Wel makkelijk, maar een klein stukkie de a58 af en je bent op je werkquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wel makkelijk, maar een klein stukkie de a58 N261 af en je bent op je werk
Was ik er zekere niet bijquote:Op maandag 15 juni 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
Dus.
Ik heb wel (maar liefst drie keer) gemeet, maar het is niets voor mij.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wel makkelijk, maar een klein stukkie de a58 af en je bent op je werk
Ik wou net zeggen!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was ik er zekere niet bij
Nope, die drie personen kan ik nog wel onthoudenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was ik er zekere niet bij
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:05 schreef Ripley het volgende:
Ik zie nu ook allerlei afrikanen in tanktopjes en zo
sounds about rightWelkom in 1992
Belachelijk!!!! tegenwoordig kan iedereen toch in kleur filmen.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:04 schreef KudFokker het volgende:
Jezus, dit is echt belachelijk gewoon
http://www.dumpert.nl/med(...)gert_ter_wereld.html
Dat kan nou net de doorslag gevenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope, die drie personen kan ik nog wel onthouden.
Tjah, in Frankrijk weten ze niet wat saturation isquote:Op maandag 15 juni 2009 00:06 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Belachelijk!!!! tegenwoordig kan iedereen toch in kleur filmen.
Vanaf Waalwijk is het ook N261quote:Op maandag 15 juni 2009 00:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, en bovendien kom ik niet vanaf TIlburg, dus ik heb geen idee.
Een beetje fransman heb een anticipatie tegen als wat niet frans isquote:Op maandag 15 juni 2009 00:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah, in Frankrijk weten ze niet wat saturation is
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef DragonFire het volgende:
Voordat ik ga slapen wil ik even vermelden dat ik van KudFokker hou en van Tegan en van Thrustmaster_Special en van Tegan en van S95Sedan en van RealZeus en van mijzelf!
Je noemt mij twee keerquote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef DragonFire het volgende:
Voordat ik ga slapen wil ik even vermelden dat ik van KudFokker hou en van Tegan en van Thrustmaster_Special en van Tegan en van S95Sedan en van RealZeus en van mijzelf!
Ik woon niet in Waalwijk (verkeerde kant), meer details geef ik niet hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vanaf Waalwijk is het ook N261en anders zijn het allemaal binnendoor weggetjes.
Sorry, ik wacht nog even op de filmpjes van KFquote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef DragonFire het volgende:
Mij noemde hij als eerstquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, ik wacht nog even op de filmpjes van KF
Heb je een kleine alcoholische versnapering gehad?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef DragonFire het volgende:
en ook veel leukerquote:
suc6quote:Op maandag 15 juni 2009 05:49 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga kijken of ik nog wat slasp kan pakken
Eh, maar net. Besef je wel hoeveel andere dingen nog staan te wachten.quote:Op maandag 15 juni 2009 06:58 schreef automatic_ het volgende:![]()
![]()
Heeft iedereen de down-time overleefd?
wat ben jij dan vroegquote:Op maandag 15 juni 2009 06:58 schreef automatic_ het volgende:![]()
![]()
Heeft iedereen de down-time overleefd?
Zelfde, sta nog te gapen en kom erachter dat de melk bedorven is. En ik heb gisteren al mn broodjes opgeschranst. Dus geen ontbijt voor mij vandaagquote:Op maandag 15 juni 2009 07:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat ben jij dan vroeg![]()
tering wat heb ik slecht geslapen...
Zijn er dan ook waar je voor moet betalen dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 07:22 schreef erikje14 het volgende:
...,,alleen toen hadden we ook een gratis stroomstoring.....
Alleen als je de veroorzaker benquote:Op maandag 15 juni 2009 07:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Zijn er dan ook waar je voor moet betalen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |