De mijne welquote:Op maandag 15 juni 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Liggen jouw interesses bij zoenen dan?
Ik heb nog steeds visite van mijn vrienden Jameson en Dimple. Dus excuus!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet weet wat GMTA betekent.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Liggen je interesses daar niet dan ?
Aan je uiterlijk ligt het niet zo te zien...Had ik maar ja aangezien alle rode motoren hier hetzelfde zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eens kijken of ik wat kan vinden
Ik ben gisteren vreemd gegaan met Dommelschquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
De mijne welNou ja en bij dat wat er na komt
[..]
Ik heb nog steeds visite van mijn vrienden Jameson en Dimple. Dus excuus!
Goedemorgen HW
Fijn weekend gehad?quote:
Bedoel bij meisjes in het algemeenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Liggen jouw interesses bij zoenen dan?
Bengeltjelief!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Want bij een date inspecteer je de schoenen?
Haha!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Tally het volgende:
Snap ik...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:47 schreef KudFokker het volgende:
Bedoel bij meisjes in het algemeen
Mijn vader begon gisteren tijdens het eten er nog over, dat hem opviel dat ik steeds zo afwisselend was qua meisjes...
Toen zei ik 'ja, ik heb de juiste gewoon nog niet ontmoet'
Toen zei hij 'je bent ook helemaal nog niet toe aan een relatie, je vrienden gaan voor alles '
Omdat hij ongelijk heeftquote:
dan lig ik op bedquote:Op maandag 15 juni 2009 09:44 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Zoenen.
Je loopt om een uur of 2 een goedkope bar/dancing binnen.
Ik ga echt niet zomaar aan iemand zitten hoorquote:Je maakt even oogcontact met een leuk meisje.
Je stelt je voor en stelt 1 vraag. Vervolgens raak je haar een paar keer aan en je zet je actie in.
Maar je vertelt hem niet alles?quote:
Ja welquote:
Ben je mensenschuwquote:Op maandag 15 juni 2009 09:51 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dan lig ik op bed![]()
[..]
Ik ga echt niet zomaar aan iemand zitten hoor(ja hooguit een hand of zo)
Heerlijk weekend gehadquote:
ah.. och fullframe is wel relaxed soms.. Maar voor die ef-s zut heb je toch een 50D dan? Je hoeft niet altijd alles mee te nemen wat je hebt, je moet meenemen wat je nodig hebt voor 1 dag. Op vakantie had ik bijvoorbeeld enkel een 30D 24-105L en een sigma 12-24 mee genomen. Grip thuis gelaten, lekker alles in een kleine schoudertas. Dat gezeul met die rugzak.. Krijg al kramp als ik er aan moet denkenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef erikje14 het volgende:
[..]
5d, ook leuk speelgoed, maar ik heb geen fullframe behoeftes (en wel een aantal ef-s lenzen)
eens kijken hoor, 20d + grip, 50d + grip, 70-200 F/2.8l tamron 28-75 f/2.8 sigma 150-500 OS, sigam 10-20, 580 ex en nog wat losse rommel (tussenringen, statiefje, kaartjes, imagetank enz)
Nja ik snap dat mensen verschillend zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 09:53 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Geen idee, als dat de definitie is wel zeker?
maak meestal wel een selectie als ik d'r op uit ga jaquote:Op maandag 15 juni 2009 09:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah.. och fullframe is wel relaxed soms.. Maar voor die ef-s zut heb je toch een 50D dan? Je hoeft niet altijd alles mee te nemen wat je hebt, je moet meenemen wat je nodig hebt voor 1 dag. Op vakantie had ik bijvoorbeeld enkel een 30D 24-105L en een sigma 12-24 mee genomen. Grip thuis gelaten, lekker alles in een kleine schoudertas. Dat gezeul met die rugzak.. Krijg al kramp als ik er aan moet denken
Zo heet mijn ex vriendinnetje ookquote:Op maandag 15 juni 2009 09:56 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens, dat modelletje waar ik het laatst over haddaar MOET ik mee trouwen, dat is gewoon voorbestemd
!
Ze heet Baas van haar achternaam
Zo, dat is een lekker lang weekend! Wat heb je allemaal voor leuks gedaan?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk weekend gehad
Begon al woensdagavond!
En jij?
Het wordt tijd dat iemand je dwingt. Word es een vent.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:51 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dan lig ik op bed![]()
[..]
Ik ga echt niet zomaar aan iemand zitten hoor(ja hooguit een hand of zo)
Succes!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:58 schreef Carooltje79 het volgende:
nou ik ben ervandoor:D
Breng vanmiddag wel verslag uit
Succes!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:58 schreef Carooltje79 het volgende:
nou ik ben ervandoor:D
Breng vanmiddag wel verslag uit
Ik heb soms zo het idee dat veel mannen het wel zo "leren", doordat de vrienden een zetje in de rug zijn, dat ze niet af willen ga ofzo..quote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het wordt tijd dat iemand je dwingt. Word es een vent.
Klopt.. ik had er gisteren ook twee bij, eigenlijk 3 maar die 30D is de tas nauwelijks uit geweest. Was vooral beetje spelen gisteren, beetje kloten met die 85 1.2 en had nog een 18-200 IS geleend van een vriend om te kijken of dat mijn nieuwe reislensje kon worden en ik vrees dat het een keer geld gaat kosten. Heerlijk lichtgewicht dingetjequote:Op maandag 15 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
maak meestal wel een selectie als ik d'r op uit ga ja
wel relaxed om met 2 bodies tegelijk te kunnen lopen (20d met de 70-200 50d met de 28-75 + fliters bv)
Tsja, als je jezelf lang genoeg afsluit kost dat geen enkele moeitequote:Op maandag 15 juni 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik snap dat mensen verschillend zijn
Maar best raar dat iemand die er niet lelijk uitziet nog nooit gezoend heeft met een meisje, nooit uitgaat en dat soort dingen
Donderdag: Mijn verjaardag gevierd met familie.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo, dat is een lekker lang weekend! Wat heb je allemaal voor leuks gedaan?
Ik had vrijdag een pokerfeestje wat tot de kleine uurtjes doorging. En zaterdag een BBQ. En zondag lekker in huis hangen en niks doen.
Kijk. Het is nooit leuk om afgewezen te worden, maar je weet dat het een keer gaat gebeuren. Je kunt er het beste maar een paar keer doorheen en vrienden zijn daarbij erg handig. Vrouwen doen namelijk niets uit zichzelf, ga daar maar vanuit.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb soms zo het idee dat veel mannen het wel zo "leren", doordat de vrienden een zetje in de rug zijn, dat ze niet af willen ga ofzo..
Rebel.quote:
Wat een onzin.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand je dwingt. Word es een vent.
Ook onzin.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Vrouwen doen namelijk niets uit zichzelf, ga daar maar vanuit.
Goed weekend dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Donderdag: Mijn verjaardag gevierd met familie.
Vrijdag: Geneukt geneukt geneukt.
Zaterdag: Efteling
Zondag: Mijn verjaardag alleen gevierd met mijn vrienden Jameson en Dimple
Vrijdag: mezelf buitengesloten, dus 4 uur bezig geweest om weer binnen te komenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk weekend!quote:
Whehehe mutsquote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrijdag: mezelf buitengesloten, dus 4 uur bezig geweest om weer binnen te komen
Zaterdag: naar de Artis Zoomeravond en uit eten
Zondag: naar de film (I love you, man - supergrappig) en naar blijbrug (stadsstrand)
Superleuk weekend
Uitstekend weekend dus!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Tallyquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar 27 zijn en nog nooit gezoend hebben. Dat laat zien dan je nog geen vent bent. Waar de fuck zijn je hormonen dan? Een keer zoenen is te makkelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
![]()
Je msn is weer stuk.
[..]
Wat een onzin.Je bent pas een vent als je gezoend en geneukt hebt?
Dat is jouw mening. Ik ben een andere toegedaan. Vrouwen proberen te lokken. Dat wil ik je nog wel geven.quote:
Een meisje al aanraken na even oogcontact en één vraag, is dat geen aanranding?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:44 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Zoenen.
Je loopt om een uur of 2 een goedkope bar/dancing binnen. Je maakt even oogcontact met een leuk meisje. Je stelt je voor en stelt 1 vraag. Vervolgens raak je haar een paar keer aan en je zet je actie in.
Gepiept.
Jij als vrouw vraagt dit?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
Ok, toch maar eens gaan kijken die film dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vrijdag: mezelf buitengesloten, dus 4 uur bezig geweest om weer binnen te komen
Zaterdag: naar de Artis Zoomeravond en uit eten
Zondag: naar de film (I love you, man - supergrappig) en naar blijbrug (stadsstrand)
Superleuk weekend
Hij was heerlijk Boefjequote:
D_Hquote:
Dat jij nu toevallig alleen maar preutse of verlegen dozen tegenkomt betekend niet meteen dat elke meid zo is.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik ben een andere toegedaan.
Daar zit echt héél veel verschil in inderdaad, gelukkigquote:
Dat is geheel afhankelijk van jezelf, de ander, de omgeving, de sfeer etc etcquote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Een meisje al aanraken na even oogcontact en één vraag, is dat geen aanranding?
nee, alleen als zij tegensputterd en jij toch door blijft gaan met aanrakenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Howl het volgende:
[..]
ben ik geen vrouwquote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Jij als vrouw vraagt dit?![]()
jullie kijken altijd naar schoenen
Ik zou er meteen op duiken. Heet het verkrachting maar dan heb je tenminste een aanklacht terwijl je dr ook iets aan hebt gehad.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Gewoon je arm om haar middel heen slaan en naar haar toe leunen zodat je haar beter verstaatquote:Op maandag 15 juni 2009 10:10 schreef Howl het volgende:
[..]
Veel vrouwen letten daar wel op hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
Nee hoor. Ik zou bijna zeggen het tegenovergestelde. Vrouwen zijn niet zo pro-actief van nature. Lokken en hints is hun spelletje.Contact maken gaat toch vaak, zoniet altijd, vanuit de man.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:11 schreef Tally het volgende:
Dat jij nu toevallig alleen maar preutse of verlegen dozen tegenkomt betekend niet meteen dat elke meid zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |