abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70218807
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:02 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als vrouwen net mensen zijn.Moeten ze er ook maar is een keer rekening mee houden dat mannen mensen zijn en ook goede seks willen en niet al goede seks hebben als ie seks heeft.
Whut?
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 13:35:31 #152
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_70219084
volgens mij was het altijd een IQ ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 21 juni 2009 @ 17:58:12 #153
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_70226919
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:35 schreef Jimbo het volgende:
volgens mij was het altijd een IQ ?
Je bent deze vergeten
Of is deze reactie serieus ?!
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 24 juni 2009 @ 03:24:01 #154
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70311775
Ik ken een meisje dat ook heel betweterig is. Ik kan geen gesprek voeren zonder dat zij het antwoord al geeft op mijn vragen aan een ander. Meisjes willen dus ook graag imponeren met kennis.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 juni 2009 @ 08:05:15 #155
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70312394
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 03:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ken een meisje dat ook heel betweterig is. Ik kan geen gesprek voeren zonder dat zij het antwoord al geeft op mijn vragen aan een ander. Meisjes willen dus ook graag imponeren met kennis.
Je kent een meisje die iets doet en dus willen alle meisjes dat.
Beste conclusie van de week.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_70316074
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 03:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vraag of vrouwen moeite hebben met een man met een hoog EQ, ik blijk zelf volgens 1 of ander internettestje een extreem laag EQ te hebben, en nu gaat het om een meisje dat OOK heel betweterig is, waarmee je blijkbaar suggereert dat ik betweterig ben, wat niets maar dan ook niets met EQ te maken heeft, volgens mij...

Het topic begint toch weer te ontsporen, ouderwets gezellig.
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 10:57:24 #157
236264 crew  capricia
pi_70316399
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik vraag of vrouwen moeite hebben met een man met een hoog EQ, ik blijk zelf volgens 1 of ander internettestje een extreem laag EQ te hebben, en nu gaat het om een meisje dat OOK heel betweterig is, waarmee je blijkbaar suggereert dat ik betweterig ben, wat niets maar dan ook niets met EQ te maken heeft, volgens mij...

Het topic begint toch weer te ontsporen, ouderwets gezellig.
Damn, jij neemt ook alles persoonlijk!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70316500
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Damn, jij neemt ook alles persoonlijk!
Theatrale persoonlijkheidsstoornis he? Altijd in het middelpunt van de belangstelling willen staan.

Niet mijn schuld, het is mijn afwijking... *zet zielige puppy-ogen op*
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:42:28 #159
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70320461
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:59 schreef Lamon het volgende:

[..]

Theatrale persoonlijkheidsstoornis he? Altijd in het middelpunt van de belangstelling willen staan.

Die puppy is wel heel theatraal ja (aawww) maar daar heeft iedereen last van. iedereen heeft wel aandacht nodig. als je dat tekort komt in je leven...

Ik las trouwens "IQ" (kijk naar tijdstip van schrijven)

Mannen met een hoger EQ dan vrouwen zijn gewoon gay. Tuurlijk hebben vrouwen daar problemen mee.
(dacht ik, tenzij je roze kleding draagt dat je staat dat is iets heel anders schijnt.)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70334321
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:59 schreef Lamon het volgende:

[..]

Een beetje zelfspot staat je goed!
pi_70342086
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:30 schreef Xennia het volgende:

[..]

Een beetje zelfspot staat je goed!
..en zonder te lullig te willen doen, helpt Schenkstroop ook wel een beetje mijn problemen te relativeren.
Het kan dus altijd NOG erger, denk ik dan.
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 22:51:53 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_70342308
Waarom zouden vrouwen (ja ik generaliseer) moeite hebben met een man met een hoger EQ? Is toch prima?
pi_70342771
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom zouden vrouwen (ja ik generaliseer) moeite hebben met een man met een hoger EQ? Is toch prima?
Nou ja, ik heb dus blijkbaar een extreem laag EQ, dus ik kan die vraag dan ook niet goed beantwoorden waarschijnlijk, maar mijn theorie was, dat emotie altijd het ding was wat vrouwen hebben.
Mannen zijn sterker, zijn de kostwinnaars (ja, dat is achterhaald, maar het idee zit er soms nog wel een beetje ingebakken), en de lompe wat voorspelbare factor in een relatie.
Als een man dan ineens gek, grimmig, moeilijk emotioneel te volgen en onvoorspelbaar wordt, dan vinden vrouwen dat erg onaangenaam, blijkt uit mijn ervaring.
Stabiliteit is belangrijk in een relatie, of meer omgekeerd, onstabiliteit is een storende factor bleek steeds..
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 23:10:14 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_70342998
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:03 schreef Lamon het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb dus blijkbaar een extreem laag EQ, dus ik kan die vraag dan ook niet goed beantwoorden waarschijnlijk, maar mijn theorie was, dat emotie altijd het ding was wat vrouwen hebben.
Mannen zijn sterker, zijn de kostwinnaars (ja, dat is achterhaald, maar het idee zit er soms nog wel een beetje ingebakken), en de lompe wat voorspelbare factor in een relatie.
Als een man dan ineens gek, grimmig, moeilijk emotioneel te volgen en onvoorspelbaar wordt, dan vinden vrouwen dat erg onaangenaam, blijkt uit mijn ervaring.
Stabiliteit is belangrijk in een relatie, of meer omgekeerd, onstabiliteit is een storende factor bleek steeds..
Stabiliteit is zeker belangijk in een relatie.
Maar wat jij zegt over emotie, mannen kunnen ook heel emotioneel zijn. Ik denk dus dat het per persoon verschillend is, en je niet kunt generaliseren dat vrouwen altijd een hoger EQ hebben.
Komt nog bij dat vrouwen het vaak een uitdaging vinden om een man die -zoals jij zegt- gek, grimmig, moeilijk emotioneel te volgen en onvoorspelbaar is, te 'bekeren'. Zij zien dat dan als een uitdaging.
pi_70343208
Met vrouwen zit het gewoon zo, als je genoeg emotie heb om ze niet meer te willen, dan willen ze je niet.
Kortom ze trekken alles naar zich toe en er zijn altijd slaven die meewillen. En als je je bedenkt gaan ze twijfelen en maken ze het uit omdat je niet genoeg om ze geeft. Ik kan het weten, ik scoor alleen bezette vrouwen.
UITGESCHREVEN
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:22:43 #166
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70343400
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef picardmike het volgende:
Met vrouwen zit het gewoon zo, als je genoeg emotie heb om ze niet meer te willen, dan willen ze je niet.
Kortom ze trekken alles naar zich toe en er zijn altijd slaven die meewillen. En als je je bedenkt gaan ze twijfelen en maken ze het uit omdat je niet genoeg om ze geeft. Ik kan het weten, ik scoor alleen bezette vrouwen.
Vrouwen zuigen
pi_70343506
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wat jij zegt over emotie, mannen kunnen ook heel emotioneel zijn. Ik denk dus dat het per persoon verschillend is, en je niet kunt generaliseren dat vrouwen altijd een hoger EQ hebben.
Komt nog bij dat vrouwen het vaak een uitdaging vinden om een man die -zoals jij zegt- gek, grimmig, moeilijk emotioneel te volgen en onvoorspelbaar is, te 'bekeren'. Zij zien dat dan als een uitdaging.
Dat valt behoorlijk tegen in praktijk, kan ik je vertellen.
Wat wel waar is, is dat je na wat slechte ervaringen, snel de neiging hebt om te generaliseren. Ook wat vrouwen betreft.
Dat is iets waar ik wel mee bezig ben om dat kwijt te raken, ik hoop dat dat in de toekomst gaat helpen, vooroordelen maken zichzelf vaak waar, door de insteek die je hebt, en dan zie je misschien dingen te snel bevestigd worden en dat lokt gedrag uit wat eigenlijk ongepast is, cognitieve training helpt daar goed bij, alleen ik moet het wel vasthouden, vaak vergeet ik het weer en dan gaat het mis.
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:29:29 #168
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70343619
Oh ja. Ontopic... TS, als je als man al denkt dat je een EQ hebt...

Weet je, je kan het wel proberen, maar uiteindelijk snappen zij toch altijd weer eens stukje meer van jou dan jij van hen .

Hoe veel vriendinnen heb je?
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:31:15 #169
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70343678
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik dacht dat iemand met een goed EQ altijd goed omgaat met zijn menselijke omgeving. Dat heeft toch niet per se iets te maken met emotioneel zijn, maar net zo veel met het doseren hiervan?
pi_70343911
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:31 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Ik dacht dat iemand met een goed EQ altijd goed omgaat met zijn menselijke omgeving. Dat heeft toch niet per se iets te maken met emotioneel zijn, maar net zo veel met het doseren hiervan?
Jij hebt duidelijk het hele topic niet gelezen. Die conclusie was al getrokken.
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 23:54:41 #171
249559 crew  Lavenderr
pi_70344460
Al met al blijft het een moeilijke materie.
  donderdag 25 juni 2009 @ 00:03:08 #172
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70344759
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:37 schreef Lamon het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk het hele topic niet gelezen. Die conclusie was al getrokken.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:35:13 #173
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_70419554
quote:

[..]

Niet alleen vrouwen hebben hier moeite mee, lijkt me.
Op het moment dat iemand emotioneel onvoorspelbaar wordt, zal hij over het algemeen iedereen afschrikken. Op een enkele nar of sarder na, want die scheppen er plezier in op een ander zijn emoties te werken.
Komt er toch een vraag bij mij boven: hoe veel vrienden heeft TS?
En dan bedoel ik niet echt het aantal, (ikzelf heb er ook heel weinig/geen, afhankelijk van je omschrijving van het woord) maar meer de duur en de kwaliteit van de relatie.
Maw: kan TS met mannen wel een langdurige (vriendschaps-)band onderhouden?

Zo ja, dan is er geen man overboord, want dan heeft TS gewoon zijn vrouwelijke "maatje" nog niet gevonden.
Kunst zonder trein.
pi_70420549
quote:

[..]

gek, grimmig, moeilijk emotioneeel te volgen zijn juist kenmerken van een laag EQ. Mensen met een hoog EQ zijn stabiel, betrouwbaar en zelfverzekerd. Zoals vaker gezegd in dit topic, je verwart overdreven emotioneel zijn met een hoog EQ hebben.
Ook dat voorbeeld over je chinese nichtje, je ziet haar nu al als een slachtoffer dat beschermd moet worden ipv gewoon een leuk kind met een afwijking. Is dat ook hoe je jezelf ziet en zoek je eigenlijk iemand die je beschermt en over je bolletje aait als je je kut voelt? Zo ja, dan begrijp ik wel dat veel vrouwen daar geen zin in hebben
pi_70503770
kan me heel erg identificeren met OP. als je een oplossing vindt, laat je het me dan even weten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')