Ook het einde van september niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Trevland het volgende:
September gaat bij mij niet lukken
Dan ben je natuurlijk wel verplicht te komen, als jouw idee zijndequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef Laniboekje het volgende:
Oh, wat zit ik toch vol goede ideetjes he. Even het balletje opgooien over de meet en er wordt meteen weer een nieuwe poging gewaagd.
Ja, anders kunnen we elkaar geen goedemorgen wensen!quote:
Nope bruiloftquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook het einde van september niet?
om 5 uur bij jou toch?quote:
Oh, ik ben dan wel van de partij hoor. Als de uiteindelijke datum mij schikt en ik niet dood ben ofzo. Ik werk weleens weekenden (min. 1 weekend per maand) dus als jullie weer een datum plannen in een weekend dat ik moet werken (zoals de vorige keer!) dan vervloek ik jullie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan ben je natuurlijk wel verplicht te komen, als jouw idee zijnde
Dat heeft iedereen, daarom eerst de maanden. De preciese datum komt later welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb eigenlijk in al die maanden wel een paar datums die ik niet kan
moet ik nog raden waarom?quote:
Natuurlijk niet. Alleen ik en c0nd0r, als hij zich nog aanmeldt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:18 schreef eNGine10 het volgende:
en we gaan hopelijk toch geen 21+ dingen doen hé
Als je maar 18+ bentquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:18 schreef eNGine10 het volgende:
Nee, jij nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:18 schreef eNGine10 het volgende:
Prima maar dan eet je wel buitenquote:
quote:
dat dan weer welquote:
ZCquote:
ik moet nog volk vinden voor een weekendquote:
Als in Zwarte Cross?quote:
Hey, ik werk met autisten. Ik begeleid je wel, je komt dus mooi wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef Mozy het volgende:
Ik ben een internet-patser die eigenlijk autisme heeft.
Ik kom dus niet
Nuh uh.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hey, ik werk met autisten. Ik begeleid je wel, je komt dus mooi wel.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hey, ik werk met autisten. Ik begeleid je wel, je komt dus mooi wel.
Ah, oke. Dan wordt het al anders natuurlijk. Ach, niks is verplicht hoor. Blijf gewoon lekker posten in de GM-topics, is ook gezellig toch?!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nuh uh.
Trouwens, ik ben nog 16. Dus van pa en ma mag het waarschijnlijk toch niet.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, oke. Dan wordt het al anders natuurlijk. Ach, niks is verplicht hoor. Blijf gewoon lekker posten in de GM-topics, is ook gezellig toch?!
quote:
Ik weet nog niet wanneer ik er na toe gaan, nog ff overleggen met de kamaradenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ga denk ik alleen op zondag naar de zwarte cross. Altijd geinig daar!
Dat geeft toch niet Jojoortje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik durf niet, want dan zien jullie dat ik eigenlijk een oud mannetje ben van 63
Ja meldtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Alleen ik en c0nd0r, als hij zich nog aanmeldt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
Ik durf niet, want dan zien jullie dat ik eigenlijk een oud mannetje ben van 63
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja meldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]Ik zou je doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
Ohnee toch niet![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, nog anderhalfuur en ik heb vacatione!
Eilandje Zakynthos. Schildpadden kijken, bruinbakken, van zonsondergangen genieten, lekker eten en nog veel meer! En dat in 10 dagen tijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar ga je eigenlijk heen in Griekenland?
Lekker! Is vast mooi daar. Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eilandje Zakynthos. Schildpadden kijken, bruinbakken, van zonsondergangen genieten, lekker eten en nog veel meer! En dat in 10 dagen tijd.
Ja sorry maar je neus is een beetje uit verhouding.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Whehe, nou bedankt denk ik dan maar.
EDIT: Oke, dan niet!
Hoe was het autorijden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Zwolle, september en doe de crew er ook maar bij
Heel goedquote:
Verkapte kijk-mij-in-Amerika-zitten post?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:14 schreef Aestivate het volgende:
Waarom staat de optie Detroit er niet bij? Dat lijkt mij de enige logische keuze.
quote:
Daar zijn geen schildpaddenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eilandje Zakynthos. Schildpadden kijken, bruinbakken, van zonsondergangen genieten, lekker eten en nog veel meer! En dat in 10 dagen tijd.
Ik wil je wel ophalen hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:39 schreef Het_hupt het volgende:
Best wel n stormloop topique
zal kijken wat dr te regelen valt dezerzijds
Mijn vriend ga ik dinsdag ophalen en vanochtend heb ik de auto opgehaaldquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoelang is je vriend nu weer thuis? en heeft ie al een autootje voor je uitgezocht?
eh, het is een meet, geen survivalquote:
Wel waarquote:
Dus ik haal jou en je babe wel opquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vriend ga ik dinsdag ophalen en vanochtend heb ik de auto opgehaald
Wat leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ik dacht dat je em vandaag ging ophalen... is het je eigen auto dan of leen je er eentje?
En volgens mij komen er al behoorlijk wat mensen, leuk
Op zich wil ik (als het inderdaad in Zwolle is) m'n huis wel ter beschikking stellen voor de eerste kop koffie met zelfgebakken taartIk heb namelijk een grote (gratis) parkeerplaats voor de deur, dus een ieder die met de auto komt kan em dan hier gewoon stallen en nemen we evt de bus naar het centrum ofzo
Ben ik ook voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
Amsterdam en september hier. Dichtst bij en beste tijd
Hoewel niet in het begin, vanaf de 8e 2/3/4/6/7 september verjaardagen!
Ja dan moet je wel Zwolle kiezen hequote:Op maandag 15 juni 2009 08:13 schreef draculettetje het volgende:
moet ik de poll ook invullen als het me eigenlijk niet uit maakt waar en wanneer?
ha ha ja dat dacht ik dan ook!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel Zwolle kiezen he
Mooiquote:
Zoep'nquote:Op maandag 15 juni 2009 09:28 schreef rene90 het volgende:
Misschien nog een leuke gezamelijke activiteit doen of iets?
Moeten we eerst zeker weten waar we het gaan doen hèquote:Op maandag 15 juni 2009 09:28 schreef rene90 het volgende:
Misschien nog een leuke gezamelijke activiteit doen of iets?
In arnhem kan je nog naar burgers zoo gaanquote:Op maandag 15 juni 2009 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moeten we eerst zeker weten waar we het gaan doen hè
Ik bedoel, als we in Zwolle afspreken, heeft het weinig nut om naar Artis te gaan
En in Zwolle hebben we het Ecodromequote:Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
In arnhem kan je nog naar burgers zoo gaan
Als we dus in Amsterdam meeten en de planning is om naar ARtis te gaan ga ik niet meequote:Op maandag 15 juni 2009 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moeten we eerst zeker weten waar we het gaan doen hè
Ik bedoel, als we in Zwolle afspreken, heeft het weinig nut om naar Artis te gaan
quote:
niet even bij je familie kijken?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we dus in Amsterdam meeten en de planning is om naar ARtis te gaan ga ik niet mee
Het is maar een voorbeeldquote:Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we dus in Amsterdam meeten en de planning is om naar ARtis te gaan ga ik niet mee
huppel familie van de directeur?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet even bij je familie kijken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
5 1/2.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:47 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ik ook. 4 uur met de trein , zo relaxt.
Das een goeiequote:Op maandag 15 juni 2009 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Eigenlijk moeten we naar Apeldoorn, naar de Apenheul.En dan gaan vergelijken. =D
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]lekkere tieten huppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat het familielid dat je bedoelde ruler?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Moet het familielid wel zijn. Die van mij zijn groterquote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lekkere tieten huppelOf is dat het familielid dat je bedoelde ruler?
nu is de garp niet leuk meerquote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lekkere tieten huppelOf is dat het familielid dat je bedoelde ruler?
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet het familielid wel zijn. Die van mij zijn groter
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*proestquote:Op maandag 15 juni 2009 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso, apen zijn grappig.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Das een goeie. Dat lijkt mij ook leuk en lekker dichtbij
![]()
quote:
quote:
Uitgelachen? Zullen we dan nu weer over de meet gaan praten!quote:
Apenheul is ook gaafquote:
eigenlijk nog nietquote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uitgelachen? Zullen we dan nu weer over de meet gaan praten!
Toevoegen kan niet, moet er een nieuwe komenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:24 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Apenheul is ook gaaf. Ik stel voor om apeldoorn ook aan de pol toe tevoegne.
Al ben ik wel bang dat niemand het doet
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toevoegen kan niet, moet er een nieuwe komen
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:50 schreef Ezechielk het volgende:
Als ik me niet vergis woont Draakje in Apelvilly
klopt als een bus!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:50 schreef Ezechielk het volgende:
Als ik me niet vergis woont Draakje in Apelvilly
of tijdens hemelvaart, dan hebben we feesten bij ons in de Sint Isidorushoevequote:Op maandag 15 juni 2009 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hey dan wil ik ook dat Emmen in de poll komt want de dierentuin hier is ook heel leuk.
En de dierentuin in rotterdam.
Zullen we anders van de winter een meet doen in de winterefteling?
Emmenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hey dan wil ik ook dat Emmen in de poll komt want de dierentuin hier is ook heel leuk.
En de dierentuin in rotterdam.
Zullen we anders van de winter een meet doen in de winterefteling?
Gewoon doenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
EmmenDaar wil ik echt weer heen!
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon doenDan mag je bij mij wel een bakkie koffie doen
mijn koffie is gratis hoorquote:
En wat nou als ik warme cocolade melk met slagroom en een versgebakken appeltaart met slagroom wil?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mijn koffie is gratis hoor![]()
en het koekje ook
hadden we vorig jaar maar hier bij de zwarte cross op vrijdag moeten zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef Ezechielk het volgende:
Binnenkort heb je hier ook een soort van festival, gratis, en dicht bij mijn huis
De chocolade kan geregeld worden. Appeltaart niet want ik heb geen ovenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat nou als ik warme cocolade melk met slagroom en een versgebakken appeltaart met slagroom wil?
gelukkig heb ik geen suzuki swiftquote:Op maandag 15 juni 2009 19:43 schreef Het_hupt het volgende:
Apeldoorn en een Suzuki Swift is n linke combinatie Huppel
Maar de trein en dierentuin niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mijn koffie is gratis hoor![]()
en het koekje ook
maar ommen en een daihatsu charade is ook een linke combinatiequote:
Woon jij in Ommen?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ommen en een daihatsu charade is ook een linke combinatie
nee, maar daar hadden we op vakantie een daihatsu charade gehuurdquote:
En die heb je toen maar om een boom gevouwen?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, maar daar hadden we op vakantie een daihatsu charade gehuurd
Ohw? Ben er een paar keer met de trein door/langs gereden ben er nog nooit geweest.quote:
ik niet, m'n kameraadquote:Op maandag 15 juni 2009 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die heb je toen maar om een boom gevouwen?
whahaha.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohw? Ben er een paar keer met de trein door/langs gereden ben er nog nooit geweest.
Nee wacht ben 1 keer op het station geweest omdat ik dacht dat de conducteur zei dat we in emmen waren en dus ben ik snel de trein uitgesprongen
Zou ik ook zeggenquote:
ze waren een monitor aan het halen voor de computer. die deed het trouwens nog welquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
MeteenNiet doen! Ik haal jullie wel van het station
Nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ommen moet je gewoon een keer geweest zijn!
Ik ging altijd kamperen in Ommen, met school (Beerzebulte heet het geloof ik) en met de scouting op Adashoeve. Vrienden van mij gaan daar nu nog ieder jaar heen met de caravan. Ommen heeft wel een mooie omgevingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ommen moet je gewoon een keer geweest zijn!
Helaas is het toerisme totaal de nek omgedraaid en is het dus in de zomer totaal niet gezellig meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ging altijd kamperen in Ommen, met school (Beerzebulte heet het geloof ik) en met de scouting op Adashoeve. Vrienden van mij gaan daar nu nog ieder jaar heen met de caravan. Ommen heeft wel een mooie omgeving
Jammer, er liggen nog wel zulke mooie campings (die ook, van wat ik begreep in ieder geval voor caravans, helemaal volgeboekt zijn).. Hoe is het toerisme de nek omgedraaid? Gemeente of door de campings enzo zelf?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Helaas is het toerisme totaal de nek omgedraaid en is het dus in de zomer totaal niet gezellig meer
Naja en met het toerisme zijn er ook een flink aantal campings opgedoekt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer, er liggen nog wel zulke mooie campings (die ook, van wat ik begreep in ieder geval voor caravans, helemaal volgeboekt zijn).. Hoe is het toerisme de nek omgedraaid? Gemeente of door de campings enzo zelf?
Verveelt het na 6 jaar nog steeds niet om kratten te stapelen en iedere dag dronken te zijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:15 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kom d'r regelmatig doorheen als ik naar m'n vriendin ga.
Ook kom ik al 6 jaar ofzo op camping dennenoord
Alleen halen of ga je ze dan ook klaarmaken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:52 schreef draculettetje het volgende:
ow en trouwens als we afspreken in apeldoorn, haal ik wel poffertjes mix
ik of mnquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen halen of ga je ze dan ook klaarmaken?
Maken we er een GM-CUL meet van, gaan we koken met z'n allenquote:
ik ben wel voor apenheul, weet ik haast zeker dat ik ook echt kan komen enzo!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maken we er een GM-CUL meet van, gaan we koken met z'n allen
Apeheul daarentegen vond ik een erg leuk idee. Is dat niets iets? Regelen we of een groepskorting of leuke kortingsbonnen en dan gaan we aapjes kijken
Ik neem het GM gedeelte dan wel, koken ben ik echt een ramp inquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maken we er een GM-CUL meet van, gaan we koken met z'n allen
Apeheul daarentegen vond ik een erg leuk idee. Is dat niets iets? Regelen we of een groepskorting of leuke kortingsbonnen en dan gaan we aapjes kijken
Waarom mogen ze niet meer bij je zitten? Dat was juist het vetste van het hele parkquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben wel voor apenheul, weet ik haast zeker dat ik ook echt kan komen enzo!
en voordeel, ondanks dat aapjes niet meer bij je mogen zitten, rolstoel/ scootmobiel vinden ze altijd intressant!
Nu staat overal een medewerker van de apenheul met een waterpistooltje en als de apen naar de bezoekers gaan worden ze nat gespoten en gaan ze dus weer wegquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet meer bij je zitten? Dat was juist het vetste van het hele park
Ik kan een nieuwe poll maken met Apeldoorn erbij, maar dan gaan wel alle stemmen verlorenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bart, kun je er niet nog een pol bijgooien voor de Apenheul?
Dan kunnen we dat nog even polsenEn dat scheelt weer voor ons met koken
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu staat overal een medewerker van de apenheul met een waterpistooltje en als de apen naar de bezoekers gaan worden ze nat gespoten en gaan ze dus weer weg![]()
Dus als we naar de apenheul gaan nemen wij supersoakers mee en vallen het personeel aan
Artis mag niet in de pollquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan een nieuwe poll maken met Apeldoorn erbij, maar dan gaan wel alle stemmen verloren
Of eentje met meerdere attracties/bezigheden/uitjes zeg maar? Als in kiezen apenheul, ommen, six flags en artis bijvoorbeeld.
Moet dan wel door een modje in de OP gezet worden
Ja huppel, er staat bijvoorbeeld
Die laatste zou cool zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan een nieuwe poll maken met Apeldoorn erbij, maar dan gaan wel alle stemmen verloren
Of eentje met meerdere attracties/bezigheden/uitjes zeg maar? Als in kiezen apenheul, ommen, six flags en artis bijvoorbeeld.
Moet dan wel door een modje in de OP gezet worden
Ja huppel, er staat bijvoorbeeld
Als vervangende dierentuin: Emmen it isquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Artis mag niet in de poll![]()
Weet je hoe zielig het daar is voor die dieren
Hoezo niet arnhem?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die laatste zou cool zijnIk vind het eigenlijk een mooie taak voor SWJ omdat die vaak de topics sluit en ook mee wilde
[..]
Als vervangende dierentuin: Emmen it is
Blijdorp is ook goed hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die laatste zou cool zijnIk vind het eigenlijk een mooie taak voor SWJ omdat die vaak de topics sluit en ook mee wilde
[..]
Als vervangende dierentuin: Emmen it is
Heb je de onderste regel niet gelezen? Het is een voorbeeldquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Artis mag niet in de poll![]()
Weet je hoe zielig het daar is voor die dieren
Ik ben vrouw ik lees en hoor alleen wat ik wil lezen en horenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je de onderste regel niet gelezen? Het is een voorbeeld
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik merk het...quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vrouw ik lees en hoor alleen wat ik wil lezen en horen![]()
Sixflagsquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
Apenheul
Dierenpark Emmen
???
???
Alleen de onderste twee nog, iemand een suggestie?
Nee dank je ik moet nog rijdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik merk het...![]()
Ga eens bier halen?
Ik zeg ook halen, niet drinkenquote:
Sixflags vind ik persoonlijk zo'n klote park... Ze zijn duur en de helft van de tijd zijn die achterlijke attracties kapot, dat is mij tenminste iedere dat ik er was overkomen.quote:
Apenheul inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef Trevland het volgende:
Doe mij maar apenheul! al heel lang niet meer geweest. Vorig jaar nog in de efteling geweest.
omdat veel mensen de regels niet snappen en de apen zijn gaan bijtenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet meer bij je zitten? Dat was juist het vetste van het hele park
denk dat het schopje niet is overgekomenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
Heb Jim ff een schopje gegeven om de poll in de OP te zetten
Jawel hoor, kijk maar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
denk dat het schopje niet is overgekomen
en ik woon erquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben daar nog nooit geweest. En Apeldoorn is aardig in de buurt net als emmen en zwolle.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik woon er![]()
niet in de apenheul he
ik vind het prima hoor!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had het in de gaten
maar dat wordt dus poffertjes bakken, of had ik dat verkeerd gelezen?
ik ookquote:
dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan zijn wij vast niet de enige ha ha
precies, al moeten we daar eigenlijk niet vanuit gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, de datum kon nog wel eens het grootste struikelblok worden
nee, maar volgens mij is het nooit anders geweestquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies, al moeten we daar eigenlijk niet vanuit gaan
stiekum heb je daar wel gelijk in maar tochquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, maar volgens mij is het nooit anders geweest
ik zeg er al niks meer overquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
stiekum heb je daar wel gelijk in maar toch
ik doe m'n bestquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi gewoon dat je hoe dan ook kan
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed zo! ik moet ook nog ergens sudoku het bordspel in de kast hebben liggen
ja misschien net nu of anders na de zomer periode....quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat moeten we eigenlijk ook weer een keer organiseren op FOK!
ik heb nog steeds de beker
volgens mij stond het toen in MENquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja misschien net nu of anders na de zomer periode....
stond het toen in MEN?
ja denk ut ook, daar liep de 2de ronde toen ook op vast!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij stond het toen in MEN
en ik denk dat na de zomerperiode beter uitkomt ivm vakantie's enzo van iedereen.
ja, klopt, maar toen was het in aprilquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja denk ut ook, daar liep de 2de ronde toen ook op vast!
ik ga nu maar weer eens een poging wagen te gaan slapen
Nee, jammer hequote:Op donderdag 18 juni 2009 07:51 schreef draculettetje het volgende:
en weer wakker
kwam kijken of er al nog meer gestemd was, maar nee
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar aapjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben daar nog nooit geweest. En Apeldoorn is aardig in de buurt net als emmen en zwolle.
zat het me ook net te denkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jammer he
Wat ik me nog wel even afvroeg, tot hoe lang laten we de polls enzo openstaan tot we overgaan naar het vinden van een datum enzo? of ben ik nu te praktisch en te snel![]()
GoedeMorgen!quote:
ohhh natuurlijk ! D'ohquote:
hoe eerder hoe beter. dan kunnen er meer mensen rekening mee houwden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jammer he
Wat ik me nog wel even afvroeg, tot hoe lang laten we de polls enzo openstaan tot we overgaan naar het vinden van een datum enzo? of ben ik nu te praktisch en te snel![]()
Dat is natuurlijk wel zo jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoe eerder hoe beter. dan kunnen er meer mensen rekening mee houwden.
Da's waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoe eerder hoe beter. dan kunnen er meer mensen rekening mee houwden.
Maar als je wordt aangenomen op je vakantiewerk dan moet dat gemakkelijk kunnen natuurlijk!quote:
daar hoef je toch alleen maar voor in de spiegel te kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar aapjes
Blaagquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar hoef je toch alleen maar voor in de spiegel te kijken
quote:
Ik was net op tijd in GMquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:37 schreef draculettetje het volgende:
even stiekum hier
goede middag allemaal
Ik te laat dus bij deze:quote:
Daar lijkt het niet opquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik niet!
en ik kwam natuurlijk kijken of we al een datum hebben
Van wie?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat snapte ik maar moest toch een beetje ontopic enzo blijven?
Dat is waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar als je wordt aangenomen op je vakantiewerk dan moet dat gemakkelijk kunnen natuurlijk!![]()
en, is je vriendje al gek van je aan het worden?![]()
![]()
Waar denk je dat mijn affectie voor apen vandaan komt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar hoef je toch alleen maar voor in de spiegel te kijken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar denk je dat mijn affectie voor apen vandaan komt?
Soort zoekt soort.quote:
waarom kom ik jou telkens tegen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.
Ez, wanneer sluit je de polls?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:57 schreef draculettetje het volgende:
en en en? weten we al wat?
volgens mij niet he
ik denk dat de plaats haast wel overduidelijk isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen wij de knoop doorhakken?
In de poll van de plaats staat Amsterdam voor, terwijl de uitjes-poll Apeldoorn impliceert, verwarrendquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik denk dat de plaats haast wel overduidelijk is
dan nu nog een datum!
dat spreekt elkaar idd erg tegen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de poll van de plaats staat Amsterdam voor, terwijl de uitjes-poll Apeldoorn impliceert, verwarrend
Ikzelf ben voor de Apenheul, daar ben ik al heel lang niet geweest en dan hebben we meteen wat leuks te doenVoor een datum Bart maar vragen om nog een poll te maken?
Ja, misschien moeten we een hele nieuwe poll doen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat spreekt elkaar idd erg tegen!
en bart is weg natuurlijk, dus moeten we toch nog even geduld hebben
ja hij welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten we een hele nieuwe poll doen!Jah, Bart is wel rocken
Ga zo maar de stad in om mijn verdriet weg te shoppen
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hij wel![]()
nou ja ik volgende week
shoppen is ook niet verkeerd
zal foto alvast voor je maken!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn volgende week ga ik ook al niet
ga de week erop naar Disturbed, laat je even weten hoe ze waren op Graspop?
![]()
Nee, maar het regent hier steeds... dan vind ik het toch minder leuk (ja, ik ben van suiker)
Omdat je een mantelbaviaan bentquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom kom ik jou telkens tegen dan?
* rulerofdeath gaat op zoek naar een foto van een mantelbaviaanquote:
Mantelbavianenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath gaat op zoek naar een foto van een mantelbaviaan
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath gaat op zoek naar een foto van een mantelbaviaan
waarschijnlijk wordt het de apenheul in Apeldoornquote:Op maandag 22 juni 2009 10:26 schreef Frenker het volgende:
Edit: Nevermind, lezen moet je.
Amsterdam/september/crew allowed/ik kom waarschijnlijknetzoalseenheulehoopanderentochniet!
I R BABOON!quote:
quote:
Baboonquote:
quote:
Zaterdag?quote:
Omdat ik eigenlijk een grapje maakte maar die werd nogal serieus opgevatquote:
We nemen je in elk geval serieusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk een grapje maakte maar die werd nogal serieus opgevat
Als jij nou met de meet naar Emmen komt dan rijden we samen naar apeldoornquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We nemen je in elk geval serieus
Zullen we Bart vragen een nieuwe poll te maken om een datum voor september te bepalen?
Survivallen? Heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij nou met de meet naar Emmen komt dan rijden we samen naar apeldoorn(of durf jij ook al niet te survivallen)
Volgens hupt is met mij meerijden hetzelfde als survivallenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Survivallen? Heb ik iets gemist
Maar is goed hoor, ik kom wel naar Emmen met de treinPik je me op met je prachtige bolide inclusief paarse wieldoppen?
hahaha, die snapt er blijkbaar niets vanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens hupt is met mij meerijden hetzelfde als survivallen![]()
Ik weet niet of ik dan mijn stoere wieldoppen al heb maar dan pik ik je wel op van het station ja
en dat komt omdat ik er gewoon zin in hebquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk een grapje maakte maar die werd nogal serieus opgevat
ik ook, ik ook?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij nou met de meet naar Emmen komt dan rijden we samen naar apeldoorn(of durf jij ook al niet te survivallen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |