quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja meldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]Ik zou je doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
Ohnee toch niet![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, nog anderhalfuur en ik heb vacatione!
Eilandje Zakynthos. Schildpadden kijken, bruinbakken, van zonsondergangen genieten, lekker eten en nog veel meer! En dat in 10 dagen tijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar ga je eigenlijk heen in Griekenland?
Lekker! Is vast mooi daar. Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eilandje Zakynthos. Schildpadden kijken, bruinbakken, van zonsondergangen genieten, lekker eten en nog veel meer! En dat in 10 dagen tijd.
Ja sorry maar je neus is een beetje uit verhouding.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Whehe, nou bedankt denk ik dan maar.
EDIT: Oke, dan niet!
Hoe was het autorijden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Zwolle, september en doe de crew er ook maar bij
Heel goedquote:
Verkapte kijk-mij-in-Amerika-zitten post?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:14 schreef Aestivate het volgende:
Waarom staat de optie Detroit er niet bij? Dat lijkt mij de enige logische keuze.
quote:
Daar zijn geen schildpaddenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eilandje Zakynthos. Schildpadden kijken, bruinbakken, van zonsondergangen genieten, lekker eten en nog veel meer! En dat in 10 dagen tijd.
Ik wil je wel ophalen hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:39 schreef Het_hupt het volgende:
Best wel n stormloop topique
zal kijken wat dr te regelen valt dezerzijds
Mijn vriend ga ik dinsdag ophalen en vanochtend heb ik de auto opgehaaldquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoelang is je vriend nu weer thuis? en heeft ie al een autootje voor je uitgezocht?
eh, het is een meet, geen survivalquote:
Wel waarquote:
Dus ik haal jou en je babe wel opquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn vriend ga ik dinsdag ophalen en vanochtend heb ik de auto opgehaald
Wat leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ik dacht dat je em vandaag ging ophalen... is het je eigen auto dan of leen je er eentje?
En volgens mij komen er al behoorlijk wat mensen, leuk
Op zich wil ik (als het inderdaad in Zwolle is) m'n huis wel ter beschikking stellen voor de eerste kop koffie met zelfgebakken taartIk heb namelijk een grote (gratis) parkeerplaats voor de deur, dus een ieder die met de auto komt kan em dan hier gewoon stallen en nemen we evt de bus naar het centrum ofzo
Ben ik ook voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
Amsterdam en september hier. Dichtst bij en beste tijd
Hoewel niet in het begin, vanaf de 8e 2/3/4/6/7 september verjaardagen!
Ja dan moet je wel Zwolle kiezen hequote:Op maandag 15 juni 2009 08:13 schreef draculettetje het volgende:
moet ik de poll ook invullen als het me eigenlijk niet uit maakt waar en wanneer?
ha ha ja dat dacht ik dan ook!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel Zwolle kiezen he
Mooiquote:
Zoep'nquote:Op maandag 15 juni 2009 09:28 schreef rene90 het volgende:
Misschien nog een leuke gezamelijke activiteit doen of iets?
Moeten we eerst zeker weten waar we het gaan doen hèquote:Op maandag 15 juni 2009 09:28 schreef rene90 het volgende:
Misschien nog een leuke gezamelijke activiteit doen of iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |