GODVERDOMME. AH LEEST HIER GEWOON MEE, en stiekem snel de website aanpassenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
laat het aub horen :d
Edit: Jongens het feest is afgelopen met de buitenlandse folders
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
De Laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merk producten in de AH Bonusfolder: deze vindt u in geen ander folder in Nederland goedkoper!
'Frisch und gratis auf den Tisch'quote:Op maandag 15 juni 2009 16:38 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Wat is hier niet leesbaar aan:
http://www.edeka.de/EDEKA(...)ettel/angebote25.pdfik ga er straks heen
met die folder
Toch komt niet echt duidelijk naar voren dat folders van winkels buiten Nederland niet geldig zijn.quote:
volgens mij stond dat er alltijd alquote:Op maandag 15 juni 2009 16:46 schreef UncleSam het volgende:
[..]
GODVERDOMME. AH LEEST HIER GEWOON MEE, en stiekem snel de website aanpassen.
Joh ik zou het gewoon proberen, die kassamutsen hebben dat niet door.
Ze zeggen dat ze de laagste prijs van Nederland hebben, dan is het vanzelfsprekend dat het winkels in Nederland betreft.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:48 schreef sander89 het volgende:
[..]
Toch komt niet echt duidelijk naar voren dat folders van winkels buiten Nederland niet geldig zijn.
Waar dan geodkoper?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
Waar blijven de auto's vol potjes HAK, vind iedereen die soms vies?
Ooeehquote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
3x 6 , 4 packs cola gescoord
Waarvan net 6 naar een vriendin gebracht
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
Volgens mij is de Hak appelmoes ook duurder bij de AH dan bij Jan lindersquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:49 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
6 potjes kopen; ah 3 x 1,68 = 5,04
jantje; 2 x 1,99 = 3,98
Dus ja!
Je kan een anonieme kaart krijgen bij de baliequote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
870 liter
Niet van mij overigens, heb geen AH bonuskaart.
Dan heb je echt geluk als ze het nog niet hadden veranderd.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
Mja denk je dat ze dan akkoord gaanquote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef MaddoxX het volgende:
Anyways, bij die actievoorwaarden komt het niet echt duidelijk naar boven dat het alleen voor Nederland geldt.
Er staat namelijk alleen:
"De Laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merk producten in de AH Bonusfolder: deze vindt u in geen ander folder in Nederland goedkoper! "
Daarmee wordt niet gezegd dat een ander land is uitgesloten, dit zie je nog steeds niet terug in de voorwaarden of spelregels.
Probeer het dan!!! NU!!!!!!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:58 schreef MaddoxX het volgende:
Anyways, bij die actievoorwaarden komt het niet echt duidelijk naar boven dat het alleen voor Nederland geldt.
Er staat namelijk alleen:
"De Laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merk producten in de AH Bonusfolder: deze vindt u in geen ander folder in Nederland goedkoper! "
Daarmee wordt niet gezegd dat een ander land is uitgesloten, dit zie je nog steeds niet terug in de voorwaarden of spelregels.
Een winkel in Duitsland bijv. is daarmee dus niet uitgesloten met de prijzen die zij hebben.![]()
Maar idd volgens mij weten die kassa/balie miepen dit nieten kan je het gewoon doen
Jawel, service van AHquote:Op maandag 15 juni 2009 17:06 schreef synnath het volgende:
Je kan het zeker niet terugbrengen als je je geld toch niet terug blijkt te krijgenof wel?
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:07 schreef SamanthaB het volgende:
Tuurlijk wel, zeg je toch dat je het over hebt van een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |