Dan heb je de helft gemistquote:Op zondag 14 juni 2009 23:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat zijn vaak de meest memorabele feestjes.
Ik geloof nog in de goedheid van de mensen. Zeker 25% zou hem teruggeven hoor!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Negerin ja
Vond dat echt stoerwant weet zeker dat 90% van de mensen hem gehouden hadden
Ik niet, vooral omdat die van KF wasquote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ik geloof nog in de goedheid van de mensen. Zeker 25% zou hem teruggeven hoor!
Zat ik daar te F5 en op het verkeerde subforumquote:
gebeurt wel vakerquote:
Dat lag in bed niet mee naar het theaterquote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
deal!
maar haal je wel ff het zand en gras weg
en nu echt naar bed.
Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat het tijd voor mij is om te gaan slapen.. Ciao!
Slaap zachtquote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat het tijd voor mij is om te gaan slapen.. Ciao!
Changtagemateriaalquote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef DragonFire het volgende:
[..]
wat wil jij met de filmpjes van KF
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ik geloof nog in de goedheid van de mensen. Zeker 25% zou hem teruggeven hoor!
Waarom er uberhaupt sub-forums zijn ontgaat mij.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Zat ik daar te F5 en op het verkeerde subforum
Tof!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:53 schreef DragonFire het volgende:
Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeekusje krijg je dan wel gratis.
Hij wil mijn harem smsenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef DragonFire het volgende:
[..]
wat wil jij met de filmpjes van KF
Geef maar een gil als ik je een slag met de hamer moet gevenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:53 schreef Kluts het volgende:
Moet zo ook slapen, maar werd vanmiddag pas om 1 uur wakker, waardoor ik nu dus klaarwakker ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:55 schreef Tegan het volgende:
Ik heb op mijn werk weleens een telefoon uit de kliko gehaald, en toen paar uur later kwam een 12-jarig jongetje hem ophalen en vertelde dat hij uit zijn zak was gevallen in een achtbaan. Ik vermoed nog steeds dat een van zijn klote vriendjes hem er gewoon in heeft gegooid!WalibiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Eigenlijk gewoon fappen op de filmpjes van KF maar dat hoeft de rest niet te wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik werd half 3 wakker vanmiddag waardoor ik ook echt niet kan slapen
Heb wel mijn kledingkast opgeruimdgewoon 3 grote vuilniszakken vol weggegooid, morgen maar even naar zo'n goed doel winkel brengen
Lopen er straks allemaal bazen in Afrika!
dagje geen fok en helemaal van slagquote:Op zondag 14 juni 2009 23:53 schreef Kluts het volgende:
Moet zo ook slapen, maar werd vanmiddag pas om 1 uur wakker, waardoor ik nu dus klaarwakker ben.
Hmm heb me wel verveeld moet ik zeggen jaquote:Op zondag 14 juni 2009 23:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
dagje geen fok en helemaal van slag
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon fappen op de filmpjes van KF maar dat hoeft de rest niet te wetenStaan die niet gewoon op internet onder KF.rar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
Oh, was jij die gene in dat mimi mous kostuumquote:
Nee nog niet denk ikquote:Op zondag 14 juni 2009 23:57 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Staan die niet gewoon op internet onder KF.rar?
Sssttttquote:Op zondag 14 juni 2009 23:57 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Staan die niet gewoon op internet onder KF.rar?
Ik woon niet in Tilburg.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat gaat nogal als ze in tilburg woont
Ik heb gedrumt vandaag!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm heb me wel verveeld moet ik zeggen ja![]()
Maar dat doe ik altijd op zondag
Wat doen jullie allemaal op zondag ?
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh, was jij die gene in dat mimi mous kostuum
Ja ik heb ook geprobeerd de verveling te verdrijven door gitaar te spelen, maar dat was na een half uur ook niet leuk meerquote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geprobeerd de verveling te verdrijven door gitaar te spelen, maar dat was na een half uur ook niet leuk meer
Over drie maanden woon ik in Tilburg.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:01 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Wie wil er nou bij Tilburg wonen????
Het leven van een Fokker bji downtime is zwaar... heel zwaar...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geprobeerd de verveling te verdrijven door gitaar te spelen, maar dat was na een half uur ook niet leuk meer
Alleen saaie mensen online de hele dagquote:Op maandag 15 juni 2009 00:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was al blij dat msn het gewoon deed
Arme jij... Kom maar je mag wel op mijn schouder uithuilen.quote:
Wel makkelijk, maar een klein stukkie de a58 af en je bent op je werkquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wel makkelijk, maar een klein stukkie de a58 N261 af en je bent op je werk
Was ik er zekere niet bijquote:Op maandag 15 juni 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
Dus.
Ik heb wel (maar liefst drie keer) gemeet, maar het is niets voor mij.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wel makkelijk, maar een klein stukkie de a58 af en je bent op je werk
Ik wou net zeggen!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was ik er zekere niet bij
Nope, die drie personen kan ik nog wel onthoudenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was ik er zekere niet bij
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:05 schreef Ripley het volgende:
Ik zie nu ook allerlei afrikanen in tanktopjes en zo
sounds about rightWelkom in 1992
Belachelijk!!!! tegenwoordig kan iedereen toch in kleur filmen.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:04 schreef KudFokker het volgende:
Jezus, dit is echt belachelijk gewoon
http://www.dumpert.nl/med(...)gert_ter_wereld.html
Dat kan nou net de doorslag gevenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope, die drie personen kan ik nog wel onthouden.
Tjah, in Frankrijk weten ze niet wat saturation isquote:Op maandag 15 juni 2009 00:06 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Belachelijk!!!! tegenwoordig kan iedereen toch in kleur filmen.
Vanaf Waalwijk is het ook N261quote:Op maandag 15 juni 2009 00:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, en bovendien kom ik niet vanaf TIlburg, dus ik heb geen idee.
Een beetje fransman heb een anticipatie tegen als wat niet frans isquote:Op maandag 15 juni 2009 00:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah, in Frankrijk weten ze niet wat saturation is
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef DragonFire het volgende:
Voordat ik ga slapen wil ik even vermelden dat ik van KudFokker hou en van Tegan en van Thrustmaster_Special en van Tegan en van S95Sedan en van RealZeus en van mijzelf!
Je noemt mij twee keerquote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef DragonFire het volgende:
Voordat ik ga slapen wil ik even vermelden dat ik van KudFokker hou en van Tegan en van Thrustmaster_Special en van Tegan en van S95Sedan en van RealZeus en van mijzelf!
Ik woon niet in Waalwijk (verkeerde kant), meer details geef ik niet hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vanaf Waalwijk is het ook N261en anders zijn het allemaal binnendoor weggetjes.
Sorry, ik wacht nog even op de filmpjes van KFquote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef DragonFire het volgende:
Mij noemde hij als eerstquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, ik wacht nog even op de filmpjes van KF
Heb je een kleine alcoholische versnapering gehad?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef DragonFire het volgende:
en ook veel leukerquote:
suc6quote:Op maandag 15 juni 2009 05:49 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga kijken of ik nog wat slasp kan pakken
Eh, maar net. Besef je wel hoeveel andere dingen nog staan te wachten.quote:Op maandag 15 juni 2009 06:58 schreef automatic_ het volgende:![]()
![]()
Heeft iedereen de down-time overleefd?
wat ben jij dan vroegquote:Op maandag 15 juni 2009 06:58 schreef automatic_ het volgende:![]()
![]()
Heeft iedereen de down-time overleefd?
Zelfde, sta nog te gapen en kom erachter dat de melk bedorven is. En ik heb gisteren al mn broodjes opgeschranst. Dus geen ontbijt voor mij vandaagquote:Op maandag 15 juni 2009 07:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat ben jij dan vroeg![]()
tering wat heb ik slecht geslapen...
Zijn er dan ook waar je voor moet betalen dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 07:22 schreef erikje14 het volgende:
...,,alleen toen hadden we ook een gratis stroomstoring.....
Alleen als je de veroorzaker benquote:Op maandag 15 juni 2009 07:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Zijn er dan ook waar je voor moet betalen dan?
Haha! Optimist.quote:
hmmm, melkblokjesquote:Op maandag 15 juni 2009 07:22 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zelfde, sta nog te gapen en kom erachter dat de melk bedorven is. En ik heb gisteren al mn broodjes opgeschranst. Dus geen ontbijt voor mij vandaag
Ik ben onschuldig, wel vervelend dat we eerst een paar minuten half vermogen hadden dus ik hoop dat er geen apparatuur beschadigd is. Stond op de plee, licht aan hmm, volgens mij brand dat lampje normaal veel feller ....quote:Op maandag 15 juni 2009 07:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Alleen als je de veroorzaker ben
Heb nog een pak yoghurt kunnen vinden. Dus heb nog wel wat kunnen etenquote:Op maandag 15 juni 2009 07:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
hmmm, melkblokjes![]()
helemaal fijn als je d'r een slok van neemt met een half slapende kop
en het was niet eerst halfvolle melk?quote:Op maandag 15 juni 2009 07:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Heb nog een pak yoghurt kunnen vinden. Dus heb nog wel wat kunnen eten
Moe, weinig geslapen van 't weekendquote:Op maandag 15 juni 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Mijn weekend was erg geslaagd
hoe is het met jullie?
Erg leukquote:Op maandag 15 juni 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
hoe is het met jullie?
Maar wel leuk geweest?quote:
oeeh nicequote:Op maandag 15 juni 2009 08:26 schreef Belsezar het volgende:
Erg leukVrijdag op visite bij vrienden, zaterdag bbq. Dus was een heerlijk weekend
Goedemorgenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
hoe is het met jullie?
Ook al een goed weekend dusquote:Op maandag 15 juni 2009 08:28 schreef rival het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik mag niet klagen. vrijdag had ik een halve dag, het was echt mooi weer dus ik ben maar weggegaan
op vrijdag na heb ik overdag gewerkt en savonds was ik in goed gezelschap![]()
Ik heb geen zin
Mwah, vrijdag avond wezen pokeren/eten met de collega's van de afdeling, an sich wel eens leuk. Zaterdag met de fanfare bij de lokale veteranendag muziek verzorgd bij een mini herdenking (lekker hoor, in uniform in de brandende zon hmmmmmquote:
Natuurlijk een mooi uitgangspuntquote:Op maandag 15 juni 2009 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geniet van het leven al doe ik niks heb ik een goed weekend
Klinkt idd als redelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 08:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah, vrijdag avond wezen pokeren/eten met de collega's van de afdeling, an sich wel eens leuk. Zaterdag met de fanfare bij de lokale veteranendag muziek verzorgd bij een mini herdenking (lekker hoor, in uniform in de brandende zon hmmmmm) maar goed, dat is een kleine moeite vergeleken met wat de veteranen allemaal meegemaakt en gedaan hebben natuurlijk.
's avonds naar de verjaardag van m'n oma (90) en om 21.00 op bed met migraine
toen om 22.45 een stroomstoring tot 7.00 de volgende ochtend. Zondag doorgebracht bij m'n maat met z'n vrouw + kind
Moggeh Noukquote:
Hoezo moet je daarvoor de klootzak uithangen? of staat dat los van het meisje?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:43 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gewoon echt zin om een keer de klootzak uit te hangen en mijn best te doen voor dat meisje van zaterdag met der vriend
Iemand nog iets noemenswaardigs meegemaakt van het weekend?
Doe zoiets eigenlijk nooit, heb juist het gevoel dat ik altijd veel te aardig voor alles en iedereen benquote:Op maandag 15 juni 2009 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo moet je daarvoor de klootzak uithangen? of staat dat los van het meisje?
Genoeg noemenswaardig meegemaakt, maar of ik het ga noemen is een tweede
je neukt bv niet de vriendin van een meisje waar je die week ervoor nog achteraan hobbelde, om maar iets te noemenquote:
Dat je het nooit doet betekend niet dat je het niet eens zou moeten doenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:50 schreef KudFokker het volgende:
Doe zoiets eigenlijk nooit, heb juist het gevoel dat ik altijd veel te aardig voor alles en iedereen ben
Maar nu word ik nieuwschierig!
Alles toch een keer proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je het nooit doet betekend niet dat je het niet eens zou moeten doen
Ach, dat is toch een kutwijf...quote:Op maandag 15 juni 2009 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
je neukt bv niet de vriendin van een meisje waar je die week ervoor nog achteraan hobbelde, om maar iets te noemen![]()
zodra het een gat heeft en interesse toont dan heb je wat te doen
quote:Op maandag 15 juni 2009 08:46 schreef KudFokker het volgende:
Moggeh Nouk
Vertel eens over dat dans gebeuren!
en zij heeft precies wat ze wilde... aandacht van een ander schuimpje, en haar ego is weer keurig opgepoetst. Ze was gewoon ff haar schuimpjesmarktwaarde aan het testen. En blijkbaar ligt ze nog goed in de schuimpjes marktquote:Op maandag 15 juni 2009 08:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, dat is toch een kutwijf...
Zaterdag de hele tijd oogcontact met me zoeken, en wanneer ik haar aankeek begint ze met een of ander schuimpje te zoenen
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en zij heeft precies wat ze wilde... aandacht van een ander schuimpje, en haar ego is weer keurig opgepoetst. Ze was gewoon ff haar schuimpjesmarktwaarde aan het testen. En blijkbaar ligt ze nog goed in de schuimpjes markt
Klinkt vetquote:Op maandag 15 juni 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Het was echt een kick. Ik was totaal niet zenuwachtig, in tegenstelling tot de rest. We zagen er gaaf uit, bij Michael Jackson in het zwart (zwart broek met zwart shirt), witte hoed en witte handschoenen.Bij Revolution echt té vreselijk met glitterjurkjes, maar doordat dat de sluitingsdans was, was het écht een gaaf. Publiek ging uit hun dak, waardoor wij weer helemaal uit ons dak gingen
Wel veel wachten, maar het was het waard..
Ondanks de 3 uur slaap toch een gave dag gehad, de adrenaline-kick hield me op de been
Het was in Amstelveen en het was voor 2x250 manquote:Op maandag 15 juni 2009 09:08 schreef KudFokker het volgende:
Klinkt vet!
Waar was het dan en voor hoevele publiek stond je?
Succes!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Goedemorgen![]()
zometeen me sollicitatiegesprek
Ze was blijkbaar niet op zoek naar schuimpjesoverwaarde dusquote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik niet een groot genoeg schuimpjemij heeft ze niet gezoend
vetjes!... Op naar Aalsmeer in het grote Joop van Ellende showballetquote:Op maandag 15 juni 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Het was echt een kick. Ik was totaal niet zenuwachtig, in tegenstelling tot de rest. We zagen er gaaf uit, bij Michael Jackson in het zwart (zwart broek met zwart shirt), witte hoed en witte handschoenen.Bij Revolution echt té vreselijk met glitterjurkjes, maar doordat dat de sluitingsdans was, was het écht gaaf. Publiek ging uit hun dak, waardoor wij weer helemaal uit ons dak gingen
Ondanks de 3 uur slaap toch een gave dag gehad, de adrenaline-kick hield me op de been
Een paar vriendinnen die op street dance zitten vroegen of ik een keer wilde meedoen met een optreden in een schouwburgquote:Op maandag 15 juni 2009 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was in Amstelveen en het was voor 2x250 man
Klinkt erg tof!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Het was echt een kick. Ik was totaal niet zenuwachtig, in tegenstelling tot de rest. We zagen er gaaf uit, bij Michael Jackson in het zwart (zwart broek met zwart shirt), witte hoed en witte handschoenen.Bij Revolution echt té vreselijk met glitterjurkjes, maar doordat dat de sluitingsdans was, was het écht gaaf. Publiek ging uit hun dak, waardoor wij weer helemaal uit ons dak gingen
Nee, en denk eigenlijk ook niet dat het nodig isquote:Op maandag 15 juni 2009 09:13 schreef Belsezar het volgende:
Heb je nou al slachtofferhulp gebeld KF?
Geen spaarlamp maar een haarlampquote:
wat heb ik gemist?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, en denk eigenlijk ook niet dat het nodig is
Ik voel me echt prima!
Ben door iedereen perfect opgevangen.
Had vanmorgen ook totaal geen angst met rijden, ik deed alleen een stuk voroszichtiger maar daar is niks mis mee
Mijn collega' s gingen er ook goed mee om
mag hopen van niet, haarlampje is wat wij in de fotografie (stoer klinkt dat het WIJ), gebruiken om het haar van een model beetje op te lichten. Als ze daar een podium mee uitgelicht hebben was het podium ongeveer 2 bij 2 meter gok ik zoquote:
quote:
Hehequote:Op maandag 15 juni 2009 09:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mag hopen van niet, haarlampje is wat wij in de fotografie (stoer klinkt dat het WIJ), gebruiken om het haar van een model beetje op te lichten. Als ze daar een podium mee uitgelicht hebben was het podium ongeveer 2 bij 2 meter gok ik zo
ghehe, heb nog nooit gezoendquote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik niet een groot genoeg schuimpjemij heeft ze niet gezoend
Ik ben hier wel vaker, maar voelt wel anders nu jij er ook bent.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]V_O
eerste keer hier?of was je hier al eens dat ik er niet was??
wat Cue zegtquote:Op maandag 15 juni 2009 09:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]V_O
eerste keer hier?of was je hier al eens dat ik er niet was??
Wat heb je allemaal uitgespookt van het weekend?quote:
Ik heb vrijdagmorgen 50 meter voor me een dodelijk ongeluk zien gebeuren op de snelweg en was de eerste die bij de betreffende auto wasquote:
Haha, wie weetquote:Op maandag 15 juni 2009 09:12 schreef kwaakvaak het volgende:
vetjes!... Op naar Aalsmeer in het grote Joop van Ellende showballet![]()
Hahahaha, wij zagen het publiek wel, maar ik stond achteraan dus geen probleemquote:Op maandag 15 juni 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
Een paar vriendinnen die op street dance zitten vroegen of ik een keer wilde meedoen met een optreden in een schouwburg
Ik moest toen op een stoel zitten en hun gingen een soort lapdance achtig iets doen
Dat vond ik al hartstikke engdesondanks dat je het publiek niet echt zag door de velle lampen
het zou je maar gebeuren dat je een boner krijgt door die dans op dat podium
Ja, echt! Wat een kick. Ik hoop dat ik de DVD snel krijg, dan kan ik ook de rest van optredens zien. Die kleine ukkies waren echt té schattigquote:
Ik herken je avatarquote:Op maandag 15 juni 2009 09:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik ben hier wel vaker, maar voelt wel anders nu jij er ook bent.
Je voelt iets stijgen?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben hier wel vaker, maar voelt wel anders nu jij er ook bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Hoe komt dat eigenlijk?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je voelt iets stijgeren?Dat niet. Sorry, daar gaat je droom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbaal terrorist
Gisteren openlucht opera en klassiek in Den Haag. vrijdag mijn verjaardag gevierd met bubbelsquote:Op maandag 15 juni 2009 09:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt van het weekend?
Ja hier gaat het ook goedAlleen beetje moe en geil
Het is geen droom hoor van mijquote:Op maandag 15 juni 2009 09:25 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Dat niet. Sorry, daar gaat je droom.
Ben daar ooit heeel lang geleden als kleine aap mee begonnen door mijn vader, die had een zwart/wit doka staan en ik heb toen mijn eerste filmpjes zelf ontwikkeld en afgedrukt. Vooral foto's van mijn cavia en hondquote:Op maandag 15 juni 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hehehet waren van die spotlights
Hoe ben je eigenlijk bij fotograveren gekomen ?
Want ik zat er aan te denken om te beginnen aan een cursus
Mooi feestje geweest dus?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:26 schreef Den_Haag het volgende:
Gisteren openlucht opera en klassiek in Den Haag. vrijdag mijn verjaardag gevierd met bubbels
moe en geil. hmmmmmmm, ook een beetje mijn omschrijving
We zullen zienquote:
Pff dat is geen pretjequote:Op maandag 15 juni 2009 09:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagmorgen 50 meter voor me een dodelijk ongeluk zien gebeuren op de snelweg en was de eerste die bij de betreffende auto was
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ben daar ooit heeel lang geleden als kleine aap mee begonnen door mijn vader, die had een zwart/wit doka staan en ik heb toen mijn eerste filmpjes zelf ontwikkeld en afgedrukt. Vooral foto's van mijn cavia en hondWel lastig, geen autofocus en dat soort grappen, maar een antieke spiegelreflex met handmatige focus.
Daarna heel lang niks gedaan, en nu jaar of 10 geleden weer terug opgepakt met een digitale spiegelreflex en de boel maar beetje autodidactisch aangeleerd. Nooit echt een cursus gedaan ofzo, maar vooral veel lezen en proberen. Afgelopen 2 jaar beetje verwaarloosd door allerlei gedoe met werk, relaties en im/re-migratie. Nu vorige week besloten het weer terug op te pakken en tada... het plan is om nu minstens 2 weekenden per maand iets te gaan doen.
Lang verhaal, maar heb gewoon spullen gekocht, boekjes gekocht, en mensen gezocht die het niet erg vonden om een middagje stil te zitten. Maar moet eerlijk zeggen dat modelfotografie niet helemaal mijn ding is, ik doe liever gewoon mensen die gewoon hun ding doen. Vind ik interessanter
Met z'n strakke groene broekquote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Alleen nostradamus had het geweten.
moet je even veel geduld hebben. om half 11 een afspraak. anders kom je alvast deze kant opquote:Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mooi feestje geweest dus?![]()
Wanneer kom je langs?
Met die schoenen scoor je geen date natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef erikje14 het volgende:
[ afbeelding ] (met nu een 50d body+grip d'r bij) 15 kilo and counting
maar die heeft een groene broek... en die stond hem goed!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Alleen nostradamus had het geweten.
Tnx! Belsquote:
Ow dan kan je om half 4 mij hier wel ophalenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:32 schreef Den_Haag het volgende:
moet je even veel geduld hebben. om half 11 een afspraak. anders kom je alvast deze kant op
feestje was leuk idd. zat wel de volgende dag beetje slaperig in college.
Hoe was jouw weekend?
Ja, maar eeuhhm.. Gewoon met iemand zoenen is toch niet zo moeilijk? Je hebt een leuk koppie, en een vlotte babbel kun je oefenenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:26 schreef erikje14 het volgende:
Zelfde reden als dat ik nooit een vriendin gehad heb denk ik
Ik heb vrijdag middag toen ik thuis was het meest last ervan gehad.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Pff dat is geen pretje![]()
wel goed geslapen van et weekend? anders moet je ff met een proff praten
nice... 50D had niet mijn persoonlijke keuze geweest, had ik eerder een 40D gekocht. Zelfde ISO prestatie maar voordeliger in de aanschaf. Wel nice hoor... Had gisteren zelf een 5D+85 1.2 en een 40D met een 24-105 4.0 bijquote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef erikje14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (met nu een 50d body+grip d'r bij) 15 kilo and counting
GMTAquote:Op maandag 15 juni 2009 09:34 schreef rival het volgende:
Met die schoenen scoor je geen date natuurlijk
* kwaakvaak zet snel zijn schoenen uit het zichtquote:
Rustig aan, komt goedquote:Op maandag 15 juni 2009 09:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tnx! Bels![]()
heb net lekker gedouched enzo en ben er helemaal klaar voor![]()
nu nog half uurtje me zenuwen onderdrukken![]()
Babe!quote:
Geen idee, nog nooit geprobeerd/gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar eeuhhm.. Gewoon met iemand zoenen is toch niet zo moeilijk? Je hebt een leuk koppie, en een vlotte babbel kun je oefenen
Liefje, mopje, lekkertjequote:
Je schoenen zijn te zien op de foto lieverdquote:
Liggen je interesses daar niet dan ?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geprobeerd/gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
Liggen je interesses daar niet dan ?
Aan je uiterlijk ligt het niet zo te zien...Liggen jouw interesses bij zoenen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik denk dat ie niet weet wat GMTA betekentquote:Op maandag 15 juni 2009 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Je schoenen zijn te zien op de foto lieverd
5d, ook leuk speelgoed, maar ik heb geen fullframe behoeftes (en wel een aantal ef-s lenzenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nice... 50D had niet mijn persoonlijke keuze geweest, had ik eerder een 40D gekocht. Zelfde ISO prestatie maar voordeliger in de aanschaf. Wel nice hoor... Had gisteren zelf een 5D+85 1.2 en een 40D met een 24-105 4.0 bij
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Met die schoenen scoor je geen date natuurlijk
De mijne welquote:Op maandag 15 juni 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Liggen jouw interesses bij zoenen dan?
Ik heb nog steeds visite van mijn vrienden Jameson en Dimple. Dus excuus!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet weet wat GMTA betekent.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Liggen je interesses daar niet dan ?
Aan je uiterlijk ligt het niet zo te zien...Had ik maar ja aangezien alle rode motoren hier hetzelfde zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eens kijken of ik wat kan vinden
Ik ben gisteren vreemd gegaan met Dommelschquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne welNou ja en bij dat wat er na komt
[..]
Ik heb nog steeds visite van mijn vrienden Jameson en Dimple. Dus excuus!
Goedemorgen HW
Fijn weekend gehad?quote:
Bedoel bij meisjes in het algemeenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Liggen jouw interesses bij zoenen dan?
Bengeltjelief!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Want bij een date inspecteer je de schoenen?
Haha!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Tally het volgende:
Snap ik...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:47 schreef KudFokker het volgende:
Bedoel bij meisjes in het algemeen
Mijn vader begon gisteren tijdens het eten er nog over, dat hem opviel dat ik steeds zo afwisselend was qua meisjes...
Toen zei ik 'ja, ik heb de juiste gewoon nog niet ontmoet'
Toen zei hij 'je bent ook helemaal nog niet toe aan een relatie, je vrienden gaan voor alles '
Omdat hij ongelijk heeftquote:
dan lig ik op bedquote:Op maandag 15 juni 2009 09:44 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Zoenen.
Je loopt om een uur of 2 een goedkope bar/dancing binnen.
Ik ga echt niet zomaar aan iemand zitten hoorquote:Je maakt even oogcontact met een leuk meisje.
Je stelt je voor en stelt 1 vraag. Vervolgens raak je haar een paar keer aan en je zet je actie in.
Maar je vertelt hem niet alles?quote:
Ja welquote:
Ben je mensenschuwquote:Op maandag 15 juni 2009 09:51 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dan lig ik op bed![]()
[..]
Ik ga echt niet zomaar aan iemand zitten hoor(ja hooguit een hand of zo)
Heerlijk weekend gehadquote:
ah.. och fullframe is wel relaxed soms.. Maar voor die ef-s zut heb je toch een 50D dan? Je hoeft niet altijd alles mee te nemen wat je hebt, je moet meenemen wat je nodig hebt voor 1 dag. Op vakantie had ik bijvoorbeeld enkel een 30D 24-105L en een sigma 12-24 mee genomen. Grip thuis gelaten, lekker alles in een kleine schoudertas. Dat gezeul met die rugzak.. Krijg al kramp als ik er aan moet denkenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef erikje14 het volgende:
[..]
5d, ook leuk speelgoed, maar ik heb geen fullframe behoeftes (en wel een aantal ef-s lenzen)
eens kijken hoor, 20d + grip, 50d + grip, 70-200 F/2.8l tamron 28-75 f/2.8 sigma 150-500 OS, sigam 10-20, 580 ex en nog wat losse rommel (tussenringen, statiefje, kaartjes, imagetank enz)
Nja ik snap dat mensen verschillend zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 09:53 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Geen idee, als dat de definitie is wel zeker?
maak meestal wel een selectie als ik d'r op uit ga jaquote:Op maandag 15 juni 2009 09:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah.. och fullframe is wel relaxed soms.. Maar voor die ef-s zut heb je toch een 50D dan? Je hoeft niet altijd alles mee te nemen wat je hebt, je moet meenemen wat je nodig hebt voor 1 dag. Op vakantie had ik bijvoorbeeld enkel een 30D 24-105L en een sigma 12-24 mee genomen. Grip thuis gelaten, lekker alles in een kleine schoudertas. Dat gezeul met die rugzak.. Krijg al kramp als ik er aan moet denken
Zo heet mijn ex vriendinnetje ookquote:Op maandag 15 juni 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens, dat modelletje waar ik het laatst over haddaar MOET ik mee trouwen, dat is gewoon voorbestemd
!
Ze heet Baas van haar achternaam
Zo, dat is een lekker lang weekend! Wat heb je allemaal voor leuks gedaan?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk weekend gehad
Begon al woensdagavond!
En jij?
Het wordt tijd dat iemand je dwingt. Word es een vent.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:51 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dan lig ik op bed![]()
[..]
Ik ga echt niet zomaar aan iemand zitten hoor(ja hooguit een hand of zo)
Succes!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:58 schreef Carooltje79 het volgende:
nou ik ben ervandoor:D
Breng vanmiddag wel verslag uit
Succes!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:58 schreef Carooltje79 het volgende:
nou ik ben ervandoor:D
Breng vanmiddag wel verslag uit
Ik heb soms zo het idee dat veel mannen het wel zo "leren", doordat de vrienden een zetje in de rug zijn, dat ze niet af willen ga ofzo..quote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het wordt tijd dat iemand je dwingt. Word es een vent.
Klopt.. ik had er gisteren ook twee bij, eigenlijk 3 maar die 30D is de tas nauwelijks uit geweest. Was vooral beetje spelen gisteren, beetje kloten met die 85 1.2 en had nog een 18-200 IS geleend van een vriend om te kijken of dat mijn nieuwe reislensje kon worden en ik vrees dat het een keer geld gaat kosten. Heerlijk lichtgewicht dingetjequote:Op maandag 15 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
maak meestal wel een selectie als ik d'r op uit ga ja
wel relaxed om met 2 bodies tegelijk te kunnen lopen (20d met de 70-200 50d met de 28-75 + fliters bv)
Tsja, als je jezelf lang genoeg afsluit kost dat geen enkele moeitequote:Op maandag 15 juni 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik snap dat mensen verschillend zijn
Maar best raar dat iemand die er niet lelijk uitziet nog nooit gezoend heeft met een meisje, nooit uitgaat en dat soort dingen
Donderdag: Mijn verjaardag gevierd met familie.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo, dat is een lekker lang weekend! Wat heb je allemaal voor leuks gedaan?
Ik had vrijdag een pokerfeestje wat tot de kleine uurtjes doorging. En zaterdag een BBQ. En zondag lekker in huis hangen en niks doen.
Kijk. Het is nooit leuk om afgewezen te worden, maar je weet dat het een keer gaat gebeuren. Je kunt er het beste maar een paar keer doorheen en vrienden zijn daarbij erg handig. Vrouwen doen namelijk niets uit zichzelf, ga daar maar vanuit.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb soms zo het idee dat veel mannen het wel zo "leren", doordat de vrienden een zetje in de rug zijn, dat ze niet af willen ga ofzo..
Rebel.quote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand je dwingt. Word es een vent.
Ook onzin.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Vrouwen doen namelijk niets uit zichzelf, ga daar maar vanuit.
Goed weekend dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Donderdag: Mijn verjaardag gevierd met familie.
Vrijdag: Geneukt geneukt geneukt.
Zaterdag: Efteling
Zondag: Mijn verjaardag alleen gevierd met mijn vrienden Jameson en Dimple
Vrijdag: mezelf buitengesloten, dus 4 uur bezig geweest om weer binnen te komenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk weekend!quote:
Whehehe mutsquote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrijdag: mezelf buitengesloten, dus 4 uur bezig geweest om weer binnen te komen
Zaterdag: naar de Artis Zoomeravond en uit eten
Zondag: naar de film (I love you, man - supergrappig) en naar blijbrug (stadsstrand)
Superleuk weekend
Uitstekend weekend dus!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Tallyquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar 27 zijn en nog nooit gezoend hebben. Dat laat zien dan je nog geen vent bent. Waar de fuck zijn je hormonen dan? Een keer zoenen is te makkelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
![]()
Je msn is weer stuk.
[..]
Wat een onzin.Je bent pas een vent als je gezoend en geneukt hebt?
Dat is jouw mening. Ik ben een andere toegedaan. Vrouwen proberen te lokken. Dat wil ik je nog wel geven.quote:
Een meisje al aanraken na even oogcontact en één vraag, is dat geen aanranding?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:44 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Zoenen.
Je loopt om een uur of 2 een goedkope bar/dancing binnen. Je maakt even oogcontact met een leuk meisje. Je stelt je voor en stelt 1 vraag. Vervolgens raak je haar een paar keer aan en je zet je actie in.
Gepiept.
Jij als vrouw vraagt dit?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
Ok, toch maar eens gaan kijken die film dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zondag: naar de film (I love you, man - supergrappig) en naar blijbrug (stadsstrand)
Superleuk weekend
Hij was heerlijk Boefjequote:
D_Hquote:
Dat jij nu toevallig alleen maar preutse of verlegen dozen tegenkomt betekend niet meteen dat elke meid zo is.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik ben een andere toegedaan.
Daar zit echt héél veel verschil in inderdaad, gelukkigquote:
Dat is geheel afhankelijk van jezelf, de ander, de omgeving, de sfeer etc etcquote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Een meisje al aanraken na even oogcontact en één vraag, is dat geen aanranding?
nee, alleen als zij tegensputterd en jij toch door blijft gaan met aanrakenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Howl het volgende:
[..]
ben ik geen vrouwquote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jij als vrouw vraagt dit?![]()
jullie kijken altijd naar schoenen
Ik zou er meteen op duiken. Heet het verkrachting maar dan heb je tenminste een aanklacht terwijl je dr ook iets aan hebt gehad.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Gewoon je arm om haar middel heen slaan en naar haar toe leunen zodat je haar beter verstaatquote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Veel vrouwen letten daar wel op hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
Nee hoor. Ik zou bijna zeggen het tegenovergestelde. Vrouwen zijn niet zo pro-actief van nature. Lokken en hints is hun spelletje.Contact maken gaat toch vaak, zoniet altijd, vanuit de man.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef Tally het volgende:
Dat jij nu toevallig alleen maar preutse of verlegen dozen tegenkomt betekend niet meteen dat elke meid zo is.
Daar past maar een woord bij : DOOS!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Superleuk weekend
Exact.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon je arm om haar middel heen slaan en naar haar toe leunen zodat je haar beter verstaat?
Dat wordt nooit verkeerd geïnterpeteerd hoor
In de jaren 1900 misschien. De vrouw van tegenwoordig weet echt wel wat ze wil en de meeste gaan er nog op af ook. Uitzonderingen heb je altijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zou bijna zeggen het tegenovergestelde. Vrouwen zijn niet zo pro-actief van nature. Lokken en hints is hun spelletje.Contact maken gaat toch vaak, zoniet altijd, vanuit de man.
Dus we spreken vrijdag weer af?quote:
Mijn visite neigde meer naar kneusjequote:Op maandag 15 juni 2009 10:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar past maar een woord bij : DOOS!
Ik was het graag met je eens, maar de werkelijkheid is echt anders. Ik ga echt divers( dus allerlei tenten met allerlei muziek) en veel uit met een groep vrienden en het gebeurt echt zelden.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
In de jaren 1900 misschien. De vrouw van tegenwoordig weet echt wel wat ze wil en de meeste gaan er nog op af ook. Uitzonderingen heb je altijd.
Inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
In de jaren 1900 misschien. De vrouw van tegenwoordig weet echt wel wat ze wil en de meeste gaan er nog op af ook. Uitzonderingen heb je altijd.
Excellent!quote:
Waar kom jij?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
InderdaadIk heb al vaker gehad dat de vrouw me om de nek springt bij wijze van spreken en begint te zoenen
Zolang het geen sandalen zijn met geitewollensokken, is het mij oke.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jij als vrouw vraagt dit?![]()
jullie kijken altijd naar schoenen
Dan tref je echt gewoon de verkeerde. Ik ken er zat in mijn omgeving die er op uit gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik was het graag met je eens, maar de werkelijkheid is echt anders. Ik ga echt divers( dus allerlei tenten met allerlei muziek) en veel uit met een groep vrienden en het gebeurt echt zelden.![]()
Ik ben er overigens wel echt voor. Pro-actieve vrouwen.![]()
Ach, ik heb zelf de skills ook wel. I get by.
Owh ja johquote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
InderdaadIk heb al vaker gehad dat de vrouw me om de nek springt bij wijze van spreken en begint te zoenen
Op allerlei plekkenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Cue wil ook. ga het druk krijgen. maar![]()
![]()
Bij iemand die in een groep staat zou ik het ook niet snel doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik was het graag met je eens, maar de werkelijkheid is echt anders. Ik ga echt divers( dus allerlei tenten met allerlei muziek) en veel uit met een groep vrienden en het gebeurt echt zelden.![]()
Ik ben er overigens wel echt voor. Pro-actieve vrouwen.![]()
Ach, ik heb zelf de skills ook wel. I get by.
Inderdaad, jij bent het bewijs. Dus in utrecht ook V_Oquote:
vaker dan andersom?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er in de groep staan en hoe groot deze is.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij iemand die in een groep staat zou ik het ook niet snel doen.![]()
Maar ook niet toelaten dat een vent dat zou doen.
We stonden eerder te zoenen en knuffelen dan dat we woorden gewisseld haddenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, jij bent het bewijs. Dus in utrecht ook V_O
En nu wil ik zoenen
Kijken oke, maar iemand daarop afwijzen?? Gaat me wat ver.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel vrouwen letten daar wel op hoor
Mijn persoonlijke theorie is dat kleding en schoenen uitkunnen
Hier Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Leiden, Den Haag en van kraakfeestjes tot superhip.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op allerlei plekkenAmsterdam, Hilversum, Almere zijn toch wel de drie plekken die ik het meest bezoek als ik stappen.
Maar vrouwen gaan vaak alleen maar af op de 5% van de mannen die toch al meer dan voldoende aandacht krijgen. De resterende 95% moet het hebben van geluk en durf.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Tally het volgende:
Dat nou ook weer niet hehe.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2009 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
We stonden eerder te zoenen en knuffelen dan dat we woorden gewisseld hadden
quote:
Bij mij was het gister wel even wegquote:
Ow neem tally maar hoorquote:
Ik ga af op iemand die ik leuk vind. En niet of hij nu wel of geen aandacht krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:23 schreef Howl het volgende:
[..]
Maar vrouwen gaan vaak alleen maar af op de 5% van de mannen die toch al meer dan voldoende aandacht krijgt. De resterende 95% moet het hebben van geluk en durf.
Vond ik ookquote:Op maandag 15 juni 2009 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
InderdaadWas een erg leuk en lekker welkom
Then i have no idea what you are doing wrong. Zijn toch best plekken waarbij ik denk dat het toch wel voor moet komen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Hier Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Leiden, Den Haag en van kraakfeestjes tot superhip.
Het moet het verkeerde publiek zijn dan of ik zie er onbereikbaar uit.![]()
Hoe staat ie bij jou? Beetje vertrouwen in zometeen?quote:
Vrijdag weer zo'n welkom?quote:
Jawel, zat vanmorgen om 8.15 al te lerenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe staat ie bij jou? Beetje vertrouwen in zometeen?
Net zo'n welkom als afgelopen vrijdag?quote:
In de regel regel ik zelf als ik er zin in heb. Nog vaker sta ik gewoon domme dansjes te doen met vrienden en lol te hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Then i have no idea what you are doing wrong. Zijn toch best plekken waarbij ik denk dat het toch wel voor moet komen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:27 schreef vencodark het volgende:
Jawel, zat vanmorgen om 8.15 al te lerenTot 10 uur nog bezig geweest maar echt op gemak gedaan en goed doorgelezen. Als ik straks op school ben heb ik nog zo'n dik half uur.
Ik zeg niet dat het bij jou zo is. Maar het valt me gewoon op dat het vaak dezelfde mannen zijn die door de vrouwen leuk worden gevonden.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:24 schreef Tally het volgende:
Ik ga af op iemand die ik leuk vind. En niet of hij nu wel of geen aandacht krijgt.
Misschien omdat die gewoon een algemene vorm van aantrekkelijkheid hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het bij jou zo is. Maar het valt me gewoon op dat het vaak dezelfde mannen zijn die door de vrouwen leuk worden gevonden.
dat is een goed tekenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef vencodark het volgende:
Ja, zou wel moeten. Zou bijna zeggen dat ik er zin in heb.
Snap ikquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het bij jou zo is. Maar het valt me gewoon op dat het vaak dezelfde mannen zijn die door de vrouwen leuk worden gevonden.
Valt wel mee denk ik. Ik val absoluut niet op dezelfde mannen als mijn vriendinnen hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Heerlijkquote:
Ik ook, maar soms neemt een vrouw het initiatief.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:27 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
In de regel regel ik zelf als ik er zin in heb. Nog vaker sta ik gewoon domme dansjes te doen met vrienden en lol te hebben.
Ik heb laatst 1 keer een meisje op me afgehad. Blond en grote tieten, niet echt mijn ding. Jammerlijke opmerking ook die ze maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |