en ook veel leukerquote:
suc6quote:Op maandag 15 juni 2009 05:49 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga kijken of ik nog wat slasp kan pakken
Eh, maar net. Besef je wel hoeveel andere dingen nog staan te wachten.quote:Op maandag 15 juni 2009 06:58 schreef automatic_ het volgende:![]()
![]()
Heeft iedereen de down-time overleefd?
wat ben jij dan vroegquote:Op maandag 15 juni 2009 06:58 schreef automatic_ het volgende:![]()
![]()
Heeft iedereen de down-time overleefd?
Zelfde, sta nog te gapen en kom erachter dat de melk bedorven is. En ik heb gisteren al mn broodjes opgeschranst. Dus geen ontbijt voor mij vandaagquote:Op maandag 15 juni 2009 07:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat ben jij dan vroeg![]()
tering wat heb ik slecht geslapen...
Zijn er dan ook waar je voor moet betalen dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 07:22 schreef erikje14 het volgende:
...,,alleen toen hadden we ook een gratis stroomstoring.....
Alleen als je de veroorzaker benquote:Op maandag 15 juni 2009 07:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Zijn er dan ook waar je voor moet betalen dan?
Haha! Optimist.quote:
hmmm, melkblokjesquote:Op maandag 15 juni 2009 07:22 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zelfde, sta nog te gapen en kom erachter dat de melk bedorven is. En ik heb gisteren al mn broodjes opgeschranst. Dus geen ontbijt voor mij vandaag
Ik ben onschuldig, wel vervelend dat we eerst een paar minuten half vermogen hadden dus ik hoop dat er geen apparatuur beschadigd is. Stond op de plee, licht aan hmm, volgens mij brand dat lampje normaal veel feller ....quote:Op maandag 15 juni 2009 07:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Alleen als je de veroorzaker ben
Heb nog een pak yoghurt kunnen vinden. Dus heb nog wel wat kunnen etenquote:Op maandag 15 juni 2009 07:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
hmmm, melkblokjes![]()
helemaal fijn als je d'r een slok van neemt met een half slapende kop
en het was niet eerst halfvolle melk?quote:Op maandag 15 juni 2009 07:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Heb nog een pak yoghurt kunnen vinden. Dus heb nog wel wat kunnen eten
Moe, weinig geslapen van 't weekendquote:Op maandag 15 juni 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Mijn weekend was erg geslaagd
hoe is het met jullie?
Erg leukquote:Op maandag 15 juni 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
hoe is het met jullie?
Maar wel leuk geweest?quote:
oeeh nicequote:Op maandag 15 juni 2009 08:26 schreef Belsezar het volgende:
Erg leukVrijdag op visite bij vrienden, zaterdag bbq. Dus was een heerlijk weekend
Goedemorgenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
hoe is het met jullie?
Ook al een goed weekend dusquote:Op maandag 15 juni 2009 08:28 schreef rival het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik mag niet klagen. vrijdag had ik een halve dag, het was echt mooi weer dus ik ben maar weggegaan
op vrijdag na heb ik overdag gewerkt en savonds was ik in goed gezelschap![]()
Ik heb geen zin
Mwah, vrijdag avond wezen pokeren/eten met de collega's van de afdeling, an sich wel eens leuk. Zaterdag met de fanfare bij de lokale veteranendag muziek verzorgd bij een mini herdenking (lekker hoor, in uniform in de brandende zon hmmmmmquote:
Natuurlijk een mooi uitgangspuntquote:Op maandag 15 juni 2009 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geniet van het leven al doe ik niks heb ik een goed weekend
Klinkt idd als redelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 08:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah, vrijdag avond wezen pokeren/eten met de collega's van de afdeling, an sich wel eens leuk. Zaterdag met de fanfare bij de lokale veteranendag muziek verzorgd bij een mini herdenking (lekker hoor, in uniform in de brandende zon hmmmmm) maar goed, dat is een kleine moeite vergeleken met wat de veteranen allemaal meegemaakt en gedaan hebben natuurlijk.
's avonds naar de verjaardag van m'n oma (90) en om 21.00 op bed met migraine
toen om 22.45 een stroomstoring tot 7.00 de volgende ochtend. Zondag doorgebracht bij m'n maat met z'n vrouw + kind
Moggeh Noukquote:
Hoezo moet je daarvoor de klootzak uithangen? of staat dat los van het meisje?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:43 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gewoon echt zin om een keer de klootzak uit te hangen en mijn best te doen voor dat meisje van zaterdag met der vriend
Iemand nog iets noemenswaardigs meegemaakt van het weekend?
Doe zoiets eigenlijk nooit, heb juist het gevoel dat ik altijd veel te aardig voor alles en iedereen benquote:Op maandag 15 juni 2009 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo moet je daarvoor de klootzak uithangen? of staat dat los van het meisje?
Genoeg noemenswaardig meegemaakt, maar of ik het ga noemen is een tweede
je neukt bv niet de vriendin van een meisje waar je die week ervoor nog achteraan hobbelde, om maar iets te noemenquote:
Dat je het nooit doet betekend niet dat je het niet eens zou moeten doenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:50 schreef KudFokker het volgende:
Doe zoiets eigenlijk nooit, heb juist het gevoel dat ik altijd veel te aardig voor alles en iedereen ben
Maar nu word ik nieuwschierig!
Alles toch een keer proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je het nooit doet betekend niet dat je het niet eens zou moeten doen
Ach, dat is toch een kutwijf...quote:Op maandag 15 juni 2009 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
je neukt bv niet de vriendin van een meisje waar je die week ervoor nog achteraan hobbelde, om maar iets te noemen![]()
zodra het een gat heeft en interesse toont dan heb je wat te doen
quote:Op maandag 15 juni 2009 08:46 schreef KudFokker het volgende:
Moggeh Nouk
Vertel eens over dat dans gebeuren!
en zij heeft precies wat ze wilde... aandacht van een ander schuimpje, en haar ego is weer keurig opgepoetst. Ze was gewoon ff haar schuimpjesmarktwaarde aan het testen. En blijkbaar ligt ze nog goed in de schuimpjes marktquote:Op maandag 15 juni 2009 08:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach, dat is toch een kutwijf...
Zaterdag de hele tijd oogcontact met me zoeken, en wanneer ik haar aankeek begint ze met een of ander schuimpje te zoenen
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en zij heeft precies wat ze wilde... aandacht van een ander schuimpje, en haar ego is weer keurig opgepoetst. Ze was gewoon ff haar schuimpjesmarktwaarde aan het testen. En blijkbaar ligt ze nog goed in de schuimpjes markt
Klinkt vetquote:Op maandag 15 juni 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Het was echt een kick. Ik was totaal niet zenuwachtig, in tegenstelling tot de rest. We zagen er gaaf uit, bij Michael Jackson in het zwart (zwart broek met zwart shirt), witte hoed en witte handschoenen.Bij Revolution echt té vreselijk met glitterjurkjes, maar doordat dat de sluitingsdans was, was het écht een gaaf. Publiek ging uit hun dak, waardoor wij weer helemaal uit ons dak gingen
Wel veel wachten, maar het was het waard..
Ondanks de 3 uur slaap toch een gave dag gehad, de adrenaline-kick hield me op de been
Het was in Amstelveen en het was voor 2x250 manquote:Op maandag 15 juni 2009 09:08 schreef KudFokker het volgende:
Klinkt vet!
Waar was het dan en voor hoevele publiek stond je?
Succes!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Goedemorgen![]()
zometeen me sollicitatiegesprek
Ze was blijkbaar niet op zoek naar schuimpjesoverwaarde dusquote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik niet een groot genoeg schuimpjemij heeft ze niet gezoend
vetjes!... Op naar Aalsmeer in het grote Joop van Ellende showballetquote:Op maandag 15 juni 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Het was echt een kick. Ik was totaal niet zenuwachtig, in tegenstelling tot de rest. We zagen er gaaf uit, bij Michael Jackson in het zwart (zwart broek met zwart shirt), witte hoed en witte handschoenen.Bij Revolution echt té vreselijk met glitterjurkjes, maar doordat dat de sluitingsdans was, was het écht gaaf. Publiek ging uit hun dak, waardoor wij weer helemaal uit ons dak gingen
Ondanks de 3 uur slaap toch een gave dag gehad, de adrenaline-kick hield me op de been
Een paar vriendinnen die op street dance zitten vroegen of ik een keer wilde meedoen met een optreden in een schouwburgquote:Op maandag 15 juni 2009 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was in Amstelveen en het was voor 2x250 man
Klinkt erg tof!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Het was echt een kick. Ik was totaal niet zenuwachtig, in tegenstelling tot de rest. We zagen er gaaf uit, bij Michael Jackson in het zwart (zwart broek met zwart shirt), witte hoed en witte handschoenen.Bij Revolution echt té vreselijk met glitterjurkjes, maar doordat dat de sluitingsdans was, was het écht gaaf. Publiek ging uit hun dak, waardoor wij weer helemaal uit ons dak gingen
Nee, en denk eigenlijk ook niet dat het nodig isquote:Op maandag 15 juni 2009 09:13 schreef Belsezar het volgende:
Heb je nou al slachtofferhulp gebeld KF?
Geen spaarlamp maar een haarlampquote:
wat heb ik gemist?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, en denk eigenlijk ook niet dat het nodig is
Ik voel me echt prima!
Ben door iedereen perfect opgevangen.
Had vanmorgen ook totaal geen angst met rijden, ik deed alleen een stuk voroszichtiger maar daar is niks mis mee
Mijn collega' s gingen er ook goed mee om
mag hopen van niet, haarlampje is wat wij in de fotografie (stoer klinkt dat het WIJ), gebruiken om het haar van een model beetje op te lichten. Als ze daar een podium mee uitgelicht hebben was het podium ongeveer 2 bij 2 meter gok ik zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |