abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70027411
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:33 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Vandaar het ondertekenen van een contract (geheimhouding)?
Bram stelde als voorwaarde voor vrijwillige medewerking absolute loyaliteit aan de makers, dat lijkt me afdoende (en onwenselijk, maar dat is een verschil in opvatting)
pi_70027610
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er is door Pietje aangegeven dat men dat nogal heeft laten liggen vanwege allerlei factoren, waaronder het zogenaamde veiligheidsaspect (wie kan en mag daar werken en is te vertrouwen). Kortom, volgens mij is jezelf daar aanmelden nogal zinloos
Er is vooral gezegd dat het enorm druk was, en daarom niet handig om steeds tijd kwijt te zijn aan het inwerken van nieuwe mensen. Daarom put men vooral graag uit bekenden.
En die geheimhouding - danny en ik horen het meeste en we hebben niets getekend is ons ook nooit gevraagd. ik vind ook dit nogal opgeklopt eerlijk gezegd
  maandag 15 juni 2009 @ 15:45:46 #153
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_70027656
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Bram stelde als voorwaarde voor vrijwillige medewerking absolute loyaliteit aan de makers, dat lijkt me afdoende
En zo hoort het ook. En je kan tevens ook loyaal zijn aan Fok!, ook al mag je sommige kennis niet delen.
(Wat users dan juist weer WEL willen weten)
pi_70027721
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram stelde als voorwaarde voor vrijwillige medewerking absolute loyaliteit aan de makers, dat lijkt me afdoende (en onwenselijk, maar dat is een verschil in opvatting)
Mij niets van bekend. Nou ja, natuurlijk is het niet de bedoeling dat je wat je hoort gaat ventileren bij derden als je weet dat die er gebruik of misbruik van kunnen maken. Of dat je hoe dan hoe dan ook de bunker schade gaat berokkenen.
  maandag 15 juni 2009 @ 15:49:46 #155
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_70027796
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef iteejer het volgende:

[..]

Er is vooral gezegd dat het enorm druk was, en daarom niet handig om steeds tijd kwijt te zijn aan het inwerken van nieuwe mensen. Daarom put men vooral graag uit bekenden.
En die geheimhouding - danny en ik horen het meeste en we hebben niets getekend is ons ook nooit gevraagd. ik vind ook dit nogal opgeklopt eerlijk gezegd
Dat is toch normaal voor samenwerkende partners. Fok! en TBO, dus.
pi_70027838
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:45 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

En zo hoort het ook. En je kan tevens ook loyaal zijn aan Fok!, ook al mag je sommige kennis niet delen.
(Wat users dan juist weer WEL willen weten)
Absolute loyaliteit, brrrr. Ik ben gelukkig zelfstandige, maar reken er op dat ik nooit een baas absolute loyaliteit zou beloven. Als m'n baas praatjes of onzin verkoopt, de boel belazert, de wet overtreedt of wat dan ook, hoeft-ie van mijn kant geen loyaliteit te verwachten.
pi_70027881
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:47 schreef iteejer het volgende:

[..]

Mij niets van bekend.
Dat heeft-ie zelf op Fok! gepost.
pi_70027890
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Wijnneus het volgende:
Dat is toch normaal voor samenwerkende partners. Fok! en TBO, dus.
Daarom. En we zitten er echt bovenop hoor. Mij gaat de vrijheid van en op FOK! boven alles. Hier blijkt dat niet zo erg want hier post ik normaal niet maar ik ben echt zo makkelijk niet hoor
pi_70028180
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef iteejer het volgende:
ik vind ook dit nogal opgeklopt eerlijk gezegd
Dat opkloppen komt dan toch vooral door opmerkingen vanaf die kant.
pi_70028237
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat heeft-ie zelf op Fok! gepost.
Bedoelt ie echt geen jaknikkers mee. Zo is hij zelf ook niet. Er is over alles te praten, het valt allemaal echt wel mee
  maandag 15 juni 2009 @ 16:04:08 #161
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_70028307
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef iteejer het volgende:

Daarom. En we zitten er echt bovenop hoor. Mij gaat de vrijheid van en op FOK! boven alles.
Hier blijkt dat niet zo erg want hier post ik normaal niet maar ik ben echt zo makkelijk niet hoor
Heb vertrouwen in je.

Ook in Gert die door Bram is voorgesteld als centrale vertegenwoordiger van FOK! op het operationele vlak.
  maandag 15 juni 2009 @ 16:06:49 #162
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_70028420
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef iteejer het volgende:

[..]

Daarom. En we zitten er echt bovenop hoor. Mij gaat de vrijheid van en op FOK! boven alles. Hier blijkt dat niet zo erg want hier post ik normaal niet maar ik ben echt zo makkelijk niet hoor
1s
En sommigen zien niet het verschil tussen een grotere transparantie van een programma (top) en volledige openheid m.b.t. ALLE zaken (niet mogelijk/wenselijk).
pi_70028567
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

1s
En sommigen zien niet het verschil tussen een grotere transparantie van een programma (top) en volledige openheid m.b.t. ALLE zaken (niet mogelijk/wenselijk).
Er zijn er maar weinig te betrappen die ALLE zaken willen weten. Ik ben het overigens ook totaal oneens met je opmerkingen over loyaliteit. Ik constateer dat er over van alles en nog wat erg ingewikkeld gedaan wordt terwijl Iteejer aangeeft dat het allemaal niet zo ingewikkeld is en dat er best veel verteld mag worden. Die houding zie ik hier bij de meeste vrijwilligers absoluut niet terug!
  maandag 15 juni 2009 @ 16:12:59 #164
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_70028670
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er zijn er maar weinig te betrappen die ALLE zaken willen weten. Ik ben het overigens ook totaal oneens met je opmerkingen over loyaliteit. Ik constateer dat er over van alles en nog wat erg ingewikkeld gedaan wordt terwijl Iteejer aangeeft dat het allemaal niet zo ingewikkeld is en dat er best veel verteld mag worden. Die houding zie ik hier bij de meeste vrijwilligers absoluut niet terug!
Ik zeg dan: geef het even tijd.
pi_70028721
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:12 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Ik zeg dan: geef het even tijd.
Tuurlijk, maar ik vind anderhalve maand al best lang hè
pi_70028788
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:02 schreef iteejer het volgende:

[..]

Bedoelt ie echt geen jaknikkers mee. Zo is hij zelf ook niet. Er is over alles te praten, het valt allemaal echt wel mee
Hier op Fok! heeft hij iig geen enkele door mij gestelde kritische vraag beantwoord. Geen probleem hoor, ik zou me als maker ook geen fuck aantrekken van de Fok!kers ware het niet dat dat juist onderdeel van dit concept zou zijn. Zijn niet reageren daarop maar wel de praatjes hebben dat ze alles veel beter zouden doen dan bij Talpa en/of Endemol hebben er wel toe geleid dat ik 'm daarom ook maar niet verteld heb dat het verhaal van o.a. Mariell van geen kanten klopte. Daar moest-ie dan zelf maar achter komen.
  maandag 15 juni 2009 @ 16:18:44 #167
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_70028918
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik vind anderhalve maand al best lang hè
1s
Maar het gaat nu hier ook veel over het snel op tafel leggen over van alles wat er tijdens een recente vergadering/evalutie besproken is. Ik, als newbie-Fokker, heb daar wat meer geduld.
pi_70029194
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier op Fok! heeft hij iig geen enkele door mij gestelde kritische vraag beantwoord. Geen probleem hoor, ik zou me als maker ook geen fuck aantrekken van de Fok!kers ware het niet dat dat juist onderdeel van dit concept zou zijn. Zijn niet reageren daarop maar wel de praatjes hebben dat ze alles veel beter zouden doen dan bij Talpa en/of Endemol hebben er wel toe geleid dat ik 'm daarom ook maar niet verteld heb dat het verhaal van o.a. Mariell van geen kanten klopte. Daar moest-ie dan zelf maar achter komen.
Bram geeft zelf ook aan dat hij zelf nog erg moet wennen aan de directheid van internetfora. Dat kan natuurlijk he Het kan je smaak zijn of niet. Maar als persoon staat hij werkelijk open voor kritiek en aanmerkingen.
Maar hij zei ook al dat hij het begon te zien.

Door drukte en hectiek kan communicatie scheef lopen, dingen kunnen niet goed overkomen, en dat kan dan voor een vloedgolf extra olie op een vuurtje zorgen.

Waarbij ik niet zeg dat er nooit serieus verschillen van mening kunnen zijn, of fouten gemaakt worden. Maar die kunnen door die slechte communicatie wel ineens drie keer zo zwaar en groot worden, en daarmee al snel minder makkelijk corrigeerbaar.
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 16:26:46 #169
128220 Peter6000
pi_70029230
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:12 schreef pussydeluxe het volgende:
  • Feestjes zullen voortaan vroeger op de dag beginnen en rond middernacht eindigen, zodat wij onze feestjes kunnen hebben, maar de deelnemers de kans krijgen om wat slapen (zodat wij de volgende dag geen beeld krijgen van suffe deelnemers)
  • Waarom niet gewoon tot een uur of 2, en dan tot 10 uur uitslapen?
    Omdat er `s morgens meer mensen kijken dan `s avonds na twaalven?

1 van de vrijwilligers staat vrij deze vraag te beantwoorden.
    pi_70029327
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef iteejer het volgende:

Maar die kunnen door die slechte communicatie wel ineens drie keer zo zwaar en groot worden, en daarmee al snel minder makkelijk corrigeerbaar.
    Maak daar dan een heel duidelijk speerpunt voor TBO2 van, iteejer. Dit topic is mi al bewijs dat daar nog niets, of in ieder geval te weinig, mee gedaan is.
    pi_70029384
    En nu ga ik me druk maken over de werkelijk belangrijke zaken, zoals: wat eten wij vandaag?
    pi_70029567
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
    Maak daar dan een heel duidelijk speerpunt voor TBO2 van, iteejer. Dit topic is mi al bewijs dat daar nog niets, of in ieder geval te weinig, mee gedaan is.
    Kwam in die evaluatie ook heel duidelijk naar voren. Duidelijkheid is alles. Weten dat je als kijker gehoord wordt. Dat wordt absoluut een speerpunt.
      maandag 15 juni 2009 @ 17:24:48 #173
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_70031291
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 16:36 schreef iteejer het volgende:

[..]

Kwam in die evaluatie ook heel duidelijk naar voren. Duidelijkheid is alles. Weten dat je als kijker gehoord wordt. Dat wordt absoluut een speerpunt.
    Precies .
    Wat wordt trouwens bedoeld met 'het operationele vlak' waarin Gert FOK! gaat vertegenwoordigen?
    Ik vind namelijk ook dat er 'community representatives' vanuit FOK! in de bunker moeten komen. Gewoon mensen die signalen van de users oppikken en die doorspelen aan de redactie, en de resultaten terug communiceren op het forum . Dit alles echter wel op voorwaarde dat ze zich niet constant met het bedenken van opdrachten, aanschaffen van spullen en andere hand en spandiensten zoals het bedienen van camera's etc bezig gaan houden. Dementor deed het community representative deel namelijk heel goed, alleen ik heb de indruk dat ie veel te weinig tijd ervoor had. Dus er moet iemand komen die daarvoor 'de handen vrij' heeft.

Iig bedankt voor de samenvatting Pussydeluxe .
    Hebben jullie het ook over de online screentest gehad, en komt die er of niet?
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      maandag 15 juni 2009 @ 18:24:16 #174
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70033098
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Precies .
    Wat wordt trouwens bedoeld met 'het operationele vlak' waarin Gert FOK! gaat vertegenwoordigen?
    Ik vind namelijk ook dat er 'community representatives' vanuit FOK! in de bunker moeten komen. Gewoon mensen die signalen van de users oppikken en die doorspelen aan de redactie, en de resultaten terug communiceren op het forum . Dit alles echter wel op voorwaarde dat ze zich niet constant met het bedenken van opdrachten, aanschaffen van spullen en andere hand en spandiensten zoals het bedienen van camera's etc bezig gaan houden. Dementor deed het community representative deel namelijk heel goed, alleen ik heb de indruk dat ie veel te weinig tijd ervoor had. Dus er moet iemand komen die daarvoor 'de handen vrij' heeft.
    Dat heb ik je eerder zien schrijven en heb dat ook doorgegeven als idee voor TBO 2. Bram stond daar positief tegenover, de volgende stap is dus bepalen wie dat wordt/worden, en dat is nog even afwachten.

Als ik daar gelijk op in mag haken, in het kader van verbetering van de communicatie wacht ik af wat er wordt beslist hieromtrent. Tot dat moment ga ik niet doen alsof ik crewlid ben van TBO of Fok of wie dan ook. Degene(n) die verantwoordelijk gaan zijn voor de communicatie tussen Fok en TBO zullen alle inhoudelijke dingen communiceren. Als ik daar niet toe behoor zal ik waarschijnijk gaan kiezen tussen de rol als Fokker of als vrijwilliger bij TBO, aangezien de combinatie behoorlijk lastig blijkt als je bij lange na niet de enige bent. En dan kies ik voor het laatste, omdat het een geweldig project is waar ik heel graag mijn steentje aan bijdraag.
    quote:
    Iig bedankt voor de samenvatting Pussydeluxe .
    Ja, en nee die komt er niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door MeraViglioSa op 15-06-2009 18:29:17 ]
    Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
    pi_70033211
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 16:31 schreef Scrutinizer het volgende:
    En nu ga ik me druk maken over de werkelijk belangrijke zaken, zoals: wat eten wij vandaag?
    In het kader van de transparantie willen wij dat dan ook wel weten he. Ik zou het niet leuk vinden dat vrijwilligers hier aan het werk zijn, terwijl ze niet weten wat jij eet!
    Dus, óf zeg wat je eet, en blijf dat doen, óf noem dat hier niet, want dan heeft het toch geen zin en is het gewoon een verkapte 'kijk mij eens lekker eten' post.
    pi_70033242
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 18:28 schreef iteejer het volgende:

[..]

In het kader van de transparantie willen wij dat dan ook wel weten he. Ik zou het niet leuk vinden dat vrijwilligers hier aan het werk zijn, terwijl ze niet weten wat jij eet!
    Dus, óf zeg wat je eet, en blijf dat doen, óf noem dat hier niet, want dan heeft het toch geen zin en is het gewoon een verkapte 'kijk mij eens lekker eten' post.
    k zit nu lekker aan de Thaise noedels met beef
      maandag 15 juni 2009 @ 18:30:04 #177
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70033243
    quote:

[..]

pi_70033516
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
    k zit nu lekker aan de Thaise noedels met beef
    Ah ja het is weer Thais he. Wat is er mis met de hollandse stamppot? De enige maaltijd voor de echte nuchtere Nederlander! Flikker alles in een pan, en hak de hele zooi tot een brei, verniel alle nuancering en maak er een kleffe drab van. En ga er daarna op kankeren uiteraard.

Wie heeft dat trouwens betaald? Is dat niet een slinkse knip-oog van iemand die je vrijheid en zelfstandigheid wil kopen, en middels het beschikbaar stellen van zo'n gerecht wil laten blijken dat hij/zij je natuurlijk ook naar het land van herkomst kan sturen. Zodat je daar het origineel kan proeven, en wellicht nog heel wat meer ook wat hier moeilijk verkrijgbaar maar toch in ieder geval illegaal is?
    pi_70033642
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 18:38 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ah ja het is weer Thais he. Wat is er mis met de hollandse stamppot? De enige maaltijd voor de echte nuchtere Nederlander! Flikker alles in een pan, en hak de hele zooi tot een brei, verniel alle nuancering en maak er een kleffe drab van. En ga er daarna op kankeren uiteraard.

Wie heeft dat trouwens betaald? Is dat niet een slinkse knip-oog van iemand die je vrijheid en zelfstandigheid wil kopen, en middels het beschikbaar stellen van zo'n gerecht wil laten blijken dat hij/zij je natuurlijk ook naar het land van herkomst kan sturen. Zodat je daar het origineel kan proeven, en wellicht nog heel wat meer ook wat hier moeilijk verkrijgbaar maar toch in ieder geval illegaal is?
    Het is goed met je

De kosten waren 10 euro en geheel voor eigen rekening.
    pi_70033852
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
    Het is goed met je

De kosten waren 10 euro en geheel voor eigen rekening.
    Ah je gaat alvast wennen, je hebt de tickets al binnen! Het is dus nog erger dan ik al dacht. Jammer dat je niet hebt geluisterd. Ik heb je het verhaal van 'de fokker met de noedels' dan ook maar niet verteld, je moet er zelf maar achter komen.

Fuck transparantie. Is stamppot doorzichtig? Nou dan. Eet smakelijk
    pi_70033990
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 18:49 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ah je gaat alvast wennen, je hebt de tickets al binnen! Het is dus nog erger dan ik al dacht. Jammer dat je niet hebt geluisterd. Ik heb je het verhaal van 'de fokker met de noedels' dan ook maar niet verteld, je moet er zelf maar achter komen.
    Dank je, ik waardeer het echt
    quote:
    Fuck transparantie. Is stamppot doorzichtig? Nou dan. Eet smakelijk
    Het is al op, het had best wat meer mogen zijn. Ik begrijp nu waarom die Thai zulke kleine mensjes zijn.
    pi_70034706
    quote:

[..]

Jij snapt er op dit moment ook geen ene reet meer van. Wij, de kijkers, hoeven niet transparant te zijn, wij mogen gewoon roepen wat wij willen en dan is het de bedoeling dat jullie daar serieus op ingaan

Zo zit het met de verdeling van de rollen en zo houden wij dat graag
    pi_70034956
    Aan iteejer hebben ze volgens mij wel een goede bij TBO.
      † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 19:23:31 #184
    128220 Peter6000
    pi_70034987
    Het was een psychologische techniek: 'een spiegel voorhouden'.
    Of sarcasme, dat kan ook.

De reactie van MeraViglioSa riep bij mij de ons-kent-ons ergernis op.
    Terwijl het vast slechts een grapje was.
    pi_70035435
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Peter6000 het volgende:
    Ja, dat begrijp ik wel Maar dat feest gaat mooi niet op; daar trappen wij niet in. Degene die de actie maakt moet zich verantwoorden, vooral als ze zelf aangeven dat ze daar open voor staan en dat het hét kenmerk van het product zal zijn. En niet degenen die daar naar kijken, die hebben geen spiegel nodig
    pi_70035485
    Rijst met kip kerrie en een salade.
    pi_70036053
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
    Aan iteejer hebben ze volgens mij wel een goede bij TBO.

Ja, want hier wordt gebruikt gemaakt van de techniek ''je ergens met een grapje vanaf maken''.

De vergelijking tussen de makers van ''de Bunker" of de Fokkers raakt kant noch wal.
    De Fokkers moeten straks immers weer ''credits'' gaan kopen om te stemmen, ik heb nog geen
    enkele opmerking of verduidelijking gezien hoe dat nou precies in zijn werk gaat die stemmen
    en hoe dat gecontroleerd wordt.

Eigenlijk is er nog helemaal NIETS duidelijker en ik heb ook geen enkele illusie dat dat gaat
    gebeuren.

Ze doen hun best om ruzies te voorkomen.
    Handige tactiek, dat dan weer wel...

Proberen anderen niet in een positie te brengen die mogelijk negatieve gevoelens kan oproepen.
    Directe vragen worden vermeden om de privacy niet te verstoren.
    Beloften worden niet gedaan om geen onvervulde verwachtingen op te roepen.
    Twee andere principes die worden gebruikt om conflicten te voorkomen zijn ontkennen en geruststellen.

Blijkbaar werkt het, want iedereen heeft het hier dus nu straks over wat hij/zij gaat eten.
      maandag 15 juni 2009 @ 19:56:06 #188
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70036281
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Peter6000 het volgende:

De reactie van MeraViglioSa riep bij mij de ons-kent-ons ergernis op.
    Terwijl het vast slechts een grapje was.
    Wat doe ik nu weer verkeerd Ik lach om die vent z'n grapje, mag dat ook al niet meer?
    pi_70036620
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, want hier wordt gebruikt gemaakt van de techniek ''je ergens met een grapje vanaf maken''.
    Uiteindelijk doen ze vooral zichzelf daarmee te kort.
    quote:
    De vergelijking tussen de makers van ''de Bunker" of de Fokkers raakt kant noch wal.
    De Fokkers moeten straks immers weer ''credits'' gaan kopen om te stemmen, ik heb nog geen
    enkele opmerking of verduidelijking gezien hoe dat nou precies in zijn werk gaat die stemmen
    Ze zijn wat dat betreft geen haar beter dan degenen die zij zo bekritiseerden voor ze zelf ooit nog maar iets gepresteerd hadden. Ik geloofde toen al niet dat ze dat waar zouden kunnen maken.
    quote:
    Eigenlijk is er nog helemaal NIETS duidelijker en ik heb ook geen enkele illusie dat dat gaat
    gebeuren.
    Ik ook niet
    quote:
    Nee hoor. Ze houden zichzelf vooral voor de gek. Iemand van hen heeft iets als Alles wat jij vindt is realiteit als sig. Dat zegt volgens mij voldoende. Tjakkaaaaa
    quote:
    Blijkbaar werkt het, want iedereen heeft het hier dus nu straks over wat hij/zij gaat eten.
    Wat heb jij eigenlijk gegeten?
    pi_70036727
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wat heb jij eigenlijk gegeten?
    de tactiek heeft dus gewerkt ik moet nog eten en ik hou het geheim wat ik ga eten uit privacy overwegingen.
    pi_70036864
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 20:07 schreef FANN het volgende:

[..]

de tactiek heeft dus gewerkt ik moet nog eten en ik hou het geheim wat ik ga eten uit privacy overwegingen.
    Aangezien je alleen op dat gedeelte van m'n post reageert zou je daar best eens gelijk in kunnen hebben.
      maandag 15 juni 2009 @ 20:29:27 #192
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70037700
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef FANN het volgende:

[..]

gebeuren.

Proberen anderen niet in een positie te brengen die mogelijk negatieve gevoelens kan oproepen.
    Directe vragen worden vermeden om de privacy niet te verstoren.
    Beloften worden niet gedaan om geen onvervulde verwachtingen op te roepen.
    Twee andere principes die worden gebruikt om conflicten te voorkomen zijn ontkennen en geruststellen.

Puike post, ben ik het wel mee eens eigenlijk.
    pi_70038080
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

[quote] Iemand van hen heeft iets als Alles wat jij vindt is realiteit als sig. Dat zegt volgens mij voldoende. Tjakkaaaaa

IEMAND? You're talking to me! BobdeStreamer. Als je een vraag hebt stel hem in m'n topic.
    Alles wat jij vindt is een realiteit
    pi_70038340
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 20:38 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

IEMAND?
    Jij bent toch ook iemand? Of ben jij heel speciaal?
    quote:
    You're talking to me! BobdeStreamer.
    Nou nee hoor Ik reageerde op een post van iemand anders en had het over jouw sig.
    quote:
    Als je een vraag hebt stel hem in m'n topic.
    Dat heb ik daar al eens gedaan maar dat topic van jou was sowieso al niet nodig want onnodig decentraliserend.
      maandag 15 juni 2009 @ 20:45:36 #195
    162917 tuinfluiter
    pi_70038407
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 20:38 schreef BobdeStreamer het volgende:

IEMAND? You're talking to me! BobdeStreamer.
    Als je een vraag hebt stel hem in m'n topic.
    [TBO] Vraag het Bob (Bunker-regisseur)
    pi_70038701
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
    [quote]
    Jij bent toch ook iemand? Of ben jij heel speciaal?
    Uniek net als elk mens en degene die misschien het antwoord heeft op jouw vraag
    quote:
    Nou nee hoor Ik reageerde op een post van iemand anders en had het over jouw sig.
    Noem dan ook de bron: Bob
    quote:
    Dat heb ik daar al eens gedaan maar dat topic van jou was sowieso al niet nodig want onnodig decentraliserend.
    Als je niets te vragen hebt zeur dan lekker door maar laat mij er graag buiten
    Alles wat jij vindt is een realiteit
    pi_70038930
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 20:52 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Uniek net als elk mens en degene die misschien het antwoord heeft op jouw vraag
    Dus als ik iets over de evaluatie wil weten moet ik dat in jouw topic doen? Verwarrend hoor.
    quote:
    [..]

Noem dan ook de bron: Bob
    Leek me niet relevant. Maar gelukkig heb jij deze omissie rechtgezet
    quote:
    [..]

Als je niets te vragen hebt zeur dan lekker door maar laat mij er graag buiten
    Hoezo moet ik jou of je signature er buiten laten? Jij maakt toch deel uit van de TBO-crew?
      † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 21:00:44 #198
    137949 Disana
    pi_70039077
    Ik krijg toch echt af en toe het gevoel dat we hier in de zeik genomen worden.
    pi_70040941
    Jongens toch, waar maak je je druk om zeg
    Dit is internet, en we geiten een beetje

Wij zijn fok, zij zijn de bunker, en we werken samen.

En natuurlijk vinden sommige fokkers dat ze bij de bunker alles verkeerd doen, en sommige bunkeraars vinden misschien ook wel dat het er op fok maar raar aan toegaat. So? Whats new?

Maar ondertussen is er wél een bunker waar een hoop mensen lol aan beleven, ook hier.

En ik pobeer ruzies te voorkomen? Welnee, ruzie maar een eind weg hoor. Ik heb niet de illusie, noch de wens, om wie dan ook te veranderen of te corrigeren of wat ook. Die veelkleurigheid vind ik juist geweldig. Maar ik mag toch ook wel es ff een beetje klieren? En dat deed ik dus net even
      maandag 15 juni 2009 @ 21:47:00 #200
    162917 tuinfluiter
    pi_70041137
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 19:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

Als je echt het naadje van de kous wilt weten

dan stel ik voor dat je je opgeeft om mee te helpen bij TBO2.

Met alle gevolgen van dien, dat jij ook je kop moet houden over bepaalde
    dingen, simpele, begrijpelijke dingen, die een programmamaker simpelweg niet bekend kan
    maken wegens sabotagegevaar, concurrentie e.d.
    Daar zit wat in.

.
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 15:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
    Nieuwe kandidaten voor TBO2 kunnen zich inschrijven

Er zal een voorselectie worden gemaakt.

Het is een idee (nog niet gezegd dat het dat ook wordt) om dit online te doen.
    Zoiets zal dan in 2 delen moeten: privé en op stream.
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 17:24 schreef Maanvis het volgende:

quote:
    Op maandag 15 juni 2009 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

Ja, en nee die komt er niet.

Rustig afwachten tot dinsdag 1 september.
    pi_70041466
    Ik vond het niet echt mijn taak om een samenvatting te maken en te posten, (zoals er ook tijdens de vergadering is gesproken over 1 persoon die naar buiten zou gaan treden, maar ik lees net dat er sommige dingen alvast naar buiten mogen) daar sommige dames op Fok! (ik zal ook maar geen namen noemen) al moeite hebben met mijn naam en alles wat ik schrijf binnen te houden maar toch even een aanvulling op de post van pussydeluxe over haar opgevangen vergader puntjes.

mijn mening: Jammer dat het nu al mis gaat dan De communicatie tussen haar en de verslagen ontvangen.. of het ongeduld van deze af te wachten lijkt nu al een beetje mis te gaan dan zo in vele ogen.
    quote:
    Er is gesproken over een aantal verbouwingen in het gebouw, waardoor er een extra ruimte kan komen om mensen extra te “issoleren” en in het bargedeelte komt een glazen wand, waardoor uitzicht op de regie is. Kijkers krijgen de mogelijkheid om op gezette tijden langs te komen en onder het genot van een biertje, de show life mee te maken
    Er komen idd verbouwingen in het gebouw zoals zijn aangegeven in de vergadering. Echter misopvatting denk ik betreffende de bouwplannen;) De glaswand komt voor de redactie (die tevens ook een stukje verder naar achter het gebouw geplaatst gaan worden.) Om rust en transpirantie te vergroten voor deze afdeling. Zo ook de regiekamer die afgeschermder gaat worden. Er komt achter de regie kamer een stukje meer gereserveerdheid voor diegene die streamverslagen tikken. MET koptelefoons.
    Op visite bij de bunker? Dat kan op afspraak en afgesproken tijden.. Er kan dus nog steeds gekeken worden naar alle (nu ook nog) zichtbare hoeken en gaten van het bunkerkwartier. Dit wordt alleen al gedaan om geluidsoverlast van pratende mensen te verkleinen voor de teams die werken (Fok! en TBOcrew en alles wat er tussen hangt aan vrijwilligers)
    quote:
    Op de trap naar de Bunker zal een extra camera komen om meer punten te kunnen belichten en meer gesprekken op te vangen
    dit is toch nog niet beslist? Dit was geoppert... Zoals er ook gevraagd is naar de mogelijkheid om de bunker iets te vergroten. Er is gevraagd om een extra soort isoleercel. Het nadeel van dit maken... is dat het allemaal met de hand uitgegraven dient te worden. Onder het huis door.. Vrijwilligers die goed met schep en emmertje alla mijnwerker kunnen functioneren werden met een glimlach gevraagd. Dit is allemaal nog niet vastgesteld, maar er wordt gespeeld met de gedachtes nog meer hoeken te creeeren die gefilmd kunnen worden.
    quote:
    De website zal sterk verbeterd worden, o.a. door middel van meer hoogtepunten door middel van bewegend en stilstaand beeld komen
    De website heeft zoals op meerdere plekken werd aangegeven door verschillende mensen wat mankementen gehad en wat aanvulling nodig zou als prettig worden ervaard. Idd hoogtepunten zullen meer worden aangevuld met bewegende en stilstaande beelden. Visueel zal hij meer worden aangevuld. Nieuwsflitsen zou ook met regelmaat aangevuld gaan worden. De polls zullen worden aangepast: Hiervoor komt er een tijdstip bij (sluitingstijd) duidelijkere vragen en ook de opties die gekozen neergezet worden zullen eerst onder de loep genomen worden. Betreft de dagduellen er wordt gedacht om de keuze van de spellen te gaan linken. Zodat er meer inzicht in de te kiezen spellen is. Hoe dit technisch in elkaar gezet gaat worden is niet besproken. Dit was niet op details gericht (de gehele vergadering). maar over algemene op en aanmerkingen waar vanuit gewerkt gaat worden. op verschillende afdelingen.

Dus zover mijn aanvulling en bijdrage

groetjes Dot
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70041926
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:
    Het nadeel van dit maken... is dat het allemaal met de hand uitgegraven dient te worden. Onder het huis door.. Vrijwilligers die goed met schep en emmertje alla mijnwerker kunnen functioneren werden met een glimlach gevraagd.
    Goed idee. Misschien vinden ze nog wel wat oude speerpunten.
      maandag 15 juni 2009 @ 22:06:00 #203
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70041979
    quote:
    Op visite bij de bunker? Dat kan op afspraak en afgesproken tijden..
    [..]

groetjes Dot
    Hoe zit dat eigenlijk met jou? Ben jij gevraagd onderdeel uit te maken van tbo2 of kom jij daar voortaan zonder afspraak niet binnen?
    pi_70042003
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Goed idee. Misschien vinden ze nog wel wat oude speerpunten.
    Wij grapte tijdens de vergadering al dat de kandidaten dat kunnen gaan doen
    Zal wat beelden leveren denk.. Een donker hol.. wat nog niet bemand is met camera's.
    Er moet even gekeken worden wat verwezelijkt kan worden natuurlijk.

Archeologische opgraving is in mijn ogen net zo spannend als 48 uur puzzelen....
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_70042065
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk met jou? Ben jij gevraagd onderdeel uit te maken van tbo2 of kom jij daar voortaan zonder afspraak niet binnen?
    Want?
      maandag 15 juni 2009 @ 22:15:32 #206
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70042395
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:07 schreef Dottey het volgende:

[..]

Want?
    Maakt dat wat uit voor het antwoord?
      maandag 15 juni 2009 @ 22:16:17 #207
    162917 tuinfluiter
    pi_70042425
    quote:
    Ik vond het niet echt mijn taak om een samenvatting te maken en te posten,

daar sommige dames op Fok! (ik zal ook maar geen namen noemen) al moeite hebben met mijn
    naam en alles wat ik schrijf binnen te houden maar toch even een aanvulling op de post van
    pussydeluxe over haar opgevangen vergader puntjes.

-Edit-

Dus zover mijn aanvulling en bijdrage

groetjes Dot
    Dottey bedankt.
      maandag 15 juni 2009 @ 22:17:18 #208
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70042479
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je wordt gevraagd voor zo'n meet als besloten gaat worden de samenwerking stop te zetten
      Moderator maandag 15 juni 2009 @ 22:17:59 #209
    18653 crew  D.
    pi_70042507
    tvp
    pi_70042520
    Natuurlijk kan het handig zijn om af te spreken dat er één verslag naar buiten komt dat als 'het officiële verslag' betiteld kan worden.
    Maar dat betekent toch niet dat de rest angstvallig moet zwijgen en dat afwachten?
    Fokkers ergens laten komen en dan zeggen 'hey je mag er niets over zeggen' is onzin. Want FOK! IS communicatie.
    Ok, een paar puntjes die liever even stil moeten blijven. Maar verder? Nee hoor niets aan de hand.
    pi_70042525
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maakt het antwoord wat uit voor jou dan?
    pi_70042635
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef iteejer het volgende:
    Natuurlijk kan het handig zijn om af te spreken dat er één verslag naar buiten komt dat als 'het officiële verslag' betiteld kan worden.
    Maar dat betekent toch niet dat de rest angstvallig moet zwijgen en dat afwachten?
    Fokkers ergens laten komen en dan zeggen 'hey je mag er niets over zeggen' is onzin. Want FOK! IS communicatie.
    Ok, een paar puntjes die liever even stil moeten blijven. Maar verder? Nee hoor niets aan de hand.
    Ach daarom ook mijn aanvulling op die puntjes..
    Als ik ergens over zou twijfelen wat wel en niet gezegd kon worden had ik dat ook niet gepost
    Hoop dat andere dat ook zouden doen.. Had alleen gehoopt (helaas) dat er vandaag een officieel (hoewel daar ook geen tijdstip voor bepaald was) verslag te vinden was op Fok!
      maandag 15 juni 2009 @ 22:20:59 #213
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70042643
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef iteejer het volgende:
    Op jouw verantwoording dan?
      maandag 15 juni 2009 @ 22:23:38 #214
    162917 tuinfluiter
    pi_70042762
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 08:23 schreef iteejer het volgende:
    Het was zeker top!

en er zijn natuurlijk de foto's
    iteejer zie je nog gelegenheid om de foto's te plaatsen ?
      maandag 15 juni 2009 @ 22:25:11 #215
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70042822
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:23 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

ik ben ook wel benieuwd eigenlijk
    al sta ik er horrible op waarschijnlijk
    twee wijntjes zonder eten = geen goed idee

edit - nee, het was geen party, we hebben een uurtje geborreld na de bespreking, that's it
    pi_70042863
    quote:

[..]

Met uitzondering van Dot.. en shoarmahoer was er ook niet happig op... Misschien effe Pmmetje met de foto's
      maandag 15 juni 2009 @ 22:26:16 #217
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70042870
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:18 schreef Dottey het volgende:

[..]

Maakt het antwoord wat uit voor jou dan?
    Ja, ik hoop dat jij zonder afspraak niet welkom bent, maar dat was jou toch al lang duidelijk Dottey. Ga je ook nog antwoord geven op mijn vraag?
      † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 22:28:28 #218
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_70042971
    Gut, wat zijn we het weer eens, Bunkerwise gedacht. En goeie vraag van je Marrije, hoe zijn Dottey en Mera überhaubt in de bunker verzeild geraakt? FOK!kers waren het niet, maar wat dan wel? Dikke vriendinnnen zijn het iig wel.
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
    pi_70043022
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, ik hoop dat jij zonder afspraak niet welkom bent, maar dat was jou toch al lang duidelijk Dottey. Ga je ook nog antwoord geven op mijn vraag?
    wat is jouw probleem en je post op een zeer negatieve zeurderige toon valt me nu al op, en ik ken je niet eens
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_70043055
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

Helaas voor jou ben ik welkom met mijn inzet. Dacht dat 1 + 1 wel duidelijk 2 was. Dat ik aanwezig was bij de vergadering zegt denk ik wel voldoende over aanwezig zijn bij...
    Dan lees jij maar om mijn teksten heen..
    pi_70043061
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef Dottey het volgende:

[..]

Met uitzondering van Dot.. en shoarmahoer was er ook niet happig op... Misschien effe Pmmetje met de foto's
    idd, fotos alleen met toestemming van de gefotografeerde lijkt me netjes... ik geef iig geen toestemming
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
      maandag 15 juni 2009 @ 22:30:38 #222
    134683 pussydeluxe
    MsPascalita
    pi_70043093
    @ Dottey:

Ik wilde eerst alles afwachten, maar heb dit niet gedaan, omdat er behoefte was aan communicatie, zo geschiedde

Wat ik in mijn verslag heb geschreven, is niet gebasseerd op keiharde feiten en er kunnen ook geen toezeggingen of rechten aan ontleend worden. Ik heb opgeschreven wat ik me zo kon herinneren.
      maandag 15 juni 2009 @ 22:31:09 #223
    252654 MeraViglioSa
    village idiot
    pi_70043116
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef beequeen het volgende:
    Gut, wat zijn we het weer eens, Bunkerwise gedacht. En goeie vraag van je Marrije, hoe zijn Dottey en Mera überhaubt in de bunker verzeild geraakt? FOK!kers waren het niet, maar wat dan wel? Dikke vriendinnnen zijn het iig wel.
    Dat mag je best weten hoor wat mij betreft. Sterker nog, als je een beetje hebt opgelet weet je dat reeds
    Maar doet dat ertoe dan? Of ben je ook op zoek naar een sappig verhaal
    pi_70043139
    quote:
    moet ze nog ff uploaden, een groot deel heb ik niet eens zelf gemaakt
    zit met nog wat fokzooi omhanden nu maar alst ff kan prop ik dit er even tussendoor.
      maandag 15 juni 2009 @ 22:32:33 #225
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_70043173
    quote:
    Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

wat is jouw probleem en je post op een zeer negatieve zeurderige toon valt me nu al op, en ik ken je niet eens
    Jjij begrijpt het niet? Ik heb het niet zo op Dottey, dat kan toch? Niet iedereen ligt je tenslotte. Dottey ligt mij duidelijk niet en ondanks dat ik haar 9 van de 10 keer negeer vraag ik haar nu recht op de man af hoe dat zit met haar. En dat dat niet positief overkomt klopt, niet overal hoeft een strik omheen of wel. Meestal post ik vrij gezellig mee en heel af en toe niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')