In arnhem kan je nog naar burgers zoo gaanquote:Op maandag 15 juni 2009 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moeten we eerst zeker weten waar we het gaan doen hè
Ik bedoel, als we in Zwolle afspreken, heeft het weinig nut om naar Artis te gaan
En in Zwolle hebben we het Ecodromequote:Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
In arnhem kan je nog naar burgers zoo gaan
Als we dus in Amsterdam meeten en de planning is om naar ARtis te gaan ga ik niet meequote:Op maandag 15 juni 2009 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moeten we eerst zeker weten waar we het gaan doen hè
Ik bedoel, als we in Zwolle afspreken, heeft het weinig nut om naar Artis te gaan
quote:
niet even bij je familie kijken?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we dus in Amsterdam meeten en de planning is om naar ARtis te gaan ga ik niet mee
Het is maar een voorbeeldquote:Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we dus in Amsterdam meeten en de planning is om naar ARtis te gaan ga ik niet mee
huppel familie van de directeur?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet even bij je familie kijken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
5 1/2.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:47 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ik ook. 4 uur met de trein , zo relaxt.
Das een goeiequote:Op maandag 15 juni 2009 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Eigenlijk moeten we naar Apeldoorn, naar de Apenheul.En dan gaan vergelijken. =D
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]lekkere tieten huppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat het familielid dat je bedoelde ruler?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Moet het familielid wel zijn. Die van mij zijn groterquote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lekkere tieten huppelOf is dat het familielid dat je bedoelde ruler?
nu is de garp niet leuk meerquote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lekkere tieten huppelOf is dat het familielid dat je bedoelde ruler?
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet het familielid wel zijn. Die van mij zijn groter
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*proestquote:Op maandag 15 juni 2009 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso, apen zijn grappig.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Das een goeie. Dat lijkt mij ook leuk en lekker dichtbij
![]()
quote:
quote:
Uitgelachen? Zullen we dan nu weer over de meet gaan praten!quote:
Apenheul is ook gaafquote:
eigenlijk nog nietquote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uitgelachen? Zullen we dan nu weer over de meet gaan praten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |