Dan heb je de helft gemistquote:Op zondag 14 juni 2009 23:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dat zijn vaak de meest memorabele feestjes.
Ik geloof nog in de goedheid van de mensen. Zeker 25% zou hem teruggeven hoor!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Negerin ja
Vond dat echt stoerwant weet zeker dat 90% van de mensen hem gehouden hadden
Ik niet, vooral omdat die van KF wasquote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ik geloof nog in de goedheid van de mensen. Zeker 25% zou hem teruggeven hoor!
Zat ik daar te F5 en op het verkeerde subforumquote:
gebeurt wel vakerquote:
Dat lag in bed niet mee naar het theaterquote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
deal!
maar haal je wel ff het zand en gras weg
en nu echt naar bed.
Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat het tijd voor mij is om te gaan slapen.. Ciao!
Slaap zachtquote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof dat het tijd voor mij is om te gaan slapen.. Ciao!
Changtagemateriaalquote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef DragonFire het volgende:
[..]
wat wil jij met de filmpjes van KF
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ik geloof nog in de goedheid van de mensen. Zeker 25% zou hem teruggeven hoor!
Waarom er uberhaupt sub-forums zijn ontgaat mij.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Zat ik daar te F5 en op het verkeerde subforum
Tof!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:53 schreef DragonFire het volgende:
Trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeekusje krijg je dan wel gratis.
Hij wil mijn harem smsenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef DragonFire het volgende:
[..]
wat wil jij met de filmpjes van KF
Geef maar een gil als ik je een slag met de hamer moet gevenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:53 schreef Kluts het volgende:
Moet zo ook slapen, maar werd vanmiddag pas om 1 uur wakker, waardoor ik nu dus klaarwakker ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:55 schreef Tegan het volgende:
Ik heb op mijn werk weleens een telefoon uit de kliko gehaald, en toen paar uur later kwam een 12-jarig jongetje hem ophalen en vertelde dat hij uit zijn zak was gevallen in een achtbaan. Ik vermoed nog steeds dat een van zijn klote vriendjes hem er gewoon in heeft gegooid!WalibiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Eigenlijk gewoon fappen op de filmpjes van KF maar dat hoeft de rest niet te wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:55 schreef KudFokker het volgende:
Ik werd half 3 wakker vanmiddag waardoor ik ook echt niet kan slapen
Heb wel mijn kledingkast opgeruimdgewoon 3 grote vuilniszakken vol weggegooid, morgen maar even naar zo'n goed doel winkel brengen
Lopen er straks allemaal bazen in Afrika!
dagje geen fok en helemaal van slagquote:Op zondag 14 juni 2009 23:53 schreef Kluts het volgende:
Moet zo ook slapen, maar werd vanmiddag pas om 1 uur wakker, waardoor ik nu dus klaarwakker ben.
Hmm heb me wel verveeld moet ik zeggen jaquote:Op zondag 14 juni 2009 23:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
dagje geen fok en helemaal van slag
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon fappen op de filmpjes van KF maar dat hoeft de rest niet te wetenStaan die niet gewoon op internet onder KF.rar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
Oh, was jij die gene in dat mimi mous kostuumquote:
Nee nog niet denk ikquote:Op zondag 14 juni 2009 23:57 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Staan die niet gewoon op internet onder KF.rar?
Sssttttquote:Op zondag 14 juni 2009 23:57 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Staan die niet gewoon op internet onder KF.rar?
Ik woon niet in Tilburg.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat gaat nogal als ze in tilburg woont
Ik heb gedrumt vandaag!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm heb me wel verveeld moet ik zeggen ja![]()
Maar dat doe ik altijd op zondag
Wat doen jullie allemaal op zondag ?
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh, was jij die gene in dat mimi mous kostuum
Ja ik heb ook geprobeerd de verveling te verdrijven door gitaar te spelen, maar dat was na een half uur ook niet leuk meerquote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geprobeerd de verveling te verdrijven door gitaar te spelen, maar dat was na een half uur ook niet leuk meer
Over drie maanden woon ik in Tilburg.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:01 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Wie wil er nou bij Tilburg wonen????
Het leven van een Fokker bji downtime is zwaar... heel zwaar...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geprobeerd de verveling te verdrijven door gitaar te spelen, maar dat was na een half uur ook niet leuk meer
Alleen saaie mensen online de hele dagquote:Op maandag 15 juni 2009 00:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was al blij dat msn het gewoon deed
Arme jij... Kom maar je mag wel op mijn schouder uithuilen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |