abonnement Unibet Coolblue
pi_69990806
In navolging van

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #13
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #14
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #15

hier het vervolg:

Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen - 25 procent korting bij Easyjet
of kijk je op skyscanner, wegelo of een andere vergelijker

Voor je vluchtverslag deze:
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #2
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #3
Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #4

Voor algemene vragen over vliegen => [Centraal] Vragen over vliegen #2
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa

En voor je reisverslag mag je een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen


Handige links voor vliegtickets:

  • www.skyscanner.nl
  • www.vliegtarieven.nl
  • www.vluchtzoeker.nl
  • http://www.nl.lastminute.com
  • http://www.atp.nl
  • Opodo
  • http://www.wegolo.nl
  • http://www.cheaptickets.com

    www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

    www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

    Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....


    voor de trein kijk je op:

  • http://www.ns.nl
  • http://bahn.hafas.de
  • http://www.treinreiswinkel.nl


    En al je overige vragen kun je dus hier posten

    *Schaamteloos gekopieerd van pickup52, als je dit niet goed vindt moet je het even laten weten!*
  • pi_69994331
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef BuupWerk het volgende:
    # Waarvandaan? Chiang Mai
    # Waarheen? Koh Samui
    # Wanneer? 26 juni (dag voor/na mag)
    # Hoe? Vliegtuig
    # Prijs? Low-cost

    # Waarvandaan? Koh Samui
    # Waarheen? Bangkok
    # Wanneer? 7 juli (dag voor/na mag)
    # Hoe? Vliegtuig
    # Prijs? Low-cost

    HELP...ik dacht dat het echt heel weinig zou kosten maar is nu al 250 euro...als ik zelf zoek...
    Je kan vliegen met de lijndienstmaatschappij Nok Air, One Two Go, en natuurlijk met Thai airways zelf maar die is wel een beetje prijzig.
    pi_70000870
    Niet zozeer een vraag maar wellicht een handige tip. De Ierse maatschappij AerLingus vliegt vanaf eind oktober op de route Eindhoven-London Gatwick. Wellicht handig voor mensen die goedkoop willen vliegen vanaf Gatwick met bijv. Emirates of Quatar.
      dinsdag 16 juni 2009 @ 12:35:59 #4
    57340 dabadbass
    @Whitehouse.gov
    pi_70056310
    Die tickets die maar ¤ 0,04 kosten, op welke site tover je die vandaan? Welke sites dien ik daarvoor ik de gaten te houden?
    "Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
    pi_70056577
    1 cent-tickets zijn van Ryanair (momenteel vanaf ¤6,70). Vertrekken vanuit Eindhoven, Maastricht, Charleroi, Weeze of Bremen is allemaal goed te doen als je in Nederland woont.

    www.ryanair.com
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_70058824
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef Thetallguy het volgende:
    1 cent-tickets zijn van Ryanair (momenteel vanaf ¤6,70). Vertrekken vanuit Eindhoven, Maastricht, Charleroi, Weeze of Bremen is allemaal goed te doen als je in Nederland woont.

    www.ryanair.com
    Ik vind Bremen en Charleroi anders nog best een grafeind rijden vanaf Utrecht. En dit lijken me nu ook niet de plaatsen die eenvoudig met het openbaar vervoer vanuit midden Nederland te bereiken zijn. Het voordeel van een goedkoop ticket wordt dan al wel snel achterhaald door de kosten om er te komen. Om nog maar niet te spreken van de kater bij aankomst wanneer je nog eens een paar uur in het openbaar vervoer mag gaan zitten, of naar huis moet rijden. Dit geldt overigens ook voor de hier zo geprezen luchthaven van Frankfurt.
    pi_70060677
    Tuurlijk, vanuit Utrecht is het ver, maar Bremen vanuit Groningen is bijvoorbeeld al redelijk te doen .

    Als je voor ¤2pp. retour Bremen - Alicante kan vliegen wat anders ¤200pp. Amsterdam - Alicante is dan is het al snel de moeite waard.

    Maar ik ben het met je eens dat je goed het transport ernaar toe ook mee moet nemen in je afweging.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_70063872
    Gelukkig is Bremen ideaal voor de noordelijke provincies alleen ik heb het idee dat het niet al te best gaat met de basis aldaar. Ze vliegen inmiddels dacht ik al op heel wat minder routes.
    pi_70066218
    Poeh...

    Vertrekplaats:
    Amsterdam, indien het zich financieel loont is Brussel of Dusseldorf ook mogelijk

    Vertrekdatum tussen 11 en 15 juli (10 juli na 18 uur kan ook)
    3 weken weg dus tussen 30 juli en 5 augustus terug
    (afwijking van 1 of 2 dagen mag ook weer...mits jawel het financieel loont)

    Waarheen:
    Windhoek en terug vanaf Kaapstad.

    Tussenstops:
    zo min mogelijk

    Veel vluchten gaan via Jo'burg op zich geen probleem maar dan zou een langere tussenstop van een dag of 4 wel leuk zijn zodat we een tripje naar Kruger kunnen maken.
    pi_70099306
    vanaf nederland (maar brussel/dusseldorf etc geen probleem)
    wanneer november (enkeltje)
    waarheen cancun
    hoe vliegtuig
    budget el cheapo pls
    pi_70105891
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef marshall het volgende:
    vanaf nederland (maar brussel/dusseldorf etc geen probleem)
    wanneer november (enkeltje)
    waarheen cancun
    hoe vliegtuig
    budget el cheapo pls
    Jetairfly.be

    Vanaf Brussel in november schommelen de prijzen zo rond de ¤400 (374-450 gezien)
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_70106390
    Ik kan maar niet boeken bij de Thalys/hispeed site. Wanner ik op check beschikbaarheid doe, krijg ik (bij elk tijdstip/dag) een fout. IN opera kreeg ik hem 's ochtends wel aan de praat maar bij betaling (iDeal) kreeg ik een wit scherm :S
    당신을 사랑합니다
    pi_70111192
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:22 schreef Microtechs het volgende:
    Ik kan maar niet boeken bij de Thalys/hispeed site. Wanner ik op check beschikbaarheid doe, krijg ik (bij elk tijdstip/dag) een fout. IN opera kreeg ik hem 's ochtends wel aan de praat maar bij betaling (iDeal) kreeg ik een wit scherm :S
    Ga naar www.tgveurope.com of www.b-rail.com.
    pi_70115143
    is al gelukt, toch bedankt
    당신을 사랑합니다
    pi_70137683
    24 juni Amsterdam - BA
    23 oktober BA - Amsterdam

    Tot nu is het beste wat ik gevonden heb met BA voor ongeveer 1000 euro
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_70143108
    @DAM: gezien je last-minute vertrek vrees ik dat je niet ver onder de 1000 kan zitten. Het goedkoopste wat ik vind is vanaf Amsterdam met Iberia vliegen, voor zo'n 930 euro.
    TRV
    pi_70143420
    Tot die conclusie was ik ook al min of meer gekomen al heb ik het de afgelopen maanden wel een beetje in de gaten gehouden en wat willekeurige data ingevoerd maar dan komt ook ongeveer het zelfde uit

    Er schijnen wel eens tickets voor 500 euro te zijn, alleen kom ik ze nooit tegen

    Dank je
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_70150222
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 17:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    24 juni Amsterdam - BA
    23 oktober BA - Amsterdam

    Tot nu is het beste wat ik gevonden heb met BA voor ongeveer 1000 euro
    Goedkoper zal op zo'n korte termijn niet meer lukken. Maar wat op deze route over het algemeen het goedkoopste is, is 2 tickets kopen 1 x AMS-GRU en 1 x GRU-EZE, dan kan het vaak wel voor 800 euro. En vraag anders of je met Wim-Lex mee kan vliegen, die schijnt er nog al eens te komen.
    pi_70152602
    je kan met BA ook makkelijk vio GRU vliegen, denk dat ik dat ga doen als ik terug ga, want het is een leuke stad
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_70155450
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 17:24 schreef exode het volgende:
    Poeh...

    Vertrekplaats:
    Amsterdam, indien het zich financieel loont is Brussel of Dusseldorf ook mogelijk

    Vertrekdatum tussen 11 en 15 juli (10 juli na 18 uur kan ook)
    3 weken weg dus tussen 30 juli en 5 augustus terug
    (afwijking van 1 of 2 dagen mag ook weer...mits jawel het financieel loont)

    Waarheen:
    Windhoek en terug vanaf Kaapstad.

    Tussenstops:
    zo min mogelijk

    Veel vluchten gaan via Jo'burg op zich geen probleem maar dan zou een langere tussenstop van een dag of 4 wel leuk zijn zodat we een tripje naar Kruger kunnen maken.
    Poeh heel wat zoekacties verder...

    Het gaat worden:
    Amsterdam - Kaapstad 21 juli, 2 tussenstops
    Windhoek - Amsterdam 12 augustus, 2 tussenstops
    South African Airlines via www.cheaptickets.nl

    Totaal prijs voor 2 personen ¤ 2086,88

    Gezocht op de volgende sites:
    www.klm.nl
    www.cheaptickets.com
    www.cheaptickets.nl
    www.skyscanner.nl

    1 tussenstop was ook mogelijk met Turkisch airlines maar dan was de overstap wel erg kort.
    Met KLM kon ik alleen 'goedkope' vluchten vinden waarbij de overstap in Johannesburg een gehele overnachting was.

    Mocht iemand het beter of goedkoper vinden, ik hou me aanbevolen, ga vandaag boeken
    pi_70171623
    Wat zijn een beetje de gemiddelde prijzen naar Singapore voor in het najaar? Ik ben flexibel met data en heb nu retourtje voor 450 euro gevonden. Wel vanaf frankfurt, natuurlijk een eindje rijden.

    Overigens hebben ze ook retourtjes naar New York voor 280. Beide bij Singapore Airlines.
    pi_70181091
    Vraagje: Om te vliegen naar Kroatië is het goedkoopst met Ryanair vanaf Weeze (Duitsland) of niet? Zijn er geen directe vluchten vanuit Nederland naar Kroatie, of heb ik iets over het hoofd gezien?
    Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
    pi_70186066
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef Perzikje het volgende:
    Vraagje: Om te vliegen naar Kroatië is het goedkoopst met Ryanair vanaf Weeze (Duitsland) of niet? Zijn er geen directe vluchten vanuit Nederland naar Kroatie, of heb ik iets over het hoofd gezien?
    De enige low-cost die naar Kroatie gaat is inderdaad Ryanair. Croatia Airlines vliegt direct vanaf AMS op Zagreb maar kost honderden euro's. Lekker voor Ryanair gaan dus.
    pi_70190814
    Iemand tips voor nl, mag ook brussel, naar madrid, of specifiek salamanca, heen op 9 en terug op 23 augustus? Mag beide 1 dag eerder, vervoer maakt niet gek veel uit.. Maar liefst niet twee dagen in bus oid..

    Thanks!!
    pi_70193301
    quote:
    Op zaterdag 20 juni 2009 11:54 schreef Almanack het volgende:
    Iemand tips voor nl, mag ook brussel, naar madrid, of specifiek salamanca, heen op 9 en terug op 23 augustus? Mag beide 1 dag eerder, vervoer maakt niet gek veel uit.. Maar liefst niet twee dagen in bus oid..

    Thanks!!
    Ryanair vliegt zowel vanaf Eindhoven als Brussel naar Madrid. Op de opgegeven data was he tvanaf Eindhoven in de 140 euro en Brussel in de 60 euro. Goochel zelf maar wat met de data voor het beste resultaat.
    pi_70199026
    @Exode: hopelijk heb je nog niet geboekt! Er zijn goedkopere mogelijkheden:



    860 euro vanaf Dusseldorf, dus ruim 1700 euro voor twee personen!

    Via orbitz.com te boeken.
    TRV
    pi_70199478
    quote:
    Op zaterdag 20 juni 2009 17:19 schreef HomoSaabiens het volgende:
    @Exode: hopelijk heb je nog niet geboekt! Er zijn goedkopere mogelijkheden:

    [ afbeelding ]

    860 euro vanaf Dusseldorf, dus ruim 1700 euro voor twee personen!

    Via orbitz.com te boeken.
    Helaas reeds geboekt...

    ¤ 1850 Amsterdam - Kaapstad en vv. Via Munchen en JHB. Die ¤ 150 is voor de moeite en op en neer rijden. Wij wonen in Utrecht dus Amsterdam is erg fijn

    Was mooi geweest maar baal er niet van, hihi. Bedankt voor het zoeken!
    pi_70199539
    Oke dan. 1850 lijkt me ook een nette prijs hoor, dan is ruim 100 euro niet echt de moeite misschien.

    Goeie reis!
    TRV
    pi_70199702
    Goedkoopste vlucht naar Rio eind augustug tot nu toe gespot @ 680 (Air France ) . Wie biedt er lager?
    pi_70200508
    @MCH

    Thanks, maar hoopte dat het nog beter kon, maar toch relaxed ;-)
      zaterdag 20 juni 2009 @ 19:35:58 #31
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_70202683
    Goedkoop naar IJsland in Februari 2010. Vliegvelden: alle Nederlandse, Dusseldorf, Munster Osnabruck.
    Iemand enig idee? KLM zit zo rond de 350,- p.p.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_70203469
    KLM vliegt nieteens naar IJsland Gewoon Icelandair lijtk me de beste en makkelijkste optie
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      zaterdag 20 juni 2009 @ 20:41:12 #33
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_70204917
    quote:
    Op zaterdag 20 juni 2009 19:57 schreef Thetallguy het volgende:
    KLM vliegt nieteens naar IJsland Gewoon Icelandair lijtk me de beste en makkelijkste optie
    Meen dat ik Reijkjavik ook bij hun prijzen had zien staan
    Edit: dat was Icelandair. 350 Eur pp ben je wel gauw kwijt.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_70207049
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:08 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Jetairfly.be

    Vanaf Brussel in november schommelen de prijzen zo rond de ¤400 (374-450 gezien)
    Super, deze bookmark ik, thanks.
    pi_70211496
    Ik moet 9 juli om 18.30 inchecken op Heathrow. Iemand enig idee hoe ik goedkoop in Londen kom zonder fokking vroeg op te staan? Met een shuttlebus zit je zo in Heathrow, dus een ander vliegveld mag ook.
    pi_70216605
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 01:14 schreef Xa1pt het volgende:
    Ik moet 9 juli om 18.30 inchecken op Heathrow. Iemand enig idee hoe ik goedkoop in Londen kom zonder fokking vroeg op te staan? Met een shuttlebus zit je zo in Heathrow, dus een ander vliegveld mag ook.
    Waarvandaan wil je naar London Heathrow ?
    pi_70217473
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:04 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Waarvandaan wil je naar London Heathrow ?
    Dat maakt in principe niet uit: Dusseldorf, Amsterdam. Het probleem is alleen dat ik wel vluchten vind (Ryanair bijv. vliegt vrij goedkoop vanaf Dusseldorf op Stansted) maar die vliegen óf 's avonds laat, óf 's morgens vroeg.

    Ik moet dus vanaf huis (Dordrecht) op de een of andere manier 's avonds om 22.30 m'n vlucht in Heathrow pakken.

    http://img189.imageshack.us/i/naamloosw.png/

    (let niet op de duur van de vluchten, daar klopt geen fuck van )
    pi_70222275
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 12:36 schreef Xa1pt het volgende:

    [..]

    Dat maakt in principe niet uit: Dusseldorf, Amsterdam. Het probleem is alleen dat ik wel vluchten vind (Ryanair bijv. vliegt vrij goedkoop vanaf Dusseldorf op Stansted) maar die vliegen óf 's avonds laat, óf 's morgens vroeg.

    Ik moet dus vanaf huis (Dordrecht) op de een of andere manier 's avonds om 22.30 m'n vlucht in Heathrow pakken.

    http://img189.imageshack.us/i/naamloosw.png/

    (let niet op de duur van de vluchten, daar klopt geen fuck van )
    Zonder nu een reis om de wereld te maken, zou ik gewoon de trein naar Brussel nemen en vandaar de Eurostar naar UK. Dat zal wat sneller zijn dan vanaf Dusseldorf vliegen op de LCC zo bekende onmogelijke vertrektijden.
    pi_70222716
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 15:10 schreef Buzz129 het volgende:

    [..]

    Zonder nu een reis om de wereld te maken, zou ik gewoon de trein naar Brussel nemen en vandaar de Eurostar naar UK. Dat zal wat sneller zijn dan vanaf Dusseldorf vliegen op de LCC zo bekende onmogelijke vertrektijden.
    Thanks!
      zondag 21 juni 2009 @ 18:41:09 #40
    213380 Corkscrew
    Turkenkrekker
    pi_70227958
    Hoeveel tijd heb je en wil je nog in Londen zelf iets doen? Je zou de boot kunnen nemen van HvHolland naar Harwich (Stenaline) en dan met de trein naar Londen. Duurt naar verhouding vrij lang, maar is wel goedkoop. Je kunt ook de nachtboot nemen en nog een dagje in Londen rondhangen
    Wie dit leest is alfabeet.
    pi_70237977
    Als je er inderdaad 's avonds vanuit Dordrecht moet zijn, dan kun je ofwel de trein, of de boot nemen. De trein kun je het beste boeken via www.nationalrail.co.uk , de boot via www.golondon.nl .
    De boot is een stukje goedkoper en geeft wel een bijzonder begin aan je reis
    pi_70248796
    Ik wil graag op 22 augustus naar Manchester en dan 23 augustus weer terug. Het liefste vanuit nederland of als alternatief Weeze/Dusseldorf.
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
      maandag 22 juni 2009 @ 12:39:23 #43
    93505 SaskiaR
    The sword of ice and fire
    pi_70248894
    www.bmibaby.com, 78.99 pond incl. alles.
    Carpe diem, quam minimum credula postero.
    pi_70249304
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 12:39 schreef SaskiaR het volgende:
    www.bmibaby.com, 78.99 pond incl. alles.
    hebben helaas geen vlucht op zaterdag terwijl ik op zaterdag moet gaan.. Althans zo vroeg mogelijk in Manchester wil zijn en zondag zo laat mogelijk richting huis

    [ Bericht 9% gewijzigd door stevengerrard op 22-06-2009 13:01:26 ]
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_70249666
    Hoelang wil je in Manchester zijn? In het geval Weeze:

    za, aug 22
    Vlucht FR2182 19:15
    19:50 Vertrek
    Aankomst Düsseldorf (Weeze) (NRN)
    Manchester (Terminal 1) (MAN)

    zo, aug 23
    Vlucht FR2183 12:30
    15:05 Vertrek
    Aankomst Manchester (Terminal 1) (MAN)
    Düsseldorf (Weeze) (NRN)

    Is nu te boeken vanaf ¤47 (excl. CC, bagage, verzekeringen)
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_70253536
    Ik wil graag nog de voetbalwedstrijd halen om 15:00 dus het liefste 'sochtends vroeg. En dan zondag zolaat mogelijk terug
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_70253751
    Dan op vrijdag tegen de avond al vertrekken, kost iets meer, zo rond de 65 euro

    Zaterdag kom je met Ryanair te laat aan, en BMIbaby heeft dan geen vluchten. Easyjet naar Liverpool kom je om 12:45 aan op zaterdag, dan lijkt 15:00 in Manchester mij ook vrij krap worden.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_70255035
    idd die wegen had ik ook allemaal al bekeken maar ik had gehoopt dat iemand hier nog een alternatief kon vertellen. Misschien een andere maatschappij waar ik niet aan dacht of vliegveld in de buurt.

    Liverpool - Man utd is 1 uur met de trein dus dat gaat hem ook niet worden.
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_70255985
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 15:34 schreef stevengerrard het volgende:
    idd die wegen had ik ook allemaal al bekeken maar ik had gehoopt dat iemand hier nog een alternatief kon vertellen. Misschien een andere maatschappij waar ik niet aan dacht of vliegveld in de buurt.

    Liverpool - Man utd is 1 uur met de trein dus dat gaat hem ook niet worden.
    Ryanair vliegt ook vanaf Bremen op Manchester, misschien zijn die tijden gunstiger?!
    pi_70256100
    Of vanaf Antwerpen met VLM voor 59 euro

    zaterdag 22 augustus 2009 Antwerp (ANR) 08:50 Manchester (MAN) 09:30 VLM VG191 01:40
    pi_70266026
    Hai!

    ik wil op 6 of 7 augustus naar Budapest en op 17 augustus weer terug naar Amsterdam. Vertrekken vanaf eindhoven oid is ook een mogelijkheid

    Heb alleen vluchten kunnen vinden van boven de ¤300, of met 2 overstappen en rottige vliegtijden (7u30 vanuit dusseldorf ed). Via NS HiSpeed kan ik niet eens een treinreis vinden naar Budapest?
    Dus wie weet iets van rond de ¤200 oid, vliegen, bus, trein, alleen ok. Liefst vliegen, liever geen bus
    pi_70266720
    Eindhoven »
    Budapest - Terminal 1

    date: Thu 06 Aug 09
    fareclass: Web
    flight: W6 228
    departs: EIN 12:35
    arrives: BUD 14:25

    date: Tue 18 Aug 09
    fareclass: Web
    flight: W6 227
    departs: BUD 10:05
    arrives: EIN 12:05

    total price 114.98 EUR

    6e heen, 18e terug (dagje langer, altijd leuk ) ¤115 zonder bagagekosten (¤10/tas per vlucht) wat je waarschijnlijk wel nodig hebt voor Sziget. Dus in totaal ¤135

    Blijven populaire data om naar Budapest te vliegen

    @ www.wizzair.com
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_70267219
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef Thetallguy het volgende:
    Eindhoven »
    Budapest - Terminal 1

    date: Thu 06 Aug 09
    fareclass: Web
    flight: W6 228
    departs: EIN 12:35
    arrives: BUD 14:25

    date: Tue 18 Aug 09
    fareclass: Web
    flight: W6 227
    departs: BUD 10:05
    arrives: EIN 12:05

    total price 114.98 EUR

    6e heen, 18e terug (dagje langer, altijd leuk ) ¤115 zonder bagagekosten (¤10/tas per vlucht) wat je waarschijnlijk wel nodig hebt voor Sziget. Dus in totaal ¤135

    Blijven populaire data om naar Budapest te vliegen

    @ www.wizzair.com
    oh dat is goed te doen, thnx! Die vond cheaptickets enzo niet..
    pi_70267649
    of je vliegt met een fatsoenlijke maatschappij, bv. vanaf Brussel met Malev voor ¤169. Geen gezeur met bagage, goede service en relaxte(?) vliegtijden
    pi_70268112
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 16:00 schreef MCH het volgende:

    [..]

    Ryanair vliegt ook vanaf Bremen op Manchester, misschien zijn die tijden gunstiger?!
    Bremen is een beetje uit de richting maar opzicht zal antwerpen wel te doen zijn. Of ik nou 1 uur naar amsterdam moet rijden of naar Antwerpen maakt dan ook niet uit...

    Dat VLM is zoiets als easyjet??
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_70268436
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 20:54 schreef alphacharlie het volgende:
    of je vliegt met een fatsoenlijke maatschappij, bv. vanaf Brussel met Malev voor ¤169. Geen gezeur met bagage, goede service en relaxte(?) vliegtijden
    amsterdam-brussel = ver, dus kosten, en het ticket is ook nog duurder.
    een vliegtuig is een vliegtuig en het vliegt toch wel (hoop ik ) Die ¤10 voor mn backpack wil ik dan best wel betalen, want het is toch wel een aanzienlijk verschil
    pi_70273309
    Hoi!

    Ik ga deze zomer met een vriend van me backpacken in Europa. De bedoeling is in Istanbul te beginnen, zo rond 10-15 juli. We willen er zo goedkoop mogelijk heen (enkeltje Istanbul dus), maakt niet uit hoe, bus, vliegtuig, trein, alles is ok.

    Cheers!
    pi_70274664
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 21:04 schreef stevengerrard het volgende:
    Dat VLM is zoiets als easyjet??
    Uche uch.

    VLM is een business airline met mooie Fokker 50's, leren stoelen, warme broodjes, volledige service aan boord en een uitgebreid vluchtschema.
    pi_70279122
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 23:28 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Uche uch.

    VLM is een business airline met mooie Fokker 50's, leren stoelen, warme broodjes, volledige service aan boord en een uitgebreid vluchtschema.
    En je komt ook nog aan bij je bestemming

    De enige vlucht die wat is is Ant - Man... Is er niet een vliegveld in de buurt om misschien wat meer keuzes te hebben???
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
      dinsdag 23 juni 2009 @ 17:43:13 #60
    93505 SaskiaR
    The sword of ice and fire
    pi_70295979
    Hm... de enige nuttige vliegvelden zijn Manchester, Liverpool en Leeds Bradford, maar goedkope maatschappijen (Easyjet, Ryanair en bmibaby) vliegen niet op de dagen die jij wil. Anders toch op vrijdag vliegen en een nacht extra blijven? Als je in een hostel ofzo slaapt is dat ook niet zo duur.
    Carpe diem, quam minimum credula postero.
    pi_70296755
    eens alleen is het probleem dat mijn reisgenoot een eigen zaak heeft en die vrijdag niet ff dicht kan gooien om rond 15 uur het vliegtuig te pakken bijv.

    Wordt dus gewoon ff puzzelen en anders heen met x en terug met a bijvoorbeeld
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_70297186
    Je kan ook gewoon de KLM pakken voor ¤160

    zaterdag 10:30 aankomst in MAN, zondag om 19:15 weer weg. Veel langer kan je je weekend niet rekken, het is iets duurder en je krijgt nog een drankje aan boord ook.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_70302558
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 20:30 schreef Thetallguy het volgende:
    Eindhoven »
    Budapest - Terminal 1

    date: Thu 06 Aug 09
    fareclass: Web
    flight: W6 228
    departs: EIN 12:35
    arrives: BUD 14:25

    date: Tue 18 Aug 09
    fareclass: Web
    flight: W6 227
    departs: BUD 10:05
    arrives: EIN 12:05

    total price 114.98 EUR

    6e heen, 18e terug (dagje langer, altijd leuk ) ¤115 zonder bagagekosten (¤10/tas per vlucht) wat je waarschijnlijk wel nodig hebt voor Sziget. Dus in totaal ¤135

    Blijven populaire data om naar Budapest te vliegen

    @ www.wizzair.com
    nice, die wilde ik dus net gaan boeken, is dat ticket op de 18e nu ineens ¤119
      dinsdag 23 juni 2009 @ 21:13:06 #64
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_70303066
    Een mogelijkheid is natuurlijk ook Interrail. Een jongerenpas (tot 26 jaar) waarmee je binnen 10 dagen 5 dagen kunt reizen met de trein (dat zou dan van 7 tot 17 augustus zijn bijv.) Die kost 160 euro.
    pi_70304502
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 18:27 schreef Thetallguy het volgende:
    Je kan ook gewoon de KLM pakken voor ¤160

    zaterdag 10:30 aankomst in MAN, zondag om 19:15 weer weg. Veel langer kan je je weekend niet rekken, het is iets duurder en je krijgt nog een drankje aan boord ook.
    of ik nou 135 euro kwijt ben aan easyjet bijv of 15 euro meer aan de klm maakt me dan ook niet veel uit. Gaat me er meer om dat we zondag nog met de vrouwen kunnen shoppen en niet al om 14 uur richting vliegveld moetn
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    pi_70312256
    Hey!

    Ik ben op zoek naar een ticket en hotel in Porto, Portugal.

    Vertrek: donderdag 23 juli uit Nederland, Brussel of Dusseldorf&Weeze
    Retour: maandag 27 juli (mag eventueel ook dinsdag als het erg veel scheelt)

    Totaalbudget: tussen de 300 en 400 euro p.p (2 personen)
    thanks!

    Edit: Suggesties voor andere steden zijn ook van harte welkom

    [ Bericht 20% gewijzigd door henkSX op 24-06-2009 08:33:27 ]
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_70312864
    Bestemming Örnsköldsvik (zweden)
    Vertek vanaf Den Oever (noord-holland)

    Reizen heen : 17 of 18 oktober
    Terug : 23 /24 oktober

    Hoe of wat is de goedkoopste manier ?
    A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
    pi_70314099
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Een mogelijkheid is natuurlijk ook Interrail. Een jongerenpas (tot 26 jaar) waarmee je binnen 10 dagen 5 dagen kunt reizen met de trein (dat zou dan van 7 tot 17 augustus zijn bijv.) Die kost 160 euro.
    had ik idd ook al naar gekeken ja, maar we willen eigenlijk al op de 6e daar zijn, en Sziget duurt tm de 17e, dus op de 18e terug. Als iemand nog iets ziet, dan gil maar!
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:36:20 #69
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_70328977
    Reizen met de trein vanaf Groningen. Reizen vanaf luchthavens Duitsland (bijvoorbeeld Bremen of Weeze), Nederland of België. Reizen met de bus vanuit Nederland of niet te ver over de grens in Duitsland/ belgië

    Heen op 4/7 of 18/7 aankomst einde van de middag of eerder op de dag (eventueel de dag er voor beginnen met de reis.
    Terugreis een week na de heenreis (op zaterdag), mag een 1 of 2 dagen later zijn als dat beter uitkomt, reis dan zaterdag naar een stad(je) in omgeving en dan de volgende of die daarna terug naar nederland.

    Ik wil vanuit Groningen naar Chateauroux-les Alpes reizen.

    Reizen het liefst met zo min mogelijk overstappen, bijvoorbeeld een bus vanuit Utrecht naar een stad in de omgeving van de eindbestemming. Maar als het sneller met het vliegtuig kan mag het ook. Trein is ook oké.

    Reis is met 2 personen, budget van deur tot deur max 250,- pp (anders wordt het zelf rijden met de auto)
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:39:18 #70
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_70329104
    Ow en het laatste stuk met bijvoorbeeld een huurauto kan ook als het binnen het budget past (ik kan met voorstellen dat het laatste stuk wat lastiger is met het openbaarvervoer)
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
      woensdag 24 juni 2009 @ 16:41:56 #71
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_70329218
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 09:39 schreef lienelien het volgende:

    [..]

    had ik idd ook al naar gekeken ja, maar we willen eigenlijk al op de 6e daar zijn, en Sziget duurt tm de 17e, dus op de 18e terug. Als iemand nog iets ziet, dan gil maar!
    Met Ryanair vanaf Weeze naar Bratislava is regelmatig bijna gratis. 20 euro per enkele reis, incl alles is mogelijk. Dan kan het je toch niks schelen dat je al om 7:30 vertrekt? Trein Bratislava-Budapest kost ook niet veel trouwens.
    pi_70329425
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    Met Ryanair vanaf Weeze naar Bratislava is regelmatig bijna gratis. 20 euro per enkele reis, incl alles is mogelijk. Dan kan het je toch niks schelen dat je al om 7:30 vertrekt? Trein Bratislava-Budapest kost ook niet veel trouwens.
    Best een leuk plan, ik ga eens even kijken


    edit: ik kan geen Weeze aanklikken als vertrekplaats? blind
      donderdag 25 juni 2009 @ 12:03:07 #73
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_70354104
    1. waarvandaan je wilt reizen,
    Vanaf Brussel, Dusseldorf of Amsterdam het liefste

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    Van 1 tot 23 augustus (dag eerder / later niet zón probleem)

    3. waarnaartoe je wilt reizen
    Mexico City heenreis mag via Cancún

    Overstappen geen probleem.


    Ik kom zelf elke keer op 1000,- euro ongeveer uit. Iemand goedkopere mogelijkheden?

    Of kan ik beter nog even wachten op mischien nieuwe aanbiedingen?
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_70359183
    Vliegen met TAP direct vanaf Amsterdam voor ¤267 (dinsdag terug), of met Lufthansa van Brussel via Frankfurt voor ¤262pp (ook dinsdag terug). Dan heb je nog ¤275 over voor 5 overnachtingen, oftewel $75 per nacht. Daar moet je op priceline oid wel een leuk hotel voor kunnen vinden.
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 07:48 schreef henkSX het volgende:
    Hey!

    Ik ben op zoek naar een ticket en hotel in Porto, Portugal.

    Vertrek: donderdag 23 juli uit Nederland, Brussel of Dusseldorf&Weeze
    Retour: maandag 27 juli (mag eventueel ook dinsdag als het erg veel scheelt)

    Totaalbudget: tussen de 300 en 400 euro p.p (2 personen)
    thanks!

    Edit: Suggesties voor andere steden zijn ook van harte welkom
    pi_70360453
    Met het vliegtuig kan je met Ryanair redelijk goedkoop in Stockholm (NYO) komen. Vervolgens kan je vanaf Stockholm (ARN) met SAS voor ¤85 heen en terug naar Umea (UME). Als dit te omslachtig is (naar een ander vliegveld, tijden heb ik niet gecheckt) kan je ook met Malmo Aviation vanaf Brussel (BRU) via Stockholm (BMA) naar Umea voor ¤269 of met SAS vanaf Dusseldorf (DUS) via ARN naar Sundsvall of Umea voor ¤293.
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 08:40 schreef Joene het volgende:
    Bestemming Örnsköldsvik (zweden)
    Vertek vanaf Den Oever (noord-holland)

    Reizen heen : 17 of 18 oktober
    Terug : 23 /24 oktober

    Hoe of wat is de goedkoopste manier ?
      maandag 29 juni 2009 @ 10:51:30 #76
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_70471393
    Kan ik goedkoper van Rotterdam naar Parijs in de week van 10-15 augustus 2009 voor 2 personen? Met de Thalys kom ik op ¤ 132,-. Alvast bedankt!
    Whatever I want.
      maandag 29 juni 2009 @ 11:58:26 #77
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_70473476
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 10:51 schreef PeRi het volgende:
    Kan ik goedkoper van Rotterdam naar Parijs in de week van 10-15 augustus 2009 voor 2 personen? Met de Thalys kom ik op ¤ 132,-. Alvast bedankt!
    Per persooN?
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_70474449
    quote:
    Op donderdag 25 juni 2009 14:23 schreef alphacharlie het volgende:
    Vliegen met TAP direct vanaf Amsterdam voor ¤267 (dinsdag terug), of met Lufthansa van Brussel via Frankfurt voor ¤262pp (ook dinsdag terug). Dan heb je nog ¤275 over voor 5 overnachtingen, oftewel $75 per nacht. Daar moet je op priceline oid wel een leuk hotel voor kunnen vinden.
    [..]
    Dank! M'n vriendin heeft ondertussen iets compleet anders geboekt, maar toch bedankt voor de moeite
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      maandag 29 juni 2009 @ 12:35:24 #79
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_70474604
    quote:
    Op maandag 29 juni 200911:58 schreef BlaZ het volgende:

    [..]

    Per persooN?
    Nee, de ¤ 132,- bij Thalys is voor 2 pers(jongeren) in totaal.
    Whatever I want.
    pi_70489526
    Ik woon in omgeving Nijmegen en ik wil vanaf: Schiphol, Brussel, Düsseldorf of voor mijn part London of Parijs (daar moet ik dan wel eerst zien te komen) vóór 10 augustus 1 à 2 weken naar Tucson, Arizona. Dit kan ook via vliegveld Phoenix of evt. Las Vegas, met dan dus nog een extra busrit oid. Ik heb geen rijbewijs. Misschien weten jullie nog andere opties. Ik heb uiteraard een retourticket nodig, voor één persoon. Exacte data zijn voor de rest niet van belang, als ik voor 10 augustus zo'n beetje maar weer thuis ben. Vrij kort dag, heb vandaag zelf al hele dag op internet gezocht, en goedkoopste dat ik kon vinden was geloof ik 810 euro, meeste een stuk duurder. Kan dat nog goedkoper of wil ik dan het onmogelijke? Alvast bedankt!

    [ Bericht 7% gewijzigd door Zachtblauw op 29-06-2009 19:55:59 ]
    pi_70493714
    @Zomerblauw: allereerst welkom hier.

    Je bent zeker niet te veeleisend, er zijn nog wel wat mogelijkheden. Bijvoorbeeld via US Airways vanaf Brussel: 697 euro voor een retour (29/7 tot 6/8) naar Phoenix via hun eigen site. Dan moet je nog van Phoenix naar Tuscon, maar dat kost met Greyhound ongeveer 17$ voor een enkeltje. Al met al lijkt me dat geen gekke optie, maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe lang je bereid bent te reizen voor zoveel mogelijk voordeel.

    Mijn advies is wel om snel te boeken, de prijzen stijgen snel naarmate de 10e augustus nadert.
    TRV
    pi_70494275
    Weet niet of je hier iets aan hebt:

    ¤655 Delta
    LHR to PHX via JFK Thur, July 30 10:05a-9:16p
    PHX to LHR via JFK Wed-Thur, Aug 5-6 6:00a-7:05a

    en dan met Easy Jet op en neer naar Gatwick (van AMS) rond de ¤60

    moet je op de heenweg alleen nog een nacht in London blijven en van Phoenix naar Tucson komen.

    Veel goedkoper wordt het niet denk ik, andere data/tijden wellicht ook mogelijk, niet gecheckt!!
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 19:46 schreef Zachtblauw het volgende:
    Ik woon in omgeving Nijmegen en ik wil vanaf: Schiphol, Brussel, Düsseldorf of voor mijn part London of Parijs (daar moet ik dan wel eerst zien te komen) vóór 10 augustus 1 à 2 weken naar Tucson, Arizona. Dit kan ook via vliegveld Phoenix of evt. Las Vegas, met dan dus nog een extra busrit oid. Ik heb geen rijbewijs. Misschien weten jullie nog andere opties. Ik heb uiteraard een retourticket nodig, voor één persoon. Exacte data zijn voor de rest niet van belang, als ik voor 10 augustus zo'n beetje maar weer thuis ben. Vrij kort dag, heb vandaag zelf al hele dag op internet gezocht, en goedkoopste dat ik kon vinden was geloof ik 810 euro, meeste een stuk duurder. Kan dat nog goedkoper of wil ik dan het onmogelijke? Alvast bedankt!
    pi_70523570
    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam / Dusseldorf.
    2. wanneer je wilt reizen: Heen op 20-02-2010 terug op 25-02-2010
    3. waarnaartoe je wilt reizen: New York, JFK of Newark
    4. hoe je wilt reizen,: vliegtuig.


    Heb al een vlucht gevonden via STAtravel voor 370 euro pp, vanaf DUsseldorf, via AMsterdam. Overstappen is niet zo'n probleem als de vlucht er echt goedkoper van wordt. Voordeel van bovenstaande vlucht is dat je eind van de middag aankomt en op de terugweg pas om 22.00 weer terugvliegt.
    Iemand die nog een goedkopere optie heeft of een rechtstreekse vlucht die niet veel duurder is?
    Bedankt!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 21:33:42 #84
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_70526894
    Hai.

    Ik wil graag van Budapest naar Nijmegen reizen. Het liefste op 17 augustus, anders de 18e. Later kan helaas niet. Hoe maakt me niet zo veel uit. Ik kan weinig vinden voor een redelijke prijs .
    pi_70530981
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 21:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Hai.

    Ik wil graag van Budapest naar Nijmegen reizen. Het liefste op 17 augustus, anders de 18e. Later kan helaas niet. Hoe maakt me niet zo veel uit. Ik kan weinig vinden voor een redelijke prijs .
    Als je alleen handbagage meeneemt en online incheckt, kun je voor 80 euro enkele reis... ga dan met wizzair van Budapest naar Bergamo (50 euro) en dan direct overstappen op een Ryanairvlucht naar Weeze (5 euro). Van Weeze de bus naar Nijmegen (15 euro).

    Je kan ook de (nacht-)trein naar Wenen nemen en dan vanaf daar met Skyeurope vliegen naar Amsterdam, dan kom je net boven de 100 euro uit.

    Als je onder de 25 bent, kan je beter een Interrail ticket nemen voor 5 dagen. Ben je 159 euro kwijt en kun je nog wat meer reisjes maken => http://www.nshispeed.nl/nl/interrail/de-interrail-global-pass
      woensdag 1 juli 2009 @ 09:20:16 #86
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_70537480
    Bedankt voor de info! Wizzair is helaas weer verdubbeld in prijs sinds je dat gister zei. Weet je of je ook 'gewoon' met de trein of nachttrein kunt gaan en zoja waar ik daar de prijzen van kan vinden?
    pi_70538828
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 09:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Bedankt voor de info! Wizzair is helaas weer verdubbeld in prijs sinds je dat gister zei. Weet je of je ook 'gewoon' met de trein of nachttrein kunt gaan en zoja waar ik daar de prijzen van kan vinden?
    Kun je het beste even zoeken op www.bahn.de en dan de reis in 2 delen knippen met een knip in Duitsland. Er zijn nog tickets te krijgen van Budapest naar München voor 39 euro. Wel met een lange nachtelijke overstap...

    München - Arnhem kost je dan nog eens 49 euro, dus totaal voor 88 euro. Wel snel boeken, want die treinen gaan snel volzitten voor de laagste prijs.
      woensdag 1 juli 2009 @ 10:18:12 #88
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_70538946
    Ik had het toevallig net ook al gevonden. Dankjewel! Die van 39 euro is er helaas niet meer, maar wel van 50 euro. Met m'n OV kom ik dan uit op ongeveer een kleine 100 euro, dus dat is prima. Treinen is leuker dan met 't vliegtuig, dus ik denk dat ik hiervoor ga. Bedankt voor de hulp .
    pi_70556662

    in augustus wil ik naar Birmingham. Het liefst de 12e weg en de 18e terug. Nu ben ik nogal een noob en heb ik nog nooit alleen gereisd en dus geen verstand van wat goed is en wat niet. Hoe kom ik daar het goedkoopst?
    pi_70556965
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 19:30 schreef Coraline. het volgende:

    in augustus wil ik naar Birmingham. Het liefst de 12e weg en de 18e terug. Nu ben ik nogal een noob en heb ik nog nooit alleen gereisd en dus geen verstand van wat goed is en wat niet. Hoe kom ik daar het goedkoopst?
    Je woont in Brabant, dus ik weet niet hoe goed je transport naar Weeze kunt regelen (over de grens bij Nijmegen/Venray). Maar vanaf daar vliegt Ryanair je momenteel voor ¤10 heen en weer naar Birmingham. Wel de 19e pas terug dan trouwens.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_70557605
    Wow. Ik las ergens iets over bmibaby die me zou kunnen vliegen voor ¤95 euro, maar dan klinkt ¤10 toch schappelijker haha. Heb je iets van een site? Heel erg bedankt trouwens, naar Weeze kom ik wel!
    pi_70557712
    quote:
    Op woensdag 1 juli 2009 19:57 schreef Coraline. het volgende:
    Wow. Ik las ergens iets over bmibaby die me zou kunnen vliegen voor ¤95 euro, maar dan klinkt ¤10 toch schappelijker haha. Heb je iets van een site? Heel erg bedankt trouwens, naar Weeze kom ik wel!
    www.ryanair.com

    Als je ook nog een tas wilt inchecken komt er nog ¤20 bij (maar bij BMI is dit ook al gauw ¤33). Creditcardbetaling kost je ook nog ¤10 maar daar kan je nog omheen met een Entropay-account (zie Ryanair-topic )
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_70557778
    Oh dear
    Ik zie Weeze trouwens niet staan als vertrekpunt. En kan er alleen betaald worden met CC? Dankjewel voor je moeite in ieder geval, ik zal aan het lezen slaan!
    pi_70557811
    Dusseldorf (Weeze), en alleen CC ja
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_70586167
    Wil april 2010 (3 weken) naar Maleisië. Als ik nu zou boeken bij Air Asia kost me dat max. 400 euro (incl. alles + retour Londen). Verstandig om nu al gewoon te boeken of kan t nog goedkoper?
      donderdag 2 juli 2009 @ 18:52:12 #96
    246373 Idler
    Simplicity!
    pi_70587273
    Wat zijn de goedkoopste maatschappijen om vanuit Nederland (of eventueel Brussel/Düsseldorf) naar de VS (oostkust) te vliegen?

    De goedkoopste die ik kan vinden is Aer Lingus. Iemand tips?
    It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
    A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
      donderdag 2 juli 2009 @ 18:54:41 #97
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_70587324
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 18:52 schreef Idler het volgende:
    Wat zijn de goedkoopste maatschappijen om vanuit Nederland (of eventueel Brussel/Düsseldorf) naar de VS (oostkust) te vliegen?

    De goedkoopste die ik kan vinden is Aer Lingus. Iemand tips?
    Eurotje of 300 Düsseldorf - New York.

    Ligt er enorm aan wanneer je wil gaan echter.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      donderdag 2 juli 2009 @ 19:00:13 #98
    246373 Idler
    Simplicity!
    pi_70587447
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef BlaZ het volgende:

    [..]

    Eurotje of 300 Düsseldorf - New York.

    Ligt er enorm aan wanneer je wil gaan echter.
    In het najaar, ik heb nog geen exacte datum. Bij welke maatschappij heb je die ¤300 gevonden?
    It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
    A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
      donderdag 2 juli 2009 @ 19:04:34 #99
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_70587549
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef BlaZ het volgende:

    [..]

    Eurotje of 300 Düsseldorf - New York.

    Ligt er enorm aan wanneer je wil gaan echter.
    359,- op dit moment (20 feb/2010)
    Via www.statravel.de

    Ik haak effe in, want weet dat het nog goedkoper moet kunnen, vorig jaar daar voor 280,- gefixt.
    Iemand nog andere goedkope aanbieders?
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_70589567
    Dank jullie wel voor de reacties, heb uiteindelijk retourvlucht bij KLM geboekt van Schiphol naar Phoenix voor 920,- had vast wel ergens beetje goedkoper gekund nog maar scheelde allemaal niet veel.

    Groetjes
      donderdag 2 juli 2009 @ 20:50:17 #101
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_70590900
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 19:00 schreef Idler het volgende:

    [..]

    In het najaar, ik heb nog geen exacte datum. Bij welke maatschappij heb je die ¤300 gevonden?
    In oktober

    $576 of 389 euro zie ik momenteel. Dat zijn al redelijke prijzen. Voor 280 euro moet je wat geluk hebben maar rond 350 euro zijn er normaal wel vluchten te vinden.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_70591008
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 18:01 schreef JTB85 het volgende:
    Wil april 2010 (3 weken) naar Maleisië. Als ik nu zou boeken bij Air Asia kost me dat max. 400 euro (incl. alles + retour Londen). Verstandig om nu al gewoon te boeken of kan t nog goedkoper?
    Het kán goedkoper Minimum voor een retour STN-KUL is momenteel ongeveer 220 euro, reken 70 voor een retourtje naar Londen en je zit op 300. Maar of de goedkope tickets in april nog beschikbaar zijn op een later moment is altijd maar de vraag

    Het ligt er ook maar een beetje aan of je het zelf een goede prijs vindt toch.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      donderdag 2 juli 2009 @ 21:21:05 #103
    246373 Idler
    Simplicity!
    pi_70591931
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 20:50 schreef BlaZ het volgende:

    [..]

    In oktober

    $576 of 389 euro zie ik momenteel. Dat zijn al redelijke prijzen. Voor 280 euro moet je wat geluk hebben maar rond 350 euro zijn er normaal wel vluchten te vinden.
    Maar via welke site/maatschappij dan? Ik kan ze niet zo goedkoop vinden.
    It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
    A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
    pi_70597690
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Het kán goedkoper Minimum voor een retour STN-KUL is momenteel ongeveer 220 euro, reken 70 voor een retourtje naar Londen en je zit op 300. Maar of de goedkope tickets in april nog beschikbaar zijn op een later moment is altijd maar de vraag

    Het ligt er ook maar een beetje aan of je het zelf een goede prijs vindt toch.
    400 euro vind ik zeker een mooie prijs maar als het voor 300 kan...waarom niet natuurlijk.
    Waar kan ik die van 220 euro vinden? In een paar dagen tijd is zelfs de maaltijd bij Air Asia 2 pond duurder geworden.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 08:22:53 #105
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_70601591
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 20:50 schreef BlaZ het volgende:

    [..]

    In oktober

    $576 of 389 euro zie ik momenteel. Dat zijn al redelijke prijzen. Voor 280 euro moet je wat geluk hebben maar rond 350 euro zijn er normaal wel vluchten te vinden.
    Absoluut.
    www.ebookers.nl
    www.vliegwinkel.nl
    www.statravel.de
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_70602656
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef JTB85 het volgende:

    [..]

    400 euro vind ik zeker een mooie prijs maar als het voor 300 kan...waarom niet natuurlijk.
    Waar kan ik die van 220 euro vinden? In een paar dagen tijd is zelfs de maaltijd bij Air Asia 2 pond duurder geworden.
    Ik zag ze aan het begin van de week nog voor 220 in april.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
      vrijdag 3 juli 2009 @ 13:02:30 #107
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_70609337
    Blijft toch altijd wel lastig vluchten boeken. Ik zit zelf nog met vlucht naar Mexico City.
    Direct naar Mexico City is 912 euro atm.
    Maar retourtje cancun 599,- dus kan ook losse binnenlandse vlucht erbij doen maar dat is zoveel gedoe.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
      vrijdag 3 juli 2009 @ 16:10:41 #108
    230418 waterkip
    Klaar?Ik niet!
    pi_70616246
    Ik wil op 6 september van Rotterdam naar Alicante
    Twee personen en de 22 weer terug
    Marge van een paar dagen is mogelijk voor zowel vertrek als terugkomst.
    Ten Yellow Pointy Kities
    Eleven Blue Egyptians
    If it wern't so purdy I'd call it skin flute
    pi_70630123
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 13:02 schreef BlaZ het volgende:
    Blijft toch altijd wel lastig vluchten boeken. Ik zit zelf nog met vlucht naar Mexico City.
    Direct naar Mexico City is 912 euro atm.
    Maar retourtje cancun 599,- dus kan ook losse binnenlandse vlucht erbij doen maar dat is zoveel gedoe.
    Ik weet niet wanneer je wilt gaan, maar binnenlandse vluchten in Mexico zijn nu (tot ongeveer eind augustus) ook niet erg goedkoop... Zal je op de totaalprijs ongeveer 100 euro schelen, met misschien een extra dag reizen.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_70632159
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 09:22 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Ik zag ze aan het begin van de week nog voor 220 in april.
    Waar zag je dat dan en met wie? Heb ze namelijk ook gezien bij Air Asia afgelopen week. Zijn nu alleen alweer wat duurder.
    pi_70632466
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 00:38 schreef JTB85 het volgende:

    [..]

    Waar zag je dat dan en met wie? Heb ze namelijk ook gezien bij Air Asia afgelopen week. Zijn nu alleen alweer wat duurder.
    Bij AirAsia dus De echt goedkope fares op de London route gaan snel altijd daar.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_70632958
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 00:49 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Bij AirAsia dus De echt goedkope fares op de London route gaan snel altijd daar.
    Logisch natuurlijk Naja 285 euro vanaf Londen vind ik ook mooi. Binnenkort zal je ook voor mei kunnen boeken gok ik. Misschien dat ik daar nog de laagste tarieven kan scoren.
    pi_70637760
    Zou iemand met me mee kunnen kijken?
    Ik zoek tickets van Amsterdam naar San Diego en Las Vegas naar Amsterdam.
    Dus ik zo zoeken enzo, op cheaptickets en expedia en alles. Komt erop neer dat het voor 2 personen bijna 1400 euro kost.

    Dus ik ging eens kijken via Delta Airlines zelf. Normaal is dat altijd duurder meen ik.
    En daar zou het 950 euro voor 2 personen zijn? 475 euro per persoon? Voor AMS-SD LV-AMS?
    Ik zit natuurlijk kwijlend achter mijn laptop, klaar om te boeken. Maar ik geloof niet dat het zo goedkoop is.

    Welke fokker wil zo lief zijn om mee te kijken en mijn zeepbel te laten spatten?
    www.delta.com. Vertrek Amsterdam 31 augustus 2009, anytime naar San Diego. Ik koos voor overstap Atlanta met 2 uur 45 layover. Terugvlucht Las Vegas 21 september 2009 anytime naar Amsterdam. Overstap Atlanta 3 uur 30 layover.

    Ik moet het zo doen omdat hij anders steeds aangeeft dat mijn zoekoptie is verlopen.
    Hij geeft serieus aan price per person full trip $661,13.

    Ik wacht met spanning af! Thanks!
    Proud property of hollander172
    pi_70639888
    Die 661,13 is in Euro's en niet in Dollars. En het is het bedrag voor de enkele reis, dus totaal komt op minimaal 2x 661,13 = ¤1322,26

    Binnenlandse vluchten kosten je ook nog $15 per vlucht voor je tas/koffer.
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_70639905
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 11:52 schreef Anubis1984 het volgende:Welke fokker wil zo lief zijn om mee te kijken en mijn zeepbel te laten spatten?
    www.delta.com. Vertrek Amsterdam 31 augustus 2009, anytime naar San Diego. Ik koos voor overstap Atlanta met 2 uur 45 layover. Terugvlucht Las Vegas 21 september 2009 anytime naar Amsterdam. Overstap Atlanta 3 uur 30 layover.


    Ik wacht met spanning af! Thanks!
    Ik kom bij delta.com uit op 661 euro pp (430 is het bedrag zonder tax).

    cheaptickets.com komt overigens op 927 USD uit
    pi_70653779
    Thanks voor het meekijken. Lekker snugger weer, ik dacht dat het dollars waren
    Dan toch maar rond de 1200 betalen
    Proud property of hollander172
      zondag 5 juli 2009 @ 02:30:37 #117
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_70658306
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef henkSX het volgende:

    [..]

    Ik weet niet wanneer je wilt gaan, maar binnenlandse vluchten in Mexico zijn nu (tot ongeveer eind augustus) ook niet erg goedkoop... Zal je op de totaalprijs ongeveer 100 euro schelen, met misschien een extra dag reizen.
    1-23 augustus.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_70668012
    Ik wil in halverwege oktober twee weken naar Philadelphia/ New York.

    Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat je dan het beste drie maanden van te voren moet boeken.

    Dus via vliegtarieven kwam ik op een ticket ams-phi voor minimaal 373 euro met Lufthansa. Maar ik vlieg voor een tientje meer liever met BA, ook ivm overstaptijd in London ipv lange overstaptijd in Washington via Lufthansa.

    Mijn vraag is nu of ik het beste deze ticket kan boeken of nog even moet wachten dat de vliegtickets nog meer dalen?
    pi_70679744
    Normaal kan ik zelf wel de goedkoopste vluchten vinden maar momenteel zie ik door de bomen het bos niet meer.
    Mijn vriendin wil rond 23 juli (mag ook wel iets later) vliegen naar Johannesburg en dan pas over 3 maanden terug vliegen.

    Het moet een rechtstreekse vlucht zijn. Maar tot nu toe vinden we alleen tickets van 1300 en omhoog en dat is wel heel overdreven. Hebben jullie nog ideeen waar ik goedkopere rechtstreekse vluchten kan vinden ?
    - - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
      zondag 5 juli 2009 @ 21:42:58 #120
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_70681627
    De prijzen voor vluchten in Augustus liggen tijdens vakantie periode gewoon erg hoog.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_70683116
    quote:
    Op zondag 5 juli 2009 20:52 schreef RPG het volgende:
    Normaal kan ik zelf wel de goedkoopste vluchten vinden maar momenteel zie ik door de bomen het bos niet meer.
    Mijn vriendin wil rond 23 juli (mag ook wel iets later) vliegen naar Johannesburg en dan pas over 3 maanden terug vliegen.

    Het moet een rechtstreekse vlucht zijn. Maar tot nu toe vinden we alleen tickets van 1300 en omhoog en dat is wel heel overdreven. Hebben jullie nog ideeen waar ik goedkopere rechtstreekse vluchten kan vinden ?
    Als je rechtstreeks wil, dan kun je alleen maar met KLM vanaf Schiphol.

    Met een overstap is 900 euro ongeveer een normale prijs met South African via Dusseldor of London.

    Let er wel op dat je een periode kiest van maximaal 90 dagen in verband met visa eisen.
      maandag 6 juli 2009 @ 01:08:30 #122
    25878 MOD
    Hee!! Bob is aan het kotsen!!
    pi_70688621
    Hee mensen. Ik snap echt de ballen van reizen door Europa, want ik doe het nooit. Maar nou lijkt mij een trip naar Berlijn voor een paar dagen niet zo lastig te boeken. Ik wordt alleen overspoeld door tientalle reismogelijkheden die allemaal claimen de goedkoopste te zijn, maar als nog uit kom op een bedrag van 250 voor een retourtje. Ik moet ook nog kunnen eten en overnachten en ik heb eerlijk gezegd heul niet zo veel geld. Ik vraag me af of iemand me hier mee kan helpen want ik wil dolgraag uiterlijk donderdag middag daar arriveren ( ik wil graag dit mee maken )

    Waar vandaan: Amsterdam of Rotterdam lijkt mij een goed centraal punt om te vertrekken. Trein, lijkt mij het goedkoopst. Als het maar zo goedkoop mogelijk is dus Reistijd maakt me niet uit als ik maar in de middag kan aankomen.

    Wanneer: Vanaf donderdag ochtend of woensdag nacht. Ik wil er minimaal 3 dagen blijven, daarna maakt me de terugkeerdatum niet echt uit.

    Hoe? Ze goedkoop mogelijk!

    Op welke manier? Zolang het maar cheap is. Geldt voor alles, zegmaar overnachtingen ook.

    Of ik alleen ga of met iemand anders weet ik nog niet maar het lijkt me pretty damn awesome om het mee te maken dus het maakt me niet uit, het financiële plaatje moet alleen wel passen in mn budget...

    Hier een filmpje van 2006

    Nogmaals ik heb totaal geen ervaring met het boeken van reizen. Ik heb wel het een en ander zitten lezen maar het zo damn ingewikkeld met al die nep-goedkope acties waardoor het niet meer geloofwaardig is allemaal...

    Als iemand mij hier mee een eind op weg kan helpen ben ik je eeuwig (of in ieder geval heel erg lang) dankbaar

    Groeten!

    [ Bericht 3% gewijzigd door MOD op 06-07-2009 01:20:11 ]
    Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
    pi_70689746
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 01:08 schreef MOD het volgende:

    Wanneer: Vanaf donderdag ochtend of woensdag nacht. Ik wil er minimaal 3 dagen blijven, daarna maakt me de terugkeerdatum niet echt uit.

    Bedoel je aanstaande donderdag ? Of mag het ook over een paar weken zijn ?

    Voor aanstaande woensdag kun je nog met www.eurolines.nl voor 90 euro een retourtje krijgen (en nog 10 euro minder als je jonger dan 25 bent). Zit je wel een nachtje in de bus.

    Een enkeltje met de trein kost je via www.bahn.de 59 euro voor de trein van 8.58 op donderdag.
    pi_70839632
    Vaak vind ik zelf wel wat moois maar kom er deze keer niet helemaal uit. Vriendin van mij wil 1 of 2 augustus vanuit Barcelona met vliegtuig terug naar Nederland (geen voorkeur).

    Opties?

    Mocht een retour goedkoper zijn dan is dat natuurlijk ook een idee. Dank.
    pi_70842587
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 10:00 schreef JTB85 het volgende:
    Vaak vind ik zelf wel wat moois maar kom er deze keer niet helemaal uit. Vriendin van mij wil 1 of 2 augustus vanuit Barcelona met vliegtuig terug naar Nederland (geen voorkeur).

    Opties?

    Mocht een retour goedkoper zijn dan is dat natuurlijk ook een idee. Dank.
    Barcelona Reus enkeltje +- 50 euro naar Eindhoven.
    Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
    Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
    pi_70855613
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 11:30 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

    [..]

    Barcelona Reus enkeltje +- 50 euro naar Eindhoven.
    Was het maar waar, Barcelona is deze zomer een van de meest populaire bestemmingen. Voor 2 augustus betaal je voor die vlucht +- 144 euro + plus bagagekosten.
    pi_70856569
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 10:00 schreef JTB85 het volgende:
    Vaak vind ik zelf wel wat moois maar kom er deze keer niet helemaal uit. Vriendin van mij wil 1 of 2 augustus vanuit Barcelona met vliegtuig terug naar Nederland (geen voorkeur).

    Opties?

    Mocht een retour goedkoper zijn dan is dat natuurlijk ook een idee. Dank.
    Reus naar Eindhoven op 2 augustus komt op zo'n 115 euro inclusief tax, bagage etc. Goedkoper is er in het weekend niet te krijgen.
    pi_70858215
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 18:26 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Reus naar Eindhoven op 2 augustus komt op zo'n 115 euro inclusief tax, bagage etc. Goedkoper is er in het weekend niet te krijgen.
    Zo zie je maar weer hoe de prijs kan veranderen in een half uurtje
    pi_70871805
    Heeft iemand ervaring met treinen in zuid frankrijk?

    Ik wil vanaf Marseille Aix-Provence Airport(mp2) per trein naar saint raphaël/ saint tropez of saint maxime. Iig iets wat daar dichtbij in de buurt is.

    Nu zie ik op tgv-europe enzo dat je perse een ticket moet reserveren.. maarja stel met vertragingen ben je je geld+ticket kwijt

    Is er niet gewoon een regionale trein die vanaf het airport(of in de buurt er van) rijdt richting bovengenoemde plaatsen?
    pi_70872025
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 11:19 schreef mic_forever het volgende:
    Heeft iemand ervaring met treinen in zuid frankrijk?

    Ik wil vanaf Marseille Aix-Provence Airport(mp2) per trein naar saint raphaël/ saint tropez of saint maxime. Iig iets wat daar dichtbij in de buurt is.

    Nu zie ik op tgv-europe enzo dat je perse een ticket moet reserveren.. maarja stel met vertragingen ben je je geld+ticket kwijt

    Is er niet gewoon een regionale trein die vanaf het airport(of in de buurt er van) rijdt richting bovengenoemde plaatsen?
    Ja, er is nu net een station geopend bij de luchthaven. Je moet er wel met een busje vanaf de luchthaven naar toe. Vanaf dat sation kun je met een regionale trein naar Marseille StCharles en dan weer verder.
    Als je met de TGV gaat, moet je altijd reserveren, maar dat kan ook nog ter plekke. Je kan dan vanaf MP2 de bus nemen naar Aix en Provence en dan verder.
    pi_70877063
    Ik wil graag een paar dagen naar Berlijn, en vanuit berlijn goedkoop naar een strandvakantie. Het liefst portugal of zuid-frankrijk.
    En dan voor niet al te hoge prijs weer terug naar Nederland, heeft iemand tips?
    pi_70901244
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 11:34 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Ja, er is nu net een station geopend bij de luchthaven. Je moet er wel met een busje vanaf de luchthaven naar toe. Vanaf dat sation kun je met een regionale trein naar Marseille StCharles en dan weer verder.
    Als je met de TGV gaat, moet je altijd reserveren, maar dat kan ook nog ter plekke. Je kan dan vanaf MP2 de bus nemen naar Aix en Provence en dan verder.
    Oke bedankt
    pi_71015304
    Vanaf Nederland (Brussel, Dusseldorf Weeze, Dortmund geen probleem(
    Waarheen Barcelona centraal
    Wanneer heen Dag voor onderstaande data, afhankelijk van prijzen
    Wanneer terug Dag na onderstaande data, afhankelijk van prijzen
    Hoe Vliegtuig
    Budget Zo goedkoop als mogelijk aub

    31-aug 20-sep 4-okt 25-okt 8-nov 29-nov 13-dec 3-jan 17-jan 7-feb 21-feb 28-feb 14-mrt 24-mrt 4-apr 14-apr 25-apr 5-mei 16-mei

    Any advice?
    pi_71019639
    Dat zijn zeker de data van de thuiswedstrijden van Barca?
    pi_71034753
    Vanaf: Nederland (Utrecht)
    Waarheen: Poznan, Polen
    Wanneer heen: ik moet er 26 juli zijn
    Wanneer terug: 8 augustus
    Hoe: maakt niet uit
    Budget: zo goedkoop mogelijk

    Ik heb eurolines al gekeken, was 135 euro, een andere optie was Wizz Air vanuit Dortmund, en daarheen met de trein. Ik heb echter slechte verhalen gehoord over Wizz Air. Heeft iemand een goede optie?

    /edit: toch eurolines geboekt Was uiteindelijk met studenten/CJP-korting 115 euro retour.

    [ Bericht 19% gewijzigd door Giraffe op 16-07-2009 17:02:45 ]
    pi_71036842
    Ik krijg echt niets fatsoenlijks gevonden... een uitdaging!

    Vanaf: Ergens in Japan, grote stad niet vanuit Osaka
    Waarheen: Beijing, China
    Wanneer heen: 18 oktober +/- 1 dag (enkele reis)
    Hoe: zo snel mogelijk, boot of vliegtuig
    Budget Zo goedkoop mogelijk
    pi_71086756
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 15:56 schreef Tano_Stargazers het volgende:
    Ik krijg echt niets fatsoenlijks gevonden... een uitdaging!

    Vanaf: Ergens in Japan, grote stad niet vanuit Osaka
    Waarheen: Beijing, China
    Wanneer heen: 18 oktober +/- 1 dag (enkele reis)
    Hoe: zo snel mogelijk, boot of vliegtuig
    Budget Zo goedkoop mogelijk
    Al gekeken bij JAL express of ANA?
      zaterdag 18 juli 2009 @ 02:40:56 #138
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_71086873
    quote:
    Op woensdag 15 juli 2009 21:55 schreef TomComCo het volgende:
    Vanaf Nederland (Brussel, Dusseldorf Weeze, Dortmund geen probleem(
    Waarheen Barcelona centraal
    Wanneer heen Dag voor onderstaande data, afhankelijk van prijzen
    Wanneer terug Dag na onderstaande data, afhankelijk van prijzen
    Hoe Vliegtuig
    Budget Zo goedkoop als mogelijk aub

    31-aug 20-sep 4-okt 25-okt 8-nov 29-nov 13-dec 3-jan 17-jan 7-feb 21-feb 28-feb 14-mrt 24-mrt 4-apr 14-apr 25-apr 5-mei 16-mei

    Any advice?
    Ryanair. ff checken vanaf Eindhoven en Weeze.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_71104783
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 02:28 schreef F04 het volgende:

    [..]

    Al gekeken bij JAL express of ANA?
    Jazeker. JAL Express moet je boeken via de site van JAL, tenzij je Japans kunt. Daar kan ik echter niet doorklikken als ik een vlucht vind :S?

    ANA vraagt maar lieft 1430 euro voor een enkeltje. Dat moet goedkoper kunnen.

    Thanks!
    pi_71110402
    is rond de 600¤ acceptabel?
    pi_71110488
    Buenos Aires - Bogota

    Begin augustus, 2 weken later weer terug. Dat zijn flexible
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_71113423
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 03:08 schreef alphacharlie het volgende:
    is rond de 600¤ acceptabel?
    Dat betaal ik ook voor de retourvlucht vanuit Europa. Over het algemeen is vliegen heel goedkoop in Azië, hoe komt het dan dat deze (volgens mij toch veel gevlogen route) zo ontzettend duur is?

    Waar kost het 600 euro?

    Thanks!
    pi_71117671
    beetje vreemde prijsstelling voor europese maatstaven.

    icn-pek kost maar ¤70, en dan bv HND-FUK-ICN met JAL voor ¤515
    retour tokyo-pek kost ¤450 met ana
      zondag 19 juli 2009 @ 16:10:53 #144
    47513 StrikerZeljko
    Hala Madrid!
    pi_71121159
    Vanaf Nederland
    Waarheen Rome
    Wanneer heen 21-22-23 September
    Wanneer terug 28-29 September
    Hoe Vliegtuig
    Budget Zo goedkoop als mogelijk aub
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
    pi_71121493
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 14:15 schreef alphacharlie het volgende:
    beetje vreemde prijsstelling voor europese maatstaven.

    icn-pek kost maar ¤70, en dan bv HND-FUK-ICN met JAL voor ¤515
    retour tokyo-pek kost ¤450 met ana
    Dan ligt het in ieder geval niet aan mij

    De boot van Japan naar Zuid-Korea kan eventueel ook wel. En dan doorvliegen.
    Mocht er iemand nog een directe vlucht vinden, dan is dat natuurlijk wel veel beter!

    Thanks
    pi_71133611
    Vanaf Nederland
    Waarheen Turkije
    Wanneer heen 23~26 Juli
    Wanneer terug 15~20 Augustus
    Hoe Vliegtuig
    Budget Zo goedkoop mogelijk aub

    iemand die toevallig al goedkope tickets naar turkije heeft gevonden en mij en mn gezin uit de brand wilt helpen??
    pi_71134259
    Voor 600 heen en weer naar Rio. Yeah!
      maandag 20 juli 2009 @ 02:37:51 #148
    230534 stamppot
    Stampen maarr!
    pi_71139317
    Ik ben IVM ziekte opzoek naar een goedkoop ticket naar chersonissos (Heraklion) geloof ik.
    Dit ticket voor aankomende woensdag/donderdag. Het goedkoopste wat ik vond is olympic airlines voor 238. Iemand anders nog een betere prijs?
    pi_71167987
    1. reizen van Rotterdam/Amsterdam (eventueel Eindhoven ) naar Barcelona
    2. vertrek 24 juli of een dag eerder terugkomst 31 juli of één dag later
    3. Barcelona is denk ik het handigst, dan zit ik vrij dicht bij de kust ( ik wil ergens een B&B zoeken van waaruit ik dan met een bus naar het strand kan)
    ik wil dus niet in barcelona blijven,..maar goed dit gaat off topic ,..weer even terug naar de reis
    4. het vervoers type maakt niet uit (bus trein vliegtuig of zo.)
    5. overstappen maakt niet uit, zo goedkoop mogelijk

    oh ja het gaat om een reis voor 1 persoon.

    Ik zit te denken om donderdag t/m ongeveer de 31e deze maand naar spanje te gaan om even lekker van de zon te genieten.
    In mijn speurtocht naar een goedkope manier strand ik elke keer maar weer op tickets die veel te duur zijn.
    gek genoeg lijkt de Global Pass-prijs (van de ns) ¤ 249 het goedkoopst, alhoewel ik geen idee heb, van de toeslag prijzen, maar eerdere posts doen toch vermoeden dat dit geen goede optie is

    ik heb van alles bekeken of het nu vueling of ryanair is het lijkt me allemaal zo'n 400 euro te gaan kosten voor de heen en terugreis, en dat vind ik eigenlijk te duur.

    Kan iemand ervoor zorgen dat ik niet in Nederland blijf, maar een goedkope reis vind?
      dinsdag 21 juli 2009 @ 10:26:27 #150
    246373 Idler
    Simplicity!
    pi_71172292
    Ik ben een vlucht aan het plannen via vliegtarieven.nl, maar wat me opvalt is dat ze zeggen dat de prijs die ze tonen inc belasting ed is, maar als je verder gaat in het boekingsproces wordt de prijs toch ineens een stuk hoger. Is dit normaal? Weet iemand een site die wel goed werkt?
    It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
    A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
    pi_71172376
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 10:26 schreef Idler het volgende:
    Ik ben een vlucht aan het plannen via vliegtarieven.nl, maar wat me opvalt is dat ze zeggen dat de prijs die ze tonen inc belasting ed is, maar als je verder gaat in het boekingsproces wordt de prijs toch ineens een stuk hoger. Is dit normaal? Weet iemand een site die wel goed werkt?
    waar wil je heen, wellicht kan ik je helpen?

    kijk eens op vueling.com ryaniar.com of vliegticketszoeken.nl

    [ Bericht 5% gewijzigd door cresto69 op 21-07-2009 10:38:48 ]
      dinsdag 21 juli 2009 @ 10:38:09 #152
    246373 Idler
    Simplicity!
    pi_71172566
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 10:30 schreef cresto69 het volgende:

    [..]

    waar wil je heen, wellicht kan ik je helpen?
    Dat zou helemaal mooi zijn!

    Ik wil begin oktober (liefst de 4e) naar de oostkust van de VS (Bos/NY/Was) en eind oktober weer terug (liefst de 29e/30e).

    Nu had ik een goedkope retour gevonden vanaf A'dam (heen naar Bos, terug vanaf Was) bij US Airways, maar deze werd tijdens het boeken ineens ¤150,- duurder....

    De goedkoopste die ik nu kan vinden is voor ¤370,- vanaf Brussel. Op zich geen slechte prijs, maar het zou mooier zijn als het vanaf A'dam zou kunnen.
    It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
    A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
      dinsdag 21 juli 2009 @ 10:47:20 #153
    246373 Idler
    Simplicity!
    pi_71172787
    Voor een retour AMS-NY via Iceland Air kom ik trouwens op ¤355,- uit, dat is dus al een stuk gunstiger.

    Het zou alleen nog mooier zijn om in de ene stad aan te komen en vanuit een andere te vertrekken.
    It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
    A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
    pi_71172795
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 10:38 schreef Idler het volgende:

    [..]

    Dat zou helemaal mooi zijn!

    Ik wil begin oktober (liefst de 4e) naar de oostkust van de VS (Bos/NY/Was) en eind oktober weer terug (liefst de 29e/30e).

    Nu had ik een goedkope retour gevonden vanaf A'dam (heen naar Bos, terug vanaf Was) bij US Airways, maar deze werd tijdens het boeken ineens ¤150,- duurder....

    De goedkoopste die ik nu kan vinden is voor ¤370,- vanaf Brussel. Op zich geen slechte prijs, maar het zou mooier zijn als het vanaf A'dam zou kunnen.
    is dit iets?

    R 99.00 per volw, tax EUR 248.57, res. kosten EUR 15.00
    Totaalbedrag EUR 362.57 (voor alle reizigers gezamenlijk)
    Vertrek Bestemming Datum Vertrek Aankomst Klasse Vlucht
    Amsterdam Reykjavik Keflavik Intl 04 Oct 14:00 15:10 Economy FI 503
    New York Kennedy 04 Oct 17:00 19:00 Economy FI 615

    Retour Bestemming Datum Vertr. Aank. Klasse Vlucht
    New York Kennedy Reykjavik Keflavik Intl 30 Oct 21:00 06:45 +1 Economy FI 614
    Amsterdam 31 Oct 07:50 11:50 Economy FI 502


    Reisschema:

    Vlucht 1 Icelandair FI 503
    Sun 04 Oct Vertrek 14:00 Amsterdam (AMS)
    Sun 04 Oct Aankomst 15:10 Reykjavik Keflavik Intl (KEF)
    Klasse Economy (U) status HS
    Toestel
    Vluchtschema Total Journey Time : 03:10

    Vlucht 2 Icelandair FI 615
    Sun 04 Oct Vertrek 17:00 Reykjavik Keflavik Intl (KEF)
    Sun 04 Oct Aankomst 19:00 New York Kennedy (JFK) Terminal 7
    Klasse Economy (U) status HS
    Toestel
    Vluchtschema Total Journey Time : 06:00

    Vlucht 3 Icelandair FI 614
    Fri 30 Oct Vertrek 21:00 New York Kennedy (JFK) Terminal 7
    Sat 31 Oct Aankomst 06:45 +1 Reykjavik Keflavik Intl (KEF)
    Klasse Economy (U) status HS
    Toestel
    Vluchtschema Total Journey Time : 05:45

    Vlucht 4 Icelandair FI 502
    Sat 31 Oct Vertrek 07:50 Reykjavik Keflavik Intl (KEF)
    Sat 31 Oct Aankomst 11:50 Amsterdam (AMS)
    Klasse Economy (U) status HS
    Toestel
    Vluchtschema Total Journey Time : 03:00

    Tarief
    Voor de vluchten die u heeft geselecteerd is het volgende tarief bevestigd.
    Deze zijn van toepassing zodra u de boeking heeft afgerond.
    Valuta Tarief pp Belastingen Ticket bedrag
    1 Adult EUR 99.00 248.57 347.57
    Reserveringskosten EUR 15.00 15.00

    Totaal 362.57

    gevonden via http://online.atp.nl/tc.dll?ac=return&tid=atpnl
    pi_71172855
    oh je had Iceland Air al gevonden
    ik denk dat dat wel de goedkoopste is
      dinsdag 21 juli 2009 @ 10:53:26 #156
    246373 Idler
    Simplicity!
    pi_71172933
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 10:47 schreef cresto69 het volgende:

    [..]

    is dit iets?

    R 99.00 per volw, tax EUR 248.57, res. kosten EUR 15.00
    Totaalbedrag EUR 362.57 (voor alle reizigers gezamenlijk)
    Vertrek Bestemming Datum Vertrek Aankomst Klasse Vlucht
    Amsterdam Reykjavik Keflavik Intl 04 Oct 14:00 15:10 Economy FI 503
    New York Kennedy 04 Oct 17:00 19:00 Economy FI 615

    Retour Bestemming Datum Vertr. Aank. Klasse Vlucht
    New York Kennedy Reykjavik Keflavik Intl 30 Oct 21:00 06:45 +1 Economy FI 614
    Amsterdam 31 Oct 07:50 11:50 Economy FI 502


    Reisschema:

    Vlucht 1 Icelandair FI 503
    Sun 04 Oct Vertrek 14:00 Amsterdam (AMS)
    Sun 04 Oct Aankomst 15:10 Reykjavik Keflavik Intl (KEF)
    Klasse Economy (U) status HS
    Toestel
    Vluchtschema Total Journey Time : 03:10

    Vlucht 2 Icelandair FI 615
    Sun 04 Oct Vertrek 17:00 Reykjavik Keflavik Intl (KEF)
    Sun 04 Oct Aankomst 19:00 New York Kennedy (JFK) Terminal 7
    Klasse Economy (U) status HS
    Toestel
    Vluchtschema Total Journey Time : 06:00

    Vlucht 3 Icelandair FI 614
    Fri 30 Oct Vertrek 21:00 New York Kennedy (JFK) Terminal 7
    Sat 31 Oct Aankomst 06:45 +1 Reykjavik Keflavik Intl (KEF)
    Klasse Economy (U) status HS
    Toestel
    Vluchtschema Total Journey Time : 05:45

    Vlucht 4 Icelandair FI 502
    Sat 31 Oct Vertrek 07:50 Reykjavik Keflavik Intl (KEF)
    Sat 31 Oct Aankomst 11:50 Amsterdam (AMS)
    Klasse Economy (U) status HS
    Toestel
    Vluchtschema Total Journey Time : 03:00

    Tarief
    Voor de vluchten die u heeft geselecteerd is het volgende tarief bevestigd.
    Deze zijn van toepassing zodra u de boeking heeft afgerond.
    Valuta Tarief pp Belastingen Ticket bedrag
    1 Adult EUR 99.00 248.57 347.57
    Reserveringskosten EUR 15.00 15.00

    Totaal 362.57

    gevonden via http://online.atp.nl/tc.dll?ac=return&tid=atpnl
    Erg bedankt voor het zoeken, maar zoals je inde post boven je ziet had ik deze al gevonden

    Als je misschien een manier weet om naar de ene stad heen te vliegen en vanaf een andere terug voor een leuke prijs hoor ik het graag!

    En die vlucht via Reykjavik, weet jij hoe ik dan een stopover van een dag of twee in kan bouwen?
    It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
    A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
    pi_71173217
    zonder losse vluchten zou ik het niet weten, maar misschien zijn onderstaande losse vluchten een optie?

    Vlucht 1 Icelandair FI 503
    Sun 04 Oct Vertrek 14:00 Amsterdam (AMS)
    Sun 04 Oct Aankomst 15:10 Reykjavik Keflavik Intl (KEF)
    Klasse Economy (S) status HK
    Toestel
    Vluchtschema Total Journey Time : 03:10

    Tarief
    Voor de vluchten die u heeft geselecteerd is het volgende tarief bevestigd.
    Deze zijn van toepassing zodra u de boeking heeft afgerond.
    Valuta Tarief pp Belastingen Ticket bedrag
    1 Adult EUR 167.00 67.02 234.02
    klik hier voor info Reserveringskosten EUR 15.00 15.00

    Totaal 249.02



    Vlucht 1 Icelandair FI 615
    Tue 06 Oct Vertrek 17:00 Reykjavik Keflavik Intl (KEF)
    Tue 06 Oct Aankomst 19:00 New York Kennedy (JFK) Terminal 7
    Klasse Economy (O) status HK
    Toestel
    Vluchtschema Total Journey Time : 06:00

    Tarief
    Voor de vluchten die u heeft geselecteerd is het volgende tarief bevestigd.
    Deze zijn van toepassing zodra u de boeking heeft afgerond.
    Valuta Tarief pp Belastingen Ticket bedrag
    1 Adult EUR 80.00 82.50 162.50
    klik hier voor info Reserveringskosten EUR 15.00 15.00

    Totaal 177.50

    Vlucht 1 Icelandair FI 630
    Fri 30 Oct Vertrek 21:30 Boston (BOS) East Terminal
    Sat 31 Oct Aankomst 06:30 +1 Reykjavik Keflavik Intl (KEF)
    Klasse Economy (S) status HK
    Toestel
    Vluchtschema Total Journey Time : 05:00

    Vlucht 2 Icelandair FI 502
    Sat 31 Oct Vertrek 07:50 Reykjavik Keflavik Intl (KEF)
    Sat 31 Oct Aankomst 11:50 Amsterdam (AMS)
    Klasse Economy (S) status HK
    Toestel
    Vluchtschema Total Journey Time : 03:00

    Tarief
    Voor de vluchten die u heeft geselecteerd is het volgende tarief bevestigd.
    Deze zijn van toepassing zodra u de boeking heeft afgerond.
    Valuta Tarief pp Belastingen Ticket bedrag
    1 Adult EUR 266.00 19.07 285.07
    klik hier voor info Reserveringskosten EUR 15.00 15.00

    Totaal 300.07

    resumé:
    Amsterdam - reykjavik 4 oktober 249.02
    reykjavik - JFK airport 6 oktober 177.50

    Boston - Amsterdam 30 oktober300.07

    totaal kosten 726,59 is het goedkopste waar ik op kom, vanaf washington terug zou je een vermogen kosten
    pi_71173253
    maar goed ik denk niet dat het een optie is om twee maal zoveel te betalen voor 2 dagen Reykjavik....
      dinsdag 21 juli 2009 @ 11:21:20 #159
    246373 Idler
    Simplicity!
    pi_71173634
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 11:07 schreef cresto69 het volgende:
    maar goed ik denk niet dat het een optie is om twee maal zoveel te betalen voor 2 dagen Reykjavik....
    Dat is een beetje te gek inderdaad, ik houd het denk ik gewoon op de retour AMS-NY.

    Bedankt voor het zoeken!
    It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
    A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
    pi_71173871
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 11:21 schreef Idler het volgende:

    [..]

    Dat is een beetje te gek inderdaad, ik houd het denk ik gewoon op de retour AMS-NY.

    Bedankt voor het zoeken!
    In ieder geval veel plezier dan
    pi_71187715
    Zijn er eigenlijk ook goedkope vluchten waarbij je een dagje op en neer kunt én een paar uur tijd hebt om de stad in te gaan?

    Dat je 's ochtends bijtijds vertrekt, een uurtje of twee later landt in Nice (ik noem maar iets), daar een paar uurtjes rond koeleloert om tenslotte 's avonds weer terug te vliegen? En dat alles dus voor een tientje ofzo?
    pi_71189876
    Madrid vanaf Eindhoven met Ryanair. Vlieg je echter wel 'smorgens vroeg terug uit Madrid.

    Kan met een aanbieding best onder de 10 euro maar ga er maar niet van uit.
    pi_71190074
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef k_man het volgende:
    Zijn er eigenlijk ook goedkope vluchten waarbij je een dagje op en neer kunt én een paar uur tijd hebt om de stad in te gaan?

    Dat je 's ochtends bijtijds vertrekt, een uurtje of twee later landt in Nice (ik noem maar iets), daar een paar uurtjes rond koeleloert om tenslotte 's avonds weer terug te vliegen? En dat alles dus voor een tientje ofzo?
    Dat kan vanuit Nederland eigenlijk alleen met Ryanair naar London. Maar dan moet je eigenlijk wel de dure trein naar de stad nemen om nog wat te zien.

    Vanaf Weeze is het wat meer uitzoekwerk, het makkelijkste is dan te zoeken naar een verbinding die 2x per dag gevlogen wordt. In veel gevallen vliegt hetzelfde vliegtuig van de Ryanairbasis naar de bestemming ook direct weer terug en kun je dus niet nog even rondkijken en pas de volgende dag terug.

    Andere optie is, om met een omweg weer terug te vliegen. Dat vereist nog meer uitzoekwerk, maar het kan wel.
    pi_71190103
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 19:13 schreef TN-FR het volgende:
    Madrid vanaf Eindhoven met Ryanair. Vlieg je echter wel 'smorgens vroeg terug uit Madrid.

    Kan met een aanbieding best onder de 10 euro maar ga er maar niet van uit.
    Met een nachtje op de luchthaven kun je inderdaad veel (Spaanse) bestemmingen vanaf Eindhoven doen...
    pi_71190319
    Madrid is ideaal, daar je met een klein half uurtje met de metro midden in het centrum zit.

    Dit in tegenstelling tot andere luchthavens waar Ryanair op vliegt zoals milaan malpensa of Londen stansted.
      woensdag 22 juli 2009 @ 11:52:53 #166
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_71209389
    Ik heb de mogelijkheden van één-daagse trips met Easyjet vanuit Amsterdam uitgezocht. 's ochtends weg, 's avonds terug.
    Niks voor een tientje op dit moment, maar wel voor een paar tientjes.

    De steden, de prijs en de tijd die je hebt om te plaatse te besteden:

    Madrid, 78 euro, 5 uur

    Basel, 51 euro, 6 uur

    Liverpool, 62 euro, 8 uur

    Geneve, 57 euro, 9 uur

    Milaan, 61 euro, 9 uur

    Plus mogelijkheden naar Luton, Gatwick en Stansted voor Londen, desnoods gecombineerd.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Lemans24 op 23-07-2009 10:05:27 ]
    pi_71218145
    Hé, tof.

    De genoemde uren zijn - neem ik aan - de periode tussen aankomst en vertrek, waar dus nog wat tijd vanaf gaat in verband met tijdig aanwezig zijn voor inchecken bij de terugreis, vervoer heen en terug naar de stad, etc. Dan is 5 uur erg kort (netto zijn dat er 3 ofzo), maar 9 uur Geneve is nog wel een geinig idee.

    [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2009 16:03:33 ]
    pi_71219271
    Helleeeusjen!!

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

    Vanaf: Nederland (Brussel, Dusseldorf etc ook geen probleem)

    Wanneer: Heen: 1, (liefst:) 2 augustus
    Terug: (liefst:) 22 augustus, of 23 aug.

    Waarheen: Jerez

    Hoe: Vliegtuig

    Burget: Zo min mogelijk

    Thanks
    pi_71228448
    Ik ben zelf al wezen kijken op wegolo.nl en ryanair en de goedkoopste die ik heb kunnen
    vinden is van Dusseldorf naar Sevilla bij Ryanair:
    Heen, 2 aug: 81,06 euri en terug, 20 aug: 104,38 euri

    Nu vroeg ik me af of Cadiz (mijn eigenlijke bestemming) makkelijk te bereiken is vanaf
    Sevilla met trein of bus (tips maybe? =))
    Of dat er misschien een goedkope, meer rechtstreekse vlucht gaat naar Cadiz (Jerez is het
    dichtste bij)
    pi_71231304
    Ik zie geen trein vanaf het vliegveld, dus van daar zul je de bus/taxi moeten nemen naar de stad zelf. Van daaruit gaat er wel een (stop)trein naar cadiz.

    Kijk even op de site van de Spaanse spoorwegen voor de exacte prijs. (ligt aan aantal personen, leeftijd ed.)

    http://www.renfe.es/horarios/english/index.html
    pi_71233312
    Iemand tips hoe ik het makkelijkst (binnen 1 dag) met Kerst van St. Petersburg naar Malaga kom?

    Heen: 22~24 December
    Terug: 2~5 Januari
    Hoe: Liefst zoveel mogelijk vliegtuig, stukje trein/bus/boot naar Riga/Tallinn/Helsinki mag.
    Budget: <500e

    Al geprobeerd:
    Aeroflot: vliegt alleen naar Malaga, niet terug
    Easyjet: van Tallinn naar London, London Malaga, komt niet uit qua tijden.
    Expedia: krijg ik: St. Petersburg --> Zurich --> Madrid --> Malaga - Malaga --> Barcelona --> Frankfurt --> St. Petersburg, niet bepaald relax aangezien het met 3 verschillende maatschappijen is met steeds net een uurtje overstaptijd. Als er een vertraging heeft ben ik de lul. (krijg bij Skyscanner hetzelfde)

    Tips zijn welkwom
    pi_71233947
    Probeer eens Air Berlin vanaf Helsinki! Heen en terug met tussenstop in DUS voor ¤315. Mijn eigen ervaring met Air Berlin is dat je via hun eigen website aansluitende vluchten soms/vaak als losse vluchten moet boeken (dus geen gegarandeerde aansluiting, 2maal boekingkosten e.d.), maar op een website als orbitz.com kan je de vlucht gewoon als een geheel boeken.
    pi_71236327
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 23:08 schreef superheist het volgende:
    Aeroflot: vliegt alleen naar Malaga, niet terug
    Dus uiteindelijk staan alle vliegtuigen van Aeroflot in Malaga?
    pi_71239573
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 00:20 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Dus uiteindelijk staan alle vliegtuigen van Aeroflot in Malaga?
    Ja serieus kijk maar... of alles is al volgeboekt van Malaga naar St. Petersburg, maar lijkt me beetje vreemd zo 6 maanden vantevoren

    ^Thanks alphacharlie, zal er eens naar kijken
      donderdag 23 juli 2009 @ 10:11:01 #175
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71241899
    Kan iemand eens helpen zoeken naar een vlucht van onder de 350 ¤ vanaf DUS/AMS naar JFK/EWR ? Heen 20 februari 2010, terug 25 februari 2010.
    Kom zelf niet onder de 350,- uit.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      donderdag 23 juli 2009 @ 10:34:16 #176
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_71242474
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
    Kan iemand eens helpen zoeken naar een vlucht van onder de 350 ¤ vanaf DUS/AMS naar JFK/EWR ? Heen 20 februari 2010, terug 25 februari 2010.
    Kom zelf niet onder de 350,- uit.
    353 Dusseldorf-Newark is niet slecht toch?

    Brussel-Newark is iets goedkoper: 337

    Of 443 voor Amsterdam-JFK.
      donderdag 23 juli 2009 @ 10:38:58 #177
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71242587
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 10:34 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    353 Dusseldorf-Newark is niet slecht toch?

    Brussel-Newark is iets goedkoper: 337

    Of 443 voor Amsterdam-JFK.
    Kheb em dit jaar voor 280 gekregen DUS-AMS-JFK was dat.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_71259730
    ik vlieg in september met united airlines naar washington. kan ik gewoon een biertje bestellen in het vliegtuig? en moet je hier als economy class passagier ook zwaar voor betalen? of zit dit bij de prijs van het ticket in?
    you and I ain't done Zeke!
    pi_71261055
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 19:16 schreef Johnns het volgende:
    ik vlieg in september met united airlines naar washington. kan ik gewoon een biertje bestellen in het vliegtuig? en moet je hier als economy class passagier ook zwaar voor betalen? of zit dit bij de prijs van het ticket in?
    Daar maak je je nu al druk om?
    pi_71261636
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 19:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:

    [..]

    Daar maak je je nu al druk om?
    ik zie nu dat ik het in het verkeerde topic geplaatst heb :p

    maar ik vroeg het me gewoon af, maak me er niet druk om hoor
    you and I ain't done Zeke!
    pi_71281891
    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam
    2. wanneer je wilt reizen: Heen op 10 of 11-10-2009 terug op 24-10-2009
    3. waarnaartoe je wilt reizen: New York of Philadelphia (we huren daar in ieder geval een auto dus dan maakt het niet echt uit)
    4. hoe je wilt reizen,: vliegtuig.
    5, hoeveel personen: 5
    6. budget: zo laag mogelijk, allemaal studenten.

    De prijzen zijn nu rond de 450 euro, terwijl deze twee weken terug nog zo'n 100 euro goedkoper waren.
    pi_71324168
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef k_man het volgende:
    Zijn er eigenlijk ook goedkope vluchten waarbij je een dagje op en neer kunt én een paar uur tijd hebt om de stad in te gaan?

    Dat je 's ochtends bijtijds vertrekt, een uurtje of twee later landt in Nice (ik noem maar iets), daar een paar uurtjes rond koeleloert om tenslotte 's avonds weer terug te vliegen? En dat alles dus voor een tientje ofzo?
    Een beetje rondspeuren leert dat dit - met een minimaal verblijf van 5 uur terplekke en onder de ¤ 100 - op de volgende manieren kan;

    Vanuit Amsterdam naar:
    - Barcelona
    - London Stansted / Gatwick / Luton
    - Liverpool
    - East Midlands
    - Birmingham
    - Southampton
    - Dublin
    - Geneve
    - Basel
    - Madrid
    - Milaan

    Vanuit Eindhoven naar:
    - London Stansted

    Vanuit Rotterdam naar:
    - London Luton
    - Inssbruck

    Alleen is wel de vraag hoe snel je vanaf die vliegvelden in de stad bent, om te bepalen wat je netto aan tijd overhoudt.
    pi_71324609
    Manchester vanaf Schiphol met BMIbaby kan denk ik ook nog wel. En met Jet2 wellicht ook.

    Van de bovenstaande lijst zijn Madrid, Barcelona en Geneve het beste goedkoop en snel te bereiken vanaf de luchthaven, Manchester is denk ik het snelste en London Stansted alleen als je daar veel voor wil betalen. Basel, Liverpool en Dublin vallen er een beetje tussenin (kosten een paar euro, maar duurt wel even als het tegenzit).
    Birmingham, Southampton en Innsbruck ken ik niet
    pi_71324698
    Barcelona is niet goedkoop vind ik? Vaak rond de 200 euro (behalve op een verdwaalde prijs in november)
    pi_71325637
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:58 schreef DutchTrain het volgende:
    Manchester vanaf Schiphol met BMIbaby kan denk ik ook nog wel. En met Jet2 wellicht ook.
    Klopt, Manchester (bmibaby) kan inderdaad ook.
    quote:
    Van de bovenstaande lijst zijn Madrid, Barcelona en Geneve het beste goedkoop en snel te bereiken vanaf de luchthaven, Manchester is denk ik het snelste en London Stansted alleen als je daar veel voor wil betalen. Basel, Liverpool en Dublin vallen er een beetje tussenin (kosten een paar euro, maar duurt wel even als het tegenzit).
    Birmingham, Southampton en Innsbruck ken ik niet
    Ah, dank. Behalve dat speelt de beschikbare tijd terplekke ook nog mee. De steden met meer dan 8 uur zijn: London (Stansted, 9:25 / Gatwick 9:30 / Luton 10:10), Liverpool (9:45), Souyhampton (8:15) en Geneve (8:15).
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:26:05 #186
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71328448
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef TN-FR het volgende:
    1. waarvandaan je wilt reizen: Amsterdam
    2. wanneer je wilt reizen: Heen op 10 of 11-10-2009 terug op 24-10-2009
    3. waarnaartoe je wilt reizen: New York of Philadelphia (we huren daar in ieder geval een auto dus dan maakt het niet echt uit)
    4. hoe je wilt reizen,: vliegtuig.
    5, hoeveel personen: 5
    6. budget: zo laag mogelijk, allemaal studenten.

    De prijzen zijn nu rond de 450 euro, terwijl deze twee weken terug nog zo'n 100 euro goedkoper waren.
    Goedkoper dan 400 heb ik ze vanaf Amsterdam nog niet gezien hoor. Als je vanaf DUsseldorf gaat kan ik nog wel op 360 komen, via Amsterdam.
    www.statravel.de
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_71348809
    28,29 of 30 augustus, moet ik van barcelona naar madrid. Moet ik gaan vliegen treinen of bussen?
    pi_71350748
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 21:11 schreef snappik het volgende:
    28,29 of 30 augustus, moet ik van barcelona naar madrid. Moet ik gaan vliegen treinen of bussen?
    Als je nu online boekt op renfe.es, kost een enkeltje met de nieuwe hogesnelheidstrein op zaterdag je maar ¤ 43,80. Het vliegtuig is een tientje duurder, maar in totaal doe je er dan net zo lang over. Met de bus ben je vier keer zo lang onderweg en zal niet veel goedkoper zijn.
    pi_71351564
    quote:
    Als je nu online boekt op renfe.es, kost een enkeltje met de nieuwe hogesnelheidstrein op zaterdag je maar ¤ 43,80. Het vliegtuig is een tientje duurder, maar in totaal doe je er dan net zo lang over. Met de bus ben je vier keer zo lang onderweg en zal niet veel goedkoper zijn.
    ja dat las ik ook maar toen ik 'adultos' invoerde werd het al meer dan 100. Zou een auto huren geen goede oplossing zijn?
    pi_71351718
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 22:41 schreef snappik het volgende:
    ja dat las ik ook maar toen ik 'adultos' invoerde werd het al meer dan 100. Zou een auto huren geen goede oplossing zijn?
    Je moet kiezen voor het 'web' tarief, niet voor het normale 'adulto' tarief.

    Met de auto ben je ook veel langer onderweg en kom je ook zeker op de 100 euro.
    pi_71353110
    Via ebookers , 43 euro.. lijkt me wel goed, sochtens ophalen in barcelona en savonds afgooien in madrid goed geregeld
    pi_71363817
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 23:27 schreef snappik het volgende:
    Via ebookers , 43 euro.. lijkt me wel goed, sochtens ophalen in barcelona en savonds afgooien in madrid goed geregeld
    6-7 uur rijden met de auto en ook nog 40 euro brandstof erbij... het is maar waar je zin in hebt
      maandag 27 juli 2009 @ 14:13:26 #193
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_71364805
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 13:45 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    6-7 uur rijden met de auto en ook nog 40 euro brandstof erbij... het is maar waar je zin in hebt
    idd, RENFE is the way to go!

    Die 43,80 is echt een heel mooie prijs en je reist comfortabel van hartje stad naar hartje stad.
    pi_71377292
    Wil in october een weekje naar Philadelphia om enkele concerten te bezoeken. Vertrek vanaf Amsterdam of Düsseldorf of eventueel Brussel. Vertrek rond de 11e en terug rond 18e. Heb al een beetje zitten neuzen maar geen rechtstreekse vlucht kunnen vinden. Iemand die enig idee heeft van de voordeligste vluchten met een flexibele overstaptijd?
    pi_71417803
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 21:18 schreef rockin_the_lowland het volgende:
    Wil in october een weekje naar Philadelphia om enkele concerten te bezoeken. Vertrek vanaf Amsterdam of Düsseldorf of eventueel Brussel. Vertrek rond de 11e en terug rond 18e. Heb al een beetje zitten neuzen maar geen rechtstreekse vlucht kunnen vinden. Iemand die enig idee heeft van de voordeligste vluchten met een flexibele overstaptijd?
    US Airways voor 430 euro rechtstreeks vanaf Amsterdam bij vliegtarieven.nl
      woensdag 29 juli 2009 @ 16:49:44 #196
    238231 3FMaster
    Wat dacht je anders?
    pi_71433026
    Ik wil graag op 3 september naar Annecy FR gaan, met de trein. Op welke site kan ik dan het beste kijken? nshispeed.nl of de site's van SNCF, DB?
    Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
      woensdag 29 juli 2009 @ 17:09:32 #197
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_71433612
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef 3FMaster het volgende:
    Ik wil graag op 3 september naar Annecy FR gaan, met de trein. Op welke site kan ik dan het beste kijken? nshispeed.nl of de site's van SNCF, DB?
    TGV Europe is daar een handige site voor.

    Rotterdam-Annecy is op TGVEurope 81 euro voor een enkele reis op 3 september.

    Op NS Hispeed niet te vinden overigens.
    pi_71517606
    Heeft iemand een goedkopere manier om van Nederland naar Australie te komen dan dit:

    Ryanair: EIndhoven-Londen STN
    Airasia: London STN - Kuala Lumpur
    Airasia: Kuala Lumpour - Melbourne


    Dit zou alles bij mekaar rond de 500 euro kosten voor een enkeltje, Biedt iemand beter?
    pi_71533850
    quote:
    Op zaterdag 1 augustus 2009 16:53 schreef pickup52 het volgende:
    Heeft iemand een goedkopere manier om van Nederland naar Australie te komen dan dit:

    Ryanair: EIndhoven-Londen STN
    Airasia: London STN - Kuala Lumpur
    Airasia: Kuala Lumpour - Melbourne


    Dit zou alles bij mekaar rond de 500 euro kosten voor een enkeltje, Biedt iemand beter?
    Wanneer wil je gaan? en wil je alleen maar een enkeltje?
    Denk niet dat je Australie binnenkomt met alleen een enkeltje.

    Ik zie al tarieven van 377,- retour London-Kuala Lumpur met Airasia en retourtje KL-Melbourne voor +-300 euro.Retourtje naar Londen toe kan ook heel goedkoop.
    Voor 500 enkel kan je bv met Emirates vanaf Dusseldorf naar Melbourne.

    [ Bericht 15% gewijzigd door Walking_On_Sunshine op 02-08-2009 12:50:37 ]
    Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
    Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
      maandag 3 augustus 2009 @ 08:18:34 #200
    20343 SnuggLe
    Drs. Betweter
    pi_71556153
    Rijswijk - Munchen, heen op vrijdag de 27ste augustus, terug de 29ste.
    Vliegen lijkt geen optie (300 euro)..
    pi_71568816
    Ik wil 8 november van Hanoi (Vietnam) naar Luang Prabang (Laos) en op 16 novmber doo rnaar Chiang Mai (Thailand). Dat kan met Lao Airlines, maar die hebben nu niet de beste reputatie qua veiligheid. Iemand alternatieven?

    Thanks!
    pi_71570698
    Lao Airlines is prima hoor Maar als je het niet vertrouwt, Vietnam Airlines vliegt ook Hanoi > Luang Prabang.

    Luang Prabang > Chiang Mai is de enige optie als je Lao Airlines wilt vermijden om via Bangkok te vliegen met Bangkok Airways, maar dat kost je wel wat ¤¤¤. Of de bus
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:56:38 #203
    152076 Europees
    Op naar een Federale EU
    pi_71583871
    Na zoveel uren al gezocht te hebben ben ik het een beetje zat te worden, misschien dat iemand mij hier de verlossende tip/website kan geven!

    Ik ben opzoek naar een goedkope vlucht (treinreis zou eventueel ook mogen!!) naar een van de volgende steden: Londen, Praag, Stockholm, Oslo, Kopenhagen! De bedoeling is dat we (ik en vriendinlief) een dagje blijven en dan weer teruggaan! Om er toch even tussenuit geweest te zijn, en vrienden van ons op te zoeken!

    Iemand die me kan helpen? Bij Ryanair heb ik al zitten zoeken, maar ik kwam op zulke idiote bedragen uit!
    Ik woon bij Den Haag, dus Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven zijn allebei mogelijk!

    EDIT: Vergeten te vermelden dat het dus gaat over de periode van 9 tot 19 augustus!

    [ Bericht 7% gewijzigd door Europees op 04-08-2009 10:56:55 ]
    Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
    pi_71583884
    Hoe oud ben je?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 03:07:18 #205
    152076 Europees
    Op naar een Federale EU
    pi_71583945
    Ik ben 19 en mn vriendin is 27
    Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
    pi_71584815
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 03:07 schreef Europees het volgende:
    Ik ben 19 en mn vriendin is 27
    Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
    "Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
    Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
    "En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:19:43 #207
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_71584940
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 02:56 schreef Europees het volgende:
    Ik ben opzoek naar een goedkope vlucht (treinreis zou eventueel ook mogen!!) naar een van de volgende steden: Londen, Praag, Stockholm, Oslo, Kopenhagen! De bedoeling is dat we (ik en vriendinlief) een dagje blijven en dan weer teruggaan! Om er toch even tussenuit geweest te zijn, en vrienden van ons op te zoeken!

    Iemand die me kan helpen? Bij Ryanair heb ik al zitten zoeken, maar ik kwam op zulke idiote bedragen uit!
    Ik woon bij Den Haag, dus Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven zijn allebei mogelijk!
    Ryanair: Eindhoven-Londen Stansted

    22 september heen, 23 september terug.

    Voor 2 euro incl.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:57:36 #208
    152076 Europees
    Op naar een Federale EU
    pi_71587841
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 08:19 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    Ryanair: Eindhoven-Londen Stansted

    22 september heen, 23 september terug.

    Voor 2 euro incl.
    Thanks, maar ik was vannacht met m'n slaapkop helemaal de datums vergeten, het gaat over 9 tot 19 augustus!
    Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:43:33 #209
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_71588997
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 10:57 schreef Europees het volgende:

    [..]

    Thanks, maar ik was vannacht met m'n slaapkop helemaal de datums vergeten, het gaat over 9 tot 19 augustus!
    Hm, dan is het natuurlijk een stuk duurder, want kort vantevoren en hoogseizoen.
    Even snel in Skyscanner gezocht:

    Eindhoven-Londen
    18-19 augustus
    51 euro (Ryanair)

    Eindhoven-Praag
    9-10 augustus
    70 euro (Wizzair)

    Eindhoven-Stockholm
    17-19 augustus (2 dagen)
    66 euro (Ryanair)

    Amsterdam-Oslo
    18-19 augustus
    118 euro (Norwegian)

    Of Londen en Oslo samen! (misschien op het vliegveld afspreken dan?)
    Eindhoven-Londen-Oslo
    17-18 augustus
    80 euro (Ryanair)
    pi_71589830
    Rond 23 augustus naar Birmingham, vanaf een vliegveld in of nabij Nederland. Met de trein vanaf een vliegveld in Londen verder is natuurlijk een mogelijkheid. Iemand tips?
    Eins, zwei, hoeplakai.
      dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:43:15 #211
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_71590574
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 12:16 schreef jakkop het volgende:
    Rond 23 augustus naar Birmingham, vanaf een vliegveld in of nabij Nederland. Met de trein vanaf een vliegveld in Londen verder is natuurlijk een mogelijkheid. Iemand tips?
    Die is makkelijk!
    22 augustus met Ryanair vanaf Weeze voor een tientje direct naar Birmingham. Goede reis.
    pi_71619815
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 18:36 schreef Thetallguy het volgende:
    Lao Airlines is prima hoor Maar als je het niet vertrouwt, Vietnam Airlines vliegt ook Hanoi > Luang Prabang.

    Luang Prabang > Chiang Mai is de enige optie als je Lao Airlines wilt vermijden om via Bangkok te vliegen met Bangkok Airways, maar dat kost je wel wat ¤¤¤. Of de bus
    Thanks. Is vietnam airlines en lao airlines niet gewoon een code-share?
    Bangkok airways is wel erg duur inderdaad en kost tijd. Dan toch maar gewoon Lao Airlines.
    pi_71620699
    Vietnam Airlines vliegt ook zelf -ik meen- 6x in de week met een Fokker 70 die route. Overige vluchten zijn idd. code-shares met Lao Airlines
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
      donderdag 6 augustus 2009 @ 02:16:57 #214
    152076 Europees
    Op naar een Federale EU
    pi_71641210
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 11:43 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    Hm, dan is het natuurlijk een stuk duurder, want kort vantevoren en hoogseizoen.
    Even snel in Skyscanner gezocht:

    Eindhoven-Londen
    18-19 augustus
    51 euro (Ryanair)
    Thanks! Geboekt, en nu alleen nog even afwachten tot het zover is ! Nogmaals bedankt!
    Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
      donderdag 6 augustus 2009 @ 08:23:35 #215
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71642430
    Nog steeds niemand die minder biedt dan 345,- DUS-JFK/EWR heen 20 feb '10 , terug 25 feb '10 ?
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_71643015
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 08:23 schreef Damzkieee het volgende:
    Nog steeds niemand die minder biedt dan 345,- DUS-JFK/EWR heen 20 feb '10 , terug 25 feb '10 ?
    Dat klinkt ook wel als de laagst mogelijk prijs... alhoewel je nooit weet of de dollar nog in gaat storten, de olie gratis wordt of er nog meer concurrentie komt.
    pi_71643840
    Van: Nederland (evt. opstappen in Dusseldorf is geen probleem)
    Naar: Paramaribo, Suriname, enkele reis
    Wanneer: zo rond de eerste week van oktober, weekje eerder of later is geen probleem.

    Ik hoor dat via Miami of NY het handigst is?

    Alvast bedankt
    Every time I ride, I see you falling
    pi_71644830
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.

    luchthaven eindhoven of amsterdam.

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?

    22 augustus heen, enkele reis
    Mag een dag later heen., of 2 dagen.


    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming

    luchthaven verona.moet uitkomen in de plaats Pieve di Ledro (ligt bij verona in de buurt, kan daar worden opgehaald)
    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.

    alleen vliegtuig! tenzij bus/trein goedkoper is? kan het me niet voorstellen

    5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.

    moet zo cheap mogelijk!


    hoi, heb even het sjabloon uit de op gepakt, zodat ik niks vergeet.
    heb al op vliegtickets.nl gekeken, daar kan ik met enkele reis op 22 aug. vanuit A'dam voor 155 euro enkele reis naar Verona. (overstappen in London )

    Iemand nog tips?


    samevattend:

    vertrek dat. 22 aug. (mag ook dag later)
    vertrek loc. Eindhoven/A'dam
    aankomst loc. Verona

    methode: Vliegen. Enkele reis.


    prijs gevonden tot nu toe: 155 euro. (amsterdam -> london -> verona)
      donderdag 6 augustus 2009 @ 10:26:36 #219
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71645007
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:05 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Dat klinkt ook wel als de laagst mogelijk prijs... alhoewel je nooit weet of de dollar nog in gaat storten, de olie gratis wordt of er nog meer concurrentie komt.
    Ik had em begin van het jaar voor 280 Toen stond de Dollar op 1,30 nu 1,44
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      donderdag 6 augustus 2009 @ 10:28:05 #220
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71645054
    quote:
    -knip-
    Geen optie om naar Milaan te vliegen en dan met de trein naar Verona?

    Edit:
    quote:
    Regular Fare

    Depart:
    Eindhoven 12:20

    Arrive:
    Milan (Orio al Serio) 13:50

    1 x Adult 39.99 EUR


    Fare: 39.99 EUR
    Online Check-In: 5.00 EUR
    Taxes / Fees: 28.85 EUR
    Total Price: 73.84 EUR
    En dan nog een 100km met de trein. Of je laat je wat verder weg ophalen?

    www.ryanair.com trouwens.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_71645167
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 10:28 schreef Damzkieee het volgende:

    [..]

    Geen optie om naar Milaan te vliegen en dan met de trein naar Verona?

    Edit:
    [..]

    En dan nog een 100km met de trein. Of je laat je wat verder weg ophalen?

    www.ryanair.com trouwens.

    oooh dank je voor de snelle reply,

    mischien is Milaan -> Verona met de trein ook wel interessant.
    Alleen weet niet waar ik uit kan zoeken hoeveel dat kost?
      donderdag 6 augustus 2009 @ 10:35:44 #222
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71645244
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 10:32 schreef voetballeh het volgende:

    [..]

    oooh dank je voor de snelle reply,

    mischien is Milaan -> Verona met de trein ook wel interessant.
    Alleen weet niet waar ik uit kan zoeken hoeveel dat kost?
    Je bent anderhalf uur onderweg, en het kost 15,70.
    www.trenitalia.com
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_71645361
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 10:32 schreef voetballeh het volgende:

    [..]

    oooh dank je voor de snelle reply,

    mischien is Milaan -> Verona met de trein ook wel interessant.
    Alleen weet niet waar ik uit kan zoeken hoeveel dat kost?
    www.trenitalia.com en dan Bergamo => Verona invullen. Busje van Orio al Serio naar Bergamo is een paar euro.
    pi_71645419
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 10:41 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    www.trenitalia.com en dan Bergamo => Verona invullen. Busje van Orio al Serio naar Bergamo is een paar euro.

    mischien een domme vraag maar zit dat treinstation in milaan bij het vliegveld? (zoals bij schiphol)? of moet ik daar een bus pakken naar het station? (sry, eerste keer dat ik dit doe)

    wel bedankt trouwens allemaal voor de tips!
    pi_71645479
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef voetballeh het volgende:

    Mischien een domme vraag maar zit dat treinstation in milaan bij het vliegveld? (zoals bij schiphol)? of moet ik daar een bus pakken naar het station? (sry, eerste keer dat ik dit doe)
    Nee, zelfs het vliegveld ligt niet in Milaan. Zoals hierboven staat, ga je met een pendelbusje van de luchthaven naar het stadje Bergamo en pak je daar de trein. Wijst zichzelf.

    Anders kun je ook de Ryanair / Terravision bus pakken naar Milano Centrale voor iets van 8 euro en van daar de trein nemen.
    pi_71650032
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 10:45 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    Nee, zelfs het vliegveld ligt niet in Milaan. Zoals hierboven staat, ga je met een pendelbusje van de luchthaven naar het stadje Bergamo en pak je daar de trein. Wijst zichzelf.

    Anders kun je ook de Ryanair / Terravision bus pakken naar Milano Centrale voor iets van 8 euro en van daar de trein nemen.
    dank julie voor de snelle replies!

    zit nou op ryanair te kijken.

    Dit ga ik denk ik doen:

    Eindhoven - Milaan (Bergamo)

    Daarna de terravision bus pakken naar milano centrale, wat jij voorstelde.
    Maar hier komt een beetje verwarring op bij me.

    (als ik de vlucht probeer te boeken op de ryanair website)
    bij 'arive' op de site spreekt men van: (Milan (Orio al Serio) (BGY) ).
    Is dat hetzelfde als Milaan Begamo??

    Want bij de terravision site moet ik ingeven: bergamo airport -> milan statione central toch?

    Ook moet ik een vertrek tijd ingeven van de bus, maar wat als m'n vlucht vertraging heeft en ik haal de bus niet? kan ik m'n ticket dan in een latere bus gebruiken?


    alvast bedankt!

    [ Bericht 0% gewijzigd door voetballeh op 06-08-2009 13:43:38 ]
    pi_71650649
    Orio al Serio = Bergamo ja

    En je kunt ook gewoon een kaartje bij de chauffeur kopen hoor, dan hoef je je niet aan de tijd van je kaartje te houden. Kostte vorig jaar meen ik ¤9 enkele reis.
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_71651195
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 13:50 schreef Thetallguy het volgende:
    Orio al Serio = Bergamo ja

    En je kunt ook gewoon een kaartje bij de chauffeur kopen hoor, dan hoef je je niet aan de tijd van je kaartje te houden. Kostte vorig jaar meen ik ¤9 enkele reis.
    oh dus je hoeft bij die terravision bussen niet van te voren te boeken? da's wel relax. Voor die ene euro meer wel te doen.


    maar damn zeg hoe moet je dat weten dat orio al serio = bergamo? Als uber noob zoals ik
      donderdag 6 augustus 2009 @ 16:11:42 #229
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_71654378
    Google misschien?
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_71654535
    Als je de 21e al weg kunt kan je voor ¤125 met transavia.com wel rechtstreeks naar Verona.
    quote:
    vrijdag 21 augustus 2009
    vluchtnummer: HV 5465
    van: Amsterdam
    vertrek om 14:00 u (lokale tijd)
    naar: Verona
    aankomst om 15:45 u (lokale tijd)

    totaal heenvlucht: ¤ 124,46
    Ryanair kost je ¤75 excl. bagage (¤20), bus Bergamo - Milaan (¤9), trein Milaan - Verona (¤15?). Is ook al gauw ¤120.

    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_71655108
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Thetallguy het volgende:
    Als je de 21e al weg kunt kan je voor ¤125 met transavia.com wel rechtstreeks naar Verona.
    [..]

    Ryanair kost je ¤75 excl. bagage (¤20), bus Bergamo - Milaan (¤9), trein Milaan - Verona (¤15?). Is ook al gauw ¤120.


    nou heb familie die vooruit rijdt, dus ik doe m'n bagage bij hun scheelt 10,- bagage.
    kwam erachter dat vanuit milan-bergamo een busshuttle 1,50 kost naar bergamo station.

    daar de trein naar Mori (moet daar in de buurt zijn ) is 11 euro zoiets
    en daar wordt ik dan opgepikt

    dus het scheelt wel.

    Alleen de treinreis is wel weer 3 fuckin' uur.

    Maar ja, moet er wat voor over hebben om cheap te zijn heheheh


    Denk dat dit de beste route is om te volgen. toch?


    alhoewel....verona-> mori met de trein is maar 1 uur reizen en kost 4 euro.

    dus kwa comfort mischien toch wel te overwegen met transavia te gaan.
    thanx voor de tip!
    pi_71735609
    Ik ga volgende week met in totaal 2 personen (waaronder ik dus) naar Blanes (tsja..). Wat is de goedkoopste vlucht? Heenreis rond 14-08 en terug rond 20-08, maar hebben wat speling in de dagen. Bremen is voor ons het meest dichtbij, maar een nederlands vliegveld is geen probleem..


    De goedkoopste vlucht die ik kon vinden was via ryanair. Een retour voor 180 euro..
    pi_71753307
    quote:
    Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef Mekkerek het volgende:
    Van: Nederland (evt. opstappen in Dusseldorf is geen probleem)
    Naar: Paramaribo, Suriname, enkele reis
    Wanneer: zo rond de eerste week van oktober, weekje eerder of later is geen probleem.

    Ik hoor dat via Miami of NY het handigst is?

    Alvast bedankt
    iemand hier nog de gouden tip voor? Goedkoopste wat ik zelf heb gevonden is ¤ 821 met British Airways.
    Every time I ride, I see you falling
      maandag 10 augustus 2009 @ 10:54:16 #234
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_71754293
    In Bergamo kun je gewoon met een gewone bus van het vliegveld naar het stadje/station. Dat kost geen ¤9,- volgens mij. Er staan van die bushaltes als je naar buiten loopt en daar hangen ook kaartautomaten waaruit je een kaartje kunt kopen. Die bussen rijden gewoon volgens een dienstregeling.
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_71761491
    quote:
    Op dinsdag 4 augustus 2009 08:19 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    Ryanair: Eindhoven-Londen Stansted

    22 september heen, 23 september terug.

    Voor 2 euro incl.
    Hoe kom je daar op? Als ik nu kijk dat ik in September misschien naar London wil dan kom ik allemaal op 35 euro uit etc. vanwege de fee's en met weblogin uiteindelijk op 75 euro voor die trip. Als ik dan via AMS zou gaan betaal ik iets van 80 euro met EasyJet. Andere goedkopere opties als ik in September/Oktober naar London wil voor 2-3 daagjes? Doordeweeks, weekend maakt niet uit.

    Ik kan niets ubercheaps vinden, alhoewel 80 euro natuurlijk best leuk is, het zou toch goedkoper moeten kunnen? AMS of ROT is handiger.
      maandag 10 augustus 2009 @ 16:24:39 #236
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_71763954
    Die aanbieding liep volgens mij tot afgelopen weekend. De prijzen zullen nu wel weer op normaal tarief staan.
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_71764520
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef kahlie het volgende:

    [..]

    Hoe kom je daar op? Als ik nu kijk dat ik in September misschien naar London wil dan kom ik allemaal op 35 euro uit etc. vanwege de fee's en met weblogin uiteindelijk op 75 euro voor die trip. Als ik dan via AMS zou gaan betaal ik iets van 80 euro met EasyJet. Andere goedkopere opties als ik in September/Oktober naar London wil voor 2-3 daagjes? Doordeweeks, weekend maakt niet uit.

    Ik kan niets ubercheaps vinden, alhoewel 80 euro natuurlijk best leuk is, het zou toch goedkoper moeten kunnen? AMS of ROT is handiger.
    Eindhoven - Stansted bijv. woensdag 2 september - zaterdag 5 september is nog voor ¤5/enkele reis te vinden hoor, de hele maand door eigenlijk nog wel vrij veel.

    Zit je op ¤10 retour, als je hier even doorleest hoe je met Entropay kan betalen dan kost het je ook nog eens geen creditcardkosten.

    Aanbiedingen wisselen gemiddeld zo'n 2x in de week, ze zijn nu van ¤12 naar ¤5 gegaan, dus grote kans dat er bij de volgende wisseling tarieven van ¤2,50 / ¤1 op staan, maar zeker kan je dit nooit zeggen
    2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
    pi_71767454
    quote:
    Op maandag 10 augustus 2009 16:49 schreef Thetallguy het volgende:

    [..]

    Eindhoven - Stansted bijv. woensdag 2 september - zaterdag 5 september is nog voor ¤5/enkele reis te vinden hoor, de hele maand door eigenlijk nog wel vrij veel.

    Zit je op ¤10 retour, als je hier even doorleest hoe je met Entropay kan betalen dan kost het je ook nog eens geen creditcardkosten.

    Aanbiedingen wisselen gemiddeld zo'n 2x in de week, ze zijn nu van ¤12 naar ¤5 gegaan, dus grote kans dat er bij de volgende wisseling tarieven van ¤2,50 / ¤1 op staan, maar zeker kan je dit nooit zeggen
    Hey! Wat raar... er stond gewoon 5 euro net als op de andere dagen, dus je kunt niet zien dat het opeens zonder belasting is! Tenzij je er op klikt dan krijg je: Free Online Check In, en dan is het opeens zonder kosten. Goed dat ik het weet. Ik ga nog even overleggen met de andere persoon die ik graag mee wil hebben, kijken of we dit gaan doen.

    Dank je wel!
    pi_71821224
    1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
    Nederland of Duitsland, ik woon in het oosten dus dat maakt weinig verschil.

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    19 februari t/m 26, 27 februari 2010.

    3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
    Willemstad, Curacao.

    4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
    Vliegtuig

    5. op welke manier je wilt reizen.
    Het liefst wil ik rechtstreeks vliegen, de tijd maakt me niet zoveel uit.
    Waarschijnlijk ben ik wat vroeg met het plaatsen van dit bericht maar misschien zijn er mensen die tips hebben over wanneer de beste tijd is om tickets te boeken etc.
    pi_71827189
    Beste allemaal!

    Ik wil er ook weer tussenuit!

    # Waarvandaan? Amsterdam
    # Waarheen? Australië - Melbourne preferably...
    # Wanneer? 14/15 November heen en rond 8 januari weer terug
    # Hoe? Vliegtuig
    # Prijs? Goedkoopste wat ik nu heb gevonden is 989 maar dat is met 2 stops, eentje op LHR en een in HKG en een vlucht van 1088 met Qantas via LHR... Als het goedkoper kan met max 1 stop graag...
    Een juichtoon da'vre langs de velden,
    Voor ons dierbaar Rood en Wit!
    De ploeg der dapp're Meersche helden,
    Onze vreugd en trots bezit.
    pi_71830480
    quote:
    Op woensdag 12 augustus 2009 19:33 schreef r00tie het volgende:
    Beste allemaal!

    Ik wil er ook weer tussenuit!

    # Waarvandaan? Amsterdam
    # Waarheen? Australië - Melbourne preferably...
    # Wanneer? 14/15 November heen en rond 8 januari weer terug
    # Hoe? Vliegtuig
    # Prijs? Goedkoopste wat ik nu heb gevonden is 989 maar dat is met 2 stops, eentje op LHR en een in HKG en een vlucht van 1088 met Qantas via LHR... Als het goedkoper kan met max 1 stop graag...
    Je kan bv goedkoop met Airasia naar Kuala Lumpur en daarvandaan met Airasia naar Melbourne.
    Dan zal je tussen de 500 en 700 euro uitkomen.Retourtje Londen Stansted erbij met Ryanair.
    Scheelt minimaal 300 euro alleen dan dus wel 2 stops.

    Je kan ook (waarschijnlijk) diezelfde vlucht die je hebt gevonden los boeken.
    London-Melbourne is november+- 650 euro.Retourtje Londen erbij.
    Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
    Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
    pi_71864946
    Van Dusseldorf
    Naar Zurich
    21 augustus heen, 24 augustus terug
    Vliegtuig
    Goedkoopste: Lufthansa (88 en een beetje). Ik heb geen Credit Card.
    Welke site hanteert de laagste fee?
      Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:31:09 #243
    5428 crew  miss_sly
    pi_71882103
    Vlucht van Amsterdam of Eindhoven naar Antalya, in oktober, niet de week waarin 9 oktober valt.
    Goedkoopste volgens mijn vriend is 299 euro, maar dat lijkt me vrij veel?
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_71930860
    Hoe kom ik op maandag 14 september zo goedkoop mogelijk van DRESDEN naar BERLIJN?
    pi_71932042
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:37 schreef jeoren het volgende:
    Hoe kom ik op maandag 14 september zo goedkoop mogelijk van DRESDEN naar BERLIJN?
    https://www.berlinlinienbus.de/

    Als je nu boekt is het actietarief van 9 euro nog beschikbaar. Het daaropvolgende goedkoopste alternatief is de trein, vanaf 29 euro.
      Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 12:20:03 #246
    5428 crew  miss_sly
    pi_71946144
    quote:
    Op vrijdag 14 augustus 2009 18:31 schreef miss_sly het volgende:
    Vlucht van Amsterdam of Eindhoven naar Antalya, in oktober, niet de week waarin 9 oktober valt.
    Goedkoopste volgens mijn vriend is 299 euro, maar dat lijkt me vrij veel?
    niemand die hier een goedkope tip voor heeft?
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_71947740
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef miss_sly het volgende:

    [..]

    niemand die hier een goedkope tip voor heeft?
    Een goedkope tip? Of bedoel je misschien of het nog goedkoper kan? Misschien dat Transvertragia nog wat losse stoelen in de aanbieding heeft. Maar voor de rest is deze route redelijk afgedekt door onze Turkse vrienden. Vanaf LON 230 euro, DUS 280 euro en AMS 380 per retour. Veel plezier!
    pi_71952571
    Ik wil 10/12 naar Managua, Nicaragua en op 29/12 van Panama City naar Londen.

    Vanaf Amsterdam ben ik met Continental zo'n ¤1000 kwijt (Cheaptickets). Vanaf Brussel ben ik voor deze reis zo'n ¤700 kwijt (Cheaptickets) als ik vlieg met American Airlines. Dat loont dus de moeite, al biedt AA deze vlucht niet aan op zijn site.

    Nu ik dit grote verschil heb ontdekt, vroeg ik me af of hier iemand nog tips heeft om er misschien nog wat vanaf te krijgen.
    pi_71952894
    Ik heb wat gevonden voor ¤621: BRU-LHR-MIA-MGA met AA heen en PTY-MEX-LGW met Mexicana terug
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 16:03 schreef WimTol het volgende:
    Ik wil 10/12 naar Managua, Nicaragua en op 29/12 van Panama City naar Londen.

    Vanaf Amsterdam ben ik met Continental zo'n ¤1000 kwijt (Cheaptickets). Vanaf Brussel ben ik voor deze reis zo'n ¤700 kwijt (Cheaptickets) als ik vlieg met American Airlines. Dat loont dus de moeite, al biedt AA deze vlucht niet aan op zijn site.

    Nu ik dit grote verschil heb ontdekt, vroeg ik me af of hier iemand nog tips heeft om er misschien nog wat vanaf te krijgen.
    pi_71953120
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 16:17 schreef alphacharlie het volgende:
    Ik heb wat gevonden voor ¤621: BRU-LHR-MIA-MGA met AA heen en PTY-MEX-LGW met Mexicana terug
    [..]


    Waar heb je dat gevonden? Als ik bij AA kijk betaal ik al ¤1000 voor een enkele reis BRU-MGA.
    pi_71957069
    orbitz.com, voor $862
    pi_71971938
    Gevonden! Bedankt!

    Ik ben dan 8 uur langer bezig. Dan maar wat meer betalen voor een snellere reis.
    pi_72002436
    Wil 10 Oktober voor een weekje naar Philadelphia (terugreis 17 Oktober). Vertrek vanaf Amsterdam en liefste een rechtstreekse vlucht. Iemand een idee hoe ik het goedkoopste kan vliegen?
      woensdag 19 augustus 2009 @ 19:43:32 #254
    142044 voidmage
    ad maiora natus sumus
    pi_72018418
    hoi ik wil graag van 20-12 tot met 03\04-01 naar san fransisco vanaf brussel amsterdam of dusseldorf (of iets daar tussen in) ik vind het ook niet erg om een dagje later te vertrekken

    heb zelf dit op expedia gevonden: van 20-12 tot en met 04-01 voor 598 euro vanaf brussel overstap in chicago met brussels airlines

    en kan voor 30 euro meer ook met klm of AA (american airlines) + jet airways.

    weet iemand of het beter is met klm dan met brussel airways en of er uberhaupt iets goedkopers ergens is


    dank u voor de moeite!!
    Carpe Diem!
    pi_72124432
    Hoi,

    Ben al dagen aan het zoeken naar een betaalbare optie om op kerstavond (24-12-2009) tot 03-01-2010 naar New York te gaan. Het maakt mij niets uit of ik vanuit duitsland, belgie, parijs of gewoon amsterdam moet vliegen. Vorige keer vloog ik voor 330 euro en nu zou ik meer dan 600 euro moeten betalen. Weet iemand nog een mooi alternatief?

    Thanks in purpose
    pi_72135146
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 22:02 schreef middeldorp het volgende:
    Hoi,

    Ben al dagen aan het zoeken naar een betaalbare optie om op kerstavond (24-12-2009) tot 03-01-2010 naar New York te gaan. Het maakt mij niets uit of ik vanuit duitsland, belgie, parijs of gewoon amsterdam moet vliegen. Vorige keer vloog ik voor 330 euro en nu zou ik meer dan 600 euro moeten betalen. Weet iemand nog een mooi alternatief?

    Thanks in purpose
    KLM, AMS-JFK non-stop voor ¤398. eventueel boeken op orbitz
    pi_72138292
    Ik kan deze prijzen niet vinden. Vorige keren boekte ik inderdaad ook voor die prijs maar de prijzen die ik nu vindt zijn pas vanaf 600 euro.

    Waar heb jij die prijs van 391 (voor die periode) vandaan?
    pi_72139073
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 13:18 schreef middeldorp het volgende:
    Ik kan deze prijzen niet vinden. Vorige keren boekte ik inderdaad ook voor die prijs maar de prijzen die ik nu vindt zijn pas vanaf 600 euro.

    Waar heb jij die prijs van 391 (voor die periode) vandaan?
    Ben je niet in de war met euro/dollar? Als je nl. op orbitz.com boek met eerder genoemde gegevens kom je uit op 600 dollar, das al redelijk richting die 391 euro.
    pi_72139271
    Nee niet in de war... vorige keer nog geen 800 euro kwijt voor 2 personen....
    pi_72139898
    na kerst wil ik graag richting Zambia. Gezien het feit dat mijn eindbestemming in de buurt van de grens van Malawi ligt, wil ik het liefst vliegen op Lilongwe. Vertrek mag vanuit Duitsland, België of Nederland. Kan iemand iets onder de 1000,- vinden?

    van: Nederland, Duitsland of België
    naar: Lilongwe, Malawi
    van: 28 December 2009
    tot: 8 Januari 2010

    thanks alvast!
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:48:06 #261
    106418 boeiuh
    Funk the dump stuff
    pi_72145063
    Dusseldorf naar Ljubljana met de trein, volgend weekend (5-6 sept). Wat mag dat kosten?
    Funk Gezond, Soul een Appel
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:54:18 #262
    267333 buzz1291
    Never a dull moment
    pi_72152530
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 13:46 schreef middeldorp het volgende:
    Nee niet in de war... vorige keer nog geen 800 euro kwijt voor 2 personen....
    En nu dus 838 euries voor 2 personen. KLM AMS-JFK 24/12 - 03/01. Wel via Orbitz boeken. En doe het maar heel gauw want die periode kan wel eens kneiter duur gaan worden als je naar de tarieven van KLM zelf kijkt.

    Of als je echt een koopje wilt, via Brussel en dan op 04/01 terug vliegen voor 320 euries pp met JET Airways.
    2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
    pi_72157419
    Die van jet airways heb ik gevonden, perfect thanks!

    Wat betreft die van KLM, die kan ik echt niet vinden, of ik ben definitief schizofreen of ik kan het gewoon niet vinden
    pi_72167642
    London - Calgary in maart/april van 2010, iemand tips? Ik heb expedia enzo al bekeken, maar kom niet onder de £450, wat toch niet echt goedkoop lijkt. Wellicht wat discount carriers die ik niet ken?
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_72183128
    Iemand die de goedkoopste manier weet om vanuit zuid-Nederland in Londen te komen?
    Mijn vriendin zit er voor 5 (nu nog 4,5) maanden, en wil af en toe daar heen gaan.

    Ryanair via Eindhoven de goedkoopste optie?
    Zit dan alleen met trein (of auto en dan parkeren), etc, waardoor een retourtje toch ¤100,00 kost (of rond die prijs).
    pi_72192337
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 21:13 schreef Blue_note het volgende:

    Ryanair via Eindhoven de goedkoopste optie?
    Zit dan alleen met trein (of auto en dan parkeren), etc, waardoor een retourtje toch ¤100,00 kost (of rond die prijs).
    RyanAir is echt de goedkoopste optie, want regelmatig hebben ze acties voor 12 euro, 5 euro of zelfs 1 euro, zonder belastingen (wel CC kosten enzo). Zit je dichterbij een ander vliegveld in de buurt dan? Waardoor de kosten lager worden als je daar vanaf vliegt?

    Zelf heb ik nog nooit vanaf Eindhoven gevlogen dus ik weet geen goedkopere opties voor parkeren (vaak zijn er wel parkeerplaatsen met een transferbus naar het vliegveld die goedkoper zijn).
    pi_72193847
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 21:13 schreef Blue_note het volgende:
    Iemand die de goedkoopste manier weet om vanuit zuid-Nederland in Londen te komen?
    Mijn vriendin zit er voor 5 (nu nog 4,5) maanden, en wil af en toe daar heen gaan.

    Ryanair via Eindhoven de goedkoopste optie?
    Zit dan alleen met trein (of auto en dan parkeren), etc, waardoor een retourtje toch ¤100,00 kost (of rond die prijs).
    Je kunt je auto best in de wijk parkeren bij het station en dan de bus nemen naar Eindhoven airport. Is een goede busverbinding, maar de vraag is of je je auto zo in de wijk wil zetten die je niet kent.
    pi_72263440
    Iemand een idee wat de goedkoopste optie is om van Praag naar Nederland te komen op donderdagavond 17 december?

    Mijn moeder gaat die vrijdag trouwen, en met Wizzair kan ik die vrijdag wel vliegen, maar dan ben ik er net te laat. Dan maar op donderdag na het werk gelijk vertrekken. Ik kan alleen niet echt goede vluchten vinden voor dat tijdstip. Ik heb ook al voor de bus gekeken, maar daar word ik ook niet veel wijzer van.

    Ik heb alleen een enkeltje nodig. De terugreis kan ik gewoon wel erg goedkoop met Wizzair.
    2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
    2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
    2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
    pi_72268310
    Je kan met SkyEurope.com naar Amsterdam op donderdag 17 december om 19:10 voor 25 euro (exlusief bagage). Enige risico is dat ze failliet zijn tegen die tijd:D
    pi_72331999
    quote:
    Op zaterdag 29 augustus 2009 22:14 schreef DeGroteBosatlas het volgende:
    Je kan met SkyEurope.com naar Amsterdam op donderdag 17 december om 19:10 voor 25 euro (exlusief bagage). Enige risico is dat ze failliet zijn tegen die tijd:D
    Ze gaan december inderdaad niet halen...

    http://www.nu.nl/economie(...)uleert-vluchten.html
    pi_72335776
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 12:18 schreef Drive-r het volgende:
    London - Calgary in maart/april van 2010, iemand tips? Ik heb expedia enzo al bekeken, maar kom niet onder de £450, wat toch niet echt goedkoop lijkt. Wellicht wat discount carriers die ik niet ken?
    Nog een keer proberen...
    "Winners never quit, 'cause quitters never win"
    "Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
    pi_72341377
    Ligt het aan mij of valt Wenen een beetje buiten de boot in het low-budget-vliegen? We hadden eerst via SkyEurope geboekt, maar die willen niet meer. Wenen lijkt niet echt een populair vliegveld na een half uurtje rondkijken

    1. Vanuit +/- Nederland (Schiphol, Brussel, Dusseldorf en alles daartussen)
    2. Vanaf +/- 10 oktober tot en met +/- 14 oktober (give or take a day)
    3. Naar Wenen
    4. Vliegtuig lijkt het goedkoopste
    5. Cheapo cheapo

    Nu zag ik dat Ryanair vanuit Dusseldorf op Bratislava vliegt. Is dat misschien een optie, en vervolgens met de bus naar Wenen? Of ben ik dan net zo veel geld en nog een paar uur extra kwijt?

    Mijn dank.
    Ja, ik generaliseer.
    pi_72356654
    Mijn London reisjes zijn geboekt, op naar de volgende:

    Wanneer: 13-2-10 heen en 20-2-10 (of 21) terug.
    Waar: vanaf NL/BE/DU naar NYC

    Het goedkoopste wat ik nu heb gevonden is ¤330- met United (via Orbitz).

    [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2009 22:39:36 ]
    pi_72358059
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 08:47 schreef DeGroteBosatlas het volgende:

    [..]

    Ze gaan december inderdaad niet halen...

    http://www.nu.nl/economie(...)uleert-vluchten.html
    Ik heb net op tijd af kunnen zien van boeken. Was echt ideaal geweest. Helaas. Ik heb nu in elk geval een ticket voor de dag erop, maar dan ben ik dus te laat. Misschien toch de trein ofzo...
    2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
    2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
    2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
      woensdag 2 september 2009 @ 08:58:36 #275
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_72362914
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 22:37 schreef Blue_note het volgende:
    Mijn London reisjes zijn geboekt, op naar de volgende:

    Wanneer: 13-2-10 heen en 20-2-10 (of 21) terug.
    Waar: vanaf NL/BE/DU naar NYC

    Het goedkoopste wat ik nu heb gevonden is ¤330- met United (via Orbitz).
    Ik heb bijna dezelfde data en zit ook op hetzelfde tarief. Even wachten nog. Afgelopen januari had ik hem voor 280,-
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_72363779
    Haha, en ik ben m'n vriendin net gek aan het maken dat we snel moeten boeken omdat het zo'n mooie prijs is !(afgelopen zomer namelijk voor ¤1000,- naar Miami gevlogen, wat belachelijk veel was).

    Jij zegt nog even wachten dus?
    pi_72371809
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 16:03 schreef WimTol het volgende:
    Ik wil 10/12 naar Managua, Nicaragua en op 29/12 van Panama City naar Londen.

    Vanaf Amsterdam ben ik met Continental zo'n ¤1000 kwijt (Cheaptickets). Vanaf Brussel ben ik voor deze reis zo'n ¤700 kwijt (Cheaptickets) als ik vlieg met American Airlines. Dat loont dus de moeite, al biedt AA deze vlucht niet aan op zijn site.

    Nu ik dit grote verschil heb ontdekt, vroeg ik me af of hier iemand nog tips heeft om er misschien nog wat vanaf te krijgen.
    Inmiddels is de reis te vinden voor ¤598. Nog even afwachten of ie nog verder zakt, en dan boeken.
      donderdag 3 september 2009 @ 09:18:38 #278
    267323 Agapimou
    Morgen gratis bier
    pi_72390613
    1. waarvandaan je wilt reizen,
    Het liefst Amsterdam Centraal, maar kan eigenlijk overal.

    2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
    5 tot 6 september

    3. waarnaartoe je wilt reizen
    Parijs met de trein.

    Ja, ik wil dus zo goedkoop mogelijk naar parijs... Ik heb een OV-kaart. Wil zo vroeg mogelijk aankomen in parijs en zo laat mogelijk vertrekken.
    De thalys vond ik aardig prijzig, en mijn OV geld daar niet
    Merci
    aa-gap-ie-moe
    Not your average newbie :h
      donderdag 3 september 2009 @ 10:25:01 #279
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_72392004
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 16:26 schreef WimTol het volgende:

    [..]

    Inmiddels is de reis te vinden voor ¤598. Nog even afwachten of ie nog verder zakt, en dan boeken.
    Voor 598 boeken, goedkoper wordt die waarschijnlijk niet.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_72450417
    Waarvandaan: AMS, EIN of RTM

    Waarheen: Lissabon

    Hoe: vliegtuig

    Wanneer: vertrek op 1 oktober (mag ook 30 september 's avonds), terugreis zondag 4 oktober zo laat mogelijk.


    De vraag is dus: hoe kom ik op deze data zo goedkoop mogelijk in Lissabon? Mag ook een vlucht zijn naar Faro of Porto en vandaaruit de trein.

    Bij TAP en KLM kom ik over de 300 euro uit, via Ryanair kan ik naar Porto vliegen maar kom ik belachelijk laat aan waardoor ik een hotel moet nemen voor ik verder kan, en via Easyjet is er geen vlucht.
    pi_72455717
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 23:49 schreef Vogue het volgende:
    Waarvandaan: AMS, EIN of RTM

    Waarheen: Lissabon

    Hoe: vliegtuig

    Wanneer: vertrek op 1 oktober (mag ook 30 september 's avonds), terugreis zondag 4 oktober zo laat mogelijk.

    De vraag is dus: hoe kom ik op deze data zo goedkoop mogelijk in Lissabon? Mag ook een vlucht zijn naar Faro of Porto en vandaaruit de trein.
    Via vliegtarieven.nl kom ik op 235 euro voor een retourtje met Iberia of 250 euro met AIr France met hele goede vluchttijden.

    Andere alternatieven zijn om met Easyjet via Luton of Madrid (icm Iberia) te vliegen.
    pi_72455802
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 14:39 schreef Northside het volgende:
    Ligt het aan mij of valt Wenen een beetje buiten de boot in het low-budget-vliegen? We hadden eerst via SkyEurope geboekt, maar die willen niet meer. Wenen lijkt niet echt een populair vliegveld na een half uurtje rondkijken

    1. Vanuit +/- Nederland (Schiphol, Brussel, Dusseldorf en alles daartussen)
    2. Vanaf +/- 10 oktober tot en met +/- 14 oktober (give or take a day)
    3. Naar Wenen
    4. Vliegtuig lijkt het goedkoopste
    5. Cheapo cheapo

    Nu zag ik dat Ryanair vanuit Dusseldorf op Bratislava vliegt. Is dat misschien een optie, en vervolgens met de bus naar Wenen? Of ben ik dan net zo veel geld en nog een paar uur extra kwijt?

    Mijn dank.
    Sinds het verdwijnen van de concurrentie zijn de prijzen van Austrian/Lufthansa weer omhooggeschoten. Opvallend genoeg kost een retourtje naar Wenen net zo veel als een retourtje naar een stad waarbij je moet overstappen in Wenen (bijvoorbeeld Boekarest of Sofia).

    Je kan ook met de trein, afhankelijk waar je woont in Nederland; een retourtje vanuit elke Duitse stad is zo'n 78 euro als je op tijd boekt.
    pi_72473982
    Toch even vragen, ben benieuwd of het mogelijk is.

    Ik wil in januari kort naar New York, heen vliegen op óf 31 december óf 1 januari, en terug op 7 januari. Korte periode, maar wel leuk. Goedkoopste wat ik kan vinden is +- 400 euro voor een retour, directe vlucht, met KLM, maar ze hebben nu die wereld deal weken. Gaat het nog goedkoper worden, of juist duurder? Wat is de beste tijd om te boeken?

    Alvast bedankt!
      zondag 6 september 2009 @ 12:44:15 #284
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_72483003
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 14:39 schreef Northside het volgende:
    Ligt het aan mij of valt Wenen een beetje buiten de boot in het low-budget-vliegen? We hadden eerst via SkyEurope geboekt, maar die willen niet meer. Wenen lijkt niet echt een populair vliegveld na een half uurtje rondkijken

    1. Vanuit +/- Nederland (Schiphol, Brussel, Dusseldorf en alles daartussen)
    2. Vanaf +/- 10 oktober tot en met +/- 14 oktober (give or take a day)
    3. Naar Wenen
    4. Vliegtuig lijkt het goedkoopste
    5. Cheapo cheapo

    Nu zag ik dat Ryanair vanuit Dusseldorf op Bratislava vliegt. Is dat misschien een optie, en vervolgens met de bus naar Wenen? Of ben ik dan net zo veel geld en nog een paar uur extra kwijt?

    Mijn dank.
    Het is jammer at je op zo'n korte termijn nog iets moet boeken, want de concurrentie zal uiteraard nu de tarieven omhoog gooien.

    Indien je daadwerkelijk al met Sky Europe geboekt hebt kan je gebruik maken van de rescue fare van Ryanair (vanaf Charleroi naar Bratislava) of Wizzair naar Budapest. De laatste is natuurlijk verder weg, maar een retourtje met de trein kost niet zoveel vanaf Budapest, en 3 uur reizen valt ook nog wel te overzien.
    Wellicht dat anders Air Berlin vanaf Dusseldorf een optie is, al zal deze voor een retour relatief hoog uitkomen, vooral de heenreis is op jouw data prijzig, een enkele reis terug naar Dusseldorf valt relatief mee....
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_72575186
    1. Vanuit +/- Havana (Cuba)
    2. Vanaf +/- 8 November
    3. Naar Cancun (Mexico)
    4. Vliegtuig
    5. Cheap

    Goedkoopste die ik kon vinden is 170 euro met Killroytravels.

    EN

    1. Vanuit +/- Costa Rica
    2. Vanaf +/- 1-2 januari
    3. Naar Europa (Brussel/AMS/Dusseldorf etc)
    4. Vliegtuig
    5. Cheap
      woensdag 9 september 2009 @ 17:43:53 #286
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_72588876
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 10:10 schreef marshall het volgende:
    1. Vanuit +/- Havana (Cuba)
    2. Vanaf +/- 8 November
    3. Naar Cancun (Mexico)
    4. Vliegtuig
    5. Cheap

    Goedkoopste die ik kon vinden is 170 euro met Killroytravels.

    EN

    1. Vanuit +/- Costa Rica
    2. Vanaf +/- 1-2 januari
    3. Naar Europa (Brussel/AMS/Dusseldorf etc)
    4. Vliegtuig
    5. Cheap
    volgens Skyscanner:

    Havana - Cancun voor 152 euro met Mexicana of met Cubana

    San Jose - Amsterdam is een (heel) duur grapje rond die tijd:
    925 euro via Miami en Frankfurt met TACA en United.

    San Jose - Madrid is 718 euro via Quito met TACA en LAN

    San Jose - Londen is 674 euro via New York en Washington DC met United

    experimenteer een beetje met Skyscanner en misschien is er nog wat beter te vinden!
      woensdag 9 september 2009 @ 17:48:41 #287
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_72589038
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 12:44 schreef ozzietukker het volgende:

    [..]

    Het is jammer at je op zo'n korte termijn nog iets moet boeken, want de concurrentie zal uiteraard nu de tarieven omhoog gooien.

    Indien je daadwerkelijk al met Sky Europe geboekt hebt kan je gebruik maken van de rescue fare van Ryanair (vanaf Charleroi naar Bratislava) of Wizzair naar Budapest. De laatste is natuurlijk verder weg, maar een retourtje met de trein kost niet zoveel vanaf Budapest, en 3 uur reizen valt ook nog wel te overzien.
    Wellicht dat anders Air Berlin vanaf Dusseldorf een optie is, al zal deze voor een retour relatief hoog uitkomen, vooral de heenreis is op jouw data prijzig, een enkele reis terug naar Dusseldorf valt relatief mee....
    Voor Wenen is Bratislava een stuk dichterbij dan Budapest, maar het is allemaal goed te doen met de trein.
    Overigens is Budapest-Bratislava-Wenen volgens mij goedkoper met de trein dan direct Budapest-Wenen. Van en naar Bratislava zijn de retourtjes echt spotgoedkoop.
    (bv. Budapest-Bratislava kost 16 euro retour).
    pi_72607800
    Ik heb alle ambities om goedkoop te reizen maar overboord gegooid. Er was de optie om met ryanair van Dusseldorf naar Bratislava te vliegen en daar dan de bus naar Wenen te pakken. Dit zou (retour) dan 64 euro kosten voor ticket, bus, alles.

    Probleem was dat ryanair niet op woensdag 15 oktober terugvliegt, en ik toch echt woensdagavond terug moet zijn. Ik vlieg nu met Lufthansa van Schiphol naar Wenen voor 165 euro. 100e duurder, maar betere tijden en geen gedoe om in Dusseldorf te komen.

    Als SkyEurope nou gewoon niet failliet was gegaan...
    Ja, ik generaliseer.
      donderdag 10 september 2009 @ 10:32:35 #289
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_72607965
    Nog steeds DUS/AMS -> NY staan.
    Heen 20 febr '10
    Terug 25 of 26 febr '10
    Prijs nu 336,- retour (United Airlines)
    Anyone?
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      donderdag 10 september 2009 @ 12:28:18 #290
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_72610776
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 10:24 schreef Northside het volgende:

    Probleem was dat ryanair niet op woensdag 15 oktober terugvliegt, en ik toch echt woensdagavond terug moet zijn.
    Ik weet niet of je het nog wilt weten:

    Bratislava - Milaan: 5 euro
    Milaan - Eindhoven: 5 euro

    op woensdag 14 oktober trouwens, de 15e valt op donderdag.
    pi_72618774
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 10:32 schreef Damzkieee het volgende:
    Nog steeds DUS/AMS -> NY staan.
    Heen 20 febr '10
    Terug 25 of 26 febr '10
    Prijs nu 336,- retour (United Airlines)
    Anyone?
    Ik ook, op precies dezelfde data 20-02 / 26-02. Vanaf welk vliegveld is die 336? Iemand anders nog iets, kom op skyscanner niet onder de 400¤.
      donderdag 10 september 2009 @ 21:41:35 #292
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_72626268
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Fukjoeman het volgende:

    [..]

    Ik ook, op precies dezelfde data 20-02 / 26-02. Vanaf welk vliegveld is die 336? Iemand anders nog iets, kom op skyscanner niet onder de 400¤.
    336 is DUS-EWR geloof ik. Site is www.statravel.de
    Stom toeval zeg, zelfde data
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      vrijdag 11 september 2009 @ 09:18:57 #293
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_72634925
    quote:
    Op woensdag 9 september 2009 17:48 schreef Lemans24 het volgende:

    [..]

    Voor Wenen is Bratislava een stuk dichterbij dan Budapest, maar het is allemaal goed te doen met de trein.
    Overigens is Budapest-Bratislava-Wenen volgens mij goedkoper met de trein dan direct Budapest-Wenen. Van en naar Bratislava zijn de retourtjes echt spotgoedkoop.
    (bv. Budapest-Bratislava kost 16 euro retour).
    Of je gaat met de bus. Ik ben een maand geleden voor 3 euro met StudentAgency van Bratislava naar Budapest gegaan (enkele reis). Erg luxe bussen ook en het duurt even lang als met de trein.
      vrijdag 11 september 2009 @ 11:27:47 #294
    229392 Lemans24
    dé ervaringsdeskundige
    pi_72638060
    quote:
    Op vrijdag 11 september 2009 09:18 schreef BlaatschaaP het volgende:

    [..]

    Of je gaat met de bus. Ik ben een maand geleden voor 3 euro met StudentAgency van Bratislava naar Budapest gegaan (enkele reis). Erg luxe bussen ook en het duurt even lang als met de trein.
    Die kende ik nog niet. Enkeltje is nu 5 euro, retourtje 9 euro (indien je ouder dan 26 bent).
    Duurt wel een half uurtje langer dan met de trein.

    En je kunt ook met de boot, dat kost 79 euro... (100 retour)
    pi_72640662
    Als begin van een reis van circa 3-4 maanden door Azie zoek ik een (retour)vlucht naar Bangkok of Kuala Lumpur. Ik heb een heel jaar de tijd voor deze reis dus geen enkele datum staat vast, waarmee ik dus super flexibel ben! Ik heb zelf al rond gekeken en kwam op deze aanbieding: 615 euro naar bangkok.

    http://www.worldticketcenter.nl/two/asp/verre-bestemming.asp?fc=1&tagcont=Azië&tagland=&tagstreek=&tagsoort=&contid=5&landid=0&streekid=0&soortid=0&reisid=1502

    Ik woon circa 15 minuten van Schiphol, dus Amsterdam als vertrekplaats zou ideaal zijn. Maar ook dit is eventueel ook flexibel!

    Samengevat:

    Amsterdam - Bangkok of Kuala Lumpur
    Heen: tussen 25 oktober en 10 november
    Terug: circa 3,5 maand later!

    Is er een betere aanbieding in jullie ogen?.. Alvast bedankt!!
    pi_72642430
    quote:
    Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Fukjoeman het volgende:

    [..]

    Ik ook, op precies dezelfde data 20-02 / 26-02. Vanaf welk vliegveld is die 336? Iemand anders nog iets, kom op skyscanner niet onder de 400¤.
    Vanaf Brussel zijn er een aantal maatschappijen die je voor 320 euro naar EWR of JFK brengen. Dat zijn AA, Jet airways en Continental. Mocht Brussel een stuk verder rijden zijn dan Dusseldorf dan is dit verschil misschien te verwaarlozen. Deze prijzen zijn te vinden via de site van Kayak.
    TRV
    pi_72649289
    Ben op zoek voor een ingewikkeld ticket.,,

    Wil begin november (31 oktober- 3 november) naar Semarangn of Yogyakarta, Indonesie vliegen vanaf, amsterdam, brussel of Dusseldorf.

    Terug wil ik tussen 11 en 14 november vanaf Denpasar naar een van bovenstaande vliegvelden.

    Als het veel scheelt zou eerste aankomst ook in Jakarta kunnen zijn (dan laat ik iemand in indonesie een goedkoop vluchtje boeken naar Semarang).

    Verblijf 10, 11 of 12 dagen.

    Dank u allen
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    pi_72651309
    Ik ben opzoek naar een cheape vlucht ergens in November - December voor 8 dagen naar New York vanaf Amsterdam. Waar ritsel ik dat het goedkoopst.

    Additionele eisen: Een Star Alliance maatschappij als het kan
    pi_72696811
    Ik wil graag rond 10 januari (moet er uiterlijk 13 januari zijn) naar Madison, Wisconsin, USA. Ik weet dat het waarschijnlijk het best is om op Chicago O'Hare International te vliegen, aangezien dit het dichtstbijzijnde grote vliegveld is.

    Denken jullie dat een ENKELTJE goedkoper kan dan rond de 380 euro met Aer Lingus? (gevonden met Skyscanner) Vertrek graag van Schiphol, maar als het goedkoper is van een ander vliegveld (Belgie, Duitsland) wil ik dat ook nog wel eens overwegen...

    Groet,
    pi_72699180
    quote:
    Op zondag 13 september 2009 13:28 schreef Graankorrel het volgende:
    Ik wil graag rond 10 januari (moet er uiterlijk 13 januari zijn) naar Madison, Wisconsin, USA. Ik weet dat het waarschijnlijk het best is om op Chicago O'Hare International te vliegen, aangezien dit het dichtstbijzijnde grote vliegveld is.

    Denken jullie dat een ENKELTJE goedkoper kan dan rond de 380 euro met Aer Lingus? (gevonden met Skyscanner) Vertrek graag van Schiphol, maar als het goedkoper is van een ander vliegveld (Belgie, Duitsland) wil ik dat ook nog wel eens overwegen...

    Groet,
    Op Orbitz en Cheaptickets.com is het op 12 jan. 302 euro met Aer Lingus vanaf AMS.

    Edit: en op de site van Aer Lingus koekeleren levert zelfs nog lagere prijzen op.

    [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2009 14:32:36 ]
    pi_72756923
    beetje laatste moment actie

    Wil zaterdag 26 september in Liverpool zijn en dan zondag 27 september rond de middag weer naar huis. Maakt me opzich niet uit als ik heen met A vlieg en dan terug met B zolang het maar het goedkoopste is.
    Walk on, walk on, with hope in your heart,
    And you'll never walk alone...
    You'll never walk alone.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')