42 schreef LudoSanders het volgende:
De Makro is toch geen winkel stel schooiers.
Originele folder van de concurrent meenemen is veel makkelijker.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:41 schreef Qwea het volgende:
ik zie mezelf al helemaal met en folders en laptop die AH in gaan
"Folders horen vast niet bij elkaar mevrouw"
*Laptopt uit tas trekt*
Ze zullen neem ik aan niet direct de prijzen gaan aanpassenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:44 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ja dan zullen ze heus geen nattigheid voelen als je dat vraagt en vervolgens de winkel binnenloopt.
Niet voor particulieren je moet een pasje hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom is de makro geen winkel? Je KOOPT er toch wat. Dat het een groothandel is, wil niet zeggen dat het ook niet een winkel is.
Oke, maar dan krijg je hetzelfde gezeik?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:42 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik zie dat die Makro folder Flash is en geen PDF.
Printscreens maken dus!
De Makro is niet voor iedereen toegankelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom is de makro geen winkel? Je KOOPT er toch wat. Dat het een groothandel is, wil niet zeggen dat het ook niet een winkel is.
ja, maar hier zitten alleen deka, deen en vomarquote:Op maandag 15 juni 2009 13:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Originele folder van de concurrent meenemen is veel makkelijker.
There you have a punt!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:45 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Niet voor particulieren je moet een pasje hebben.
Staat niets over in de voorwaarden van de AH toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De Makro is niet voor iedereen toegankelijk.
Nope.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Staat niets over in de voorwaarden van de AH toch?
In Afrika zijn de flessen Cola waarschijnlijk ook goedkoper.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Staat niets over in de voorwaarden van de AH toch?
Dus geen "groothandel"?quote:
wat is er precies aso aan?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:46 schreef Remake het volgende:
[..]
Klopt niet. Bij makro krijg je 33% korting op het totaalbedrag, je koopt 3 pizza's a 3,17 per stuk = samen 9,51quote:Op maandag 15 juni 2009 13:34 schreef Stephan1237 het volgende:
OK
Gratis PIZZA
Alle Dr. Oetker
Makro
Totaal Max. 4.22
Albert Heijn;
3halen 2 betalen ; 4.85
pagina 11
Successs !!!
Ja, maar een "drogist" is toch ook een winkel net zoals een "supermarkt".quote:
Dus jij gaat meer uitgeven aan de printer dan dat de actie je gaat opleveren?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Qwea het volgende:
iemand die weet waar ik een printer voor 2 tientjes scoor?![]()
ten eerste welke tijd? Ik heb toch niks beters te doen...quote:Op maandag 15 juni 2009 13:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Dus jij gaat meer uitgeven aan de printer dan dat de actie je gaat opleveren?.
En dan hebben we het niet eens over de tijd die je er nu al insteekt...
quote:
Ook echt pakken van dik 60 euro haha, genialiteit +1quote:Op maandag 15 juni 2009 14:02 schreef sander89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat iets te overdreven, want vraag mij af hoelang die kaas goed blijft.![]()
Want dat is bijna 15 kg aan kaas.![]()
4 tientjes bij de wehkamp, heb je hem morgen in huis. Moet je dus 2 keer heen om cola te halenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef Qwea het volgende:
iemand die weet waar ik een printer voor 2 tientjes scoor?![]()
De prijs bij filiaal 1 is al omlaag dus niet meer goedkoper, in de maling dus genomenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Krijg nou de pokke AH
1ste filiaal = voor die toetjes 3 voor 3,35 bij AH en 3 voor 2,97 bij een andere winkel
Kom ik zo bij de infobalie
Zeg die tuthola van : Je moet een bon hebben van die supermarkt
Ik de algemene voorwaarden onder haar neus gedouwd,
Zij iemand gebeld
En die vind ook dat ik de bon van de andere supermarkt moet nemen
2de filiaal
Weer voor dezelfde producten
staat wel 2+1 = 2,97
ik dacht slim te doe om er 2 mee te nemen = 2,97
en ze zijn 99 cent per stuk bij een andere winkel
moet ik er 3 bij AH kopen
Krijg toch de.........
Boniquote:Op maandag 15 juni 2009 14:30 schreef Snever het volgende:
Als iemand nou vertelt waar de cola goedkoper is
Was bij Boni goedkoper.(staat ook meerdere keren in het topic, lezen ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:30 schreef Snever het volgende:
Als iemand nou vertelt waar de cola goedkoper is
Maar niet zonder pasje.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND![]()
ontopic: hopelijk komen er meer aanbiedingen deze week
6 potjes kopen; ah 3 x 1,68 = 5,04quote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgens mij is de Hak appelmoes ook duurder bij de AH dan bij Jan linders
http://www.janlinders.nl/folder/25/
3 voor 1,99 bij Jantje
en bij AH is het
2de halve prijs
per stuk 1,12
2 stuks 1,68
3 stuks appelmoes is dan toch meer dan 2 euro toch?
Je hebt blijkbaar geen idee hoe duur dat spul is?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Tering, van die leden die eropuit zijn om "gaten" te vinden in de regels en zo met 30 flessen cola thuis gaan zitten. Hardstikke leuk als je een mazzeltje pakt, maar als ik iemand zie "pimpen" met 40 flessen wasmiddel, dan ben je gewoon kansloos bezig in mijn ogen
had ik dus ook. Heb er voor gekozen om eerst wat andere dingen te doen. Toen ik einde van de ochtend heen wilde gaan waren alle prijzen centraal al aangepast. Gemiste kansquote:Op maandag 15 juni 2009 14:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Was vanmorgen zwaar aan het twijfelen om te gaan , maar jammer dat die winkels (als Boni etc ) hier allemaal niet in de buurt zitten
bonusaanbiedingenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef Christiaan het volgende:
Geldt dit nou alleen voor de bonusartikelen of voor het hele assortiment?
Nogmaals een geprinte folder mag ook!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Was vanmorgen zwaar aan het twijfelen om te gaan , maar jammer dat die winkels (als Boni etc ) hier allemaal niet in de buurt zitten
Waarom klopt het niet??? wil net gaanquote:Op maandag 15 juni 2009 14:50 schreef Zo-is-dat het volgende:
Shit nou wil ik ook appelmoes gaan kopen!
en kwarktaart..![]()
toch niet; dat klopt niet!
Zeker wel, ik betaal 11 euro voor 3 liter Persil Color....quote:Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef PteV het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen idee hoe duur dat spul is?
Mensen lees nou ff de OP, daar staat een uitgebreide handleiding, geldt alleen voor producten in de bonus folder MET een LAPG portomonneetje!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef Christiaan het volgende:
Geldt het dan niet ?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
had ik dus ook. Heb er voor gekozen om eerst wat andere dingen te doen. Toen ik einde van de ochtend heen wilde gaan waren alle prijzen centraal al aangepast. Gemiste kans
dus je moet wel kaarthouder zijnquote:
nope. Als ze de prijzen hebben verlaagd van 4,49 naar 4,39 zijn ze dus weer de goedkoopste dus heb je nergens recht op.quote:
ach ik ben niet anoniem, maar als ik een keer op tijd benquote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je kan een kaart anoniem aanvragen
Hierom; bij de appie heb je er drie voor 5,77, bij die andere heb je er drie voor 8,37!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:49 schreef Stephan1237 het volgende:
3 x 2.79 = 8.37
bij AH 2+1 gratis = 5.77
bij die andere 2x2.79=5.58
Ik zie een huismoeder dit ook niet doen, maar studentenhuizen halen daar wel hun lol en letterlijk hun voordeel uit. Boeie.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zeker wel, ik betaal 11 euro voor 3 liter Persil Color....
Maar het gaat mij erom dat "men" meteen de mongool moet uithangen en 40 flessen gaan lopen regelen...
DAT stoort mij, kijk pak een fles of doe gek 2. Maar dan weer ff normaal doen.
We zullen allemaal best de "recessie" voelen in de portemonnee maar ik vind dit hamster gedraag verre van normaal. En nee ben echt geen moraalridder ofzo, dat je je best doet om het uit te pluizen om goedkoper aan je spullen te kopen vind ik zelfs verstandig, maar doe ff normaal zeg maar...
my two cents...
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:59 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Hierom; bij de appie heb je er drie voor 5,77, bij die andere heb je er drie voor 8,37!
geef linkje en ik kijkquote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik moet weten of die kwarktaart goedkoper is .....
[..]
En als je er 2 neemt ben je toch goedkoper uit?
Nee, dat snap ik. Maar wat heeft er mee te maken dat er geen boni in de buurt is. Moet het in dezelfde gemeente zijn ?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nope. Als ze de prijzen hebben verlaagd van 4,49 naar 4,39 zijn ze dus weer de goedkoopste dus heb je nergens recht op.
Dat wou ik dus ook doen , maar dacht ook dat de winkel dan wel een beetje in de buurt moet zitten maar dat is dus blijkbaar verkeerd gedacht , een gemiste kans dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:55 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nogmaals een geprinte folder mag ook!
etos. maar tricky.quote:
ja maar dat is niet de bonusaanbieding; die is 2+1 gratis; als je er twee neemt gebruik je de niet bonusprijs; dus nee! Telt niet (of je moet een heeel domme servicemedewerker treffen die je met snel gelul kan overtuigen...)quote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee, maakt geen zak uit.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef SamanthaB het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar wat heeft er mee te maken dat er geen boni in de buurt is. Moet het in dezelfde gemeente zijn ?
Jaaahaaa, maar de aanbieding van de AH is 2+1 gratis. Dan kan je er niet twee meenemen wat dan geldt de actie niet. Lees nou toch eens even goedquote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
o, nu snap ik jequote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef SamanthaB het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar wat heeft er mee te maken dat er geen boni in de buurt is. Moet het in dezelfde gemeente zijn ?
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Jaaahaaa, maar de aanbieding van de AH is 2+1 gratis. Dan kan je er niet twee meenemen wat dan geldt de actie niet. Lees nou toch eens even goed
quote:quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef Christiaan het volgende:
Die in de FOLDER staan.quote:
Ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef SamanthaB het volgende:
Als ik het wil controleren in de winkel bij zo'n scanner he, scant hij dan ook de Bonusprijs ?
Ja hij scant de bonusprijs en de prijs zonder bonusquote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef SamanthaB het volgende:
Als ik het wil controleren in de winkel bij zo'n scanner he, scant hij dan ook de Bonusprijs ?
Voor de volledigheid dan nog maar een keer:quote:Op maandag 15 juni 2009 15:24 schreef UncleSam het volgende:
[..]
En waar een ROOD ACTIE PRIJS GARANTIE PORTOMONNEE staat.
Ja en bij de kassa doen ze het vervolgens handmatig intikken.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef SamanthaB het volgende:
Ja echt ?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ja en bij de kassa doen ze het vervolgens handmatig intikken.
quote uit vorig topic:quote:
quote:9.45 AH NR 4:: Cola scande niet bij de kassa(waren de prijzen aan het veranderen?), kassamiep moest de prijs intikken en dat werd 4.39.
Wasmiddelen?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als Albert Heijn nu eens humor zou hebben, een balletje opgooien met de Boni, die schrijft een vautje in haar folder (kassprijs is immers bindend), en een paar honderd Nederlanders kan wasmiddelen genoeg voor 5 jaar afrekenen.
Zou geen goede reclame zijn voor hunquote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als Albert Heijn nu eens humor zou hebben, een balletje opgooien met de Boni, die schrijft een vautje in haar folder (kassprijs is immers bindend), en een paar honderd Nederlanders kan wasmiddelen genoeg voor 5 jaar afrekenen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:51 schreef MaddoxX het volgende:
Wachten op een andere bonus dan maarAlle prijzen zijn volgens mij alweer aangepast
Zou je trouwens ook winkels uit andere landen mogen pakkener staat nergens in de voorwaarden dat dit alleen binnen NL geldt toch ? Want dan kan het nog eens leuk gaan worden
Anders hack je toch gewoon de database en verander je de prijzen!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:02 schreef MaddoxX het volgende:
Colruyt ff doorspitten: http://www.colruyt.be/col(...)tfolder/folder_n.pdf
HAK + Dr. Oetker!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:02 schreef MaddoxX het volgende:
Colruyt ff doorspitten: http://www.colruyt.be/col(...)tfolder/folder_n.pdf
Staat toch nergens dat het een winkel moet zijn uit Nederland, of wel? Zonee, dan kunnen we deze wel gebruikenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Maar meneer, de Cola is in Frankrijk veel goedkoper!
Vergeet de fee niet voor het omwisselenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:08 schreef TNA het volgende:
Godverdomme, de volgende stap is zeker wisselkoersen van andere valuta berekenen?
Volgens de wisselkoers van 12.38 uur is dit pak Cola 3,58 roepie goedkoper!!
Zie jij iets in de voorwaarden van dat het grensgebonden etc is ? ik nietquote:
Vanaf volgende week waarschijnlijke welquote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Zie jij iets in de voorwaarden van dat het grensgebonden etc is ? ik niet
Axe alleen bij XL..quote:Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef appelsjap het volgende:
Ik ben net dus geweest, Coca Cola prijzen waren aangepastAXE kon ik uberhaupt niet vinden, maar het is dan ook eenkleine AH.
Boni voor de honderste keer.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef Noshiba het volgende:
Tvp, veelste laat volgens mij maar oke!
Bij welke winkel is de cola in de aanbieding voor een prijs lager dan bij de ah?
Was bij Boniquote:
Staan nog genoeg stapels met Cola in de AH, dus dit slaat nergens op.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef henkde_j het volgende:
Waarom niet een paar flessen cola zodat ook anderen nog cola kunnen halen
WIe gaat het proberen??quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Fosfolipide het volgende:
Weet iemand hoe duur 1 zo'n Bistro pak is bij de AH?
Bij http://www.edeka.de/EDEKA(...)ettel/angebote25.pdf
0,88 cent (32% korting) per stuk.
Nergens in de regels staat dat het NIET mag gaan om een folder uit het buitenland. onderaan de folder staat de datum. T/m 20-06-2009
Als iemand het nou gaat proberen volgen wij ook
Jankerd.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef henkde_j het volgende:
Pff wat een paupers/graaiers wonen er toch in Nederland. Honderd flessen cola, 12Kg aan kaas. Alsof je die kaas op krijgt...
Waarom niet een paar flessen cola zodat ook anderen nog cola kunnen halen
Ik denk dat ik wel ga vanavondquote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Fosfolipide het volgende:
Weet iemand hoe duur 1 zo'n Bistro pak is bij de AH?
Bij http://www.edeka.de/EDEKA(...)ettel/angebote25.pdf
0,88 cent (32% korting) per stuk.
Nergens in de regels staat dat het NIET mag gaan om een folder uit het buitenland. onderaan de folder staat de datum. T/m 20-06-2009
Als iemand het nou gaat proberen volgen wij ook
Kun jij wel nederlands?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Kennen die klantenservice miepjes wel duits??
Nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kun jij wel nederlands?
Ontopic: nog niets gehaald hier..
Ondanks dat de cola goedkoper is, is de Lidl nog goedkoper
En ookal is het geen "echte" cola, hij komt toch verdomd goed in de buurt
Ja, en ook uit een ander land.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:31 schreef Skiet het volgende:
Even een vraag, heb niet al die delen door lopen nemen. Maar is het mogelijk om een folder te printen en mag het ook een supermarkt zijn welke NIET in je eigen woonplaats waar de AH is waar ik heen wil gaan.
Ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:31 schreef Skiet het volgende:
Even een vraag, heb niet al die delen door lopen nemen. Maar is het mogelijk om een folder te printen en mag het ook een supermarkt zijn welke NIET in je eigen woonplaats waar de AH is waar ik heen wil gaan.
dan ben je een Pepsi fan ofzo..quote:Op maandag 15 juni 2009 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee.
Lidl cola is echt het goorste dat ik ooit in m`n mond heb gehad.
Welke supermarkt is dat, ga ik morgen even de folder halen.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drink alleen maar Coca Colaquote:Op maandag 15 juni 2009 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan ben je een Pepsi fan ofzo..
Lidl cola is de enige nep cola die ik buiten coca cola drink
Die afbeelding wordt bij mij geblokkeerd, kan je me vertellen welke (Franse?) supermarkt te zien is?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier niet leesbaar aan:quote:Op maandag 15 juni 2009 16:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Het moet wel een folder zijn die ze kunnen lezen
Madoxx, doe nu please en laat het ons horen man!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:38 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Wat is hier niet leesbaar aan:
http://www.edeka.de/EDEKA(...)ettel/angebote25.pdfik ga er straks heen
met die folder
laat het aub horen :dquote:Op maandag 15 juni 2009 16:38 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
met die folder
Oké, succes!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:38 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
met die folder
Het moet wel een beetje op een folder blijven lijken he, dus de rest van de pagina/vormgeving/logo moet toch wel een beetje zichtbaar zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:40 schreef Skiet het volgende:
Mensen hier die vanaf een website een folder hebben geprint en deze hebben meegenomen? Kan je dan alleen het deel waar het om gaan printen?
GODVERDOMME. AH LEEST HIER GEWOON MEE, en stiekem snel de website aanpassenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
laat het aub horen :d
Edit: Jongens het feest is afgelopen met de buitenlandse folders
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
De Laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merk producten in de AH Bonusfolder: deze vindt u in geen ander folder in Nederland goedkoper!
'Frisch und gratis auf den Tisch'quote:Op maandag 15 juni 2009 16:38 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
met die folder
Toch komt niet echt duidelijk naar voren dat folders van winkels buiten Nederland niet geldig zijn.quote:
volgens mij stond dat er alltijd alquote:Op maandag 15 juni 2009 16:46 schreef UncleSam het volgende:
[..]
GODVERDOMME. AH LEEST HIER GEWOON MEE, en stiekem snel de website aanpassen.
Joh ik zou het gewoon proberen, die kassamutsen hebben dat niet door.
Ze zeggen dat ze de laagste prijs van Nederland hebben, dan is het vanzelfsprekend dat het winkels in Nederland betreft.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef sander89 het volgende:
[..]
Toch komt niet echt duidelijk naar voren dat folders van winkels buiten Nederland niet geldig zijn.
Waar dan geodkoper?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
Waar blijven de auto's vol potjes HAK, vind iedereen die soms vies?
Ooeehquote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
3x 6 , 4 packs cola gescoord
Waarvan net 6 naar een vriendin gebracht
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
Volgens mij is de Hak appelmoes ook duurder bij de AH dan bij Jan lindersquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:49 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
6 potjes kopen; ah 3 x 1,68 = 5,04
jantje; 2 x 1,99 = 3,98
Dus ja!
Je kan een anonieme kaart krijgen bij de baliequote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
870 liter
Niet van mij overigens, heb geen AH bonuskaart.
Dan heb je echt geluk als ze het nog niet hadden veranderd.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
Mja denk je dat ze dan akkoord gaanquote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef MaddoxX het volgende:
Anyways, bij die actievoorwaarden komt het niet echt duidelijk naar boven dat het alleen voor Nederland geldt.
Er staat namelijk alleen:
"De Laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merk producten in de AH Bonusfolder: deze vindt u in geen ander folder in Nederland goedkoper! "
Daarmee wordt niet gezegd dat een ander land is uitgesloten, dit zie je nog steeds niet terug in de voorwaarden of spelregels.
Probeer het dan!!! NU!!!!!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef MaddoxX het volgende:
Anyways, bij die actievoorwaarden komt het niet echt duidelijk naar boven dat het alleen voor Nederland geldt.
Er staat namelijk alleen:
"De Laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merk producten in de AH Bonusfolder: deze vindt u in geen ander folder in Nederland goedkoper! "
Daarmee wordt niet gezegd dat een ander land is uitgesloten, dit zie je nog steeds niet terug in de voorwaarden of spelregels.
Een winkel in Duitsland bijv. is daarmee dus niet uitgesloten met de prijzen die zij hebben.![]()
Maar idd volgens mij weten die kassa/balie miepen dit nieten kan je het gewoon doen
Jawel, service van AHquote:Op maandag 15 juni 2009 17:06 schreef synnath het volgende:
Je kan het zeker niet terugbrengen als je je geld toch niet terug blijkt te krijgenof wel?
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:07 schreef SamanthaB het volgende:
Tuurlijk wel, zeg je toch dat je het over hebt van een feestje
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:10 schreef Stephan1237 het volgende:
Je zegt gewoon, ik moest boodschappen doen voor iemand en heb het verkeerde gekocht zie ik nu,
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef MaddoxX het volgende:
Gelukt !!!
De uitgeprinten voorwaarden erbij gehoudenen ze moesten toegeven dat ik gelijk had
mwmuahahah
![]()
tuurlijk joh, pics .... en niet uit je rviezer halenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef MaddoxX het volgende:
Gelukt !!!
De uitgeprinten voorwaarden erbij gehoudenen ze moesten toegeven dat ik gelijk had
mwmuahahah
![]()
Je hebt waarschijnlijk wel nog een kans al zal die erg klein zijn, vanochtend om 10.00 was bij de 3 van de 6 filialen de prijs al aangepast.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef synnath het volgende:
hmm zou er nog kans zijn of hebben ze overal al de prijs mutaties uitegevoerd?
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef synnath het volgende:
hmm zou er nog kans zijn of hebben ze overal al de prijs mutaties uitegevoerd?
Dit vind ik dus persoonlijk erg overdreven maar goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:30 schreef CrazyB het volgende:
Ben helemaal KAPOT zo vroeg in de ochtend, maar alles voor gratis spullen... hehe
www.colasiteoflife.com/boni_1.pngquote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Ik zoek eigenlijk een linkje naar die folder, dan kan ik iig even mijn kassabon verzilveren en misschien nog wat cola halen als de prijzen nog 4,39 zijn zoals om 1300 wel was.
quote:Albert Heijn krabbelt terug
Joey van Ingen en Erik Journée uit Denekamp sloegen een slaatje uit de nieuwste actie van 'Appie' en vonden onder meer Fruitella, Mentos en Cracottes goedkoper in folders van de concurrenten.
ZAANDAM – Albert Heijn heeft op de valreep bakzeil gehaald met zijn laagste prijsgarantie voor bonusartikelen. Het Zaandamse supermarktconcern heeft de spelregels aangepast. Zo krijgen de klanten niet meer bakken vol met artikelen gratis mee als die elders goedkoper zijn.
De vergoeding van het aankoopbedrag geldt nog maar voor zes van de aangekochte artikelen per persoon. En alcoholische dranken worden niet meer voor de volle 100 procent vergoed. De drankenwet schrijft namelijk voor dat je slechts de helft van de verkoopprijs mag vergoeden. Begin deze week liepen - voornamelijk studenten - nog met tientallen kratjes Brandbier gratis de supermarkten uit
Prijs is inmiddels (30 minuten geleden) landelijk op 4.39 gezet.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:42 schreef Tree het volgende:
Nou, ik vader op hoop van zegen nog meegesleept naar de AH, was daar de prijs van de cola ook al aangepast
Was vanochtend dat bericht al niet naar alle filialen gestuurd?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Prijs is inmiddels (30 minuten geleden) landelijk op 4.39 gezet.
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef matthewk het volgende:
morgen avond komt de nieuwe jumbo folder uit...!
ik heb zo'n voorgevoel dat ze weer aan de haal gaan met de prijzen van appie
Van de klant bedoel je.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:49 schreef appelsjap het volgende:
Marruh, kan iemand die er geweest is ff zeggen wat ze doen? Schrijven ze al je gegevens op bij de prijsgarantie ofzo? Heb daar namelijk geen zin in
En controleren ze de prijzen? gaan ze bijv op het moment bellenmet het hoofdkantoor oid?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef sander89 het volgende:
[..]
Van de klant bedoel je.
Nee je moet alleen de bon hebben een folder en dan krijg je geld terug als die dingen kloppen, oohja vergeet de appeltaart niet.
Is verschillend, sommige kijken naar de datum en geven dan het geld terugquote:Op maandag 15 juni 2009 17:52 schreef appelsjap het volgende:
[..]
En controleren ze de prijzen? gaan ze bijv op het moment bellenmet het hoofdkantoor oid?
Alleen kunnen ze die nu wel weg halen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:52 schreef matthewk het volgende:
by the way is jullie de banner van de boni van hun website al opgevallen :
[ afbeelding ]
(let op de AH :d)
Ja, alleen die verlaging was na 10 minuten weer verwijderd, filialen moesten zelf maar bepalen wat ze met de prijs deden. Stelletje lutsers op het HK, ambtenaren zijn het.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef sander89 het volgende:
[..]
Was vanochtend dat bericht al niet naar alle filialen gestuurd?
Printje is goed, maar er moet wel een datum op staanquote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef d4nny21 het volgende:
mag je ook met een print komen van een folder die online staat of moet het een orginele zijn ?
iemand folders van coca cola onder de 3,39
me schoenbroer heeft vanmorrige 4 filiale gehad 94 flles![]()
^^ Printjes mogen gewoon..quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef d4nny21 het volgende:
mag je ook met een print komen van een folder die online staat of moet het een orginele zijn ?
Geniaal.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
870 liter
Niet van mij overigens, heb geen AH bonuskaart.
Nog genialerquote:Op maandag 15 juni 2009 17:52 schreef matthewk het volgende:
by the way is jullie de banner van de boni van hun website al opgevallen :
[ afbeelding ]
(let op de woordspeling van "de AH llerlaagste" :d)
Print mag ookquote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef d4nny21 het volgende:
Is niks nieuws toch.quote:
Inderdaad, photoshoppen mag wel maar als ze er achter komen dan is het fraude en kunnen ze de politie bellen...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
Is niks nieuws toch.
Behalve dat erg mooi is dat zwart op wit staat dat een print van de folder ook geld.
Originele digitale folder, dus photoshoppen mag niet.![]()
Leukquote:Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar gevonden op die internetz, veel plezier met halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |