omdat veel mensen de regels niet snappen en de apen zijn gaan bijtenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet meer bij je zitten? Dat was juist het vetste van het hele park
denk dat het schopje niet is overgekomenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
Heb Jim ff een schopje gegeven om de poll in de OP te zetten
Jawel hoor, kijk maar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
denk dat het schopje niet is overgekomen
en ik woon erquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben daar nog nooit geweest. En Apeldoorn is aardig in de buurt net als emmen en zwolle.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik woon er![]()
niet in de apenheul he
ik vind het prima hoor!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had het in de gaten
maar dat wordt dus poffertjes bakken, of had ik dat verkeerd gelezen?
ik ookquote:
dat denk ik ook nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan zijn wij vast niet de enige ha ha
precies, al moeten we daar eigenlijk niet vanuit gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:37 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, de datum kon nog wel eens het grootste struikelblok worden
nee, maar volgens mij is het nooit anders geweestquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies, al moeten we daar eigenlijk niet vanuit gaan
stiekum heb je daar wel gelijk in maar tochquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, maar volgens mij is het nooit anders geweest
ik zeg er al niks meer overquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
stiekum heb je daar wel gelijk in maar toch
ik doe m'n bestquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi gewoon dat je hoe dan ook kan
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed zo! ik moet ook nog ergens sudoku het bordspel in de kast hebben liggen
ja misschien net nu of anders na de zomer periode....quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat moeten we eigenlijk ook weer een keer organiseren op FOK!
ik heb nog steeds de beker
volgens mij stond het toen in MENquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja misschien net nu of anders na de zomer periode....
stond het toen in MEN?
ja denk ut ook, daar liep de 2de ronde toen ook op vast!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij stond het toen in MEN
en ik denk dat na de zomerperiode beter uitkomt ivm vakantie's enzo van iedereen.
ja, klopt, maar toen was het in aprilquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja denk ut ook, daar liep de 2de ronde toen ook op vast!
ik ga nu maar weer eens een poging wagen te gaan slapen
Nee, jammer hequote:Op donderdag 18 juni 2009 07:51 schreef draculettetje het volgende:
en weer wakker
kwam kijken of er al nog meer gestemd was, maar nee
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar aapjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben daar nog nooit geweest. En Apeldoorn is aardig in de buurt net als emmen en zwolle.
zat het me ook net te denkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jammer he
Wat ik me nog wel even afvroeg, tot hoe lang laten we de polls enzo openstaan tot we overgaan naar het vinden van een datum enzo? of ben ik nu te praktisch en te snel![]()
GoedeMorgen!quote:
ohhh natuurlijk ! D'ohquote:
hoe eerder hoe beter. dan kunnen er meer mensen rekening mee houwden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jammer he
Wat ik me nog wel even afvroeg, tot hoe lang laten we de polls enzo openstaan tot we overgaan naar het vinden van een datum enzo? of ben ik nu te praktisch en te snel![]()
Dat is natuurlijk wel zo jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoe eerder hoe beter. dan kunnen er meer mensen rekening mee houwden.
Da's waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoe eerder hoe beter. dan kunnen er meer mensen rekening mee houwden.
Maar als je wordt aangenomen op je vakantiewerk dan moet dat gemakkelijk kunnen natuurlijk!quote:
daar hoef je toch alleen maar voor in de spiegel te kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar aapjes
Blaagquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar hoef je toch alleen maar voor in de spiegel te kijken
quote:
Ik was net op tijd in GMquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:37 schreef draculettetje het volgende:
even stiekum hier
goede middag allemaal
Ik te laat dus bij deze:quote:
Daar lijkt het niet opquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en ik niet!
en ik kwam natuurlijk kijken of we al een datum hebben
Van wie?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat snapte ik maar moest toch een beetje ontopic enzo blijven?
Dat is waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar als je wordt aangenomen op je vakantiewerk dan moet dat gemakkelijk kunnen natuurlijk!![]()
en, is je vriendje al gek van je aan het worden?![]()
![]()
Waar denk je dat mijn affectie voor apen vandaan komt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar hoef je toch alleen maar voor in de spiegel te kijken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar denk je dat mijn affectie voor apen vandaan komt?
Soort zoekt soort.quote:
waarom kom ik jou telkens tegen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Soort zoekt soort.
Ez, wanneer sluit je de polls?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:57 schreef draculettetje het volgende:
en en en? weten we al wat?
volgens mij niet he
ik denk dat de plaats haast wel overduidelijk isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen wij de knoop doorhakken?
In de poll van de plaats staat Amsterdam voor, terwijl de uitjes-poll Apeldoorn impliceert, verwarrendquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik denk dat de plaats haast wel overduidelijk is
dan nu nog een datum!
dat spreekt elkaar idd erg tegen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de poll van de plaats staat Amsterdam voor, terwijl de uitjes-poll Apeldoorn impliceert, verwarrend
Ikzelf ben voor de Apenheul, daar ben ik al heel lang niet geweest en dan hebben we meteen wat leuks te doenVoor een datum Bart maar vragen om nog een poll te maken?
Ja, misschien moeten we een hele nieuwe poll doen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat spreekt elkaar idd erg tegen!
en bart is weg natuurlijk, dus moeten we toch nog even geduld hebben
ja hij welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten we een hele nieuwe poll doen!Jah, Bart is wel rocken
Ga zo maar de stad in om mijn verdriet weg te shoppen
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hij wel![]()
nou ja ik volgende week
shoppen is ook niet verkeerd
zal foto alvast voor je maken!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn volgende week ga ik ook al niet
ga de week erop naar Disturbed, laat je even weten hoe ze waren op Graspop?
![]()
Nee, maar het regent hier steeds... dan vind ik het toch minder leuk (ja, ik ben van suiker)
Omdat je een mantelbaviaan bentquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom kom ik jou telkens tegen dan?
* rulerofdeath gaat op zoek naar een foto van een mantelbaviaanquote:
Mantelbavianenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath gaat op zoek naar een foto van een mantelbaviaan
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath gaat op zoek naar een foto van een mantelbaviaan
waarschijnlijk wordt het de apenheul in Apeldoornquote:Op maandag 22 juni 2009 10:26 schreef Frenker het volgende:
Edit: Nevermind, lezen moet je.
Amsterdam/september/crew allowed/ik kom waarschijnlijknetzoalseenheulehoopanderentochniet!
I R BABOON!quote:
quote:
Baboonquote:
quote:
Zaterdag?quote:
Omdat ik eigenlijk een grapje maakte maar die werd nogal serieus opgevatquote:
We nemen je in elk geval serieusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk een grapje maakte maar die werd nogal serieus opgevat
Als jij nou met de meet naar Emmen komt dan rijden we samen naar apeldoornquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We nemen je in elk geval serieus
Zullen we Bart vragen een nieuwe poll te maken om een datum voor september te bepalen?
Survivallen? Heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij nou met de meet naar Emmen komt dan rijden we samen naar apeldoorn(of durf jij ook al niet te survivallen)
Volgens hupt is met mij meerijden hetzelfde als survivallenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Survivallen? Heb ik iets gemist
Maar is goed hoor, ik kom wel naar Emmen met de treinPik je me op met je prachtige bolide inclusief paarse wieldoppen?
hahaha, die snapt er blijkbaar niets vanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens hupt is met mij meerijden hetzelfde als survivallen![]()
Ik weet niet of ik dan mijn stoere wieldoppen al heb maar dan pik ik je wel op van het station ja
en dat komt omdat ik er gewoon zin in hebquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk een grapje maakte maar die werd nogal serieus opgevat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |