In oktoberquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:00 schreef Idler het volgende:
[..]
In het najaar, ik heb nog geen exacte datum. Bij welke maatschappij heb je die ¤300 gevonden?
Het kán goedkoperquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:01 schreef JTB85 het volgende:
Wil april 2010 (3 weken) naar Maleisië. Als ik nu zou boeken bij Air Asia kost me dat max. 400 euro (incl. alles + retour Londen). Verstandig om nu al gewoon te boeken of kan t nog goedkoper?
Maar via welke site/maatschappij dan? Ik kan ze niet zo goedkoop vinden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In oktober
$576 of 389 euro zie ik momenteel. Dat zijn al redelijke prijzen. Voor 280 euro moet je wat geluk hebben maar rond 350 euro zijn er normaal wel vluchten te vinden.
400 euro vind ik zeker een mooie prijs maar als het voor 300 kan...waarom niet natuurlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Het kán goedkoperMinimum voor een retour STN-KUL is momenteel ongeveer 220 euro, reken 70 voor een retourtje naar Londen en je zit op 300. Maar of de goedkope tickets in april nog beschikbaar zijn op een later moment is altijd maar de vraag
Het ligt er ook maar een beetje aan of je het zelf een goede prijs vindt toch.
Absoluut.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In oktober
$576 of 389 euro zie ik momenteel. Dat zijn al redelijke prijzen. Voor 280 euro moet je wat geluk hebben maar rond 350 euro zijn er normaal wel vluchten te vinden.
Ik zag ze aan het begin van de week nog voor 220 in april.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:56 schreef JTB85 het volgende:
[..]
400 euro vind ik zeker een mooie prijs maar als het voor 300 kan...waarom niet natuurlijk.
Waar kan ik die van 220 euro vinden? In een paar dagen tijd is zelfs de maaltijd bij Air Asia 2 pond duurder geworden.
Ik weet niet wanneer je wilt gaan, maar binnenlandse vluchten in Mexico zijn nu (tot ongeveer eind augustus) ook niet erg goedkoop... Zal je op de totaalprijs ongeveer 100 euro schelen, met misschien een extra dag reizen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:02 schreef BlaZ het volgende:
Blijft toch altijd wel lastig vluchten boeken. Ik zit zelf nog met vlucht naar Mexico City.
Direct naar Mexico City is 912 euro atm.
Maar retourtje cancun 599,- dus kan ook losse binnenlandse vlucht erbij doen maar dat is zoveel gedoe.
Waar zag je dat dan en met wie? Heb ze namelijk ook gezien bij Air Asia afgelopen week. Zijn nu alleen alweer wat duurder.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:22 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik zag ze aan het begin van de week nog voor 220 in april.
Bij AirAsia dusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:38 schreef JTB85 het volgende:
[..]
Waar zag je dat dan en met wie? Heb ze namelijk ook gezien bij Air Asia afgelopen week. Zijn nu alleen alweer wat duurder.
Logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:49 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Bij AirAsia dusDe echt goedkope fares op de London route gaan snel altijd daar.
Ik kom bij delta.com uit op 661 euro pp (430 is het bedrag zonder tax).quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:52 schreef Anubis1984 het volgende:Welke fokker wil zo lief zijn om mee te kijken en mijn zeepbel te laten spatten?
www.delta.com. Vertrek Amsterdam 31 augustus 2009, anytime naar San Diego. Ik koos voor overstap Atlanta met 2 uur 45 layover. Terugvlucht Las Vegas 21 september 2009 anytime naar Amsterdam. Overstap Atlanta 3 uur 30 layover.
Ik wacht met spanning af! Thanks!
1-23 augustus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef henkSX het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer je wilt gaan, maar binnenlandse vluchten in Mexico zijn nu (tot ongeveer eind augustus) ook niet erg goedkoop... Zal je op de totaalprijs ongeveer 100 euro schelen, met misschien een extra dag reizen.
Als je rechtstreeks wil, dan kun je alleen maar met KLM vanaf Schiphol.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:52 schreef RPG het volgende:
Normaal kan ik zelf wel de goedkoopste vluchten vinden maar momenteel zie ik door de bomen het bos niet meer.
Mijn vriendin wil rond 23 juli (mag ook wel iets later) vliegen naar Johannesburg en dan pas over 3 maanden terug vliegen.
Het moet een rechtstreekse vlucht zijn. Maar tot nu toe vinden we alleen tickets van 1300 en omhoog en dat is wel heel overdreven. Hebben jullie nog ideeen waar ik goedkopere rechtstreekse vluchten kan vinden ?
quote:Op maandag 6 juli 2009 01:08 schreef MOD het volgende:
Wanneer: Vanaf donderdag ochtend of woensdag nacht. Ik wil er minimaal 3 dagen blijven, daarna maakt me de terugkeerdatum niet echt uit.
Barcelona Reus enkeltje +- 50 euro naar Eindhoven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:00 schreef JTB85 het volgende:
Vaak vind ik zelf wel wat moois maar kom er deze keer niet helemaal uit. Vriendin van mij wil 1 of 2 augustus vanuit Barcelona met vliegtuig terug naar Nederland (geen voorkeur).
Opties?
Mocht een retour goedkoper zijn dan is dat natuurlijk ook een idee. Dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |