Haha! Optimist.quote:
hmmm, melkblokjesquote:Op maandag 15 juni 2009 07:22 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zelfde, sta nog te gapen en kom erachter dat de melk bedorven is. En ik heb gisteren al mn broodjes opgeschranst. Dus geen ontbijt voor mij vandaag
Ik ben onschuldig, wel vervelend dat we eerst een paar minuten half vermogen hadden dus ik hoop dat er geen apparatuur beschadigd is. Stond op de plee, licht aan hmm, volgens mij brand dat lampje normaal veel feller ....quote:Op maandag 15 juni 2009 07:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Alleen als je de veroorzaker ben
Heb nog een pak yoghurt kunnen vinden. Dus heb nog wel wat kunnen etenquote:Op maandag 15 juni 2009 07:32 schreef erikje14 het volgende:
[..]
hmmm, melkblokjes![]()
helemaal fijn als je d'r een slok van neemt met een half slapende kop
en het was niet eerst halfvolle melk?quote:Op maandag 15 juni 2009 07:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Heb nog een pak yoghurt kunnen vinden. Dus heb nog wel wat kunnen eten
Moe, weinig geslapen van 't weekendquote:Op maandag 15 juni 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Mijn weekend was erg geslaagd
hoe is het met jullie?
Erg leukquote:Op maandag 15 juni 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
hoe is het met jullie?
Maar wel leuk geweest?quote:
oeeh nicequote:Op maandag 15 juni 2009 08:26 schreef Belsezar het volgende:
Erg leukVrijdag op visite bij vrienden, zaterdag bbq. Dus was een heerlijk weekend
Goedemorgenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
hoe is het met jullie?
Ook al een goed weekend dusquote:Op maandag 15 juni 2009 08:28 schreef rival het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik mag niet klagen. vrijdag had ik een halve dag, het was echt mooi weer dus ik ben maar weggegaan
op vrijdag na heb ik overdag gewerkt en savonds was ik in goed gezelschap![]()
Ik heb geen zin
Mwah, vrijdag avond wezen pokeren/eten met de collega's van de afdeling, an sich wel eens leuk. Zaterdag met de fanfare bij de lokale veteranendag muziek verzorgd bij een mini herdenking (lekker hoor, in uniform in de brandende zon hmmmmmquote:
Natuurlijk een mooi uitgangspuntquote:Op maandag 15 juni 2009 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik geniet van het leven al doe ik niks heb ik een goed weekend
Klinkt idd als redelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 08:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah, vrijdag avond wezen pokeren/eten met de collega's van de afdeling, an sich wel eens leuk. Zaterdag met de fanfare bij de lokale veteranendag muziek verzorgd bij een mini herdenking (lekker hoor, in uniform in de brandende zon hmmmmm) maar goed, dat is een kleine moeite vergeleken met wat de veteranen allemaal meegemaakt en gedaan hebben natuurlijk.
's avonds naar de verjaardag van m'n oma (90) en om 21.00 op bed met migraine
toen om 22.45 een stroomstoring tot 7.00 de volgende ochtend. Zondag doorgebracht bij m'n maat met z'n vrouw + kind
Moggeh Noukquote:
Hoezo moet je daarvoor de klootzak uithangen? of staat dat los van het meisje?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:43 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb gewoon echt zin om een keer de klootzak uit te hangen en mijn best te doen voor dat meisje van zaterdag met der vriend
Iemand nog iets noemenswaardigs meegemaakt van het weekend?
Doe zoiets eigenlijk nooit, heb juist het gevoel dat ik altijd veel te aardig voor alles en iedereen benquote:Op maandag 15 juni 2009 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo moet je daarvoor de klootzak uithangen? of staat dat los van het meisje?
Genoeg noemenswaardig meegemaakt, maar of ik het ga noemen is een tweede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |