Dude dit ga je niet menenquote:
Dat is dus wel geniaalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:51 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Helemaal als Predator zo'n mietje is als in 1 van die AvP films... Beetje een mens helpen...quote:
Ik ben bang dat de hype dan voorbij isquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
Volgend topic dragen we op aan ALF oke?
Lenny wees niet bang! Ik heb al eerdere hype's die dood waren nog een topic of 6 in leven kunnen houdenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de hype dan voorbij is
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lenny wees niet bang! Ik heb al eerdere hype's die dood waren nog een topic of 6 in leven kunnen houden
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:31 schreef De_Kok het volgende:
Al vast een voorproefje voor morgen
http://img32.imageshack.us/img32/5364/wijn.jpg
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:31 schreef De_Kok het volgende:
Seizoen 3 is echt botertjesgeil!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:30 schreef AQuila360 het volgende:
Battlestar Galactica seizoen 3 pleurt net door de bus![]()
![]()
Die downtime mag nu een week duren van mijn part
Zondag etentje bij mij thuis, Poit komt ook!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:51 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat ga je doen, mag hopen dat het niet allemaal voor jezelf is
Woon jij nog bij je oudersquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:31 schreef De_Kok het volgende:
It'sa me!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:18 schreef Document1 het volgende:
Reintji ben jij die Reinier uit het verhaal naast de foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moet ik nou weten dat hij in een ziekenhuis werkt, knurft.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:25 schreef koei het volgende:
Nee, ik denk dat dat heel toevallig een andere Rein is die in het ziekenhuis werkt en consoles onder de Xray legt
Ben nu halverwege seizoen 2 en die is ook wel erg tof iddquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Seizoen 3 is echt botertjesgeil!begint een klein beetje traag maar daarna barst het weer los vol toffigheid!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:28 schreef Reintji het volgende:
[..]
It'sa me!Gast SUPER VET GAAF AWESOME GALORE DITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik je een keer aanraken
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Niet zo oud als Strolie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mag wel een keertje met me gamenquote:![]()
Daar neem ik wel genoegen meequote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Niet zo oud als Strolie!Strolie heeft volgens mij niet voor niets dat 75 in zijn naam staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ik had de poedelprijs in het Fok! worms toernooi van 2008 man!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Keertje Worms ofzoOf had jij dat niet?
Onder de halve finale onthoud ik niets sorryquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:04 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik had de poedelprijs in het Fok! worms toernooi van 2008 man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |