Opzich mooi Tain maar ik vind een camera altijd een beetje loosquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:01 schreef Tain het volgende:
Camera van mijn ouders aan het testen
[ afbeelding ]
Je eigen naamtopic openenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:01 schreef AQuila360 het volgende:
Normaal ben ik ben te bescheiden voor een naamtopic maar nu mocht het vond ik...
Alles wat ''not done'' is doe ik op de een of andere manier vrij makkelijkquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:46 schreef lkb9000 het volgende:
tvp bitches
Flauw weer van jequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef Rossdale het volgende:
TT fix
F5 drukkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:06 schreef koei het volgende:
Wat gaat iedereen morgen doen met zn leven? FOK! gaat plat...
We hebben de 360 toch nog... Maar Live gaat ook bijna een dag plat maar ik weet niet meer precies waneerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:06 schreef koei het volgende:
Dat is dinsdag geloof ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We hebben de 360 toch nog... Maar Live gaat ook bijna een dag plat maar ik weet niet meer precies waneer
O NOESquote:
Ik heb het gezienquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:43 schreef lkb9000 het volgende:
ALF!!Correct Lenny!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was idd wat ik bedoeldeDie was tof maar nog niet zo tof als URKEL
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
euhm... huis opruimen, inFamous spelen, hardlopen, waarschijnlijk naar een verjaardag en in elk geval de kroeg in op de avond.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:06 schreef koei het volgende:
Het is Poit Lenny.. Poit... Zonder de Nquote:
Humor kerel.. Humor.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:01 schreef AQuila360 het volgende:
Hoezo vinden jullie ALF zo tof? Hij is wel redelijk tof maar ook weer niet super Tof
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:01 schreef AQuila360 het volgende:
Hoezo vinden jullie ALF zo tof? Hij is wel redelijk tof maar ook weer niet super Tof
ALF was in z'n tijd gewoon een briljante serie.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:01 schreef AQuila360 het volgende:
Net zoals:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
ALF was in z'n tijd gewoon een briljante serie.
Ik denk dat als jet nu terug ziet, het een stuk minder leuk is.
Airwolf vind ik nu zelf nog tofquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:51 schreef Nebo het volgende:
Ik zit nu bijna aan het einde van seizoen 1 van How I Met Your Mother en toegegeven; het is toch wel erg grappig
Awe -wait for it- some!
Dude dit ga je niet menenquote:
Dat is dus wel geniaalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:51 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Helemaal als Predator zo'n mietje is als in 1 van die AvP films... Beetje een mens helpen...quote:
Ik ben bang dat de hype dan voorbij isquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
Volgend topic dragen we op aan ALF oke?
Lenny wees niet bang! Ik heb al eerdere hype's die dood waren nog een topic of 6 in leven kunnen houdenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de hype dan voorbij is
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lenny wees niet bang! Ik heb al eerdere hype's die dood waren nog een topic of 6 in leven kunnen houden
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:31 schreef De_Kok het volgende:
Al vast een voorproefje voor morgen
http://img32.imageshack.us/img32/5364/wijn.jpg
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:31 schreef De_Kok het volgende:
Seizoen 3 is echt botertjesgeil!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:30 schreef AQuila360 het volgende:
Battlestar Galactica seizoen 3 pleurt net door de bus![]()
![]()
Die downtime mag nu een week duren van mijn part
Zondag etentje bij mij thuis, Poit komt ook!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat ga je doen, mag hopen dat het niet allemaal voor jezelf is
Woon jij nog bij je oudersquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:31 schreef De_Kok het volgende:
It'sa me!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:18 schreef Document1 het volgende:
Reintji ben jij die Reinier uit het verhaal naast de foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moet ik nou weten dat hij in een ziekenhuis werkt, knurft.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:25 schreef koei het volgende:
Nee, ik denk dat dat heel toevallig een andere Rein is die in het ziekenhuis werkt en consoles onder de Xray legt
Ben nu halverwege seizoen 2 en die is ook wel erg tof iddquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Seizoen 3 is echt botertjesgeil!begint een klein beetje traag maar daarna barst het weer los vol toffigheid!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:28 schreef Reintji het volgende:
[..]
It'sa me!Gast SUPER VET GAAF AWESOME GALORE DITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik je een keer aanraken
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Niet zo oud als Strolie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag wel een keertje met me gamenquote:![]()
Daar neem ik wel genoegen meequote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Niet zo oud als Strolie!Strolie heeft volgens mij niet voor niets dat 75 in zijn naam staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ik had de poedelprijs in het Fok! worms toernooi van 2008 man!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Keertje Worms ofzoOf had jij dat niet?
Onder de halve finale onthoud ik niets sorryquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:04 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik had de poedelprijs in het Fok! worms toernooi van 2008 man!
Yup!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:31 schreef Tain het volgende:
Ging fok trouwens niet dood vandaag?
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
echt liesje, wil je het nog erger maken dan het al is?
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
echt liesje, wil je het nog erger maken dan het al is?
Die 4 jaar maken mij echt niks uit, zolang jullie het in oktober maar niet vergetenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou er we moeten 4 jaar inhalen he?
Naja de anderen, ik kom pas 2 jaar op fok ofzo![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die 4 jaar maken mij echt niks uit, zolang jullie het in oktober maar niet vergeten
een invasie die het zielig voor mij vind dat ik sinds dat ik begon met modden achter de schermen geen verjaardags topic gekregen heb.quote:
Stating the obvious....quote:Op maandag 15 juni 2009 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een invasie die het zielig voor mij vind dat ik sinds dat ik begon met modden achter de schermen geen verjaardags topic gekreren heb.
ik ben dan ook niet jarig nuquote:Op maandag 15 juni 2009 00:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Stating the obvious....
Maar bij deze dan... echt, van harte!
Nee, in oktober. Dan is het echtquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:22 schreef koei het volgende:
Liesje en Paro, sitting in a tree...
Toffe mensen zijn gewoon jarig in juli!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder kloptie helemaal!![]()
Alleen als ze dan ook in april een feestje hadden gegevenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als we bier drinken en turkse tosties eten in die boom vind ik het primaIk zou maar wel oppassen want afgezien van lani, koei en gamebabe zijn ze hier niet zo gewend aan vrouwelijk gezelschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder kloptie helemaal!
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou maar wel oppassen want afgezien van lani, koei en gamebabe zijn ze hier niet zo gewend aan vrouwelijk gezelschap
heb ik niet, want ik had het te druk... heb dus helemaal geen feestje gegeven, maar misschien in augustus?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:28 schreef koei het volgende:
[..]
Alleen als ze dan ook in april een feestje hadden gegeven
voor jou? waarom nou voor jou?quote:
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:01 schreef Poit het volgende:
Hoi hoi hoi!!
Ik ben er weer
Godverdomme lekker gegeten!! Fucking niet normaal meer!!
De_Kok!! Bedankt!!
Er zijn wel foto's gemaakt maar weet niet of van elke gang een foto gemaakt is..quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:04 schreef lkb9000 het volgende:
Is de_kok ook een echte kok in een restaurant ofzo?
Och meissie.. Ik heb zo belachelijk veel lekkere dingen gegeten en lekkere wijntjes gedronken dat ik eigenlijk niet meer anders wil!! Gelukkig kookt hij dinsdag ook voor me!quote:Op maandag 15 juni 2009 01:06 schreef koei het volgende:
Weltrusten Fallen!
En Poit, hij heeft toch wel iets beters gemaakt dan pasta met worstjes deze keer he?
Serieus, koei.. Wat de neuk.. Eerst Metallica niet leuk vinden en vervolgens Killzone 2 afkraken?? Watskeburt??quote:Op maandag 15 juni 2009 01:08 schreef koei het volgende:
Als je dan toch een PS3 hebt, ga dan iig een leuk spel spelen Lennie....
Hoezo? Die magnetronmaaltijden vullen toch ook?quote:Op maandag 15 juni 2009 01:10 schreef koei het volgende:
Ik moet ook een kok als vriend gaan zoeken... Hoef ik ook niet meer zovaak te koken
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:10 schreef koei het volgende:
Ik moet ook een kok als vriend gaan zoeken... Hoef ik ook niet meer zovaak te koken
Metallica is gewoon kutmuziek, verder is er niets mis met het spel. Killzone is gewoon saai, speelt niet fijn en een standaard-shooter. Rainbow Six Vegas is zooooooveel toffer!quote:Op maandag 15 juni 2009 01:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus, koei.. Wat de neuk.. Eerst Metallica niet leuk vinden en vervolgens Killzone 2 afkraken?? Watskeburt??
Ik hoef gelukkig niet zovaak meer 's avonds te werken, dus de magnetronmaaltijden hoef ik ook niet meer te etenquote:Op maandag 15 juni 2009 01:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoezo? Die magnetronmaaltijden vullen toch ook?
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:16 schreef koei het volgende:
Ja, vijf uur lang eten is vermoeiend natuurlijk!
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:21 schreef koei het volgende:
had er niemand leuke muziek om te spelen bij zich dan?
http://www.swtor.com/quote:Op maandag 15 juni 2009 08:37 schreef Reintji het volgende:
Wanneer komt er een toffe starwars game. Gisteravond de oude trilogie maar weer eens bekeken. Jummie
wait... what?!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:46 schreef Reintji het volgende:
Lenny, die shirts vallen in de smaak hier op de afdeling. Nice job!
Lennie is ontwerpen aan het maken voor shirtsquote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
wait... what?!
Wat heb ik gemist? Zijn er shirts te verkrijgen?
Ja, dat wist ik al wel, maar aangezien ik "shirt" las en niet "ontwerp" dacht ik dat we al een stap verder waren.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Lennie is ontwerpen aan het maken voor shirts
Coolquote:Op maandag 15 juni 2009 10:46 schreef Reintji het volgende:
Lenny, die shirts vallen in de smaak hier op de afdeling. Nice job!
Ik hoorde uit betrouwbare bron(Koei) dat Killzone 2 een kutspel is dus dat zal online niet anders zijnquote:
Singleplayer is die awesomequote:Op maandag 15 juni 2009 13:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron(Koei) dat Killzone 2 een kutspel is
Jamaar jamaar, koei zegt dat het een kutspel is...quote:
Oh dan zal ik hem wel weggooienquote:Op maandag 15 juni 2009 13:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, koei zegt dat het een kutspel is...
Koei en dr mening over shooters =quote:Op maandag 15 juni 2009 13:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, koei zegt dat het een kutspel is...
Lego Star Wars al geprobeert? Die is tof! En the force unleashed schijnt ook wel oké te zijn...quote:Op maandag 15 juni 2009 08:37 schreef Reintji het volgende:
Wanneer komt er een toffe starwars game. Gisteravond de oude trilogie maar weer eens bekeken. Jummie
De eerste 4 levels zijn tof, daarna wordt het saai, duf en ronduit kut.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:27 schreef koei het volgende:
[..]
Lego Star Wars al geprobeert? Die is tof! En the force unleashed schijnt ook wel oké te zijn...
Spanky die praat =quote:Op maandag 15 juni 2009 13:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koei en dr mening over shooters = [ afbeelding ]
BAAAASquote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef Reintji het volgende:
* Reintji neuriet; "met lego kun je alles maken"... En herinnert zich plotsklaps zijn half-automatische suikerklontjes dispenser die op tafel naar een koffiekopje gereden diende te worden. Helaas vergat hij dat zijn ouders geen suiker in de koffie blieften en het apparaat alleen van stal werd gehaald op feesten en partijen.
Ik ben toen ik jong was in Legoland geweest and it was aaaaaweeesoooomeeequote:Op maandag 15 juni 2009 13:50 schreef koei het volgende:
Ik ben in Legoland geweest
Wat een enorm saai park was dat zeg...
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:03 schreef Lyzio het volgende:
Wat is die Carrie uit The King of Queens toch een lekker mokkel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens back-log aan games.
Subklacht: te weinig tijd
Leahquote:Op maandag 15 juni 2009 14:16 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mainstream succes
[ afbeelding ]
na mainstream succes
quote:
Waarom doet plaatje ut nietquote:
M'n pa had die vandaag als leenwagen van de garage en toen kwam die me ophalen en toen eerst moest ik lachen like zo >>quote:Op maandag 15 juni 2009 22:09 schreef lkb9000 het volgende:
De goden spaart onze ogen de verschrikkelijke toyota aygo
Vet Lenny!quote:
Nee maar er staat wel een bijna leesbare link in het plaatje, probeer die eensquote:Op maandag 15 juni 2009 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vet Lenny!
Zou tof zijn als dat ding echt was want zou tof staan op me kast
Heb je dat plaatje ook groter nog of?
Oke dank!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee maar er staat wel een bijna leesbare link in het plaatje, probeer die eens
Nu ga ik er vandoor, hoi!
Sinds AQuila hier weer post gaat het weer bergafwaarts..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef koei het volgende:
Wat is het hier stil... Hele avond gewerkt, niks gemist...
Damn, ik wist niet dat ze al zo ver waren met de Zwitserse zakmessen!quote:
Klopt.. Ik kan alleen geen poll meer zienquote:
Don't tempt me...quote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Klopt.. Ik kan alleen geen poll meer zien
Pollsquote:
Je vraagt er echt om he?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:50 schreef koei het volgende:
polls zijn leuk! Dan lijkt het net alsof mijn mening belangrijk is!
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef koei het volgende:
Poll: Is koei's mening belangrijk?Ja natuurlijk! Nee Ik heb geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ohja..quote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef koei het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heel niet! Daar zit al het goede al!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef koei het volgende:
Komt nog wel
Al het slechte gaat naar Gouda!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:10 schreef koei het volgende:
hmm, dat is een aparte benaming voor rellende medelanders...
Ik ben al je kant aan het op blazen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef Fallen het volgende:
Poit, waarschuw ff als het bij jou overtrekt, dan duurt het nog een uurtje voordat het hier in Amsterdam is...
quote:Laten we nog wel even van dit moment gebruiken maken om Matthijs van Nieuwkerk nog 1 keer een domme lul te noemen.
Dan laat ik windjes jou kant op.. Beter?quote:
*fart*quote:
Moet je eens uit die sauna komenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Het regent!Eindelijk daalt het kwik hier onder de 28 graden!
Vet relaxed dit!
Jij ook weltrusten koei!quote:
Zeker gezellig!quote:
Morgen gaat een goede dag worden inderdaad! 's ochtends lopen, 's middags vrij/iets aan studie doen en 's avonds een datequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zeker gezellig!
Morgen wordt al helemaal
yeah ik wil ook wel weten!1quote:
Ja, als ik dat zeg dan ga je gelijk heel mn hyves doorzoeken naar alle mogelijke informatie die je maar over hem kunt vinden, en hij heeft nogal rare dingen op zn profiel staan...quote:
ieh! koei die vieze mannen langskrijgt! Ben nu wel echt superbenieuwd naar zn hyves!!1quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:47 schreef koei het volgende:
vunzige dingen die ik hier niet zomaar kan herhalen!
Ja, supernatural is echt tof! Niet alle afleveringen zijn even sterk, maar er zitten echt hele toffe tussen. Het zijn losse afleveringen met een soort rode draad er doorheen.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef koei het volgende:
Ach, Aquila post best netjes!
Gewoon even wachten en dan voor Overlord gaan volgende maandquote:
HAHA, ik heb lekker toch op NEE kunnen stemmenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef koei het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
QFTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |