quote:Op maandag 15 juni 2009 17:10 schreef Stephan1237 het volgende:
Je zegt gewoon, ik moest boodschappen doen voor iemand en heb het verkeerde gekocht zie ik nu,
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef MaddoxX het volgende:
Gelukt !!!
De uitgeprinten voorwaarden erbij gehoudenen ze moesten toegeven dat ik gelijk had
mwmuahahah
![]()
tuurlijk joh, pics .... en niet uit je rviezer halenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef MaddoxX het volgende:
Gelukt !!!
De uitgeprinten voorwaarden erbij gehoudenen ze moesten toegeven dat ik gelijk had
mwmuahahah
![]()
Je hebt waarschijnlijk wel nog een kans al zal die erg klein zijn, vanochtend om 10.00 was bij de 3 van de 6 filialen de prijs al aangepast.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef synnath het volgende:
hmm zou er nog kans zijn of hebben ze overal al de prijs mutaties uitegevoerd?
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef synnath het volgende:
hmm zou er nog kans zijn of hebben ze overal al de prijs mutaties uitegevoerd?
Dit vind ik dus persoonlijk erg overdreven maar goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:30 schreef CrazyB het volgende:
Ben helemaal KAPOT zo vroeg in de ochtend, maar alles voor gratis spullen... hehe
www.colasiteoflife.com/boni_1.pngquote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Ik zoek eigenlijk een linkje naar die folder, dan kan ik iig even mijn kassabon verzilveren en misschien nog wat cola halen als de prijzen nog 4,39 zijn zoals om 1300 wel was.
quote:Albert Heijn krabbelt terug
Joey van Ingen en Erik Journée uit Denekamp sloegen een slaatje uit de nieuwste actie van 'Appie' en vonden onder meer Fruitella, Mentos en Cracottes goedkoper in folders van de concurrenten.
ZAANDAM – Albert Heijn heeft op de valreep bakzeil gehaald met zijn laagste prijsgarantie voor bonusartikelen. Het Zaandamse supermarktconcern heeft de spelregels aangepast. Zo krijgen de klanten niet meer bakken vol met artikelen gratis mee als die elders goedkoper zijn.
De vergoeding van het aankoopbedrag geldt nog maar voor zes van de aangekochte artikelen per persoon. En alcoholische dranken worden niet meer voor de volle 100 procent vergoed. De drankenwet schrijft namelijk voor dat je slechts de helft van de verkoopprijs mag vergoeden. Begin deze week liepen - voornamelijk studenten - nog met tientallen kratjes Brandbier gratis de supermarkten uit
Prijs is inmiddels (30 minuten geleden) landelijk op 4.39 gezet.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:42 schreef Tree het volgende:
Nou, ik vader op hoop van zegen nog meegesleept naar de AH, was daar de prijs van de cola ook al aangepast
Was vanochtend dat bericht al niet naar alle filialen gestuurd?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:44 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Prijs is inmiddels (30 minuten geleden) landelijk op 4.39 gezet.
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef matthewk het volgende:
morgen avond komt de nieuwe jumbo folder uit...!
ik heb zo'n voorgevoel dat ze weer aan de haal gaan met de prijzen van appie
Van de klant bedoel je.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:49 schreef appelsjap het volgende:
Marruh, kan iemand die er geweest is ff zeggen wat ze doen? Schrijven ze al je gegevens op bij de prijsgarantie ofzo? Heb daar namelijk geen zin in
En controleren ze de prijzen? gaan ze bijv op het moment bellenmet het hoofdkantoor oid?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef sander89 het volgende:
[..]
Van de klant bedoel je.
Nee je moet alleen de bon hebben een folder en dan krijg je geld terug als die dingen kloppen, oohja vergeet de appeltaart niet.
Is verschillend, sommige kijken naar de datum en geven dan het geld terugquote:Op maandag 15 juni 2009 17:52 schreef appelsjap het volgende:
[..]
En controleren ze de prijzen? gaan ze bijv op het moment bellenmet het hoofdkantoor oid?
Alleen kunnen ze die nu wel weg halen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:52 schreef matthewk het volgende:
by the way is jullie de banner van de boni van hun website al opgevallen :
[ afbeelding ]
(let op de AH :d)
Ja, alleen die verlaging was na 10 minuten weer verwijderd, filialen moesten zelf maar bepalen wat ze met de prijs deden. Stelletje lutsers op het HK, ambtenaren zijn het.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef sander89 het volgende:
[..]
Was vanochtend dat bericht al niet naar alle filialen gestuurd?
Printje is goed, maar er moet wel een datum op staanquote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef d4nny21 het volgende:
mag je ook met een print komen van een folder die online staat of moet het een orginele zijn ?
iemand folders van coca cola onder de 3,39
me schoenbroer heeft vanmorrige 4 filiale gehad 94 flles![]()
^^ Printjes mogen gewoon..quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef d4nny21 het volgende:
mag je ook met een print komen van een folder die online staat of moet het een orginele zijn ?
Geniaal.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
870 liter
Niet van mij overigens, heb geen AH bonuskaart.
Nog genialerquote:Op maandag 15 juni 2009 17:52 schreef matthewk het volgende:
by the way is jullie de banner van de boni van hun website al opgevallen :
[ afbeelding ]
(let op de woordspeling van "de AH llerlaagste" :d)
Print mag ookquote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef d4nny21 het volgende:
Is niks nieuws toch.quote:
Inderdaad, photoshoppen mag wel maar als ze er achter komen dan is het fraude en kunnen ze de politie bellen...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:01 schreef sander89 het volgende:
[..]
Is niks nieuws toch.
Behalve dat erg mooi is dat zwart op wit staat dat een print van de folder ook geld.
Originele digitale folder, dus photoshoppen mag niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |