quote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef koei het volgende:
Poll: Is koei's mening belangrijk?Ja natuurlijk! Nee Ik heb geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ohja..quote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef koei het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heel niet! Daar zit al het goede al!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef koei het volgende:
Komt nog wel
Al het slechte gaat naar Gouda!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:10 schreef koei het volgende:
hmm, dat is een aparte benaming voor rellende medelanders...
Ik ben al je kant aan het op blazen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:17 schreef Fallen het volgende:
Poit, waarschuw ff als het bij jou overtrekt, dan duurt het nog een uurtje voordat het hier in Amsterdam is...
quote:Laten we nog wel even van dit moment gebruiken maken om Matthijs van Nieuwkerk nog 1 keer een domme lul te noemen.
Dan laat ik windjes jou kant op.. Beter?quote:
*fart*quote:
Moet je eens uit die sauna komenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Het regent!Eindelijk daalt het kwik hier onder de 28 graden!
Vet relaxed dit!
Jij ook weltrusten koei!quote:
Zeker gezellig!quote:
Morgen gaat een goede dag worden inderdaad! 's ochtends lopen, 's middags vrij/iets aan studie doen en 's avonds een datequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zeker gezellig!
Morgen wordt al helemaal
yeah ik wil ook wel weten!1quote:
Ja, als ik dat zeg dan ga je gelijk heel mn hyves doorzoeken naar alle mogelijke informatie die je maar over hem kunt vinden, en hij heeft nogal rare dingen op zn profiel staan...quote:
ieh! koei die vieze mannen langskrijgt! Ben nu wel echt superbenieuwd naar zn hyves!!1quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:47 schreef koei het volgende:
vunzige dingen die ik hier niet zomaar kan herhalen!
Ja, supernatural is echt tof! Niet alle afleveringen zijn even sterk, maar er zitten echt hele toffe tussen. Het zijn losse afleveringen met een soort rode draad er doorheen.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:14 schreef koei het volgende:
Ach, Aquila post best netjes!
Gewoon even wachten en dan voor Overlord gaan volgende maandquote:
HAHA, ik heb lekker toch op NEE kunnen stemmenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:55 schreef koei het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
QFTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |