quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed zo! ik moet ook nog ergens sudoku het bordspel in de kast hebben liggen
ja misschien net nu of anders na de zomer periode....quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat moeten we eigenlijk ook weer een keer organiseren op FOK!
ik heb nog steeds de beker
volgens mij stond het toen in MENquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja misschien net nu of anders na de zomer periode....
stond het toen in MEN?
ja denk ut ook, daar liep de 2de ronde toen ook op vast!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij stond het toen in MEN
en ik denk dat na de zomerperiode beter uitkomt ivm vakantie's enzo van iedereen.
ja, klopt, maar toen was het in aprilquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja denk ut ook, daar liep de 2de ronde toen ook op vast!
ik ga nu maar weer eens een poging wagen te gaan slapen
Nee, jammer hequote:Op donderdag 18 juni 2009 07:51 schreef draculettetje het volgende:
en weer wakker
kwam kijken of er al nog meer gestemd was, maar nee
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar aapjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben daar nog nooit geweest. En Apeldoorn is aardig in de buurt net als emmen en zwolle.
zat het me ook net te denkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jammer he
Wat ik me nog wel even afvroeg, tot hoe lang laten we de polls enzo openstaan tot we overgaan naar het vinden van een datum enzo? of ben ik nu te praktisch en te snel![]()
GoedeMorgen!quote:
ohhh natuurlijk ! D'ohquote:
hoe eerder hoe beter. dan kunnen er meer mensen rekening mee houwden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jammer he
Wat ik me nog wel even afvroeg, tot hoe lang laten we de polls enzo openstaan tot we overgaan naar het vinden van een datum enzo? of ben ik nu te praktisch en te snel![]()
Dat is natuurlijk wel zo jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoe eerder hoe beter. dan kunnen er meer mensen rekening mee houwden.
Da's waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoe eerder hoe beter. dan kunnen er meer mensen rekening mee houwden.
Maar als je wordt aangenomen op je vakantiewerk dan moet dat gemakkelijk kunnen natuurlijk!quote:
daar hoef je toch alleen maar voor in de spiegel te kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar aapjes
Blaagquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar hoef je toch alleen maar voor in de spiegel te kijken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |