ik ben wel voor apenheul, weet ik haast zeker dat ik ook echt kan komen enzo!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maken we er een GM-CUL meet van, gaan we koken met z'n allen
Apeheul daarentegen vond ik een erg leuk idee. Is dat niets iets? Regelen we of een groepskorting of leuke kortingsbonnen en dan gaan we aapjes kijken
Ik neem het GM gedeelte dan wel, koken ben ik echt een ramp inquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maken we er een GM-CUL meet van, gaan we koken met z'n allen
Apeheul daarentegen vond ik een erg leuk idee. Is dat niets iets? Regelen we of een groepskorting of leuke kortingsbonnen en dan gaan we aapjes kijken
Waarom mogen ze niet meer bij je zitten? Dat was juist het vetste van het hele parkquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben wel voor apenheul, weet ik haast zeker dat ik ook echt kan komen enzo!
en voordeel, ondanks dat aapjes niet meer bij je mogen zitten, rolstoel/ scootmobiel vinden ze altijd intressant!
Nu staat overal een medewerker van de apenheul met een waterpistooltje en als de apen naar de bezoekers gaan worden ze nat gespoten en gaan ze dus weer wegquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet meer bij je zitten? Dat was juist het vetste van het hele park
Ik kan een nieuwe poll maken met Apeldoorn erbij, maar dan gaan wel alle stemmen verlorenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bart, kun je er niet nog een pol bijgooien voor de Apenheul?
Dan kunnen we dat nog even polsenEn dat scheelt weer voor ons met koken
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu staat overal een medewerker van de apenheul met een waterpistooltje en als de apen naar de bezoekers gaan worden ze nat gespoten en gaan ze dus weer weg![]()
Dus als we naar de apenheul gaan nemen wij supersoakers mee en vallen het personeel aan
Artis mag niet in de pollquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan een nieuwe poll maken met Apeldoorn erbij, maar dan gaan wel alle stemmen verloren
Of eentje met meerdere attracties/bezigheden/uitjes zeg maar? Als in kiezen apenheul, ommen, six flags en artis bijvoorbeeld.
Moet dan wel door een modje in de OP gezet worden
Ja huppel, er staat bijvoorbeeld
Die laatste zou cool zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan een nieuwe poll maken met Apeldoorn erbij, maar dan gaan wel alle stemmen verloren
Of eentje met meerdere attracties/bezigheden/uitjes zeg maar? Als in kiezen apenheul, ommen, six flags en artis bijvoorbeeld.
Moet dan wel door een modje in de OP gezet worden
Ja huppel, er staat bijvoorbeeld
Als vervangende dierentuin: Emmen it isquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Artis mag niet in de poll![]()
Weet je hoe zielig het daar is voor die dieren
Hoezo niet arnhem?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die laatste zou cool zijnIk vind het eigenlijk een mooie taak voor SWJ omdat die vaak de topics sluit en ook mee wilde
[..]
Als vervangende dierentuin: Emmen it is
Blijdorp is ook goed hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die laatste zou cool zijnIk vind het eigenlijk een mooie taak voor SWJ omdat die vaak de topics sluit en ook mee wilde
[..]
Als vervangende dierentuin: Emmen it is
Heb je de onderste regel niet gelezen? Het is een voorbeeldquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Artis mag niet in de poll![]()
Weet je hoe zielig het daar is voor die dieren
Ik ben vrouw ik lees en hoor alleen wat ik wil lezen en horenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je de onderste regel niet gelezen? Het is een voorbeeld
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik merk het...quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben vrouw ik lees en hoor alleen wat ik wil lezen en horen![]()
Sixflagsquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef Ezechielk het volgende:
Apenheul
Dierenpark Emmen
???
???
Alleen de onderste twee nog, iemand een suggestie?
Nee dank je ik moet nog rijdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik merk het...![]()
Ga eens bier halen?
Ik zeg ook halen, niet drinkenquote:
Sixflags vind ik persoonlijk zo'n klote park... Ze zijn duur en de helft van de tijd zijn die achterlijke attracties kapot, dat is mij tenminste iedere dat ik er was overkomen.quote:
Apenheul inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef Trevland het volgende:
Doe mij maar apenheul! al heel lang niet meer geweest. Vorig jaar nog in de efteling geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |