quote:
jij hebt al het zand daar weggeruimd? Dat is nog eens aardig.... dom...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef KudFokker het volgende:
Bij ons was er een beachvolleybal gebeuren op het uitgaansplein van Hoorn
[ afbeelding ]
Dat zand lag er nog steeds toen de kroegen dicht gingen, dat werd echt 1 grote tering zooi
Iedereen elkaar te tackelen en te stapelen enzoecht lachen was dat
Heb wel een uur moeten schoonmaken thuis om alles zand vrij te maken hier
Overdosis opioiden gehad!quote:
Bedoel het zand wat door het hele huis lag en in bedquote:Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef DragonFire het volgende:
[..]
jij hebt al het zand daar weggeruimd? Dat is nog eens aardig.... dom...
En dan de hele avond smsen? Deal!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij aan de ene kant van de zaal ik...........................................
Er naast ?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij aan de ene kant van de zaal ik...........................................
In elk ander geval wordt het nog lastig iemand te vinden, gok ikquote:Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef DragonFire het volgende:
Wie zei dat ik ze gratis wil weggeven????
quote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bedoel het zand wat door het hele huis lag en in bed
Slaaplekkerquote:Op zondag 14 juni 2009 23:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er naast ?
Anyhow morgen is het zowaar vroeg als de wekker gaat dus ik ga maar richting bed
Trustenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er naast ?
Anyhow morgen is het zowaar vroeg als de wekker gaat dus ik ga maar richting bed
Nee joh, het een is het gevolg van het anderquote:Op zondag 14 juni 2009 23:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Meeten = neuken = daten, dus hetzelfde toch?
Ik ben met mijn oma wezen winkelen zaterdag. Als dat geen doldwaas avontuur is dan weet ik het ook niet meer!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal gerust een avontuur geweest zijn, maar die schaar ik toch echt niet onder avonturen
Nou ja zeg... Jij bent ook niet lief. Waarom zou iemand mij niet willen betalen voor een knuffel? Ik kan het heel goed hoor.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In elk ander geval wordt het nog lastig iemand te vinden, gok ik
Meer als in: Niet mijn ding op het moment.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daten is spannend niet eng
tyquote:Op zondag 14 juni 2009 23:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Trusten![]()
![]()
. Ik mis je oude avatar wel een beetje
.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben met mijn oma wezen winkelen zaterdag. Als dat geen doldwaas avontuur is dan weet ik het ook niet meer!
Ik ben wel regelmatig wakker geworden met nog een fles drank in mijn hand en zulks ja.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
Als je 's ochtends wakker wordt met een stuk gras met zand in je bed, dan weet je dat het een topavond was! (Koninginnenacht 2009 overkwam mij dat na een bezoekje aan het park met bandjes.)
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:43 schreef DragonFire het volgende:
Nou ja zeg... Jij bent ook niet lief. Waarom zou iemand mij niet willen betalen voor een knuffel? Ik kan het heel goed hoor.
Sure sure, na een echte topavond dan word je niet 's ochtends maar 's middags wakker!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
Als je 's ochtends wakker wordt met een stuk gras met zand in je bed, dan weet je dat het een topavond was! (Koninginnenacht 2009 overkwam mij dat na een bezoekje aan het park met bandjes.)
Ik zou alleen mijn emmertje en schepje meenemen, ga niet al het zand mee naar huis meenemen... Stel je voor dat iedereen dat zou doen dan blijft er niets meer van Zandvoort over.quote:
Dat doe je toch echt zelfquote:Op zondag 14 juni 2009 23:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben wel regelmatig wakker geworden met nog een fles drank in mijn hand en zulks ja.
quote:
Ja maar je doet je naam dan nog eer aan de Kluts kwijtquote:Op zondag 14 juni 2009 23:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben wel regelmatig wakker geworden met nog een fles drank in mijn hand en zulks ja.
Ook nog een keer met mijn telefoon in mijn hand met een half smsjequote:Op zondag 14 juni 2009 23:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zonnebankdonker of gewoon een negerin?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:46 schreef KudFokker het volgende:
Hmm mijn mobiel was tijdens het klooien in het zand uit mijn broek gevallen
Toen kwam er een donker meisje naar ons groepje toe en vroeg of hij van ons was!!
Echt super blij
Heb dat kind meteen 3x geknuffeld
Dat heb ik wel meer dan eens gehad!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook nog een keer met mijn telefoon in mijn hand met een half smsje. Verder gebeurd er weinig spannends in mijn bed 's nachts.
Behalve als je wakker werd van de wekker, en moest werken de volgende dagquote:Op zondag 14 juni 2009 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sure sure, na een echte topavond dan word je niet 's ochtends maar 's middags wakker!
Ik heb dat soort dingen altijd meteen doorquote:
Negerin jaquote:Op zondag 14 juni 2009 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonnebankdonker of gewoon een negerin?
Je zou vannacht zonder tampon in in bed kunnen stappen...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook nog een keer met mijn telefoon in mijn hand met een half smsje. Verder gebeurd er weinig spannends in mijn bed 's nachts.
Oh, dat zijn vaak de meest memorabele feestjes.quote:
quote:
Wantrouwend typje.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Negerin ja
Vond dat echt stoerwant weet zeker dat 90% van de mensen hem gehouden hadden
Want, watvoor meerwaarde heeft dat wat normaal niet kan dan?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zou vannacht zonder tampon in in bed kunnen stappen...
Of jij met!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zou vannacht zonder tampon in in bed kunnen stappen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |